abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:52:33 #201
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58796749
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
Handschoenen? Zo koud was het echt niet hoor .
Jij hebt vast geen uur gefietst.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:54:10 #202
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58796777
Ik hoef dan ook maar een kleine 15 minuten .
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:56:54 #203
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58796842
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoef dan ook maar een kleine 15 minuten .
Ja, het eerste kwartier viel wel mee idd!
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:58:02 #204
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58796871
Maar het zonnetje schijnt, het is best warm buiten (gevoelstemperatuur dan) en nagenoeg geen wind. Althans, hier niet .
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:07:46 #205
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58798358
Zo! Ik kan zaterdag weer cultureel doen.

En Annie, ik zal straks eens kijken of het echt lekker is buiten.
pi_58798402
Ah Knynke wat een supermailtje van je moeder, woehahaha!

En ik ben trots op mezelf dat ik gewoon echt thuis gewerkt heb. En niet stiekem telkens op FOK/wasophangen/vaatwasser vullen gedaan heb. Nou ja, nu even dan.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:25:17 #207
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58800017
Tezz, ik hoop dat het goed nieuws is wat je vanmiddag krijgt.
Confidence through competence
pi_58800232
Succes met het wachten Tezz, en sterkte voor vanmiddag.
Knoflooktabletjes (knoflox) doen het hier prima, geef je ze wel genoeg? Onze honden wegen rond de 20 kilo en ze krijgen van mij zeker drie per dag. Alleen in het tekenseizoen (nu dus) krijgen ze frontlinedruppels in de nek.

Dubai lijkt me een fantastische belevenis maar het zou echt niks voor mij zijn, die hitte. Maar heel veel plezier daar Euc!

Bah, het gaat niet zo lekker met Bert. Het blijkt dat zijn nieuwe werkgever toch wat andere verwachtingen had dan Bert tijdens de sollicitatiegesprekken begrepen heeft. Hij begreep dat het de bedoeling was dat hij geruime tijd ingewerkt zou worden en dan op de lange termijn (6 maanden tot een jaar) de leiding zou krijgen over de werkvloer maar zijn werkgever wil dit op de korte termijn (een á twee maanden). Het gevolg is een berg stress aan Bert's kant en twee knoeperts van migraineaanvallen gisteren en vandaag. Twee dagen ziek in je proeftijd is niet echt bevorderlijk voor het behoud van je baan vrees ik.

Ze hadden eerst iemand op het oog uit het bedrijf zelf, een man die een jaar eerder dan Bert van de MTS kwam en daar 10 jaar gewerkt heeft. Maar die heeft een andere baan gevonden dus ze moesten op zoek naar een nieuwe. Volgens mij is het ook niet helemaal realistisch dat ze van Bert, die al bijna 10 jaar uit de metaal was en helemaal nieuw in het bedrijf is, hetzelfde verwachten als wat ze van die man gewent waren. Je kunt na een week inwerken gewoon niet op hetzelfde niveau zitten als iemand die al tien jaar naar een functie toewerkt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58800304
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Succes met het wachten Tezz, en sterkte voor vanmiddag.
Knoflooktsabletjes (knoflox) doen het hier prima, geef je ze wel genoeg? Onze honden wegen rond de 20 kilo en ze krijgen van mij zeker drie per dag. Alleen in het tekenseizoen (nu dus) krijgen ze frontlinedruppels in de nek.

Mijn hondje weegt 2,5 kilo en hij krijgt er 1 per dag. Maar hij vindt ze heel vies, dus hij verstopt ze overal in huis. Verstopt in een stuk worst wil het er nog wel ingaan, maar ook dan presteert hij het om hem er tussen uit te vissen en ergens neer te gooien. Ik heb hem nu druppels Exil gegeven, maar pff, dat is echt rommel zo te zien! Volgens mij heb ik hem bijna vergiftigd........
pi_58800318
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz, ik hoop dat het goed nieuws is wat je vanmiddag krijgt.
Ik hoop het ook! Ze is zelf heel positief, dus dat zijn wij dan ook maar he!

Ik verwacht pas vroeg in de avond iets meer te weten (vier uur pas afspraak in het zhuis). Lang hoor, dat wachten........
pi_58800446
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef Tezz het volgende:

[..]

Mijn hondje weegt 2,5 kilo en hij krijgt er 1 per dag. Maar hij vindt ze heel vies, dus hij verstopt ze overal in huis. Verstopt in een stuk worst wil het er nog wel ingaan, maar ook dan presteert hij het om hem er tussen uit te vissen en ergens neer te gooien. Ik heb hem nu druppels Exil gegeven, maar pff, dat is echt rommel zo te zien! Volgens mij heb ik hem bijna vergiftigd........
De mijne vinden ze lekker. Het leuke van die knoflox is dat je er niet van gaat stinken omdat pas in je maag de knoflook vrijkomt. Maar dat werkt niet meer helemaal als ze ze stuk gaan bijten.
Wel een grappig gezicht, die grote bekken die dat hele kleine pilletje tussen de voortanden proberen te manoeuvreren.
pi_58800469
Oh Tezz, nu ik het allemaal lees: Tea tree is NIET voor inwendig!
Gewoon lekker achter in de nek spuiten en je huis ermee schoonmaken is voldoende.
(Stink wel een beetje... )
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58800486
quote:

Bah, het gaat niet zo lekker met Bert. Het blijkt dat zijn nieuwe werkgever toch wat andere verwachtingen had dan Bert tijdens de sollicitatiegesprekken begrepen heeft. Hij begreep dat het de bedoeling was dat hij geruime tijd ingewerkt zou worden en dan op de lange termijn (6 maanden tot een jaar) de leiding zou krijgen over de werkvloer maar zijn werkgever wil dit op de korte termijn (een á twee maanden). Het gevolg is een berg stress aan Bert's kant en twee knoeperts van migraineaanvallen gisteren en vandaag. Twee dagen ziek in je proeftijd is niet echt bevorderlijk voor het behoud van je baan vrees ik.

Ze hadden eerst iemand op het oog uit het bedrijf zelf, een man die een jaar eerder dan Bert van de MTS kwam en daar 10 jaar gewerkt heeft. Maar die heeft een andere baan gevonden dus ze moesten op zoek naar een nieuwe. Volgens mij is het ook niet helemaal realistisch dat ze van Bert, die al bijna 10 jaar uit de metaal was en helemaal nieuw in het bedrijf is, hetzelfde verwachten als wat ze van die man gewent waren. Je kunt na een week inwerken gewoon niet op hetzelfde niveau zitten als iemand die al tien jaar naar een functie toewerkt.
Oeh, dat is inderdaad stress...
En hij weet zeker dat hij het niet kan halen? Desnoods met vallen en opstaan?
pi_58800560
quote:

Bah, het gaat niet zo lekker met Bert.
Oe bah, ik lees nu dit verhaal pas. Vervelend zeg!
pi_58800600
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De mijne vinden ze lekker. Het leuke van die knoflox is dat je er niet van gaat stinken omdat pas in je maag de knoflook vrijkomt. Maar dat werkt niet meer helemaal als ze ze stuk gaan bijten.
Wel een grappig gezicht, die grote bekken die dat hele kleine pilletje tussen de voortanden proberen te manoeuvreren.
Maar nu ik eenmaal 1 vlo heb ontdekt op mijn hondje, durf ik het met de knoflox niet meer aan! Ik moet er niet aan denken om een plaag in huis te krijgen, brrr....ril! Ik heb gister ook meteen alles grondig schoongemaakt en meteen een hele bus gif leeggespoten, maar ik ben nog steeds extreem irritant aan het zoeken naar die beesten. Bah bah bah.
pi_58800653
ik ga vanavond een ijsje eten met mr date

mijn kat slaapt altijd in mijn bed (of ik het leuk vind of niet ) ik slaap op zolder, soms komt hij via m'n raam naar binnen of verstopt hij zich onder m'n bed tot ik slaap Hij heeft dus ook vlooien + vlooien eitjes. Jummie
pi_58800835
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga vanavond een ijsje eten met mr date

mijn kat slaapt altijd in mijn bed (of ik het leuk vind of niet ) ik slaap op zolder, soms komt hij via m'n raam naar binnen of verstopt hij zich onder m'n bed tot ik slaap Hij heeft dus ook vlooien + vlooien eitjes. Jummie
Nou ik ben dus het meest bang voor een vlooienplaag in huis. 1 Vlo kan wel 100 eitjes per dag leggen!
pi_58800877
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Tezz het volgende:

[..]

Maar nu ik eenmaal 1 vlo heb ontdekt op mijn hondje, durf ik het met de knoflox niet meer aan! Ik moet er niet aan denken om een plaag in huis te krijgen, brrr....ril! Ik heb gister ook meteen alles grondig schoongemaakt en meteen een hele bus gif leeggespoten, maar ik ben nog steeds extreem irritant aan het zoeken naar die beesten. Bah bah bah.

Mensje maak je niet zo druk,
Ik heb die maatregelen nog NOOIT genomen en ik heb nooit een plaag gehad.
En ja wel een keer een vlooi hier en daar.

Frontline pipets halen en 3 maanden in de nek druppelen en daarna met tea tree olie.
Klaar is klara.
pi_58800889
Joh, als je honden of katten hebt dan heb je geheid wel eens een vlo. Neem in ieder geval geen goedkope druppels, maar die van Exil of van Advantage ofzo. Je hebt ook druppels die op de een of andere manier ook tegen teken werken. 1 van mijn katten heeft een vlooienallergie, dus die kan echt weken last hebben van 1 beet. Heel vervelend want ze krabt zichzelf kapot, dus we moeten elke maand druppelen. Spul is echt teringduur

Overigens vinden vlooien mij ook lekker en ik ben er ook licht allergisch voor
pi_58801074
Wat een onderwerp vandaag in de CUL-SC!

Jullie stellen me wel een beetje gerust moet ik zeggen, ik dacht gister echt dat de wereld zowat verging omdat ik 1 enkele vlo gezien heb. Mijn man was trouwens superlief! HIj ging braaf mee stofzuigen en ontsmetten, hihi. Heeft zelfs gespoten met gif en daarna anderhalf uur in de tuin gezeten (zolang mocht ie niet naar binnen) terwijl ik lekker aan het avondeten zat bij mijn ouders.
pi_58801207
Waar koop je die trea tree olie, obli?
Xena krabt ook wel, maar is ook flink aan het verharen - we borstelen haar vaak- krijgt eens per maand frontline.

Middag all
Spannend op een rot manier Tezz, sterkte vanmiddag alvast.
Hier staan de deuren weer open, het warmt weer lekker op
pi_58801302
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oeh, dat is inderdaad stress...
En hij weet zeker dat hij het niet kan halen? Desnoods met vallen en opstaan?
Hij kan het op zich wel maar hij heeft wel meer tijd nodig om zich daarop in te stellen en om het bedrijf te leren kennen. De manier waarop ze hem nu aan het inwerken zijn strookt ook niet helemaal met hun verwachtingen, dat is juist zo raar.
Ze hebben hem de afgelopen week achter een zaagmachine gezet omdat hij als 'nieuwe' gewoon onderaan moest beginnen (letterlijk gezegd) en klagen nu dat hij nog niet met nieuwe ideeën komt voor innovatie van het gehele productieproces. Hij kent het hele productieproces nog niet eens en ik vind het ook wel onrealistisch om na een week al zoiets te verwachten. Hij heeft wel geprobeerd om meer informatie los te krijgen van de huidige leidinggevende (een van de directeuren) maar die is nauwelijks aanwezig.
Als hij met innoverende ideeën moet komen moet hij wel weten hoe de werkwijze is en daar krijgt hij helemaal geen inzicht in op deze manier. Hij weet niet wie de opdrachtgever/designer is, hoe die opdrachten binnenkomen, of de bouwtekeningen aangeleverd worden of dat zij die binnen het bedrijf zelf maken n.a.v. een ontwerp, wat de precieze eisen zijn etc.
Het is logisch dat ze voor een dergelijke functie een pro-actieve houding verwachten maar het moet wel realistisch blijven.

@PF: Is dit dan je tweede 'date'? Remember the rules! Wel je oude klof aantrekken dan hè?
En veel plezier!
pi_58801406
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Waar koop je die trea tree olie, obli?
Xena krabt ook wel, maar is ook flink aan het verharen - we borstelen haar vaak- krijgt eens per maand frontline.
Als je al frontline geeft heb je geen tea tree olie nodig.
Maar als je het toch wilt hebben, ik heb het gehaald bij een natuurwinkel.
Maar De Tuinen en zo heeft het ook.

Kan je voor bladluis gebruiken, een vaginale douche...
Ontsmetting van wondjes, insectenbeten.
Noem eigenlijk maar op, een ehbo doosje in het klein.
pi_58801447
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hij kan het op zich wel maar hij heeft wel meer tijd nodig om zich daarop in te stellen en om het bedrijf te leren kennen. De manier waarop ze hem nu aan het inwerken zijn strookt ook niet helemaal met hun verwachtingen, dat is juist zo raar.
Ze hebben hem de afgelopen week achter een zaagmachine gezet omdat hij als 'nieuwe' gewoon onderaan moest beginnen (letterlijk gezegd) en klagen nu dat hij nog niet met nieuwe ideeën komt voor innovatie van het gehele productieproces. Hij kent het hele productieproces nog niet eens en ik vind het ook wel onrealistisch om na een week al zoiets te verwachten. Hij heeft wel geprobeerd om meer informatie los te krijgen van de huidige leidinggevende (een van de directeuren) maar die is nauwelijks aanwezig.
Als hij met innoverende ideeën moet komen moet hij wel weten hoe de werkwijze is en daar krijgt hij helemaal geen inzicht in op deze manier. Hij weet niet wie de opdrachtgever/designer is, hoe die opdrachten binnenkomen, of de bouwtekeningen aangeleverd worden of dat zij die binnen het bedrijf zelf maken n.a.v. een ontwerp, wat de precieze eisen zijn etc.
Het is logisch dat ze voor een dergelijke functie een pro-actieve houding verwachten maar het moet wel realistisch blijven.
Ze moeten zeker realistisch blijven, alleen hoor ik dit toch veel vaker, men heeft dan snel iemand nodig, wordt gedropt en zoek het maar fijn uit en zij zijn van het probleem "open plek" af...
pi_58801479
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Tezz het volgende:
Wat een onderwerp vandaag in de CUL-SC!

Jullie stellen me wel een beetje gerust moet ik zeggen, ik dacht gister echt dat de wereld zowat verging omdat ik 1 enkele vlo gezien heb. Mijn man was trouwens superlief! HIj ging braaf mee stofzuigen en ontsmetten, hihi. Heeft zelfs gespoten met gif en daarna anderhalf uur in de tuin gezeten (zolang mocht ie niet naar binnen) terwijl ik lekker aan het avondeten zat bij mijn ouders.
Nog een geruststelling: Ik heb al 19 jaar een hond!
En ja ook vloerbedekking enzo gehad.
En nu ook met kat...Dat zijn de vlooienbalen...
Maar nog steeds geen vlooien plaag.

*afklopt op hout...
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:50:15 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58801617
Nu ga ik eindelijk weg uit Maastricht, en ontdek ik de lekkere lunchplaatsjes. Heerlijke italiaans eten, voor geen geld. Ideaal!

Men, ik heb geen zin om te werken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:59:41 #227
55709 Stereotomy
pi_58801816
Wat, waar?
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:04:01 #228
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58801886
Iedereen zegt dat mijn broek paars is. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik een donkerblauwe broek had gekocht! Wat moet je daar nou mee?!

Klinkt trouwens heftig MinderMutsig! Geen leuke situatie.

PF, je moet je idd nog wel even bezatten, want anders kun je niet katerig aankomen op je date.
pi_58801917
Wij hebben hier 2 vlooienbalen

pi_58801933
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iedereen zegt dat mijn broek paars is. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik een donkerblauwe broek had gekocht! Wat moet je daar nou mee?!
Een ander shirtje erop doen ?
pi_58801964
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier 2 vlooienbalen

[ afbeelding ]
Brrr ik krijg gewoon rillingen bij het idee dat die kriebelbeestjes in je bed gaan zitten.
pi_58801983
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Een ander shirtje erop doen ?
Met als opdruk een grote pijl naar beneden en de tekst 'blauw'.
pi_58801993
Gratis lunchen Nynke?
pi_58802069
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Tezz het volgende:

Met als opdruk een grote pijl naar beneden en de tekst 'blauw'.

Dit is het logeerbed, en dat is STRENG verboden voor Xena's Maar ik was haar even kwijt, en ja hoor
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:14:22 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58802118
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
Gratis lunchen Nynke?
?
pi_58802143
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
Gratis lunchen Bloes?
Tuurlijk, hoelaat kom je me halen?
pi_58802204
Bluezz, leuke foto

MinderMutsig, wat rot voor hem. Verwen hem maar met veel lekker eten

Tezz, lieve Tezz, ik denk aan je en ik duim voor je. Hou het hoofd koel, meis!

En heeft iemand al iets gehoord van Lein? Ik hoop dat dat goed is afgelopen!

Hobje, just curious, ik kan het niet zo goed 'peilen' uit je posts of uit je fobo MissAnoniempje
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:18:54 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58802210
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

?
Oh, en ik moest in Rome steeds aan je auto denken, want daar rijden ze allemaal in alfa's!
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:20:52 #239
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58802243
Volgens mij had Lein om 2 uur dr afspraak. Ik zit hier hard te duimen.

Ik heb trouwens besloten dat mijn broek donkerblauw is met een paarsige gloed.
pi_58802307
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:20 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij had Lein om 2 uur dr afspraak. Ik zit hier hard te duimen.

Ik heb trouwens besloten dat mijn broek donkerblauw is met een paarsige gloed.
TSk... Miskoop
Amerikaanse broek?
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:32:47 #241
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58802466
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

TSk... Miskoop
Amerikaanse broek?
Eentje uit de Sarah Jessica Parker collectie. Voor 9 dollar.
Hij combineert trouwens ook niet zo lekker met mijn roze-rood-oranje bloesje.
Gelukkig zien de meeste van mijn collega's dat toch niet.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:33:40 #242
55709 Stereotomy
pi_58802484
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je erin gepiest en ben je zwanger?
pi_58802576
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lianne, sja, voor 9 dollar mag je niet mekkeren, natuurlijk
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:38:16 #244
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58802585
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee! En nee!
Vertel, welke grap mis ik?
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:40:05 #245
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58802612
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lianne, sja, voor 9 dollar mag je niet mekkeren, natuurlijk
Ik maak vanavond wel een foto. Mogen jullie oordelen.
Ik snap de grap niet!!!!
pi_58802725
Ik ook niet, Liejannuh
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58802744
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

?
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef AKnynke het volgende:
Nu ga ik eindelijk weg uit Maastricht, en ontdek ik de lekkere lunchplaatsjes. Heerlijke italiaans eten, voor geen geld. Ideaal!

Men, ik heb geen zin om te werken!
pi_58802750
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh, en ik moest in Rome steeds aan je auto denken, want daar rijden ze allemaal in alfa's!
Ze wel heel gelaten deze keer?
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:53:50 #249
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58802855
Ik ben er uit!
Vanaf een afstandje lijkt mijn broek paars. Van dichtbij is ie donkerblauw!
pi_58802858
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik maak vanavond wel een foto. Mogen jullie oordelen.
Ik snap de grap niet!!!!
ik snap hem ook niet.

En ik zie niet echt wat het nou uitmaakt of hij paars of donkerblauw is. Paars is in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')