Zondag laatste wedstrijd. We mogen vrij doortrainen. Maar ik ga dus ff overslaan. ff herstellenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, kan je niet gaan keepen ofzo dan?Dan zit je tenminste helemaal ingepakt
Kan je zonder trainen wel meedoen met de wedstrijden dan?
Graag nog meer!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:27 schreef AKnynke het volgende:
Koffie koffie koffie!
En nog meer. En ook water want ik heb heeeeeeeel veel dorst.quote:
ff cola'tje halen straksquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En nog meer. En ook water want ik heb heeeeeeeel veel dorst.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar dit mag zeker wel?
[ afbeelding ]
Flauw hoor
En daarmee doelde ik op de eerste foto. alhoewel de 2e, hoe afgezaagd die foto ook is, best ook okay is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
Lekker Lein!
Naja, we zitten hier wel op een TU he. Net als jij overigens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef octopussy het volgende:
Steer, misschien ben ik de enige hier, maar ik snap dat meisje niet zo goedIk zou uit eten gaan met een jongen toch echt wel als date beschouwen. Daten als in 'meer dan vriendschappelijke interesse'.
Zeker als er nog een tweede date volgt. Ze is misschien een beetje naief (is overigens best schattig soms).
Nouja, ik vind het wel lullig voor je. Even slikken, en daarna weer met een ervaring rijker verder proberen. Succes
dit gedeelte lijkt op mijn date. al zij hij dan nog net wel "onze eerste date [...]"quote:geen complimentjes over uiterlijk, het etentje geen 'date' noemen, niet zeggen dat je haar leuk vindt), maar geeft wel buying signals die niet als zodanig herkend worden (etentje betaald , haar jas geholpen aan te trekken, naar huis brengen)
Ohoh uit dit en vorig berichtje maak ik dus op dat er geen verdere date's gaan volgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, we zitten hier wel op een TU he. Net als jij overigens.Dus extreem meer jongens dan meisjes. En dan ga je wel eens met iemand uit eten. En dan heb je zelf geen referentiemateriaal van hoe een date is, plus die jongen laat de eerste date werkelijk niks los (geen complimentjes over uiterlijk, het etentje geen 'date' noemen, niet zeggen dat je haar leuk vindt), maar geeft wel buying signals die niet als zodanig herkend worden (etentje betaald
, haar jas geholpen aan te trekken, naar huis brengen) en je hebt een bij voorbaat traag persoon wier gedachten het niet altijd kunnen bijbenen (ze praat ook af en toe in haarzelf, so cute
![]()
), je husselt dat door elkaar, dan krijg je dit.
Dat heet ervaring voor de volgende keer, PF.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon wat duidelijker zijn
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, we zitten hier wel op een TU he.
Ik ga best wel vaak uit eten met een jongen, gewoon voor de gezelligheid. Je moet toch wel met je "male friends" een avondje iets leuks kunnen doen zonder achterliggende gedachten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef octopussy het volgende:
Hoi Solgun je jezelf ook wel wat rust na zo'n week?
![]()
Steer, misschien ben ik de enige hier, maar ik snap dat meisje niet zo goedIk zou uit eten gaan met een jongen toch echt wel als date beschouwen. Daten als in 'meer dan vriendschappelijke interesse'.
Zeker als er nog een tweede date volgt. Ze is misschien een beetje naief (is overigens best schattig soms).
Nouja, ik vind het wel lullig voor je. Even slikken, en daarna weer met een ervaring rijker verder proberen. Succes
Mannen zijn gewoon stom.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Zoooo herkenbaar! Hoewel het vrij snel raak was tussen manlief en mij, was hij ook een koning in niet-precies-duidelijk-zijn-over-je-bedoelingen... "Ik voel me wel tot je aangetrokken", ja doei, zeg dan gewoon dat je je (ex)vriendin gaat dumpen![]()
Ja maar dus niet als je die vriend pas 1 avond kent.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ga best wel vaak uit eten met een jongen, gewoon voor de gezelligheid. Je moet toch wel met je "male friends" een avondje iets leuks kunnen doen zonder achterliggende gedachten?
Of ben ik nu naief en breng ik ongewild mannen het hoofd op hol voor zover mogelijk![]()
jawel heur, meer dan de afwas en afdroog doe ik nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef octopussy het volgende:
Hoi Solgun je jezelf ook wel wat rust na zo'n week?
![]()
Wel een bummer voor jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heet ervaring voor de volgende keer, PF.
@ SOL: dat klopt. Geen dates meer. Wellicht nog wel voor de gezelligheid wat doen, maar daar wacht ik maar een paar weken mee. Geen verkeerde indrukken wekken weer e.d. Het is best heavy voor iemand die niet into you is allerlei duidelijk signalen te krijgen van jezelf.
Let's face it, ook ik heb nog nooit een 'let's go out for dinner and have a date'-date gehad. Wel de halve wereld overgevlogen om verliefd te worden op iemand die ik pas 1x eerder gezien haddus ik vond het eigenlijk voor mezelf ook erg leuk.
Nou, dat was serieus reden no. 1 van mijn breuk met mijn ex.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef octopussy het volgende:
Maar goed, Steer. Je zou je misschien toch maar gaan ergeren aan haar traagheid
Jij daten, alle mannen kwijlen hun hoofdgerecht onder als ze met jou aan tafel zitten, jij lekker ding.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel een bummer voor jeMaar je gaat er goed mee om, tenminste van wat ik nu lees.
Btw, ik was pas 30 toen ik echt begon te daten, maarja ik had altijd een vaste relatie die 12 jaar ervoor
Wordt eens lesbisch!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jawel heur, meer dan de afwas en afdroog doe ik niet![]()
Alhoewel ik straks toch misschien wel zin heb om even uitgebreid te gaan koken.
Of misschien alleen maar lekkere hapjes maken en zorgen dat het bad vol is voor als HIJ thuiskomt, met natuurlijk een flesje champagne erbij
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij daten, alle mannen kwijlen hun hoofdgerecht onder als ze met jou aan tafel zitten, jij lekker ding.
Ik heb toch wel zo'n hekel aan gala's.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dilemma:
Ik ben voor het eerst in m'n leven (lees: 5 seconden geleden) gevraagd of ik mee ga naar een lustrum gala,
inclsuief diner, etc . Dat lijkt mij supertoll. Maar.. Is dat ook een date) Of kan het niet meer obvious zijn dan dat!
Of we beginnen een lesbische triocommune (we zullen die arme Steer eens over zijn relatiedipje heenhelpenquote:
Kan dat geen kwartet worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of we beginnen een lesbische triocommune (we zullen die arme Steer eens over zijn relatiedipje heenhelpen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |