Alleen zou nu ook weer eens een dagie kunnen uitslapenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:05 schreef beunkster het volgende:
[..]
Het kost je wat, maar het levert je straks nog veel meer op natuurlijk
Ik herken het echter wel hoor
Succes!
Aaaawquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:Er is een bos bloemen bezorgd hier. Van die knul van die date afgelopen weekend
Hij vond het dus lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:Er is een bos bloemen bezorgd hier. Van die knul van die date afgelopen weekend
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
AaaawMaar was ie verder eigenlijk wel leuk
?
Je gelooft het niet, maar ik ben het dus echt vergeten te vragen. We hebben het over 1001 dingen gehad, maar je strijkvraag is niet in me opgekomen. Stom stom stom. Maarre......vochtig stuk keukenpapier lijkt me op zich goed plan. Gewoon proberen zou ik zeggen..........quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Je bent een schat. Hoe is het daar?
Ik zou eigenlijk een beetje de kriebels krijgen van een man die na 1 date al bloemen stuurt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, de eerste... Ik ben het daten érg ontwend geloof ik
Het is ook een beetje vanwege dat gedoe met mn stage en opleiding nu... Maar ik snap dat je het over the rop vind. Ik ook een beetje eigenlijk. Maar dat durf ik niet zo te zeggen tegen m.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk een beetje de kriebels krijgen van een man die na 1 date al bloemen stuurt.![]()
Het is vast heel lief, attent en hoffelijk maar ik vind het een beetje over the top.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hij heeft wat te compenseren denk ik dan
Naja, je hoeft het ook niet direct te zeggen lijkt me, hij bedoelt het goed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vanwege dat gedoe met mn stage en opleiding nu... Maar ik snap dat je het over the rop vind. Ik ook een beetje eigenlijk. Maar dat durf ik niet zo te zeggen tegen m.
o ik hoorde balletquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:27 schreef PeRi het volgende:
Ik hou niet zo van Scapino. Ik ben van het klassieke
!
Wanneer ga je? En waar? Kan je zo opzoeken waar je heen gaat!
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:41 schreef beunkster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Zwanenmeer, zegt Hans Liberg, gaat eigenlijk over Schiphol. Dat was vroeger ook een meer. Toen kwamen die vliegtuigen, en toen waren er geen zwanen meer..
Ik heb net nog een stukje Romeo en Julia gehoord op Radio 4, die Radio4daagse is echt geweldig![]()
![]()
Vooral omdat Wagner én Mahler (met name de 2e) heel erg hoog staan, voor zulke componisten.
Ook wel erg leuk om te zien dat de 2e het hoogst genoteerd staat van alle Mahler symfoniën. Is ook mijn persoonlijke favoriet.
Het ligt een beetje aan het ballet of je het ziet of niet, maar in Romeo en Julia zit natuurlijk een heel duidelijk verhaal. Dat is uitstekend te volgen als je het kijkt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap alleen niet waarom mensen altijd een verhaal in ballet zien.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef PeRi het volgende:
Ik ben echt ontzettend dol op ballet, heb er ook zelf jaren op gezeten. Het Zwanenmeer blijft echt mn favoriet, heb 'm nu 13 keer al gezien, wordt in april dus de 14e, in NL en andere landen. Echt zooo geweldig!! Deze maand ook nog naar Romeo & Julia geweest, was ook echt prachtig! De dans en de emoties, echt zo mooi
.
Je had hem verdiendquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:FW alsnog bedankt voor dat lekkere Muscat'je van de SC JUB meet, heb eindelijk open getrokken en hij is
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
En ik ga morgen zulke leuke voorstellingen boeken voor komend seizoen!
Jurgen Rayman, Cuby & the blizzards, Jan Rietman en de Wereldband! Hopelijk krijg ik alle kaarten.
Ik heb er nu al zin in!![]()
Niet gek zo'n aanbod he, voor een durp van 25000 man.
Ik ben ook te jong maar ik vind ze geweldig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben net te jong om cuby meegemaakt te hebben, ik ben aangestoken door m'n ex Bluezz....
En dit had ik nog aan een bepaald iemand gePMt dat ik ook mee heb gedaan aan de tweede date regelquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben ook te jong maar ik vind ze geweldig.![]()
Ik wacht nog even op het ijsje-maar-geen-date-verslag en dan ga ik slapen.
quote:Ik had een donkerblauwe TH spijkerbroek aan (dat is geloof ik zijn favoriete merk hahaha) en kreeg zijn donkerblauwe TH v-hals trui aan omdat hij vond dat ik het koud had in m'n tinkerbell tshirtje (geen tijd om te verkleden en dat shirt was bedoeld als pyjama of met ontzettend hoge hakken zodat het nog enigszins volwassen er uit zag) en een soort van slippers terwijl ik mijn voeten echt totaal niet leuk vind dus ja ik zag er een beetje verlept uit Hij had dit keer geen pantalon aan maar wel een witte spijkerbroek, zwarte nette schoenen die je ook bij een pak zou kunnen dragen, een wit-donkerblauw gestreept overhemd van RL en dus die trui.
Heel netjes vs. zag er niet uit.
Nou, ik heb dus uiteindelijk heel eerlijk meegedaan aan de tweede date regel, zoals het blijkbaar hoort Maar, volgende keer doe ik een jurkje aan (al dan niet rood met witte stipjes..)
Het was wel een tweede datequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, verslag was er al maar verstopt.![]()
Klinkt als een leuke ijsje-eten-maar-geen-date-date PF![]()
Ik ga slapen! Trusten!![]()
Steer doet aan parfummetjes en gezichtmaskers, dus verdenk ik hem er ook van ook wel een stiekem een tutu aan te trekken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje vraagt zich toch af waarom Golfer Steer in een tutu wil zien.......
Soms is de natalenschap van een ex nog niet zó verkeerd, krakje. Ik heb leren drinken en roken, én veel naar andere muziek leren luisteren dan ik thuis te horen kreeg, door mijn first ex.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben net te jong om cuby meegemaakt te hebben, ik ben aangestoken door m'n ex Bluezz....
Steer, let je op?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb het zo gedaan:
eerst alle oude nagellak resten, vellen, korsten etc verwijderd.
nagels recht geschuurd (dus alle halen er uit)
dan 1 laagje doorzichtig
dan met wit heel voorzichtig een randje boven alle tien je nagels trekken
dan met lichtroze daar over heen
en uiteindelijk nog een keer met doorzichtig er overheen
(wel laten drogen tussendoor)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb het zo gedaan:
eerst alle oude nagellak resten, vellen, korsten etc verwijderd.
nagels recht geschuurd (dus alle halen er uit)
dan 1 laagje doorzichtig
dan met wit heel voorzichtig een randje boven alle tien je nagels trekken
dan met lichtroze daar over heen
en uiteindelijk nog een keer met doorzichtig er overheen
(wel laten drogen tussendoor)
ja met witte nagellakquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef krakkemieke het volgende:
OOOOOH! dus bovenop. Ik had een soort potlood voor onder dat randje, maar dat werd niks.......
Whatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Lol Bluezz, ik heb zoveel goeie muziek door m'n ex leren kennen!
Het extreemste voorbeeld is wel innagadadavida. ofzo.
En ik kruip achter die billen aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:49 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz moet vroeg dienstje draaien, dus naar bed.
Bye
He Steerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, 't wordt niks. Ze dacht dat ik haar vriendschappelijk mee uit vroeg.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Kayak
Steer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, 't wordt niks. Ze dacht dat ik haar vriendschappelijk mee uit vroeg.
Ohjee, kan je niet gaan keepen ofzo dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
Jammer Steer!de volgende dan maar?
Ik doe voorlopig geen hockeytrainingen meer. Het is de afgelopen trainingen elke keer raak. Een snee in mijn linkerscheen, een compleet blauw/paarse rechterknie en gister mijn duim gekneusd vrees ik (hij ging een kant op waar hij normaal niet naar toe scharniert)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |