Ik heb een stukje van een man in een wit pak met engelenvleugels gezien, en een stukje van een Belgische psychopate die in een zelfverzonnen taal zong, en verder ben ik (gelukkig) niet gekomen. Ik ben mezelf maar aan het entertainen met het aanmaken van een LinkedInprofiel (zoals mensen wellicht al hadden gespotquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:41 schreef Liejannuh het volgende:
Het songfestival is niet meer te herkennen Nynke. Het is een enorme freakshow geworden, maar daardoor hilarisch. Weinig voorspelbaars meer tegenwoordig.
Nog niet bekend of Hind door is trouwens.
Die engelenman was voor mij echt de druppel, toen heb ik gezaptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
Truste Nynke!
De man in het witte pak met de engelen vleugels, de act met de kunstschaatser op het podium en de hindi pop act van Griekenland vond ik het leukste.
Ach mijn vader riep al jaren "Nou kind, als jij het huis uit gaat, dan gaat de vlag uit!" en toen ik eenmaal op kamers woonde belde hij zeker 3x per week "goh, ik ben in de buurt, rijd je mee naar huis anders?" "de buurt" werd opeens een heeeel rekbaar begrip ook .quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ouders horen het jammer of "o wat leuk voor je" te vinden niet:
o gelukkig dan hebben we geen last meer van je
als je uit huis wil gaan.
Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar het klinkt een beetje als een puber-ouder-botsing. Geloof me, die hebben we allemaal wel gehad, en echt kind, je groeit er overheenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou het was meer van
o zeur ik
bij deze mag je niet meer:
in mijn kantoor komen
mijn spullen lenen
en ik heb liever ook dat je uit huis gaat want je bent een parasiet
dan heb ik geen last meer van je als je op de trap loopt of de deur te hard dichttrekt
op mijn achttiende was ik al geheel financieel zelfstandig blablabla
en toen zei ik: alsof ik het leuk vind om hier te wonen als het zo moet..
dan ga ik wel uit huis en zeg ik niet waar het is.
wel grappig je vader
Klinkt niet gezelligquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou het was meer van
o zeur ik
bij deze mag je niet meer:
in mijn kantoor komen
mijn spullen lenen
en ik heb liever ook dat je uit huis gaat want je bent een parasiet
dan heb ik geen last meer van je als je op de trap loopt of de deur te hard dichttrekt
op mijn achttiende was ik al geheel financieel zelfstandig blablabla
en toen zei ik: alsof ik het leuk vind om hier te wonen als het zo moet..
dan ga ik wel uit huis en zeg ik niet waar het is.
wel grappig je vader
Noorwegen is gelukkig nog wel door met een 'gewoon' liedjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef golfer het volgende:
Heb tijden Herrie in de keuken af-en-toe even gezapt naar het songfestival.
Als je normaal alleen maar zingt is het niet meer voldoende. Hoe gekker, hoe beter blijkbaar.
M'n vader vroeg iets over het examen en ik zei dat m'n broertje morgen geen grafische rekenmachine mocht gebruiken als het daar om ging en toen ging ie helemaal uit z'n plaat dat ik dat nu pas zei en niet schriftelijk drie weken van te voren in drievoudquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar het klinkt een beetje als een puber-ouder-botsing. Geloof me, die hebben we allemaal wel gehad, en echt kind, je groeit er overheen,
Nou het was meerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt alsof je vader het maar eng vindt dat zn dochter er over denkt het huis uit te gaan PF!
En de kalkoen uit Ierland is niet door.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Noorwegen is gelukkig nog wel door met een 'gewoon' liedje
Ohja verrek, ik had water aangezet voor de noodlesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik heb trekmaar ik heb al m'n eten al op gegeten
Maar soms zijn dingen ook gewoon lekker en is het totaal niet interessant of ze goed of slecht voor je zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
noodles zit niks in en krijg je een opgezwollen buik van
ik denk dat ik 10% vet yoghurt ga eten
Ik houd toch al totaal geen rekening of iets goed of slecht voor me isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar soms zijn dingen ook gewoon lekker en is het totaal niet interessant of ze goed of slecht voor je zijn
Ik ook niet, ik snoep ook niet veel dus ik doe niet moeilijk over wat ik eetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik houd toch al totaal geen rekening of iets goed of slecht voor me is
*jaloers is*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben naar het Dali museum geweest
Ik heb het ook zitten kijken@@quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef Euc- het volgende:
Wtf? Zit die vrouw bij Ramsay nou een joint te roken terwijl ze op dr flikker krijgt omdat ze zelf achterlijk is?
Wat een schaap, ongelofelijk..
Joint heb ik niet gezien maar een schaap is het zeker.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef Euc- het volgende:
Wtf? Zit die vrouw bij Ramsay nou een joint te roken terwijl ze op dr flikker krijgt omdat ze zelf achterlijk is?
Ik eet bananen pas vanaf dat ze een bruin vlekje hebben. Als ze nog deels groen zijn krijg ik ontzettend last van mijn darmen van die dingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eten jullie
gele bananen met een groen kontje
perfect gele bananen met maximaal 1 donker vlekje
of juist geel en vlekkerig
Uh, gewoon, alle bananen die op de fruitschaal liggen als ik zin heb in een banaan? Ik ben niet zo kieskeurig, voor wat banenen betreft iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eten jullie
gele bananen met een groen kontje
perfect gele bananen met maximaal 1 donker vlekje
of juist geel en vlekkerig
Boymans heeft in de huidige tentoonstelling (vaste collectie) helaas maar heeeeel weinig Dali, ben ik achter gekomenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:54 schreef cul_non_kul het volgende:
Dali is T O F
ben al een paar keer bij zijn museum geweest, maar te laat en dus te lange rij.
Ook heb ik Cadaquez bezocht en ben in het Boymans naar een expositie geweest met o.a. Dali (expo: Surrealisten in Nederland)
Haha, dat was een gewone sigaret. Ik weet nog dat ik net in het buitenland woonde en met open mond stond te kijken dat iedereen joints zat te roken. Al snel kwam ik er achter dat het daar normaal is om een tipje in je gewone peuk te draaien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef Euc- het volgende:
Hey! Ik reed vandeweek via jouw stad langs jouw gehucht naar mijn gehucht! En ik moest aanjou denken en aan het feit dat ik niet meer had geantwoord, waarvoor mijn oprechte excuses, antwoord volgt! .quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Haha, dat was een gewone sigaret. Ik weet nog dat ik net in het buitenland woonde en met open mond stond te kijken dat iedereen joints zat te roken. Al snel kwam ik er achter dat het daar is het normaal om een tipje in je gewone peuk te draaien.
Verder wel een dom schaap idd, maar wel leuk om die India in de keuken bezig te zien
Hmm... is dat toevallig dat vegetarische restaurantje met die hele vage Afrikaan die weggejaagd moet worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Joint heb ik niet gezien maar een schaap is het zeker.![]()
Lekker op kosten van pappie een restaurantje beginnen in Parijsen er dan niks van bakken
en lui zijn
en lopen klagen over 'abuse' als ze er eindelijk eens door iemand op aangesproken wordt
Verwent nest.![]()
![]()
Ah, dat verklaard een boelquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Haha, dat was een gewone sigaret. Ik weet nog dat ik net in het buitenland woonde en met open mond stond te kijken dat iedereen joints zat te roken. Al snel kwam ik er achter dat het daar normaal is om een tipje in je gewone peuk te draaien.
Verder wel een dom schaap idd, maar wel leuk om die India in de keuken bezig te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |