Ja want zij is echt een straatarme sloeber zonder hemquote:Op maandag 9 juni 2008 17:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ze valt op de inhoud van zijn portemonnee.
quote:Geplaatst door: natasja sijbers!!! | 1 augustus 2006 om 21:54
Heeey
Ik ben ook naar afellay gweest!!:)
Maar wou nog ff zegen (wel laate reactie) maar afellay heeft geen vriendin hoor;) heeft die zelf tegen mij gezegt ene hij heeft een mazedes een zilvere !!!MAar wou verder nog ff zege hij is ZOO LEKKER!! EGT NIEt meer normaal!! GA volgende vanaf maandag weer elek dag naar hem toe(A)!!
Kus afellay lover!!!!
Geplaatst door: Brenda | 2 augustus 2006 om 13:17
heee hij is echt lekker ja!!
enne ik weet het zelf ook dat hij geen vriendin heeft!! enne hij is echt lekker ja.
echt veral in het echt ja!!
ik heb aan hem een hart hangertje gegeven voor aan de keting! die heb ik aan afellay gegeven! hahahaha!! hij kreeg vuur roode wangen en lachte naar me en zei bedankt!!hihihihi!! maare de volgende keer ga ik weer en dat is op: volgende week dinsdag!
deze dinsdag niet want dan ga ik naar de kermis maar dinsdag daarna! en dan weer handtekeningen en weer fotos maken!! vooor op me site! xxxxxxjes afellay fanner!! natasja!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:09 schreef latin_LiZzY het volgende:
Afellay is nog vrijgezel, maar volgens mij heeft hij de vrouwetjes voor het uitkiezen
[..]
Vind je die echt zo mooi? Ik vind de vorm van haar gezicht nou niet zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:04 schreef latin_LiZzY het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Charlotte-Sophie Zenden, vriendin van Johnny Heitinga (Ajax)
Het zusje van Boudewijn Zenden kreeg voetbal met de paplepel ingegoten. Via haar broer leerde ze tijdens het EK van 2004 Heitinga kennen. Johnny was meteen onder de indruk. "Naast een mode-opleiding en cursussen visagie en hairstyling leer ik momenteel Spaans, want Johnny en ik gaan naar Madrid."
miss piggyquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:04 schreef latin_LiZzY het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Charlotte-Sophie Zenden, vriendin van Johnny Heitinga (Ajax)
Het zusje van Boudewijn Zenden kreeg voetbal met de paplepel ingegoten. Via haar broer leerde ze tijdens het EK van 2004 Heitinga kennen. Johnny was meteen onder de indruk. "Naast een mode-opleiding en cursussen visagie en hairstyling leer ik momenteel Spaans, want Johnny en ik gaan naar Madrid."
Is dit een grapquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:38 schreef Palmboom313 het volgende:
De Vriendin van van de Sar is ook wel mooi
[ afbeelding ]
Dimitar Dilkoff / AFP/Getty Images
Sylvie van der Sar, the wife of Dutch goalkeeper Edwin van der Sar, waits for the start of the Euro 2008 Championships Group C football match between the Netherlands and Italy on June 9, 2008 at the stade de Suisse in Bern.
Bron
klik op de bronquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:46 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is dit een grap![]()
(of ben jij ook zo dom?)
Sylvie is een MILF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |