Wat een toeval weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hey! Ik reed vandeweek via jouw stad langs jouw gehucht naar mijn gehucht! En ik moest aanjou denken en aan het feit dat ik niet meer had geantwoord, waarvoor mijn oprechte excuses, antwoord volgt! .
Er zit ook een restaurant van Gordon Ramseyquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een boel
India was idd heel erg enthousiast, groot gelijk van Ramsay om haar zelf aan te nemen als schaapie haar laat stikken!
Oh veeeeet! Ik was een beetje aan het googlen op zeilclubs in Dubai, zitten er heel wat
Hobie huren voor maar 22 euro per dag
I know, maar dat lukte me dus niet, moest sowieso eerst een 3/4uur tuffen vanuit Banyoles ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan 's ochtends vroeg om bijv. 9 uur kaartjes halen
en dan op je dooie gemakje naar het museum wanneer jij dat wil
(dan kun je dus gelijk naar de ingang lopen ipv in de rij te staan)
Ik viel er halverwege in dus ik heb geen Afrikaan gezien maar verder klinkt het inderdaad als dezelfde zaak.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:07 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... is dat toevallig dat vegetarische restaurantje met die hele vage Afrikaan die weggejaagd moet worden?
Als Gordon terugkomt, is de toko gesloten... dat wijf had er geen zin meer in. Want ze moest aan het werk...
Done!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat een toeval weer![]()
Dat heeft geen haast hoor, de afgelopen tijd ben ik alleen af en toe op fok geweest om wat met steer te kletsen over geurtjes, so no worriesVoeg me anders maar toe op msn als je wil, ben niet zo van het pm'en
Weet ik, het heet Verrequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Er zit ook een restaurant van Gordon Ramsey
Het was een Braziliaan, die lag er al na een paar minuten uit ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik viel er halverwege in dus ik heb geen Afrikaan gezien maar verder klinkt het inderdaad als dezelfde zaak.
Domme trut, doe mij een restaurantje in Parijs.
Ga je er zes maanden naar toe?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Weet ik, het heet Verre
Prijzen zijn ook erg redelijk, lees in verschillende reviews van mensen die ongeveer $350/400 voor 2 personen kwijt zijn voor het 8 gangen tasting menu!
Gaat echt een paradijs worden wat eten, zeilen, feesten, stranden etc betreft de komende 6 maanden
Oh, en een beetje werken
Nu ik erbij nadenk, de komende kleine week ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef Euc- het volgende:
Gaat echt een paradijs worden wat eten, zeilen, feesten, stranden etc betreft de komende 6 maanden
Dat is echt heel erg goedkoop.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef Euc- het volgende:
Prijzen zijn ook erg redelijk, lees in verschillende reviews van mensen die ongeveer $350/400 voor 2 personen kwijt zijn voor het 8 gangen tasting menu!
Ja, voor stage enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ga je er zes maanden naar toe?Relaxed man, ik ben jaloers! Alleen om de toffe winkels zou ik er al naar toe willen! Nog meer haute couture dan Milaan zolangzamerhand
Naja.. als je het vergelijkt met europese restaurants is het een stuk minder duur iigquote:
Dat ben ik wel van plan jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Tof voor je Euc !
Ga je er ook nog skiën?
Fijne vakantiequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, voor stage enzo![]()
Ben iig erg benieuwd hoe het gaat zijn daar, heb er heel veel zin in! 22 juli vertrek ik, in de aller allerheetste periode
Wat houdt je stage in (ik ben te lui om terug te lezenquote:
Om het even .... na je roerige afgelopen zoveel tijd, vind ik het knap van je dat je je studie volhoudt ... dus go for it ! Mss kun je daarna alsnog hhs doen als je er dan nog trek in zou hebben ....quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:55 schreef Euc- het volgende:
Middelbare CNK, daarnaast ook allerlei koksdiploma's gehaald
Zie de editquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Om het even .... na je roerige afgelopen zoveel tijd, vind ik het knap van je dat je je studie volhoudt ... dus go for it ! Mss kun je daarna alsnog hhs doen als je er dan nog trek in zou hebben ....
Alvast om in de stemming te komen voor je
het is een Duty Management stage, wat inhoud dat je de eerste weken met verschillende managers meeloopt (F&B, Front Office, Housekeeping en General), zodat jij in hun afwezigheid de taken kan waarnemen. In de praktijk zal dat vooral voor de GM gebeuren, aangezien de anderen allemaal tig assistenten hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef cul_non_kul het volgende:
Hmm, maar je gaat een managementstage lopen, wat houdt dat in?
En koken? Je eerste voorkeur of gewoon erbij?
En wat maakt voor jou het verschil tussen hhs en mhs dat je je prettig voelt in je keuze?
(ik ben niet nieuwsgierig ofzo)
Yups.quote:
Oh lekkerquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:07 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag de uitslag van mijn schoonmoeder (de long-biopsie). Pffff....hebben ze pas om kwart voor vier een afspraak! Dat wordt lang wachten.........
Ik mag gelukkig thuis werken vandaag, dus ik ben wel relaxed (nog wel).
Ja! Tea tree olie!quote:
Verder heb ik niets teruggelezen, ik had gewoon een paar dagen geen zin in SC dus ik hoop dat het me vergeven is als ik iets belangrijks gemist heb (voor iedereen en bedankt voor de lieve pm's).
Gisteravond mijn favoriete en geliefde songfestival gekeken. Tja. Hmm. Pff.....
En gister nog iets naars meegemaakt: mijn hond had een vlo. Een VLO!!!!! Gadver gadver gadver! Hond in bad dus om de eventueel meerdere vlooien te verzuipen en meteen een pipetje Exil toegediend. Helaas krijgt ie daar nogal de kriebels van en zit ie nu meer te krabbelen dan toen zijn 'vriendje' op hem zat. Zometeen maar even de DA bellen of dat normaal is. En verder het hele huis grondig gestofzuigd en meteen een hele bus spray leeggedrukt met insecticide. Gadver wat naar.
Mijn moeder zei: joh, iedere huisdierenbezitter krijgt er wel mee te maken ooit. Nou, dat stond er toch mooi niet bij in de gebruiksaanwijzing toen ik Harley kocht!!!!!!! Iemand nog tips?
Dit klinkt meer als het verschil tussen Universiteit en HBO. HBO opleidingen zijn over het algemeen ontzettend praktijk gericht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:20 schreef Euc- het volgende:
Het verschil tussen de HHS en de MHS is dat mensen op de MHS de praktijk kennen, weten, ademen, en de mensen op de HHS weten uit theorie hoe de praktijk zou moeten zijn.
Lijkt me leuk!quote:
Hmm is op zich het uitproberen waard, maar ik was al bezig met een natuurlijk middeltje (knoflooktabletjes) en dat werkt dus NIET. Kutvlo. Ik ben inmiddels een beetje huiverig voor natuurlijke middeltjes..........quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja! Tea tree olie!![]()
Die kan echt een berg en een klein beetje is genoeg.
100 % natuurlijk, spray in de nek en je hebt geen vlooien meer.
Ik ben anders gewoon in korte broek naar mn werk gefietst!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |