Damn.. , ik had "vroegah" toch iets meer moeten voetballenquote:
lekker snolletje..quote:
Whehe, waus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker voor op het werk, maar toch klikken he
Oeps!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Blawh het volgende:
Het is niet storend ofzo, integendeel. Maar als mierenneuker moet ik even kwijt dat Kaka een Braziliaan is dit niet op het EK actief zal zijn.
Engeland speelt ook niet op het EKquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Oeps!Ik las alleen spelersvrouwen
![]()
Zal niet meer gebeuren![]()
En nee, ik ben niet blond![]()
Nee dat weet ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Engeland speelt ook niet op het EK
Zo erg is het ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Nee dat weet ikIk haal ze wel weer weg, laat ik alleen Carla staan
Vind je? Ik vind haar wel mooi hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
Hmm matig Torres.
Ga door, deze vleeskeuring bevalt me wel.
Kaká zelf ook hoor, hij had het er laatst zelfs over dat hj later misschien priester wil worden. Maarja, niets mis mee toch? Zolang ze er zelf maar gelukkig mee zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Adelante het volgende:
Hij heeft wel een beetje moedersyndroom met die hang naar grote jetsers!
En mevrouw Kaka is helaas nog christelijker dan rouvoet en balkenende samen!
Die laatste is echt zo'n sloerie type. Wat een afknapperquote:
Wat is de naam van de ex van Ronaldoquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw van Buffon
[ afbeelding ]
Vrouw van Wilhelmsson
[ afbeelding ]
Ex-Vriendin van C. Ronaldo
Op de tweede foto staat ze er nog aardig op, die anderen niet echt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:38 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar wel mooi hoor.
Ik gok iets met gema als ik de url van die foto zo zie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is de naam van de ex van Ronaldo
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef BonJovi het volgende:
En trouwens wanneer zie je Ronaldo gezamelijk met een vrouw op de foto? Juist ja een mysterie
Nou zo'n mysterie is het niet hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef BonJovi het volgende:
Denk je echt dat C Ronaldo een player is die Gemma zei wel dat ze hadden maar de familie van Ronaldo zei dat het niet was. En trouwens wanneer zie je Ronaldo gezamelijk met een vrouw op de foto? Juist ja een mysterie
LOL ik verliefd op C.Ronaldo? Nou neequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:50 schreef BonJovi het volgende:LINDA je maakt je er wel erg druk om he? Ben je stiekem verliefd op hem ofzo en wil je ook met hem op de foto?;)
Ik schat onze kans wel iets hoger in eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef MASD het volgende:
Als je hun IQ's bij elkaar optelt is de uitkomst gelijk aan de kans dat Nederland in de finale staat (in procenten).
Jeroom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:18 schreef pfaf het volgende:
Ook al zo'n tettenman. Sjezus wat een gevaartes.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef Adelante het volgende:
Die in die paarse jurk is net Miss Piggy, vast en zeker die van Heitinga
Die paarse iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef Adelante het volgende:
Die in die paarse jurk is net Miss Piggy, vast en zeker die van Heitinga
Nee, ben je gek! Dan zou het nog slechter aflopen met Oranje!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Sjonnie had beter Yolanthe nog wat langer kunnen batsen.
Nee, Yolanthe heeft hem gehadquote:
QFTquote:Op zondag 25 mei 2008 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
>>> alle dames die hier voorbij zijn gekomen.
Moet nou elk topic gaan over een mokkel dat niet eens tot 10 kan tellen?quote:Op zondag 25 mei 2008 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
>>> alle dames die hier voorbij zijn gekomen.
Graag zelfsquote:Op zondag 25 mei 2008 12:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet nou elk topic gaan over een mokkel dat niet eens tot 10 kan tellen?
quote:
Ho ho ho dan kan veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nog 1tje dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Die van Cashley Cole mag er wezen:
[ afbeelding ]
vind je? ik nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:02 schreef jennafan het volgende:
Die van Christiana Ronaldo blijft de lekkerste: wat een lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan je nog een gele kaart geven als je dat nodig vindt.
Mevrouw Rooney op 6?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
http://www.uithaal.nl/?p=3424
Top 100 voetbalvrouwen.
Ze heeft Alan Smith ook gehad dacht ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw in de tijd van die top 100 was die Gemma Atkinson nog de vriendin van BentWat een voetbalsloerie
zo dan doen de Engelse het toch beter. Het lijkt wel of alle nederlandse voetballers met hun buurmeisje zijn getrouwd. Alleen Kim Stekelenburg is wel lekker.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:32 schreef Adelante het volgende:
http://www.miljonair.nl/voetbal/
kies de voetbalvrouw van het jaar... d'r zitten wel wat draken tussen zeg
Niet veel soeps neequote:Op maandag 26 mei 2008 18:32 schreef Adelante het volgende:
Heitinga is schoonbroer van Zendenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:32 schreef Adelante het volgende:
Oke de benen zijn zeker wat forser maar het is echt niet gelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 14:39 schreef BigKahuna het volgende:
Die benen op die laatste foto van die van Ronaldo
Eh, dat is Caroline weer, de vrouw van Kakáquote:
Die van KaKa is zeker een mooi meisje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:25 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Eh, dat is Caroline weer, de vrouw van KakáMaar mooi meisje inderdaad
![]()
Die van Ronaldo vind ik maar ordinair
Nou ja, ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar ik heb wel meer foto's van haar gezien waar ze nogal sletterig opstaat. Ik hou daar niet zo vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:25 schreef jennafan het volgende:
[..]
Die van KaKa is zeker een mooi meisje.
De benen van die van Ronaldo zijn dat inderdaad niet zo heel mooi, maar de rest is wel top.
Maar wat vind je er ordinair aan dan:D? alleen omdat ze naakt is?
Sletje.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:54 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar ik heb wel meer foto's van haar gezien waar ze nogal sletterig opstaat. Ik hou daar niet zo vanMaar ja, ik ben dan ook een meisje
quote:Ronaldo 'gesloopt' door vriendin
AMSTERDAM - Heel Portugal is in paniek voor het naderende EK voetbal! Het ziet er namelijk niet goed uit voor sterspeler Christiano Ronaldo. Hij zou tussen de lakens tot uitputting gedreven worden door zijn nieuwe vriendin, 'een beest in bed'...
De Spaanse voetbalmakelaar Pedro doet in News of the World een boekje open over zijn ex Nereida Gallardo, de nieuwe vlam van Ronaldo...
Te veel seks
Pedro had twee maanden lang een relatie met de Spaanse schone. De reden voor de breuk? "Een relatie die alleen maar gebaseerd is op seks gaat op den duur ook vervelen", aldus Pedro.
"Ze is een beest in bed, maar te veel seks is ook niet goed", vervolgt de makelaar.
Rijke voetballer
Dat Nereida Cristiano Ronaldo aan de haak heeft geslagen, verwondert Pedro niet. "Ze maakte er nooit een geheim van dat ze graag een rijke voetballer aan de haak wilde slaan. Er is maar één ding dat ze nog liever wil dan seks, namelijk geld."
Nou ik ben benieuwdquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:59 schreef Breach het volgende:
Als we de Telegraaf mogen geloven dan gaat Cristiano Ronaldo er niet veel van bakken dit EK
[..]
Hoe zal dat nou komen?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:13 schreef DemonCleaner het volgende:
Wel geinig om te zien dat matige spelers als Svensson, Crouch en Pennant het op een ander gebied wel goed voor mekaar hebben
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:15 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[ afbeelding ]
Die van Kuyt:')x1000
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:59 schreef Breach het volgende:
Als we de Telegraaf mogen geloven dan gaat Cristiano Ronaldo er niet veel van bakken dit EK
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Helen Svedin (Mevrouw Figo)
De vrouw van van Bommel is de dochter van Bert van Marwijkquote:
En John de Mol is de zoon van John de Mol.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De vrouw van van Bommel is de dochter van Bert van Marwijk
De vrouw van Andre Ooijer is de dochter van Willy van de Kerkhof
De vrouw van John van 't Schip is de dochter van Willeke Alberti
En jij bent de zoon van je oudersquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En John de Mol is de zoon van John de Mol.
De vrouw van DeHovenier heeft een dochter van Jack Herrerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De vrouw van van Bommel is de dochter van Bert van Marwijk
De vrouw van Andre Ooijer is de dochter van Willy van de Kerkhof
De vrouw van John van 't Schip is de dochter van Willeke Alberti
Oh, dan is ie een stuk minder goed bezigquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van Zlatan niet..
Dat is deze Helena Seger
[ afbeelding ]
Neem het Frasier niet kwalijk, hij is een Ajacied. Die zijn wel vaker te herkennen aan kortzichtigheid en jaloezie.quote:
Neem het Soliduis niet kwalijk, hij komt uit Capelle. Die zijn vaak te herkennen aan kortzichtigheidquote:Op maandag 2 juni 2008 01:18 schreef Solidius het volgende:
[..]
Neem het Frasier niet kwalijk, hij is een Ajacied. Die zijn wel vaker te herkennen aan kortzichtigheid en jaloezie.
Damn wat een lekker wijf.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
die gemma atkinson is echt zo gruwelijk lekker he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voetbalvrouwtje zo te zien.....quote:Gemma is currently dating Wigan striker Marcus Bent.[citation needed] She has previously been linked to ex Emmerdale actor Cleveland Campbell,[citation needed] Manchester United winger Cristiano Ronaldo[citation needed] and Newcastle midfielder Alan Smith[citation needed
Dit zou dus niet moeten kunnen he, die Bent speelt helemaal niet op het EK. Maar vooruit, voor haar mag dan wel een uitzondering gemaakt wordenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
die gemma atkinson is echt zo gruwelijk lekker he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je wint de originaliteitsprijs.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neem het Soliduis niet kwalijk, hij komt uit Capelle. Die zijn vaak te herkennen aan kortzichtigheid
Stem dan mee voor het EK Spelersvrouwen!quote:
Dat heeft ze zeker, daarom staat ze ook op de tweede plaats, na die van Kakaquote:Op maandag 9 juni 2008 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
Diue heeft zeker geen sletjesuitsraling?!
Ze valt op de inhoud van zijn portemonnee.quote:
Zoals 80 % van die spelersvrouwenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ze valt op de inhoud van zijn portemonnee.
Ja want zij is echt een straatarme sloeber zonder hemquote:Op maandag 9 juni 2008 17:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ze valt op de inhoud van zijn portemonnee.
quote:Geplaatst door: natasja sijbers!!! | 1 augustus 2006 om 21:54
Heeey
Ik ben ook naar afellay gweest!!:)
Maar wou nog ff zegen (wel laate reactie) maar afellay heeft geen vriendin hoor;) heeft die zelf tegen mij gezegt ene hij heeft een mazedes een zilvere !!!MAar wou verder nog ff zege hij is ZOO LEKKER!! EGT NIEt meer normaal!! GA volgende vanaf maandag weer elek dag naar hem toe(A)!!
Kus afellay lover!!!!
Geplaatst door: Brenda | 2 augustus 2006 om 13:17
heee hij is echt lekker ja!!
enne ik weet het zelf ook dat hij geen vriendin heeft!! enne hij is echt lekker ja.
echt veral in het echt ja!!
ik heb aan hem een hart hangertje gegeven voor aan de keting! die heb ik aan afellay gegeven! hahahaha!! hij kreeg vuur roode wangen en lachte naar me en zei bedankt!!hihihihi!! maare de volgende keer ga ik weer en dat is op: volgende week dinsdag!
deze dinsdag niet want dan ga ik naar de kermis maar dinsdag daarna! en dan weer handtekeningen en weer fotos maken!! vooor op me site! xxxxxxjes afellay fanner!! natasja!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:09 schreef latin_LiZzY het volgende:
Afellay is nog vrijgezel, maar volgens mij heeft hij de vrouwetjes voor het uitkiezen
[..]
Vind je die echt zo mooi? Ik vind de vorm van haar gezicht nou niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:04 schreef latin_LiZzY het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlotte-Sophie Zenden, vriendin van Johnny Heitinga (Ajax)
Het zusje van Boudewijn Zenden kreeg voetbal met de paplepel ingegoten. Via haar broer leerde ze tijdens het EK van 2004 Heitinga kennen. Johnny was meteen onder de indruk. "Naast een mode-opleiding en cursussen visagie en hairstyling leer ik momenteel Spaans, want Johnny en ik gaan naar Madrid."
miss piggyquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:04 schreef latin_LiZzY het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het zusje van Boudewijn Zenden kreeg voetbal met de paplepel ingegoten. Via haar broer leerde ze tijdens het EK van 2004 Heitinga kennen. Johnny was meteen onder de indruk. "Naast een mode-opleiding en cursussen visagie en hairstyling leer ik momenteel Spaans, want Johnny en ik gaan naar Madrid."
Is dit een grapquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:38 schreef Palmboom313 het volgende:
De Vriendin van van de Sar is ook wel mooi
[ afbeelding ]
Dimitar Dilkoff / AFP/Getty Images
Sylvie van der Sar, the wife of Dutch goalkeeper Edwin van der Sar, waits for the start of the Euro 2008 Championships Group C football match between the Netherlands and Italy on June 9, 2008 at the stade de Suisse in Bern.
Bron
klik op de bronquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is dit een grap![]()
(of ben jij ook zo dom?)
Sylvie is een MILF
Echt weer zo'n opmerking die druipt van de gefrustreerde jaloezie!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef MASD het volgende:
Als je hun IQ's bij elkaar optelt is de uitkomst gelijk aan de kans dat Nederland in de finale staat (in procenten).
wat is dit nou weer voor kutvraag?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:40 schreef addictivebeat het volgende:
http://img130.imagevenue.(...)rge18_123_1109lo.jpg
waarom hebben die negers altijd blonde chicks?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:38 schreef Palmboom313 het volgende:
De Vriendin van van de Sar is ook wel mooi
[ afbeelding ]
Dimitar Dilkoff / AFP/Getty Images
Sylvie van der Sar, the wife of Dutch goalkeeper Edwin van der Sar, waits for the start of the Euro 2008 Championships Group C football match between the Netherlands and Italy on June 9, 2008 at the stade de Suisse in Bern.
Bron
Ik vind toch weer een echte vrouwen opmerking!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Beter dan de C.Ronaldo's van tegenwoordig die iedere week een nieuwe scharrel hebben
Waar komen die beelden vandaan?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:24 schreef sander89 het volgende:
Beter formaat dankzei een andere Fokker, anders zien ze er misvormd uit![]()
[ afbeelding ]
zou ze dubbel zo blij zijn? een lelijke man gaat minder snel vreemd?quote:
Jezus wat een varken. johny johny kan je nou echt niet iets beter krijgen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:04 schreef latin_LiZzY het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat moet wel ja anders begrijp ik het nietquote:Op zondag 15 juni 2008 01:59 schreef BogardeRules het volgende:
misschien heeft ze fabelachtige techniek
Liefde ?quote:Op zondag 15 juni 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat moet wel ja anders begrijp ik het niet
Ze zijn 16 en 18quote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef BogardeRules het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_van_Basten
zijn dochters kunnen best 14 zijn, hij is in 1992 getrouwd, dus ... tenzij het een moetje was en zij tweeling vna 16 zijn. Op die foto zien ze er uit als 21 ...
nr 6 colleen mcloughlin van wayne rooney.quote:
oh ja? Link?quote:
en die vrouw van Sar dan ...quote:Op zondag 15 juni 2008 03:05 schreef DrDentz het volgende:
Als je de spelersvrouwen van andere landen ziet komen we er toch wel erg bekaaid af met Silvie Meis
Mijn bron is het studio sportzomer topicquote:
Die van carvalho zie ter ook aardig goed uit moet ikzeggen.quote:Op zondag 15 juni 2008 03:28 schreef BogardeRules het volgende:
vrouw van VanderSar:
http://i.dailymail.co.uk/(...)00578-37_196x398.jpg
kleine kinderen uit de kamer ajb
http://www.dailymail.co.u(...)l-battle-Moscow.html
het is idd behelpen met die ned vrouwen ...
Totattly agree!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:20 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Echt weer zo'n opmerking die druipt van de gefrustreerde jaloezie!!![]()
![]()
Hoezo zijn spelersvrouwen nou weer automatisch dom?
Hoezo zijn mooie vrouwen nou weer automatisch dom?
Hoezo zijn vrouwen met grote tieten nou weer automatisch dom?
Mannen die dit soort dingen roepen hebben dus nog nooit een mooie slimme vriendin gehad ... triest hoor
[..]
wat is dit nou weer voor kutvraag?
anyway, wel eens gehoord van blond spoeling?
alsof witte foebllers geen blonde wijven hebben.
Hij heeft een tijdje gedate met Yolanthe Cabau....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus wat een varken. johny johny kan je nou echt niet iets beter krijgen?
Wat dacht je van houden van.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat moet wel ja anders begrijp ik het niet
Die moeten meer hun best doen en zijn goede minnaars, zo,n Ronaldo lijkt mij niets in bed een huilie hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:38 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
de lelijksten krijgen de mooisten
Begint waarschijnlijk te janken als zijn pik een keer dienst weigert. Ik zie het gewoon helemaal voor me.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:48 schreef maril het volgende:
[..]
Die moeten meer hun best doen en zijn goede minnaars, zo,n Ronaldo lijkt mij niets in bed een huilie hoogstwaarschijnlijk.
Ik hoop toch dat het zijn vrouw is. Een vriendin met dezelfde achternaam is meestal niet zo'n goed tekenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:00 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Kim Stekelenburg. Van wie het de vriendin is, laat zich wel raden.
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het zijn vrouw is. Een vriendin met dezelfde achternaam is meestal niet zo'n goed teken
Zoals Henk en Marianne bedoel jequote:Op zondag 15 juni 2008 17:35 schreef Trannellius het volgende:
Ik hoop toch dat het zijn vrouw is. Een vriendin met dezelfde achternaam is meestal niet zo'n goed teken
Waar slaat dat nou weer op???quote:
Ribery is een Chti, (voor zover ik kan inschatten, een soort van Franse Tukker), maar dan ook nog heel arm en altijd losers. Hij is opgegroeid in een wijk met 60 procent moslims, en heeft in zijn jeugd alleen maar moslimvrienden. Waarschijnlijk heeft ie daardoor ook een islamitische vrouw.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Ribery is toch een echte quasimodo, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft een mooie golddigger aan de haak geslagen. Hij is trouwens bekeerd tot moslim.
er zal er wel een de avond voor de strafschop verwekt zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef BogardeRules het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_van_Basten
zijn dochters kunnen best 14 zijn, hij is in 1992 getrouwd, dus ... tenzij het een moetje was en zij tweeling vna 16 zijn. Op die foto zien ze er uit als 21 ...
hahaha kan je die op merking van seedorf niet meer herineren, hij zei precies hetzelfde. hoeveel jaar ben je?quote:
Ze mag mij ook weleens wakker houdenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:49 schreef highlow.nl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze houdt Rafael wakker, zo vertelde ze op bild.de
Ik zeg ook meestalquote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Zoals Henk en Marianne bedoel je???
Ach, we kunnen wel hier een potje jaloers gaan zitten doen, maar als je die vrouw van edwin ziet, denk ik van: blij met me wijf!
Wat een verschrikkelijk filmpje weer. Ik zie ze al lopen sylvie en de cameraman. Misschien is het leuk als ik vanuit de etalage film hoe jij naar de kleding kijkt. Oh wacht dat doen we ff een keer over.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Ziggenmufter het volgende:
Frau van der Vaart geht shoppen.
http://www.bild.de/BILD/s(...)ementId=4812102.html
Ach, het is gewoon ironisch bedoeld. Dat jullie dat niet snappen?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef kevin6188 het volgende:
Idd. Dat lachje ook telkens bij die babyspullen en die schoenen.Zo gemaakt... Heb er niks op tegen dat ze spelersvrouw is ofzo. Helemaal niet zelfs, maar doe gewoon je ding. Zo gaat dat dus schijnbaar als je 'bekend' bent.
Serieus?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef Regina7 het volgende:
gewoon beugeltje, tanden bleken, nieuw kapsel en ze ziet er prima uit.
Jezus wat is datquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
Dit is dus mevrouw Ribery:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een ontiegelijk lelijk wijf dus.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, maar daar kwamen reacties op dat hij het helemaal niet slecht gedaan had. Andere foto's wijzen uit dat dat helemaal niet zo is. Die eerste foto is aardig misleidend, al zie je daar ook wel dat het in potentie een enorme trol is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond een pagina terug
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef Stansfield het volgende:
Er is dus al aardig wat aan gesleuteld.
Dat hebben meer spelersvrouwen toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar kwamen reacties op dat hij het helemaal niet slecht gedaan had. Andere foto's wijzen uit dat dat helemaal niet zo is. Die eerste foto is aardig misleidend, al zie je daar ook wel dat het in potentie een enorme trol is.
Wat? Dat ze lelijk zijn? Of dat de users in dit topic een vertekend beeld van de dames in kwestie hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat hebben meer spelersvrouwen toch?
Daar ging het juist om. Op die eerste foto leek het alsof Ribery ver boven z'n stand getrouwd was -ondanks z'n geld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:07 schreef Taurus het volgende:
Dat spelersvrouwen wel vaker lelijker zijn dan ze lijken, waarschijnlijk. Het is sowieso onzin dat spelersvrouwen nou zo geil moeten zijn, de voetballers met een lelijke vrouw hebben zelf ook geen fraai hoofd. Neem zo'n Ribery.. Ik vind het een perfect stel.
Die vrouw van Boulahrouz heeft wel een geile "desperate housewives" blik zegquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie, Sabia Boulahrouz, Bouchra van Persie en rechts is Orlando Engelaar z'n chicka, Mirella.
Waar zouden ze naar kijken? Of zou er iemand met de nieuwste Gucci-tas op de tweede ring aan de overkant gelopen hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie, Sabia Boulahrouz, Bouchra van Persie en rechts is Orlando Engelaar z'n chicka, Mirella.
Ze passen bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit welke duim is dat gezogen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:38 schreef Prosac het volgende:
Victoria Koblenko was er bij lees ik net toen Sylvie tegen haar zaakwaarnemer zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
Maar who cares, ze is lekker en zorgt nog eens voor goede Oranje pr bij Bild.
En ook met Ibrahimovic zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:38 schreef Prosac het volgende:
Sylvie.. dat is toch dat lekkere ex-TMF model die ooit zei dat ze voor Rafael van der Vaart nooit in het voetbalwereldje kwam terwijl ze als 16 jarige al door Maarten Atmodikoro uitgewoond werd en ook nog eens de lakens ingedoken was met die zaakwaarnemer van oa Ibrahimovic.
Wandelend skeletquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Q_Orianka het volgende:
Marta Cecchetto, vrouw van Toni[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODDAMN, wat een strakgetrokken hoofd![]()
En ze is van 1978
Net een porseleinen popquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Q_Orianka het volgende:
[ afbeelding ]
En ze is van 1978
Ik vind Sylvie al aan de dunne kant, maar dit is echt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Q_Orianka het volgende:
[ afbeelding ]
En ze is van 1978
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |