Jezus wat is datquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
Dit is dus mevrouw Ribery:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een ontiegelijk lelijk wijf dus.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, maar daar kwamen reacties op dat hij het helemaal niet slecht gedaan had. Andere foto's wijzen uit dat dat helemaal niet zo is. Die eerste foto is aardig misleidend, al zie je daar ook wel dat het in potentie een enorme trol is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:08 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond een pagina terug
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef Stansfield het volgende:
Er is dus al aardig wat aan gesleuteld.
Dat hebben meer spelersvrouwen toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar kwamen reacties op dat hij het helemaal niet slecht gedaan had. Andere foto's wijzen uit dat dat helemaal niet zo is. Die eerste foto is aardig misleidend, al zie je daar ook wel dat het in potentie een enorme trol is.
Wat? Dat ze lelijk zijn? Of dat de users in dit topic een vertekend beeld van de dames in kwestie hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dat hebben meer spelersvrouwen toch?
Daar ging het juist om. Op die eerste foto leek het alsof Ribery ver boven z'n stand getrouwd was -ondanks z'n geld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:07 schreef Taurus het volgende:
Dat spelersvrouwen wel vaker lelijker zijn dan ze lijken, waarschijnlijk. Het is sowieso onzin dat spelersvrouwen nou zo geil moeten zijn, de voetballers met een lelijke vrouw hebben zelf ook geen fraai hoofd. Neem zo'n Ribery.. Ik vind het een perfect stel.
Die vrouw van Boulahrouz heeft wel een geile "desperate housewives" blik zegquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie, Sabia Boulahrouz, Bouchra van Persie en rechts is Orlando Engelaar z'n chicka, Mirella.
Waar zouden ze naar kijken? Of zou er iemand met de nieuwste Gucci-tas op de tweede ring aan de overkant gelopen hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie, Sabia Boulahrouz, Bouchra van Persie en rechts is Orlando Engelaar z'n chicka, Mirella.
Ze passen bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit welke duim is dat gezogen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:38 schreef Prosac het volgende:
Victoria Koblenko was er bij lees ik net toen Sylvie tegen haar zaakwaarnemer zei: 'vind eens een rijke voetballer voor me, want na mijn dertigste ga ik echt niet meer werken.'
Maar who cares, ze is lekker en zorgt nog eens voor goede Oranje pr bij Bild.
En ook met Ibrahimovic zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:38 schreef Prosac het volgende:
Sylvie.. dat is toch dat lekkere ex-TMF model die ooit zei dat ze voor Rafael van der Vaart nooit in het voetbalwereldje kwam terwijl ze als 16 jarige al door Maarten Atmodikoro uitgewoond werd en ook nog eens de lakens ingedoken was met die zaakwaarnemer van oa Ibrahimovic.
Wandelend skeletquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Q_Orianka het volgende:
Marta Cecchetto, vrouw van Toni[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODDAMN, wat een strakgetrokken hoofd![]()
En ze is van 1978
Net een porseleinen popquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Q_Orianka het volgende:
Marta Cecchetto, vrouw van Toni[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODDAMN, wat een strakgetrokken hoofd![]()
En ze is van 1978
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |