Mijn laatste gala was bijna een jaar geleden van de hockeyclub, maar ik had mijn enkelbanden gescheurd, dus ik had een pracht van een jurk met een dikke poot eronder helemaal ingetaped en ik droeg slippertjes van mijn stiefmama, want dat was het enige waar die voet inpaste wat nog een beetje elegant leekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zo'n hekel aan gala's.
De laatste waar ik aanwezig was, zat ik rond 01.00 s'nachts met mijn jurk opgefrot en blote voetjes in een fontein met in mijn rechterhand een fles wijn en in de linker een fles champagne, het nummer ' by the rivers of babylon ' , te bleren.
Ik word denk ik sowieso nooit meer uitgenodigd.
Mijn opgestoken haar was binnen 2 uur weer los, van mijn lange jurk had ik een mini jurk gemaakt en mijn schoenen lagen nog voor middernacht tussen de rozen.
Gala's zijn voor dames, hele saaie dames.
Heb binnenkort een gala op Nyenrode. Wil je mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zo'n hekel aan gala's.
De laatste waar ik aanwezig was, zat ik rond 01.00 s'nachts met mijn jurk opgefrot en blote voetjes in een fontein met in mijn rechterhand een fles wijn en in de linker een fles champagne, het nummer ' by the rivers of babylon ' , te bleren.
Ik word denk ik sowieso nooit meer uitgenodigd.
Mijn opgestoken haar was binnen 2 uur weer los, van mijn lange jurk had ik een mini jurk gemaakt en mijn schoenen lagen nog voor middernacht tussen de rozen.
Gala's zijn voor dames, hele saaie dames.
Ooit gehoord van galaplicht/galamos, PF?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben nog nooit naar een gala geweest. maar als het een date is ga ik niet mee..
gezelligquote:
Maar hoezo dijen we dan uit? Veel sex is goed toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gezelligdamzz wat zullen wij uitdijen, en dat terwijl ik nu al een week of zes mijn gewicht op een kilootje of 56 weet te behouden
5 juli houden we de voorbesprekingen en sollicitatierondes voor onze lesbische culi-communequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gezelligdamzz wat zullen wij uitdijen, en dat terwijl ik nu al een week of zes mijn gewicht op een kilootje of 56 weet te behouden
Misschien de avond. overdag collegequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh zaterdag gaan we naar de Pasar Malam, zijn er meer mensen die daar naar toe gaan?
oh ik was heel CUL-verantwoord en dacht alleen aan etenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hoezo dijen we dan uit? Veel sex is goed toch?
hoort dat specifiek bij een lesbische commune dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh ik was heel CUL-verantwoord en dacht alleen aan eten
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
5 juli houden we de voorbesprekingen en sollicitatierondes voor onze lesbische culi-commune
bij ONZE commune wel natuurlijk, je mot toch wat als de seks niet goed isquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoort dat specifiek bij een lesbische commune dan?
We beoordelen op kookkwaliteiten en ondergoedquote:
Nee nog nooit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ooit gehoord van galaplicht/galamos, PF?
Reken maar van yes dat dat een date is.
Ik heb geen MD'squote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We beoordelen op kookkwaliteiten en ondergoedMD's zijn een pre.
Ik ga naar mn medische keuring
Waarom zou de seks neit goed zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij ONZE commune wel natuurlijk, je mot toch wat als de seks niet goed is
Marlies Dekkers !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waarom zou de seks neit goed zijn?
En wat zijn MDs?
Mag ik schandknaapje wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
5 juli houden we de voorbesprekingen en sollicitatierondes voor onze lesbische culi-commune
Oh, marlies dekker. Dat ligt boven mijn budget, ga geen 100 euro uitgeven voor een stomme bh!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En wat zijn MDs?
wat Lein zegt, en seks met een vrouw is niet lekker, maargoed, smaken verschillenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En wat zijn MDs?
Das te gayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mag ik schandknaapje worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe heet het jongste personeelslid van een gay bar?omg ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het geschetste tafereel WAS een Nyenrode galaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb binnenkort een gala op Nyenrode. Wil je mee?![]()
Ik kan me zo voorstellen dat die bloemen er wat mistroostig bij hingen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:Er is een bos bloemen bezorgd hier. Van die knul van die date afgelopen weekend
Whehehe ik had nieteens seks toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
SoL, al dágen geen seks?Ik al 7 maanden niet. Langste sinds mijn 16e of zo.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat die bloemen er wat mistroostig bij hingen.
Pizza rules als ontbijtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest ook lachen
Tezz nog een dikke knuffel en ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen.
Steer, spijtig om te horen, maar mannen moeten idd wat duidelijker zijn![]()
SoL, al dágen geen seks?Ik al 7 maanden niet. Langste sinds mijn 16e of zo.
Liejannuh, foto's gezien. We hebben gelachen.
En Vork & ik hebben pizza als ontbijt gehad
Maybe???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]! 7 maanden dem Isa.. hoe houd je dat vol zeg
Dan is het helemaal leuk om er weer aan te komen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Het geschetste tafereel WAS een Nyenrode gala
Tenminste nog iets wat hij overeind krijgtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Steer!
Gek genoeg staan die bloemen recht overeind
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:07 schreef SeaOfLove het volgende:
het lijkt wel een mislukte cactusbestaan die dingen echt?
zo'n cactus? lijkt me niets.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja die dingen bestaan echt. Thank god
Ga zo weg, familieweekend. Tas aan het inpakken enzo![]()
he bah, dat klinkt shit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:17 schreef Euc- het volgende:
heey allemaal, kort berichtje vanuit cannes, het is echt geweldig hier, heerlijk weer, super feestjes (pas twee gehad maar die waren al super) en veeel toffe mensen!
ik las trouwens iets over galamos? dat betekent neuken!
tot maandag weer
Het valt in het niet bij een goed afgericht echt exemplaar, maar als noodoplossing is het best okquote:
Heul niet bahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah, dat klinkt shit.
en neuken? seks is bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |