Jij hebt vast geen uur gefietst.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
Handschoenen? Zo koud was het echt niet hoor.
Ja, het eerste kwartier viel wel mee idd!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoef dan ook maar een kleine 15 minuten.
Mijn hondje weegt 2,5 kilo en hij krijgt er 1 per dag. Maar hij vindt ze heel vies, dus hij verstopt ze overal in huis. Verstopt in een stuk worst wil het er nog wel ingaan, maar ook dan presteert hij het om hem er tussen uit te vissen en ergens neer te gooien. Ik heb hem nu druppels Exil gegeven, maar pff, dat is echt rommel zo te zien! Volgens mij heb ik hem bijna vergiftigd........quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Succes met het wachten Tezz, en sterkte voor vanmiddag.![]()
Knoflooktsabletjes (knoflox) doen het hier prima, geef je ze wel genoeg? Onze honden wegen rond de 20 kilo en ze krijgen van mij zeker drie per dag. Alleen in het tekenseizoen (nu dus) krijgen ze frontlinedruppels in de nek.
Ik hoop het ook! Ze is zelf heel positief, dus dat zijn wij dan ook maar he!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz, ik hoop dat het goed nieuws is wat je vanmiddag krijgt.
De mijne vinden ze lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn hondje weegt 2,5 kilo en hij krijgt er 1 per dag. Maar hij vindt ze heel vies, dus hij verstopt ze overal in huis. Verstopt in een stuk worst wil het er nog wel ingaan, maar ook dan presteert hij het om hem er tussen uit te vissen en ergens neer te gooien. Ik heb hem nu druppels Exil gegeven, maar pff, dat is echt rommel zo te zien! Volgens mij heb ik hem bijna vergiftigd........
Oeh, dat is inderdaad stress...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, het gaat niet zo lekker met Bert. Het blijkt dat zijn nieuwe werkgever toch wat andere verwachtingen had dan Bert tijdens de sollicitatiegesprekken begrepen heeft. Hij begreep dat het de bedoeling was dat hij geruime tijd ingewerkt zou worden en dan op de lange termijn (6 maanden tot een jaar) de leiding zou krijgen over de werkvloer maar zijn werkgever wil dit op de korte termijn (een á twee maanden). Het gevolg is een berg stress aan Bert's kant en twee knoeperts van migraineaanvallen gisteren en vandaag. Twee dagen ziek in je proeftijd is niet echt bevorderlijk voor het behoud van je baan vrees ik.![]()
Ze hadden eerst iemand op het oog uit het bedrijf zelf, een man die een jaar eerder dan Bert van de MTS kwam en daar 10 jaar gewerkt heeft. Maar die heeft een andere baan gevonden dus ze moesten op zoek naar een nieuwe. Volgens mij is het ook niet helemaal realistisch dat ze van Bert, die al bijna 10 jaar uit de metaal was en helemaal nieuw in het bedrijf is, hetzelfde verwachten als wat ze van die man gewent waren. Je kunt na een week inwerken gewoon niet op hetzelfde niveau zitten als iemand die al tien jaar naar een functie toewerkt.
Oe bah, ik lees nu dit verhaal pas. Vervelend zeg!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, het gaat niet zo lekker met Bert.
Maar nu ik eenmaal 1 vlo heb ontdekt op mijn hondje, durf ik het met de knoflox niet meer aan! Ik moet er niet aan denken om een plaag in huis te krijgen, brrr....ril! Ik heb gister ook meteen alles grondig schoongemaakt en meteen een hele bus gif leeggespoten, maar ik ben nog steeds extreem irritant aan het zoeken naar die beesten. Bah bah bah.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De mijne vinden ze lekker.Het leuke van die knoflox is dat je er niet van gaat stinken omdat pas in je maag de knoflook vrijkomt. Maar dat werkt niet meer helemaal als ze ze stuk gaan bijten.
Wel een grappig gezicht, die grote bekken die dat hele kleine pilletje tussen de voortanden proberen te manoeuvreren.
Nou ik ben dus het meest bang voor een vlooienplaag in huis. 1 Vlo kan wel 100 eitjes per dag leggen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
mijn kat slaapt altijd in mijn bed (of ik het leuk vind of niet) ik slaap op zolder, soms komt hij via m'n raam naar binnen of verstopt hij zich onder m'n bed tot ik slaap
Hij heeft dus ook vlooien + vlooien eitjes. Jummie
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar nu ik eenmaal 1 vlo heb ontdekt op mijn hondje, durf ik het met de knoflox niet meer aan! Ik moet er niet aan denken om een plaag in huis te krijgen, brrr....ril! Ik heb gister ook meteen alles grondig schoongemaakt en meteen een hele bus gif leeggespoten, maar ik ben nog steeds extreem irritant aan het zoeken naar die beesten. Bah bah bah.
Hij kan het op zich wel maar hij heeft wel meer tijd nodig om zich daarop in te stellen en om het bedrijf te leren kennen. De manier waarop ze hem nu aan het inwerken zijn strookt ook niet helemaal met hun verwachtingen, dat is juist zo raar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad stress...
En hij weet zeker dat hij het niet kan halen? Desnoods met vallen en opstaan?
Als je al frontline geeft heb je geen tea tree olie nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Waar koop je die trea tree olie, obli?
Xena krabt ook wel, maar is ook flink aan het verharen - we borstelen haar vaak- krijgt eens per maand frontline.
Ze moeten zeker realistisch blijven, alleen hoor ik dit toch veel vaker, men heeft dan snel iemand nodig, wordt gedropt en zoek het maar fijn uit en zij zijn van het probleem "open plek" af...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij kan het op zich wel maar hij heeft wel meer tijd nodig om zich daarop in te stellen en om het bedrijf te leren kennen. De manier waarop ze hem nu aan het inwerken zijn strookt ook niet helemaal met hun verwachtingen, dat is juist zo raar.
Ze hebben hem de afgelopen week achter een zaagmachine gezet omdat hij als 'nieuwe' gewoon onderaan moest beginnen (letterlijk gezegd) en klagen nu dat hij nog niet met nieuwe ideeën komt voor innovatie van het gehele productieproces. Hij kent het hele productieproces nog niet eens en ik vind het ook wel onrealistisch om na een week al zoiets te verwachten. Hij heeft wel geprobeerd om meer informatie los te krijgen van de huidige leidinggevende (een van de directeuren) maar die is nauwelijks aanwezig.
Als hij met innoverende ideeën moet komen moet hij wel weten hoe de werkwijze is en daar krijgt hij helemaal geen inzicht in op deze manier. Hij weet niet wie de opdrachtgever/designer is, hoe die opdrachten binnenkomen, of de bouwtekeningen aangeleverd worden of dat zij die binnen het bedrijf zelf maken n.a.v. een ontwerp, wat de precieze eisen zijn etc.
Het is logisch dat ze voor een dergelijke functie een pro-actieve houding verwachten maar het moet wel realistisch blijven.
Nog een geruststelling: Ik heb al 19 jaar een hond!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Tezz het volgende:
Wat een onderwerp vandaag in de CUL-SC!
Jullie stellen me wel een beetje gerust moet ik zeggen, ik dacht gister echt dat de wereld zowat verging omdat ik 1 enkele vlo gezien heb. Mijn man was trouwens superlief! HIj ging braaf mee stofzuigen en ontsmetten, hihi. Heeft zelfs gespoten met gif en daarna anderhalf uur in de tuin gezeten (zolang mocht ie niet naar binnen) terwijl ik lekker aan het avondeten zat bij mijn ouders.
Een ander shirtje erop doen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iedereen zegt dat mijn broek paars is. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik een donkerblauwe broek had gekocht!Wat moet je daar nou mee?!
Brrr ik krijg gewoon rillingen bij het idee dat die kriebelbeestjes in je bed gaan zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier 2 vlooienbalen
[ afbeelding ]
Met als opdruk een grote pijl naar beneden en de tekst 'blauw'.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Tezz het volgende:
Met als opdruk een grote pijl naar beneden en de tekst 'blauw'.
Oh, en ik moest in Rome steeds aan je auto denken, want daar rijden ze allemaal in alfa's!quote:
TSk... Miskoopquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:20 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij had Lein om 2 uur dr afspraak. Ik zit hier hard te duimen.
Ik heb trouwens besloten dat mijn broek donkerblauw is met een paarsige gloed.
quote:
Heb je erin gepiest en ben je zwanger?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iedereen zegt dat mijn broek paars is. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik een donkerblauwe broek had gekocht!Wat moet je daar nou mee?!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je erin gepiest en ben je zwanger?
Nee! En nee!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je erin gepiest en ben je zwanger?
Ik maak vanavond wel een foto.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lianne, sja, voor 9 dollar mag je niet mekkeren, natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef AKnynke het volgende:
Nu ga ik eindelijk weg uit Maastricht, en ontdek ik de lekkere lunchplaatsjes. Heerlijke italiaans eten, voor geen geld. Ideaal!
Men, ik heb geen zin om te werken!
Ze wel heel gelaten deze keer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en ik moest in Rome steeds aan je auto denken, want daar rijden ze allemaal in alfa's!
ik snap hem ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel een foto.Mogen jullie oordelen.
Ik snap de grap niet!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |