ik snap de grap ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben er uit!
Vanaf een afstandje lijkt mijn broek paars. Van dichtbij is ie donkerblauw!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee! En nee!
Vertel, welke grap mis ik?
CF, jij snapte hem.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lianne, sja, voor 9 dollar mag je niet mekkeren, natuurlijk
Ook op bed!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier 2 vlooienbalen
[ afbeelding ]
Ohhh, zeg dat danquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik snap de grap ook niet.
Enne DH, nee was niet gratismaar wel goedkoop, en ik heb alle auto's heel gelaten. Doe ik over het algemeen wel hoor.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Fuck. Geen stage-verlening. Kut. Nu naar huis. *zucht*
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CF, jij snapte hem.
Als ik ook in Delft studeerde en latislos niet bestond was ik zeker weten nu met jou getrouwd geweest.
Hij heeft net even gebeld om te zeggen dat hij morgen graag weer aan het werk wilde en hij kon in ieder geval terugkomen. Hij zit nog in zijn proeftijd dus het lijkt me dat als ze echt van hem af wilden nu, ze wel gezegd hadden dat hij morgen niet meer hoeft te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt trouwens heftig MinderMutsig! Geen leuke situatie.
een ijsje eten telt niet en het is zometeen al dus. Alsof ik er lelijk uit ga zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:
@PF: Is dit dan je tweede 'date'? Remember the rules! Wel je oude klof aantrekken dan hè?![]()
En veel plezier!
Haha, ik drink de laatste tijd geen alcohol meer, kom ik daar dronken aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
PF, je moet je idd nog wel even bezatten, want anders kun je niet katerig aankomen op je date.
O balen zeg!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Zonder makeup beseffen veel vrouwen half niet hoe mooi ze eruit zien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
een ijsje eten telt niet en het is zometeen al dus. Alsof ik er lelijk uit ga zien![]()
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga morgen mn docent bellen, en vragen hoe of wat de opties zijn. En n stage afronden, nog 2 of 3 weken. EN nog 1 opdracht afronden.
Dat hoeft toch niet altijd, alleen als je zin hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en sorry dat ik op niemand reageer hoor![]()
Whehehe, ik ben heel blond van mezelf en in de zomer zijn mijn wimpers en wenkbrauwen helemaal onzichtbaar. Dat ziet er heeeeel raar uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder makeup beseffen veel vrouwen half niet hoe mooi ze eruit zien.
Ik heb echt nooit make-up op. Of, bijna nooit. Soms, als ik heel speciala wil doen doe ik wat mascara op. Maar dan moet het wel een festive gelegenheid zijn. Ik zou niet weten hoe ik andere make-up moet gebruiken..quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben heel blond van mezelf en in de zomer zijn mijn wimpers en wenkbrauwen helemaal onzichtbaar. Dat ziet er heeeeel raar uit.Dus een beetje mascara en wat kleur op mijn wenkbrauwen doe ik eigenlijk altijd even. (En nee, dan bedoel ik niet zo'n lelijke potloodstreep!
![]()
)
Het was mn afstudeerstagequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wat voor stage ging het om Lein?![]()
Het klinkt in ieder geval kut. Hopelijk vind je snel iets anders
.
Omdat ik eerst aan mn personal issues moet werken, en ze het idee hebben dat ik vreselijk op mn tenen loop nu.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, dat is mooi balen Lein!Waarom krijg je geen extra tijd?
Ging dat in overleg of was dat meer een mededeling dat je kon gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was mn afstudeerstage
[..]
Omdat ik eerst aan mn personal issues moet werken, en ze het idee hebben dat ik vreselijk op mn tenen loop nu.
Nouja, het was op zich wel een goed gesprek hoor. Alleen jammer, ik denk namelijk zelf dat ik met 1,5 maand verlenging en een gestructureerd plan het zou redden. Helaas dachten ze daar anders over.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ging dat in overleg of was dat meer een mededeling dat je kon gaan?. Wat voor opleiding doe je trouwens?
Ik ga t er morgen met school over hebben. Geen idee wat de opties zijn nu.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef golfer het volgende:
Wat een klote-situatie voor je Lein.
Is een andere stageplek een optie?
Dat lijkt me eigenlijk wel lekker, een pannenkoek met after eight. Pannenkoeken zijn lekker, en after eight is lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Sommige dingen die ik klaar maak zijn zo ranzig dat zelfs IK het niet op durf te eten... Gelukkig hebben we 2cv... Hier smikkelt hij van een pannenkoek met after eight....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatverdarrie Tezz, ik heb vaak aan je gedacht vanmiddag. Heel veel sterkte, en nu is het alweer afwachten..quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die het wil weten (en voor iedereen die het niet wil weten ook): de uitslag van mijn schoonmoeder haar longbioptie was slecht. Het is longkanker for sure. De tumor zit er al een jaar of drie volgens de longarts (bepaald op basis van het weefsel en de grootte) en het is een langzaamgroeiende kanker. Nu volgen er meerdere onderzoeken om te bepalen of (en zo ja hoe) het behandelbaar is.
Wanneer de tumor op een 'gunstige' locatie zit, is ie in principe weg te halen (en met 1 long kun je blijkbaar prima leven). Maar als ie niet gunstig zit of er zijn uitzaaiingen geconstateerd, dan is het foute boel.
Het is echt een heel bizar gevoel wat ik nu heb. Het is een situatie waar ik nooit over na heb willen denken (er gebeurt iets met een van je ouders) en nu wordt ik even met mijn neus op de feiten gedrukt.
Ik ga weer even verder mijn man en schoonouders knuffelen..........Pffffffff...........
Tezz, ik denk dat ik voor alle SC'ers spreek als ik zeg dat we allemaal hopen dat het een behandelbare kanker is, op een gunstige plek. Helemaal in het onderste stukje ofzo. Ik zal wat positieve energie jouw kant op sturen!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die het wil weten (en voor iedereen die het niet wil weten ook): de uitslag van mijn schoonmoeder haar longbioptie was slecht. Het is longkanker for sure. De tumor zit er al een jaar of drie volgens de longarts (bepaald op basis van het weefsel en de grootte) en het is een langzaamgroeiende kanker. Nu volgen er meerdere onderzoeken om te bepalen of (en zo ja hoe) het behandelbaar is.
Wanneer de tumor op een 'gunstige' locatie zit, is ie in principe weg te halen (en met 1 long kun je blijkbaar prima leven). Maar als ie niet gunstig zit of er zijn uitzaaiingen geconstateerd, dan is het foute boel.
Het is echt een heel bizar gevoel wat ik nu heb. Het is een situatie waar ik nooit over na heb willen denken (er gebeurt iets met een van je ouders) en nu wordt ik even met mijn neus op de feiten gedrukt.
Ik ga weer even verder mijn man en schoonouders knuffelen..........Pffffffff...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |