Neequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
MM heeft niet door dat ze de laatste is
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee![]()
En toen ik het eenmaal doorhad duurde het 400x f5-en voor ik überhaupt weer een pagina voor mijn neus kreeg.
Idem hier ... damnquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
Idd. goeie TT!
Men, dat voetbal schiet ook niet op, zo kan ik nog steeds niet naar bed!
Ja, en om dat afgelopen zondag avond te vermijden had ik dus zelf maar een belletje gepleegd op zondagmiddag.quote:
Ze heeft ook MSNquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en om dat afgelopen zondag avond te vermijden had ik dus zelf maar een belletje gepleegd op zondagmiddag.
Absoluut.quote:
'k hou niet zo van Chinezen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ga je ook mee naar het Drents Museum de beelden van het Terracottaleger kijken Steer?
Op te doen of af te halen???quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, helemaal mijn gezichtsmasker vergeten vandaag.
Mietje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Shit!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heel veel sterkte, Tezz en laat je mannetje maar even lekker afreageren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:07 schreef Tezz het volgende:
Wat een dag zeg.......manlief is net met een slok teveel op het bed in gerold. Heeft zijn verdriet verdronken. Niet de juiste manier, maar ik heb hem vanavond maar laten doen. Hij heeft de rest van de week vrijgenomen, dus we zien wel hoe het verder gaat lopen hier in huize Tezz.
Voor jullie allemaal welterusten, ik ga zelf ook een poging doen! En bedankt voor de lieze TT........
Dag meissiequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:07 schreef Tezz het volgende:
Wat een dag zeg.......manlief is net met een slok teveel op het bed in gerold. Heeft zijn verdriet verdronken. Niet de juiste manier, maar ik heb hem vanavond maar laten doen. Hij heeft de rest van de week vrijgenomen, dus we zien wel hoe het verder gaat lopen hier in huize Tezz.
Voor jullie allemaal welterusten, ik ga zelf ook een poging doen! En bedankt voor de lieze TT........
Daar sluit ik me maar bij aan, bah!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef PeRi het volgende:
Tezz, weet niet wat te zeggen, maar heel veel sterkte...
+1 scherp, Leo. Krijg het tegenwoordig steeds vaker te horen.quote:Nulla verba sed acta
Gedeelte gaat op aan een nieuwe bril (kan ik volgend jaar ook nog mooi meenemen in de aangiftequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
Jay PeRi!Ga je shoppen?
Ik heb nu een datalogger op het lab, vet leukMaar ik begrijp echt geen fluit van die metingen
Ik zag er trouwens niet uit - tegen m'n wilquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder makeup beseffen veel vrouwen half niet hoe mooi ze eruit zien.
Ik heb -6, dus ik draag altijd lenzen, enkel thuis een bril of als ik echt last heb van mn ogen. Ik moet een nieuwe bril want mn oude valt bijna uit elkaar. En ik wil dus meteen een weer goeie dus moet er wat geld aan spenderen. Is ook niet erg maar teruggaaf komt goed uit dan. Maar ik kan iig niet zonder lenzen of bril, helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
PeRi, k wist niet dat je naar NY gaat, leuk! Wanneer ga je?
Ben jij een brildrager, trouwens? Of alleen als je je lenzen niet inhebt?
waar gaat t over vandaag?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef borisz het volgende:
Iemand die het debat in de tweede kamer volgt ?
Het is weer erg lollig in de kamer![]()
ohja Kant als kamervoorzitter
Het is vandaag ''verantwoordingsdag'. http://www.tweedekamer.nl(...)ordingsdag2008.jsp#0quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar gaat t over vandaag?
K kan t niet volgen, zit op t werk. Nu even lunchen. Lekker, salami, lekker stinken!
Ik zou zeggen, de derde woendag in mei was gister.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is vandaag ''verantwoordingsdag'. http://www.tweedekamer.nl(...)ordingsdag2008.jsp#0
eigenlijk is dat gister, maar vandaag is het debat erover.
Kortom weer een dag dat de oppositie lekker kan gaan schoppen.
Dikke kuitenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
PF, wat heb je díkke kuiten, dat kan écht niet hoor.
Ja, want ik heb altijd heeeele droge ellebogen, en zelfs vaseline helpt niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Nynke, je hebt vaseline op je tafel staan.![]()
![]()
Clarins body lotionquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:14 schreef PeRi het volgende:
Biodermal Lipiden Crème is het enige wat bij mij helpt tegen ruwe en droge ellebogen en andere plekjes, misschien iets om te proberen Nynke?
Ik heb net een fijne, schone, spiksplinternieuwe laptopquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je je toetsenbord voor de grap eens omdraaien en er op slaan
Ok, ik ga dus niet meer achter m'n toetsenbord eten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je je toetsenbord voor de grap eens omdraaien en er op slaan
Oh, het was niet negatief bedoeld, slechts als constatering. ik vind vaseline ook best wel fijn spul. Bijvoorbeeld om op je wangen te smeren als het heel erg guur is. Ga je zo lekker van glimmen, dan ben je net een rood appeltjequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ok, ik ga dus niet meer achter m'n toetsenbord eten.
@CF: ik weet dat het alleen een laagje legt, maar als het heel erg jeukt is het wel fijn...
kwam er veel rommel uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
@CF: ik weet dat het alleen een laagje legt, maar als het heel erg jeukt is het wel fijn...
k heb m'n toetsenbord er snel weer overheen gezet..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
kwam er veel rommel uit
Vies is dat hè!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En dan heet je MinderMutsig? Wat deed je toen je nog helemaal mutsig was?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Het leek mij laatst een goed idee om de stofzuiger over mijn laptop te halen. Omkeren en leegkloppen leek me namelijk niet zo'n goed plan. Ik ben een half uur bezig geweest om de knopjes uit de stofzak te vissen en op hun plek terug te drukken.
Ja nou.. die troep moest er toch uit?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:10 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En dan heet je MinderMutsig? Wat deed je toen je nog helemaal mutsig was?
Mijn moeder komt zo op de koffiequote:Op donderdag 22 mei 2008 18:02 schreef AKnynke het volgende:
Shit!
Ik ging net m'n linnen broek strijken, en streek over het koordje. dat bleek synthetisch, en smolt op m'n strijkijzer. Hoe krijg ik dit er in hemelsnaam weer af?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn moeder komt zo op de koffie, ik zal het ff vragen. Die weet dat vast. Er staat me vaag iets bij van strijken over vochtig keukenpapier (maar wie onthoudt dat soort shit als je een mama
hebt)
Ja, dat kan. De bedragen in mijn voorbeeld zijn van 2007. Die wijzigen een klein tikkie in 2008, inflatiecorrectie dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ook freelancert en moet wel enig honderden EUR belasting afdragen.
Misschien dat die bril daar afgetrokken op kan worden?
Je wil het zelf allemaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Voor mij nog geen weekend. Vandaag 12 uur gewerkt, nu zo naar training. Morgen weer volle dag en vol Nyenrode programma. Hele zaterdag college
Het kost je wat, maar het levert je straks nog veel meer op natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz![]()
Voor mij nog geen weekend. Vandaag 12 uur gewerkt, nu zo naar training. Morgen weer volle dag en vol Nyenrode programma. Hele zaterdag college
Alleen zou nu ook weer eens een dagie kunnen uitslapenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:05 schreef beunkster het volgende:
[..]
Het kost je wat, maar het levert je straks nog veel meer op natuurlijk
Ik herken het echter wel hoor
Succes!
Aaaawquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:Er is een bos bloemen bezorgd hier. Van die knul van die date afgelopen weekend
Hij vond het dus lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:Er is een bos bloemen bezorgd hier. Van die knul van die date afgelopen weekend
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
AaaawMaar was ie verder eigenlijk wel leuk
?
Je gelooft het niet, maar ik ben het dus echt vergeten te vragen. We hebben het over 1001 dingen gehad, maar je strijkvraag is niet in me opgekomen. Stom stom stom. Maarre......vochtig stuk keukenpapier lijkt me op zich goed plan. Gewoon proberen zou ik zeggen..........quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Je bent een schat. Hoe is het daar?
Ik zou eigenlijk een beetje de kriebels krijgen van een man die na 1 date al bloemen stuurt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, de eerste... Ik ben het daten érg ontwend geloof ik
Het is ook een beetje vanwege dat gedoe met mn stage en opleiding nu... Maar ik snap dat je het over the rop vind. Ik ook een beetje eigenlijk. Maar dat durf ik niet zo te zeggen tegen m.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk een beetje de kriebels krijgen van een man die na 1 date al bloemen stuurt.![]()
Het is vast heel lief, attent en hoffelijk maar ik vind het een beetje over the top.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hij heeft wat te compenseren denk ik dan
Naja, je hoeft het ook niet direct te zeggen lijkt me, hij bedoelt het goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vanwege dat gedoe met mn stage en opleiding nu... Maar ik snap dat je het over the rop vind. Ik ook een beetje eigenlijk. Maar dat durf ik niet zo te zeggen tegen m.
o ik hoorde balletquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:27 schreef PeRi het volgende:
Ik hou niet zo van Scapino. Ik ben van het klassieke
!
Wanneer ga je? En waar? Kan je zo opzoeken waar je heen gaat!
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:41 schreef beunkster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Zwanenmeer, zegt Hans Liberg, gaat eigenlijk over Schiphol. Dat was vroeger ook een meer. Toen kwamen die vliegtuigen, en toen waren er geen zwanen meer..
Ik heb net nog een stukje Romeo en Julia gehoord op Radio 4, die Radio4daagse is echt geweldig![]()
![]()
Vooral omdat Wagner én Mahler (met name de 2e) heel erg hoog staan, voor zulke componisten.
Ook wel erg leuk om te zien dat de 2e het hoogst genoteerd staat van alle Mahler symfoniën. Is ook mijn persoonlijke favoriet.
Het ligt een beetje aan het ballet of je het ziet of niet, maar in Romeo en Julia zit natuurlijk een heel duidelijk verhaal. Dat is uitstekend te volgen als je het kijkt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap alleen niet waarom mensen altijd een verhaal in ballet zien.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt ontzettend dol op ballet, heb er ook zelf jaren op gezeten. Het Zwanenmeer blijft echt mn favoriet, heb 'm nu 13 keer al gezien, wordt in april dus de 14e, in NL en andere landen. Echt zooo geweldig!! Deze maand ook nog naar Romeo & Julia geweest, was ook echt prachtig! De dans en de emoties, echt zo mooi
.
Je had hem verdiendquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:FW alsnog bedankt voor dat lekkere Muscat'je van de SC JUB meet, heb eindelijk open getrokken en hij is
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ga morgen zulke leuke voorstellingen boeken voor komend seizoen!
Jurgen Rayman, Cuby & the blizzards, Jan Rietman en de Wereldband! Hopelijk krijg ik alle kaarten.
Ik heb er nu al zin in!![]()
Niet gek zo'n aanbod he, voor een durp van 25000 man.
Ik ben ook te jong maar ik vind ze geweldig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben net te jong om cuby meegemaakt te hebben, ik ben aangestoken door m'n ex Bluezz....
En dit had ik nog aan een bepaald iemand gePMt dat ik ook mee heb gedaan aan de tweede date regelquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben ook te jong maar ik vind ze geweldig.![]()
Ik wacht nog even op het ijsje-maar-geen-date-verslag en dan ga ik slapen.
quote:Ik had een donkerblauwe TH spijkerbroek aan (dat is geloof ik zijn favoriete merk hahaha) en kreeg zijn donkerblauwe TH v-hals trui aan omdat hij vond dat ik het koud had in m'n tinkerbell tshirtje (geen tijd om te verkleden en dat shirt was bedoeld als pyjama of met ontzettend hoge hakken zodat het nog enigszins volwassen er uit zag) en een soort van slippers terwijl ik mijn voeten echt totaal niet leuk vind dus ja ik zag er een beetje verlept uit Hij had dit keer geen pantalon aan maar wel een witte spijkerbroek, zwarte nette schoenen die je ook bij een pak zou kunnen dragen, een wit-donkerblauw gestreept overhemd van RL en dus die trui.
Heel netjes vs. zag er niet uit.
Nou, ik heb dus uiteindelijk heel eerlijk meegedaan aan de tweede date regel, zoals het blijkbaar hoort Maar, volgende keer doe ik een jurkje aan (al dan niet rood met witte stipjes..)
Het was wel een tweede datequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, verslag was er al maar verstopt.![]()
Klinkt als een leuke ijsje-eten-maar-geen-date-date PF![]()
Ik ga slapen! Trusten!![]()
Steer doet aan parfummetjes en gezichtmaskers, dus verdenk ik hem er ook van ook wel een stiekem een tutu aan te trekken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje vraagt zich toch af waarom Golfer Steer in een tutu wil zien.......
Soms is de natalenschap van een ex nog niet zó verkeerd, krakje. Ik heb leren drinken en roken, én veel naar andere muziek leren luisteren dan ik thuis te horen kreeg, door mijn first ex.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben net te jong om cuby meegemaakt te hebben, ik ben aangestoken door m'n ex Bluezz....
Steer, let je op?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb het zo gedaan:
eerst alle oude nagellak resten, vellen, korsten etc verwijderd.
nagels recht geschuurd (dus alle halen er uit)
dan 1 laagje doorzichtig
dan met wit heel voorzichtig een randje boven alle tien je nagels trekken
dan met lichtroze daar over heen
en uiteindelijk nog een keer met doorzichtig er overheen
(wel laten drogen tussendoor)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb het zo gedaan:
eerst alle oude nagellak resten, vellen, korsten etc verwijderd.
nagels recht geschuurd (dus alle halen er uit)
dan 1 laagje doorzichtig
dan met wit heel voorzichtig een randje boven alle tien je nagels trekken
dan met lichtroze daar over heen
en uiteindelijk nog een keer met doorzichtig er overheen
(wel laten drogen tussendoor)
ja met witte nagellakquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef krakkemieke het volgende:
OOOOOH! dus bovenop. Ik had een soort potlood voor onder dat randje, maar dat werd niks.......
Whatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Lol Bluezz, ik heb zoveel goeie muziek door m'n ex leren kennen!
Het extreemste voorbeeld is wel innagadadavida. ofzo.
En ik kruip achter die billen aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz moet vroeg dienstje draaien, dus naar bed.
Bye
He Steerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, 't wordt niks. Ze dacht dat ik haar vriendschappelijk mee uit vroeg.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Kayak
Steer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, 't wordt niks. Ze dacht dat ik haar vriendschappelijk mee uit vroeg.
Ohjee, kan je niet gaan keepen ofzo dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer Steer!de volgende dan maar?
Ik doe voorlopig geen hockeytrainingen meer. Het is de afgelopen trainingen elke keer raak. Een snee in mijn linkerscheen, een compleet blauw/paarse rechterknie en gister mijn duim gekneusd vrees ik (hij ging een kant op waar hij normaal niet naar toe scharniert)
Zondag laatste wedstrijd. We mogen vrij doortrainen. Maar ik ga dus ff overslaan. ff herstellenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, kan je niet gaan keepen ofzo dan?Dan zit je tenminste helemaal ingepakt
Kan je zonder trainen wel meedoen met de wedstrijden dan?
Graag nog meer!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:27 schreef AKnynke het volgende:
Koffie koffie koffie!
En nog meer. En ook water want ik heb heeeeeeeel veel dorst.quote:
ff cola'tje halen straksquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En nog meer. En ook water want ik heb heeeeeeeel veel dorst.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar dit mag zeker wel?
[ afbeelding ]
Flauw hoor
En daarmee doelde ik op de eerste foto. alhoewel de 2e, hoe afgezaagd die foto ook is, best ook okay is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
Lekker Lein!
Naja, we zitten hier wel op een TU he. Net als jij overigens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef octopussy het volgende:
Steer, misschien ben ik de enige hier, maar ik snap dat meisje niet zo goedIk zou uit eten gaan met een jongen toch echt wel als date beschouwen. Daten als in 'meer dan vriendschappelijke interesse'.
Zeker als er nog een tweede date volgt. Ze is misschien een beetje naief (is overigens best schattig soms).
Nouja, ik vind het wel lullig voor je. Even slikken, en daarna weer met een ervaring rijker verder proberen. Succes
dit gedeelte lijkt op mijn date. al zij hij dan nog net wel "onze eerste date [...]"quote:geen complimentjes over uiterlijk, het etentje geen 'date' noemen, niet zeggen dat je haar leuk vindt), maar geeft wel buying signals die niet als zodanig herkend worden (etentje betaald , haar jas geholpen aan te trekken, naar huis brengen)
Ohoh uit dit en vorig berichtje maak ik dus op dat er geen verdere date's gaan volgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, we zitten hier wel op een TU he. Net als jij overigens.Dus extreem meer jongens dan meisjes. En dan ga je wel eens met iemand uit eten. En dan heb je zelf geen referentiemateriaal van hoe een date is, plus die jongen laat de eerste date werkelijk niks los (geen complimentjes over uiterlijk, het etentje geen 'date' noemen, niet zeggen dat je haar leuk vindt), maar geeft wel buying signals die niet als zodanig herkend worden (etentje betaald
, haar jas geholpen aan te trekken, naar huis brengen) en je hebt een bij voorbaat traag persoon wier gedachten het niet altijd kunnen bijbenen (ze praat ook af en toe in haarzelf, so cute
![]()
), je husselt dat door elkaar, dan krijg je dit.
Dat heet ervaring voor de volgende keer, PF.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon wat duidelijker zijn
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, we zitten hier wel op een TU he.
Ik ga best wel vaak uit eten met een jongen, gewoon voor de gezelligheid. Je moet toch wel met je "male friends" een avondje iets leuks kunnen doen zonder achterliggende gedachten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef octopussy het volgende:
Hoi Solgun je jezelf ook wel wat rust na zo'n week?
![]()
Steer, misschien ben ik de enige hier, maar ik snap dat meisje niet zo goedIk zou uit eten gaan met een jongen toch echt wel als date beschouwen. Daten als in 'meer dan vriendschappelijke interesse'.
Zeker als er nog een tweede date volgt. Ze is misschien een beetje naief (is overigens best schattig soms).
Nouja, ik vind het wel lullig voor je. Even slikken, en daarna weer met een ervaring rijker verder proberen. Succes
Mannen zijn gewoon stom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Zoooo herkenbaar! Hoewel het vrij snel raak was tussen manlief en mij, was hij ook een koning in niet-precies-duidelijk-zijn-over-je-bedoelingen... "Ik voel me wel tot je aangetrokken", ja doei, zeg dan gewoon dat je je (ex)vriendin gaat dumpen![]()
Ja maar dus niet als je die vriend pas 1 avond kent.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ga best wel vaak uit eten met een jongen, gewoon voor de gezelligheid. Je moet toch wel met je "male friends" een avondje iets leuks kunnen doen zonder achterliggende gedachten?
Of ben ik nu naief en breng ik ongewild mannen het hoofd op hol voor zover mogelijk![]()
jawel heur, meer dan de afwas en afdroog doe ik nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef octopussy het volgende:
Hoi Solgun je jezelf ook wel wat rust na zo'n week?
![]()
Wel een bummer voor jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heet ervaring voor de volgende keer, PF.
@ SOL: dat klopt. Geen dates meer. Wellicht nog wel voor de gezelligheid wat doen, maar daar wacht ik maar een paar weken mee. Geen verkeerde indrukken wekken weer e.d. Het is best heavy voor iemand die niet into you is allerlei duidelijk signalen te krijgen van jezelf.
Let's face it, ook ik heb nog nooit een 'let's go out for dinner and have a date'-date gehad. Wel de halve wereld overgevlogen om verliefd te worden op iemand die ik pas 1x eerder gezien haddus ik vond het eigenlijk voor mezelf ook erg leuk.
Nou, dat was serieus reden no. 1 van mijn breuk met mijn ex.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef octopussy het volgende:
Maar goed, Steer. Je zou je misschien toch maar gaan ergeren aan haar traagheid
Jij daten, alle mannen kwijlen hun hoofdgerecht onder als ze met jou aan tafel zitten, jij lekker ding.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel een bummer voor jeMaar je gaat er goed mee om, tenminste van wat ik nu lees.
Btw, ik was pas 30 toen ik echt begon te daten, maarja ik had altijd een vaste relatie die 12 jaar ervoor
Wordt eens lesbisch!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jawel heur, meer dan de afwas en afdroog doe ik niet![]()
Alhoewel ik straks toch misschien wel zin heb om even uitgebreid te gaan koken.
Of misschien alleen maar lekkere hapjes maken en zorgen dat het bad vol is voor als HIJ thuiskomt, met natuurlijk een flesje champagne erbij
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij daten, alle mannen kwijlen hun hoofdgerecht onder als ze met jou aan tafel zitten, jij lekker ding.
Ik heb toch wel zo'n hekel aan gala's.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dilemma:
Ik ben voor het eerst in m'n leven (lees: 5 seconden geleden) gevraagd of ik mee ga naar een lustrum gala,
inclsuief diner, etc . Dat lijkt mij supertoll. Maar.. Is dat ook een date) Of kan het niet meer obvious zijn dan dat!
Of we beginnen een lesbische triocommune (we zullen die arme Steer eens over zijn relatiedipje heenhelpenquote:
Kan dat geen kwartet worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of we beginnen een lesbische triocommune (we zullen die arme Steer eens over zijn relatiedipje heenhelpen)
Mijn laatste gala was bijna een jaar geleden van de hockeyclub, maar ik had mijn enkelbanden gescheurd, dus ik had een pracht van een jurk met een dikke poot eronder helemaal ingetaped en ik droeg slippertjes van mijn stiefmama, want dat was het enige waar die voet inpaste wat nog een beetje elegant leekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zo'n hekel aan gala's.
De laatste waar ik aanwezig was, zat ik rond 01.00 s'nachts met mijn jurk opgefrot en blote voetjes in een fontein met in mijn rechterhand een fles wijn en in de linker een fles champagne, het nummer ' by the rivers of babylon ' , te bleren.
Ik word denk ik sowieso nooit meer uitgenodigd.
Mijn opgestoken haar was binnen 2 uur weer los, van mijn lange jurk had ik een mini jurk gemaakt en mijn schoenen lagen nog voor middernacht tussen de rozen.
Gala's zijn voor dames, hele saaie dames.
Heb binnenkort een gala op Nyenrode. Wil je mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zo'n hekel aan gala's.
De laatste waar ik aanwezig was, zat ik rond 01.00 s'nachts met mijn jurk opgefrot en blote voetjes in een fontein met in mijn rechterhand een fles wijn en in de linker een fles champagne, het nummer ' by the rivers of babylon ' , te bleren.
Ik word denk ik sowieso nooit meer uitgenodigd.
Mijn opgestoken haar was binnen 2 uur weer los, van mijn lange jurk had ik een mini jurk gemaakt en mijn schoenen lagen nog voor middernacht tussen de rozen.
Gala's zijn voor dames, hele saaie dames.
Ooit gehoord van galaplicht/galamos, PF?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben nog nooit naar een gala geweest. maar als het een date is ga ik niet mee..
gezelligquote:
Maar hoezo dijen we dan uit? Veel sex is goed toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gezelligdamzz wat zullen wij uitdijen, en dat terwijl ik nu al een week of zes mijn gewicht op een kilootje of 56 weet te behouden
5 juli houden we de voorbesprekingen en sollicitatierondes voor onze lesbische culi-communequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gezelligdamzz wat zullen wij uitdijen, en dat terwijl ik nu al een week of zes mijn gewicht op een kilootje of 56 weet te behouden
Misschien de avond. overdag collegequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh zaterdag gaan we naar de Pasar Malam, zijn er meer mensen die daar naar toe gaan?
oh ik was heel CUL-verantwoord en dacht alleen aan etenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hoezo dijen we dan uit? Veel sex is goed toch?
hoort dat specifiek bij een lesbische commune dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh ik was heel CUL-verantwoord en dacht alleen aan eten
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
5 juli houden we de voorbesprekingen en sollicitatierondes voor onze lesbische culi-commune
bij ONZE commune wel natuurlijk, je mot toch wat als de seks niet goed isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoort dat specifiek bij een lesbische commune dan?
We beoordelen op kookkwaliteiten en ondergoedquote:
Nee nog nooit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ooit gehoord van galaplicht/galamos, PF?
Reken maar van yes dat dat een date is.
Ik heb geen MD'squote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We beoordelen op kookkwaliteiten en ondergoedMD's zijn een pre.
Ik ga naar mn medische keuring
Waarom zou de seks neit goed zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij ONZE commune wel natuurlijk, je mot toch wat als de seks niet goed is
Marlies Dekkers !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waarom zou de seks neit goed zijn?
En wat zijn MDs?
Mag ik schandknaapje wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
5 juli houden we de voorbesprekingen en sollicitatierondes voor onze lesbische culi-commune
Oh, marlies dekker. Dat ligt boven mijn budget, ga geen 100 euro uitgeven voor een stomme bh!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En wat zijn MDs?
wat Lein zegt, en seks met een vrouw is niet lekker, maargoed, smaken verschillenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En wat zijn MDs?
Das te gayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mag ik schandknaapje worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe heet het jongste personeelslid van een gay bar?omg ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het geschetste tafereel WAS een Nyenrode galaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb binnenkort een gala op Nyenrode. Wil je mee?![]()
Ik kan me zo voorstellen dat die bloemen er wat mistroostig bij hingen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:Er is een bos bloemen bezorgd hier. Van die knul van die date afgelopen weekend
Whehehe ik had nieteens seks toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
SoL, al dágen geen seks?Ik al 7 maanden niet. Langste sinds mijn 16e of zo.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat die bloemen er wat mistroostig bij hingen.
Pizza rules als ontbijtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest ook lachen
Tezz nog een dikke knuffel en ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen.
Steer, spijtig om te horen, maar mannen moeten idd wat duidelijker zijn![]()
SoL, al dágen geen seks?Ik al 7 maanden niet. Langste sinds mijn 16e of zo.
Liejannuh, foto's gezien. We hebben gelachen.
En Vork & ik hebben pizza als ontbijt gehad
Maybe???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]! 7 maanden dem Isa.. hoe houd je dat vol zeg
Dan is het helemaal leuk om er weer aan te komen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Het geschetste tafereel WAS een Nyenrode gala
Tenminste nog iets wat hij overeind krijgtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Steer!
Gek genoeg staan die bloemen recht overeind
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:07 schreef SeaOfLove het volgende:
het lijkt wel een mislukte cactusbestaan die dingen echt?
zo'n cactus? lijkt me niets.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja die dingen bestaan echt. Thank god
Ga zo weg, familieweekend. Tas aan het inpakken enzo![]()
he bah, dat klinkt shit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:17 schreef Euc- het volgende:
heey allemaal, kort berichtje vanuit cannes, het is echt geweldig hier, heerlijk weer, super feestjes (pas twee gehad maar die waren al super) en veeel toffe mensen!
ik las trouwens iets over galamos? dat betekent neuken!
tot maandag weer
Het valt in het niet bij een goed afgericht echt exemplaar, maar als noodoplossing is het best okquote:
Heul niet bahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah, dat klinkt shit.
en neuken? seks is bah.
Isaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Veeeeel plezier Lein!Ik zal aan je denken als ik onderweg ben naar Tsjechië
(met Jan Smith op de achtergrond, arghhhhhhh)
MissHobje, dit helpt wel bij het niet missen van seks:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |