Zondag laatste wedstrijd. We mogen vrij doortrainen. Maar ik ga dus ff overslaan. ff herstellenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, kan je niet gaan keepen ofzo dan?Dan zit je tenminste helemaal ingepakt
Kan je zonder trainen wel meedoen met de wedstrijden dan?
Graag nog meer!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:27 schreef AKnynke het volgende:
Koffie koffie koffie!
En nog meer. En ook water want ik heb heeeeeeeel veel dorst.quote:
ff cola'tje halen straksquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En nog meer. En ook water want ik heb heeeeeeeel veel dorst.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar dit mag zeker wel?
[ afbeelding ]
Flauw hoor
En daarmee doelde ik op de eerste foto. alhoewel de 2e, hoe afgezaagd die foto ook is, best ook okay is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
Lekker Lein!
Naja, we zitten hier wel op een TU he. Net als jij overigens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef octopussy het volgende:
Steer, misschien ben ik de enige hier, maar ik snap dat meisje niet zo goedIk zou uit eten gaan met een jongen toch echt wel als date beschouwen. Daten als in 'meer dan vriendschappelijke interesse'.
Zeker als er nog een tweede date volgt. Ze is misschien een beetje naief (is overigens best schattig soms).
Nouja, ik vind het wel lullig voor je. Even slikken, en daarna weer met een ervaring rijker verder proberen. Succes
dit gedeelte lijkt op mijn date. al zij hij dan nog net wel "onze eerste date [...]"quote:geen complimentjes over uiterlijk, het etentje geen 'date' noemen, niet zeggen dat je haar leuk vindt), maar geeft wel buying signals die niet als zodanig herkend worden (etentje betaald , haar jas geholpen aan te trekken, naar huis brengen)
Ohoh uit dit en vorig berichtje maak ik dus op dat er geen verdere date's gaan volgenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, we zitten hier wel op een TU he. Net als jij overigens.Dus extreem meer jongens dan meisjes. En dan ga je wel eens met iemand uit eten. En dan heb je zelf geen referentiemateriaal van hoe een date is, plus die jongen laat de eerste date werkelijk niks los (geen complimentjes over uiterlijk, het etentje geen 'date' noemen, niet zeggen dat je haar leuk vindt), maar geeft wel buying signals die niet als zodanig herkend worden (etentje betaald
, haar jas geholpen aan te trekken, naar huis brengen) en je hebt een bij voorbaat traag persoon wier gedachten het niet altijd kunnen bijbenen (ze praat ook af en toe in haarzelf, so cute
![]()
), je husselt dat door elkaar, dan krijg je dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |