Zoals Henk en Marianne bedoel jequote:Op zondag 15 juni 2008 17:35 schreef Trannellius het volgende:
Ik hoop toch dat het zijn vrouw is. Een vriendin met dezelfde achternaam is meestal niet zo'n goed teken
Waar slaat dat nou weer op???quote:
Ribery is een Chti, (voor zover ik kan inschatten, een soort van Franse Tukker), maar dan ook nog heel arm en altijd losers. Hij is opgegroeid in een wijk met 60 procent moslims, en heeft in zijn jeugd alleen maar moslimvrienden. Waarschijnlijk heeft ie daardoor ook een islamitische vrouw.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die Ribery is toch een echte quasimodo, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft een mooie golddigger aan de haak geslagen. Hij is trouwens bekeerd tot moslim.
er zal er wel een de avond voor de strafschop verwekt zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 01:35 schreef BogardeRules het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_van_Basten
zijn dochters kunnen best 14 zijn, hij is in 1992 getrouwd, dus ... tenzij het een moetje was en zij tweeling vna 16 zijn. Op die foto zien ze er uit als 21 ...
hahaha kan je die op merking van seedorf niet meer herineren, hij zei precies hetzelfde. hoeveel jaar ben je?quote:
Ze mag mij ook weleens wakker houdenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:49 schreef highlow.nl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze houdt Rafael wakker, zo vertelde ze op bild.de
Ik zeg ook meestalquote:Op maandag 16 juni 2008 00:41 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Zoals Henk en Marianne bedoel je???
Ach, we kunnen wel hier een potje jaloers gaan zitten doen, maar als je die vrouw van edwin ziet, denk ik van: blij met me wijf!
Wat een verschrikkelijk filmpje weer. Ik zie ze al lopen sylvie en de cameraman. Misschien is het leuk als ik vanuit de etalage film hoe jij naar de kleding kijkt. Oh wacht dat doen we ff een keer over.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Ziggenmufter het volgende:
Frau van der Vaart geht shoppen.
http://www.bild.de/BILD/s(...)ementId=4812102.html
Ach, het is gewoon ironisch bedoeld. Dat jullie dat niet snappen?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:07 schreef kevin6188 het volgende:
Idd. Dat lachje ook telkens bij die babyspullen en die schoenen.Zo gemaakt... Heb er niks op tegen dat ze spelersvrouw is ofzo. Helemaal niet zelfs, maar doe gewoon je ding. Zo gaat dat dus schijnbaar als je 'bekend' bent.
Serieus?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef Regina7 het volgende:
gewoon beugeltje, tanden bleken, nieuw kapsel en ze ziet er prima uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |