quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef BonJovi het volgende:
En trouwens wanneer zie je Ronaldo gezamelijk met een vrouw op de foto? Juist ja een mysterie

Nou zo'n mysterie is het niet hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:57 schreef BonJovi het volgende:
Denk je echt dat C Ronaldo een player is die Gemma zei wel dat ze hadden maar de familie van Ronaldo zei dat het niet was. En trouwens wanneer zie je Ronaldo gezamelijk met een vrouw op de foto? Juist ja een mysterie

Daarvan kon ik zo gauw niets vinden helaas
 Daarvan kon ik zo gauw niets vinden helaas  

LINDA je maakt je er wel erg druk om he? Ben je stiekem verliefd op hem ofzo en wil je ook met hem op de foto?;)
 LINDA je maakt je er wel erg druk om he? Ben je stiekem verliefd op hem ofzo en wil je ook met hem op de foto?;)

LOL ik verliefd op C.Ronaldo? Nou neequote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:50 schreef BonJovi het volgende:LINDA je maakt je er wel erg druk om he? Ben je stiekem verliefd op hem ofzo en wil je ook met hem op de foto?;)
 Ik vind het een beetje een kwalletje
 Ik vind het een beetje een kwalletje   Tuurlijk, het is een heel goede voetballer maar hij komt mij iets te arrogant over met z'n truukjes en z'n "maybe I'm too good"
 Tuurlijk, het is een heel goede voetballer maar hij komt mij iets te arrogant over met z'n truukjes en z'n "maybe I'm too good"   En ik vind hem ook best lelijk, maar dat zullen waarschijnlijk maar weinig mensen met me eens zijn
 En ik vind hem ook best lelijk, maar dat zullen waarschijnlijk maar weinig mensen met me eens zijn   

Ik schat onze kans wel iets hoger in eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef MASD het volgende:
Als je hun IQ's bij elkaar optelt is de uitkomst gelijk aan de kans dat Nederland in de finale staat (in procenten).

Jeroom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:18 schreef pfaf het volgende:
Ook al zo'n tettenman. Sjezus wat een gevaartes.

, vast en zeker die van Heitinga
, vast en zeker die van Heitinga  

quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef Adelante het volgende:
Die in die paarse jurk is net Miss Piggy, vast en zeker die van Heitinga
 !
!

Die paarse iddquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef Adelante het volgende:
Die in die paarse jurk is net Miss Piggy, vast en zeker die van Heitinga

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |