Damn.. , ik had "vroegah" toch iets meer moeten voetballenquote:
lekker snolletje..quote:
Whehe, waus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker voor op het werk, maar toch klikken he
Oeps!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Blawh het volgende:
Het is niet storend ofzo, integendeel. Maar als mierenneuker moet ik even kwijt dat Kaka een Braziliaan is dit niet op het EK actief zal zijn.
Engeland speelt ook niet op het EKquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:08 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Oeps!Ik las alleen spelersvrouwen
![]()
Zal niet meer gebeuren![]()
En nee, ik ben niet blond![]()
Nee dat weet ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Engeland speelt ook niet op het EK
Zo erg is het ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Nee dat weet ikIk haal ze wel weer weg, laat ik alleen Carla staan
Vind je? Ik vind haar wel mooi hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef pfaf het volgende:
Hmm matig Torres.
Ga door, deze vleeskeuring bevalt me wel.
Kaká zelf ook hoor, hij had het er laatst zelfs over dat hj later misschien priester wil worden. Maarja, niets mis mee toch? Zolang ze er zelf maar gelukkig mee zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Adelante het volgende:
Hij heeft wel een beetje moedersyndroom met die hang naar grote jetsers!
En mevrouw Kaka is helaas nog christelijker dan rouvoet en balkenende samen!
Die laatste is echt zo'n sloerie type. Wat een afknapperquote:
Wat is de naam van de ex van Ronaldoquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:39 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw van Buffon
[ afbeelding ]
Vrouw van Wilhelmsson
[ afbeelding ]
Ex-Vriendin van C. Ronaldo
Op de tweede foto staat ze er nog aardig op, die anderen niet echt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:38 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar wel mooi hoor.
Ik gok iets met gema als ik de url van die foto zo zie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is de naam van de ex van Ronaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |