ooh, en ik had in de laatste post van het vorige topic je vraag beantwoord (kwam hier ongeveer op neer)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:49 schreef beunkster het volgende:
Goeiemorgen!
fok werkt niet mee. Dat telt het meeste denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
Het gaat een beetje langzaam de laatste dagen. Ben zelf ook een beetje druk
Welke schoenen heb je op 't oog?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
Wat is t stil hier?
K ben m'n lunch maar even aan t opeten. Straks eens even kijken of ik de schoenen kan scoren die ik in Rome gezien heb. Toen ik ze wou kopen was de winkel dicht.
Hoe duur is te duur, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je op 't oog?
Ik heb echt leuke sneakers gezien hier, maar net een beetje te duur voor zo even een stel aftrap-schoenen.
120 euro voor canvas Onitsuka Tiger sneakers met stippeltjesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe duur is te duur, als ik vragen mag?
Ik heb m'n oog laten vallen op hele simpele adidasschoenen, met een rode streep.
Ligt zeker aan de woonplaats ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee, maar nu is het prima te doen. En tussen 9 en 10 heb ik uiteraard niet gekeken..
ik ook. maar dan alleen maar doordat ik absoluut geen zin heb om te werken. Eerste dag na vakantie sucks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Serieuze concentratieproblemenvandaag.
GET OUT OF MY HEEEEEEEEEEEEEEAD!! but please come back again soon
Tevens TVP.
Luiwammesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook. maar dan alleen maar doordat ik absoluut geen zin heb om te werken. Eerste dag na vakantie sucks!
ik heb geen museum van binnen gezien. We wouden eigenlijk naar het Vaticaanmuseum, maar wouden daar ook om 08.30 voor de deur staan. Dat plan mislukte, aangezien we tegen half 11 met een kater wakker werden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Luiwammes![]()
Ben je nog naar Museo Borghese geweest? Daar wil ik graag een keer heen, lijkt me wel tof
Steer, ik kan het niet helpen, ik krijg zo'n blij-als-je-meekijkt-met-verliefde-mensen-gevoel van jouw mopperpostsKoop je nog steeds alles in de 35%?
Omdat je het zelf wou of vanuit je werk of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, wat is het rustig hier!
Ow! Ik weet het al! Dat komt omdat DE op vakantie is. En omdat Tezz er niet is. En omdat iedereen aan het werk is ofzo?
Nouja, ik heb zo EHBO les. Fijn iets met isolatiedekens doen ofzo.
Whehehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb geen museum van binnen gezien. We wouden eigenlijk naar het Vaticaanmuseum, maar wouden daar ook om 08.30 voor de deur staan. Dat plan mislukte, aangezien we tegen half 11 met een kater wakker werden.
Ja, en 't wordt méér, niet minder.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds stapel Steer?
Onwijze metroquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is al dat infatuation erg prima, ben weer een kilo afgevallen zonder teveel spiermassa te verliezen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier ben ik al
Hobje, hoe oud ben jij eigenlijk?
Lekkerrrrrrrtjes, hoelaat eten we?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef borisz het volgende:
Bloes vrijdag ga ik een recept van je lenen
[Fok!-kookboek] Pasta
Omdat ik het zelf wilde heb ik het via mijn werkgever geregel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Omdat je het zelf wou of vanuit je werk of zo?
Ik wil het zelf ook gaan doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat ik het zelf wilde heb ik het via mijn werkgever geregel.![]()
Ik ben trouwens weer een stuk fitter hoor DH.Alleen ademhalen deed daarnet pijn op de fiets.
Altijd handig om een EHBO diploma te hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook gaan doen
maar dan kan het pas in september bij mij in de buurt..
Zaterdag was er iemand zwaar bewusteloosquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Altijd handig om een EHBO diploma te hebben.Maar ik heb al mijn lessen en herhalingen dus onder werktijd. Erg handig als je werkgever het zo serieus neemt.
Wat was de oorzaak? En wat heb jij gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zaterdag was er iemand zwaar bewusteloos
en niemand die het serieus nam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zaterdag was er iemand zwaar bewusteloos
en niemand die het serieus nam![]()
![]()
Huh? Ik snap er niets van Isa!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....want mensen slapen veel op jullie afdeling?Wat vaag!
Journaal, Hart van Nederland, RTL Boulevard, GTST, ONM, Sesamstraat, die komen vast allemaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Weer thuis. Moe.
Is er nog wat leuks op tv vanavond?
Om 7 uur Dharma & Greg op RTL5quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Weer thuis. Moe.
Is er nog wat leuks op tv vanavond?
Ik bedoel dat als niemand een bewusteloos iemand serieus neemt dan zullen er normaal wel vaak mensen in slaap vallen oidquote:
Dan kijk ik al naar de gilmore girls. Nu eigenlijk ook.quote:
Ik werk nog helemaal nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....want mensen slapen veel op jullie afdeling?Wat vaag!
Werd ie nog wakker? wat zei de ambulance?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik werk nog helemaal nietHet was op een feestje
heeel veel alcohol, twee joints
"o ja dat gebeurd zo vaak hij slaapt zie je"
1. iedereen was dronken, dus daar vertrouw ik sowieso niet op
2. ik heb hem in z'n gezicht geslagen, in z'n hand geknepen, z'n naam geroepen etc. en dat 10 minuten lang en GEEN reactie. "laat hem nou hij slaaaaaaaapt"
3. Z'n hoofd knakte steeds slap langs z'n lichaam en hij zag er uit als een lijk.
Natuurlijk slaapt ie
Ik heb onder luid protest 112 gebeldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Werd ie nog wakker? wat zei de ambulance?
Beetje beter lezen dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als niemand een bewusteloos iemand serieus neemt dan zullen er normaal wel vaak mensen in slaap vallen oidDat het niet bijzonder is als iemand buiten bewustzijn is
Maar ik lees nu net dat het op zondag was, dus zal wel niet op het werk zijn gebeurd
Mijn kids zijn ook helemaal gilmore girls fan, is het net als friends? Want dat vinknie leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:41 schreef AKnynke het volgende:
Dan kijk ik al naar de gilmore girls. Nu eigenlijk ook.
Ik ken ze ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Beetje beter lezen dus.
Overigens ken ik bijzonder weinig plaatsen waar mensen "zomaar" in slaap vallen. Maar dat is vast mijn beperkte inlevingsvermogen ofzo.
Zozo, dat klinkt interessant. Ben toch wel benieuwd naar jullie afspraak!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, net een bak salade op en een gebakken visje.
Isaen denk aan onze afspraak
Je bent volgens mij nog nieuwsgieriger dan ik, wat feitelijk gezien bijkans onmogelijk isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt interessant. Ben toch wel benieuwd naar jullie afspraak!
Ach Isa wil het in ieder geval niet vertellen. Ik laat het maar gewoon los. *zennnnn*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog nieuwsgieriger dan ik, wat feitelijk gezien bijkans onmogelijk is. Oh en
. Fok doet het weer, en nu ga ik weer koken
.
Ik vind friends ook niks aan maar gilmore girls is leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn kids zijn ook helemaal gilmore girls fan, is het net als friends? Want dat vinknie leuk
Tis vast niet zo spannend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach Isa wil het in ieder geval niet vertellen. Ik laat het maar gewoon los. *zennnnn*
Ik ben denk tot een uur of 1 bezig voor mn werk in Groningen centrum. Wat is handig? Koffie bij Marchien? En dan naar Assen? Of Groninger Museum? Of iets anders tussen Groningen en Hoek van Holland?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt lekker, Nynke en ik vind het spannend genoeg
Liejannuh, wat gaan we donderdag doen en hoe laat?
Ik heb Vork ook hier en die is ook wel voor alles inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben denk tot een uur of 1 bezig voor mn werk in Groningen centrum. Wat is handig? Koffie bij Marchien? En dan naar Assen? Of Groninger Museum? Of iets anders tussen Groningen en Hoek van Holland?
Weet Vork nog leuke adresjes voor Jason Mraz en Pete Murray cd's in Groningen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Vork ook hier en die is ook wel voor alles in(qua musea en treinen
)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet ineens waarom ik over Azerbeijan heb gedroomd van de week!
Dit is echt een vet nummer!![]()
Succes Lein!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjens, duim voor me morgen please! Kheb om half 2 gesprek op stage. en ik moet om verlenging vragenIk ben een beetje bang dat ik dat niet ga krijgen dus please denk aan me morgen middag!
Ik ga mn bed in... Ik zal laten weten wat de uitkomst is van 'het gesprek'...
Ik heb een stukje van een man in een wit pak met engelenvleugels gezien, en een stukje van een Belgische psychopate die in een zelfverzonnen taal zong, en verder ben ik (gelukkig) niet gekomen. Ik ben mezelf maar aan het entertainen met het aanmaken van een LinkedInprofiel (zoals mensen wellicht al hadden gespotquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:41 schreef Liejannuh het volgende:
Het songfestival is niet meer te herkennen Nynke. Het is een enorme freakshow geworden, maar daardoor hilarisch. Weinig voorspelbaars meer tegenwoordig.
Nog niet bekend of Hind door is trouwens.
Die engelenman was voor mij echt de druppel, toen heb ik gezaptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
Truste Nynke!
De man in het witte pak met de engelen vleugels, de act met de kunstschaatser op het podium en de hindi pop act van Griekenland vond ik het leukste.
Ach mijn vader riep al jaren "Nou kind, als jij het huis uit gaat, dan gaat de vlag uit!" en toen ik eenmaal op kamers woonde belde hij zeker 3x per week "goh, ik ben in de buurt, rijd je mee naar huis anders?" "de buurt" werd opeens een heeeel rekbaar begrip ook .quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ouders horen het jammer of "o wat leuk voor je" te vinden niet:
o gelukkig dan hebben we geen last meer van je
als je uit huis wil gaan.
Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar het klinkt een beetje als een puber-ouder-botsing. Geloof me, die hebben we allemaal wel gehad, en echt kind, je groeit er overheenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou het was meer van
o zeur ik
bij deze mag je niet meer:
in mijn kantoor komen
mijn spullen lenen
en ik heb liever ook dat je uit huis gaat want je bent een parasiet
dan heb ik geen last meer van je als je op de trap loopt of de deur te hard dichttrekt
op mijn achttiende was ik al geheel financieel zelfstandig blablabla
en toen zei ik: alsof ik het leuk vind om hier te wonen als het zo moet..
dan ga ik wel uit huis en zeg ik niet waar het is.
wel grappig je vader
Klinkt niet gezelligquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou het was meer van
o zeur ik
bij deze mag je niet meer:
in mijn kantoor komen
mijn spullen lenen
en ik heb liever ook dat je uit huis gaat want je bent een parasiet
dan heb ik geen last meer van je als je op de trap loopt of de deur te hard dichttrekt
op mijn achttiende was ik al geheel financieel zelfstandig blablabla
en toen zei ik: alsof ik het leuk vind om hier te wonen als het zo moet..
dan ga ik wel uit huis en zeg ik niet waar het is.
wel grappig je vader
Noorwegen is gelukkig nog wel door met een 'gewoon' liedjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef golfer het volgende:
Heb tijden Herrie in de keuken af-en-toe even gezapt naar het songfestival.
Als je normaal alleen maar zingt is het niet meer voldoende. Hoe gekker, hoe beter blijkbaar.
M'n vader vroeg iets over het examen en ik zei dat m'n broertje morgen geen grafische rekenmachine mocht gebruiken als het daar om ging en toen ging ie helemaal uit z'n plaat dat ik dat nu pas zei en niet schriftelijk drie weken van te voren in drievoudquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar het klinkt een beetje als een puber-ouder-botsing. Geloof me, die hebben we allemaal wel gehad, en echt kind, je groeit er overheen,
Nou het was meerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt alsof je vader het maar eng vindt dat zn dochter er over denkt het huis uit te gaan PF!
En de kalkoen uit Ierland is niet door.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Noorwegen is gelukkig nog wel door met een 'gewoon' liedje
Ohja verrek, ik had water aangezet voor de noodlesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik heb trekmaar ik heb al m'n eten al op gegeten
Maar soms zijn dingen ook gewoon lekker en is het totaal niet interessant of ze goed of slecht voor je zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
noodles zit niks in en krijg je een opgezwollen buik van
ik denk dat ik 10% vet yoghurt ga eten
Ik houd toch al totaal geen rekening of iets goed of slecht voor me isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:30 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar soms zijn dingen ook gewoon lekker en is het totaal niet interessant of ze goed of slecht voor je zijn
Ik ook niet, ik snoep ook niet veel dus ik doe niet moeilijk over wat ik eetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik houd toch al totaal geen rekening of iets goed of slecht voor me is
*jaloers is*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben naar het Dali museum geweest
Ik heb het ook zitten kijken@@quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef Euc- het volgende:
Wtf? Zit die vrouw bij Ramsay nou een joint te roken terwijl ze op dr flikker krijgt omdat ze zelf achterlijk is?
Wat een schaap, ongelofelijk..
Joint heb ik niet gezien maar een schaap is het zeker.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef Euc- het volgende:
Wtf? Zit die vrouw bij Ramsay nou een joint te roken terwijl ze op dr flikker krijgt omdat ze zelf achterlijk is?
Ik eet bananen pas vanaf dat ze een bruin vlekje hebben. Als ze nog deels groen zijn krijg ik ontzettend last van mijn darmen van die dingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eten jullie
gele bananen met een groen kontje
perfect gele bananen met maximaal 1 donker vlekje
of juist geel en vlekkerig
Uh, gewoon, alle bananen die op de fruitschaal liggen als ik zin heb in een banaan? Ik ben niet zo kieskeurig, voor wat banenen betreft iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eten jullie
gele bananen met een groen kontje
perfect gele bananen met maximaal 1 donker vlekje
of juist geel en vlekkerig
Boymans heeft in de huidige tentoonstelling (vaste collectie) helaas maar heeeeel weinig Dali, ben ik achter gekomenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:54 schreef cul_non_kul het volgende:
Dali is T O F
ben al een paar keer bij zijn museum geweest, maar te laat en dus te lange rij.
Ook heb ik Cadaquez bezocht en ben in het Boymans naar een expositie geweest met o.a. Dali (expo: Surrealisten in Nederland)
Haha, dat was een gewone sigaret. Ik weet nog dat ik net in het buitenland woonde en met open mond stond te kijken dat iedereen joints zat te roken. Al snel kwam ik er achter dat het daar normaal is om een tipje in je gewone peuk te draaien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:36 schreef Euc- het volgende:
Hey! Ik reed vandeweek via jouw stad langs jouw gehucht naar mijn gehucht! En ik moest aanjou denken en aan het feit dat ik niet meer had geantwoord, waarvoor mijn oprechte excuses, antwoord volgt! .quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Haha, dat was een gewone sigaret. Ik weet nog dat ik net in het buitenland woonde en met open mond stond te kijken dat iedereen joints zat te roken. Al snel kwam ik er achter dat het daar is het normaal om een tipje in je gewone peuk te draaien.
Verder wel een dom schaap idd, maar wel leuk om die India in de keuken bezig te zien
Hmm... is dat toevallig dat vegetarische restaurantje met die hele vage Afrikaan die weggejaagd moet worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Joint heb ik niet gezien maar een schaap is het zeker.![]()
Lekker op kosten van pappie een restaurantje beginnen in Parijsen er dan niks van bakken
en lui zijn
en lopen klagen over 'abuse' als ze er eindelijk eens door iemand op aangesproken wordt
Verwent nest.![]()
![]()
Ah, dat verklaard een boelquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Haha, dat was een gewone sigaret. Ik weet nog dat ik net in het buitenland woonde en met open mond stond te kijken dat iedereen joints zat te roken. Al snel kwam ik er achter dat het daar normaal is om een tipje in je gewone peuk te draaien.
Verder wel een dom schaap idd, maar wel leuk om die India in de keuken bezig te zien
Wat een toeval weerquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hey! Ik reed vandeweek via jouw stad langs jouw gehucht naar mijn gehucht! En ik moest aanjou denken en aan het feit dat ik niet meer had geantwoord, waarvoor mijn oprechte excuses, antwoord volgt! .
Er zit ook een restaurant van Gordon Ramseyquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard een boel
India was idd heel erg enthousiast, groot gelijk van Ramsay om haar zelf aan te nemen als schaapie haar laat stikken!
Oh veeeeet! Ik was een beetje aan het googlen op zeilclubs in Dubai, zitten er heel wat
Hobie huren voor maar 22 euro per dag
I know, maar dat lukte me dus niet, moest sowieso eerst een 3/4uur tuffen vanuit Banyoles ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan 's ochtends vroeg om bijv. 9 uur kaartjes halen
en dan op je dooie gemakje naar het museum wanneer jij dat wil
(dan kun je dus gelijk naar de ingang lopen ipv in de rij te staan)
Ik viel er halverwege in dus ik heb geen Afrikaan gezien maar verder klinkt het inderdaad als dezelfde zaak.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:07 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hmm... is dat toevallig dat vegetarische restaurantje met die hele vage Afrikaan die weggejaagd moet worden?
Als Gordon terugkomt, is de toko gesloten... dat wijf had er geen zin meer in. Want ze moest aan het werk...
Done!quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat een toeval weer![]()
Dat heeft geen haast hoor, de afgelopen tijd ben ik alleen af en toe op fok geweest om wat met steer te kletsen over geurtjes, so no worriesVoeg me anders maar toe op msn als je wil, ben niet zo van het pm'en
Weet ik, het heet Verrequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Er zit ook een restaurant van Gordon Ramsey
Het was een Braziliaan, die lag er al na een paar minuten uit ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik viel er halverwege in dus ik heb geen Afrikaan gezien maar verder klinkt het inderdaad als dezelfde zaak.
Domme trut, doe mij een restaurantje in Parijs.
Ga je er zes maanden naar toe?quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Weet ik, het heet Verre
Prijzen zijn ook erg redelijk, lees in verschillende reviews van mensen die ongeveer $350/400 voor 2 personen kwijt zijn voor het 8 gangen tasting menu!
Gaat echt een paradijs worden wat eten, zeilen, feesten, stranden etc betreft de komende 6 maanden
Oh, en een beetje werken
Nu ik erbij nadenk, de komende kleine week ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef Euc- het volgende:
Gaat echt een paradijs worden wat eten, zeilen, feesten, stranden etc betreft de komende 6 maanden
Dat is echt heel erg goedkoop.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef Euc- het volgende:
Prijzen zijn ook erg redelijk, lees in verschillende reviews van mensen die ongeveer $350/400 voor 2 personen kwijt zijn voor het 8 gangen tasting menu!
Ja, voor stage enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ga je er zes maanden naar toe?Relaxed man, ik ben jaloers! Alleen om de toffe winkels zou ik er al naar toe willen! Nog meer haute couture dan Milaan zolangzamerhand
Naja.. als je het vergelijkt met europese restaurants is het een stuk minder duur iigquote:
Dat ben ik wel van plan jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:27 schreef cul_non_kul het volgende:
Tof voor je Euc !
Ga je er ook nog skiën?
Fijne vakantiequote:Op woensdag 21 mei 2008 00:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, voor stage enzo![]()
Ben iig erg benieuwd hoe het gaat zijn daar, heb er heel veel zin in! 22 juli vertrek ik, in de aller allerheetste periode
Wat houdt je stage in (ik ben te lui om terug te lezenquote:
Om het even .... na je roerige afgelopen zoveel tijd, vind ik het knap van je dat je je studie volhoudt ... dus go for it ! Mss kun je daarna alsnog hhs doen als je er dan nog trek in zou hebben ....quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:55 schreef Euc- het volgende:
Middelbare CNK, daarnaast ook allerlei koksdiploma's gehaald
Zie de editquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Om het even .... na je roerige afgelopen zoveel tijd, vind ik het knap van je dat je je studie volhoudt ... dus go for it ! Mss kun je daarna alsnog hhs doen als je er dan nog trek in zou hebben ....
Alvast om in de stemming te komen voor je
het is een Duty Management stage, wat inhoud dat je de eerste weken met verschillende managers meeloopt (F&B, Front Office, Housekeeping en General), zodat jij in hun afwezigheid de taken kan waarnemen. In de praktijk zal dat vooral voor de GM gebeuren, aangezien de anderen allemaal tig assistenten hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:01 schreef cul_non_kul het volgende:
Hmm, maar je gaat een managementstage lopen, wat houdt dat in?
En koken? Je eerste voorkeur of gewoon erbij?
En wat maakt voor jou het verschil tussen hhs en mhs dat je je prettig voelt in je keuze?
(ik ben niet nieuwsgierig ofzo)
Yups.quote:
Oh lekkerquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:07 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag de uitslag van mijn schoonmoeder (de long-biopsie). Pffff....hebben ze pas om kwart voor vier een afspraak! Dat wordt lang wachten.........
Ik mag gelukkig thuis werken vandaag, dus ik ben wel relaxed (nog wel).
Ja! Tea tree olie!quote:
Verder heb ik niets teruggelezen, ik had gewoon een paar dagen geen zin in SC dus ik hoop dat het me vergeven is als ik iets belangrijks gemist heb (voor iedereen en bedankt voor de lieve pm's).
Gisteravond mijn favoriete en geliefde songfestival gekeken. Tja. Hmm. Pff.....
En gister nog iets naars meegemaakt: mijn hond had een vlo. Een VLO!!!!! Gadver gadver gadver! Hond in bad dus om de eventueel meerdere vlooien te verzuipen en meteen een pipetje Exil toegediend. Helaas krijgt ie daar nogal de kriebels van en zit ie nu meer te krabbelen dan toen zijn 'vriendje' op hem zat. Zometeen maar even de DA bellen of dat normaal is. En verder het hele huis grondig gestofzuigd en meteen een hele bus spray leeggedrukt met insecticide. Gadver wat naar.
Mijn moeder zei: joh, iedere huisdierenbezitter krijgt er wel mee te maken ooit. Nou, dat stond er toch mooi niet bij in de gebruiksaanwijzing toen ik Harley kocht!!!!!!! Iemand nog tips?
Dit klinkt meer als het verschil tussen Universiteit en HBO. HBO opleidingen zijn over het algemeen ontzettend praktijk gericht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:20 schreef Euc- het volgende:
Het verschil tussen de HHS en de MHS is dat mensen op de MHS de praktijk kennen, weten, ademen, en de mensen op de HHS weten uit theorie hoe de praktijk zou moeten zijn.
Lijkt me leuk!quote:
Hmm is op zich het uitproberen waard, maar ik was al bezig met een natuurlijk middeltje (knoflooktabletjes) en dat werkt dus NIET. Kutvlo. Ik ben inmiddels een beetje huiverig voor natuurlijke middeltjes..........quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja! Tea tree olie!![]()
Die kan echt een berg en een klein beetje is genoeg.
100 % natuurlijk, spray in de nek en je hebt geen vlooien meer.
Ik ben anders gewoon in korte broek naar mn werk gefietst!quote:
Jij hebt vast geen uur gefietst.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
Handschoenen? Zo koud was het echt niet hoor.
Ja, het eerste kwartier viel wel mee idd!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik hoef dan ook maar een kleine 15 minuten.
Mijn hondje weegt 2,5 kilo en hij krijgt er 1 per dag. Maar hij vindt ze heel vies, dus hij verstopt ze overal in huis. Verstopt in een stuk worst wil het er nog wel ingaan, maar ook dan presteert hij het om hem er tussen uit te vissen en ergens neer te gooien. Ik heb hem nu druppels Exil gegeven, maar pff, dat is echt rommel zo te zien! Volgens mij heb ik hem bijna vergiftigd........quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Succes met het wachten Tezz, en sterkte voor vanmiddag.![]()
Knoflooktsabletjes (knoflox) doen het hier prima, geef je ze wel genoeg? Onze honden wegen rond de 20 kilo en ze krijgen van mij zeker drie per dag. Alleen in het tekenseizoen (nu dus) krijgen ze frontlinedruppels in de nek.
Ik hoop het ook! Ze is zelf heel positief, dus dat zijn wij dan ook maar he!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz, ik hoop dat het goed nieuws is wat je vanmiddag krijgt.
De mijne vinden ze lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn hondje weegt 2,5 kilo en hij krijgt er 1 per dag. Maar hij vindt ze heel vies, dus hij verstopt ze overal in huis. Verstopt in een stuk worst wil het er nog wel ingaan, maar ook dan presteert hij het om hem er tussen uit te vissen en ergens neer te gooien. Ik heb hem nu druppels Exil gegeven, maar pff, dat is echt rommel zo te zien! Volgens mij heb ik hem bijna vergiftigd........
Oeh, dat is inderdaad stress...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, het gaat niet zo lekker met Bert. Het blijkt dat zijn nieuwe werkgever toch wat andere verwachtingen had dan Bert tijdens de sollicitatiegesprekken begrepen heeft. Hij begreep dat het de bedoeling was dat hij geruime tijd ingewerkt zou worden en dan op de lange termijn (6 maanden tot een jaar) de leiding zou krijgen over de werkvloer maar zijn werkgever wil dit op de korte termijn (een á twee maanden). Het gevolg is een berg stress aan Bert's kant en twee knoeperts van migraineaanvallen gisteren en vandaag. Twee dagen ziek in je proeftijd is niet echt bevorderlijk voor het behoud van je baan vrees ik.![]()
Ze hadden eerst iemand op het oog uit het bedrijf zelf, een man die een jaar eerder dan Bert van de MTS kwam en daar 10 jaar gewerkt heeft. Maar die heeft een andere baan gevonden dus ze moesten op zoek naar een nieuwe. Volgens mij is het ook niet helemaal realistisch dat ze van Bert, die al bijna 10 jaar uit de metaal was en helemaal nieuw in het bedrijf is, hetzelfde verwachten als wat ze van die man gewent waren. Je kunt na een week inwerken gewoon niet op hetzelfde niveau zitten als iemand die al tien jaar naar een functie toewerkt.
Oe bah, ik lees nu dit verhaal pas. Vervelend zeg!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, het gaat niet zo lekker met Bert.
Maar nu ik eenmaal 1 vlo heb ontdekt op mijn hondje, durf ik het met de knoflox niet meer aan! Ik moet er niet aan denken om een plaag in huis te krijgen, brrr....ril! Ik heb gister ook meteen alles grondig schoongemaakt en meteen een hele bus gif leeggespoten, maar ik ben nog steeds extreem irritant aan het zoeken naar die beesten. Bah bah bah.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De mijne vinden ze lekker.Het leuke van die knoflox is dat je er niet van gaat stinken omdat pas in je maag de knoflook vrijkomt. Maar dat werkt niet meer helemaal als ze ze stuk gaan bijten.
Wel een grappig gezicht, die grote bekken die dat hele kleine pilletje tussen de voortanden proberen te manoeuvreren.
Nou ik ben dus het meest bang voor een vlooienplaag in huis. 1 Vlo kan wel 100 eitjes per dag leggen!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
mijn kat slaapt altijd in mijn bed (of ik het leuk vind of niet) ik slaap op zolder, soms komt hij via m'n raam naar binnen of verstopt hij zich onder m'n bed tot ik slaap
Hij heeft dus ook vlooien + vlooien eitjes. Jummie
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar nu ik eenmaal 1 vlo heb ontdekt op mijn hondje, durf ik het met de knoflox niet meer aan! Ik moet er niet aan denken om een plaag in huis te krijgen, brrr....ril! Ik heb gister ook meteen alles grondig schoongemaakt en meteen een hele bus gif leeggespoten, maar ik ben nog steeds extreem irritant aan het zoeken naar die beesten. Bah bah bah.
Hij kan het op zich wel maar hij heeft wel meer tijd nodig om zich daarop in te stellen en om het bedrijf te leren kennen. De manier waarop ze hem nu aan het inwerken zijn strookt ook niet helemaal met hun verwachtingen, dat is juist zo raar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad stress...
En hij weet zeker dat hij het niet kan halen? Desnoods met vallen en opstaan?
Als je al frontline geeft heb je geen tea tree olie nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Waar koop je die trea tree olie, obli?
Xena krabt ook wel, maar is ook flink aan het verharen - we borstelen haar vaak- krijgt eens per maand frontline.
Ze moeten zeker realistisch blijven, alleen hoor ik dit toch veel vaker, men heeft dan snel iemand nodig, wordt gedropt en zoek het maar fijn uit en zij zijn van het probleem "open plek" af...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij kan het op zich wel maar hij heeft wel meer tijd nodig om zich daarop in te stellen en om het bedrijf te leren kennen. De manier waarop ze hem nu aan het inwerken zijn strookt ook niet helemaal met hun verwachtingen, dat is juist zo raar.
Ze hebben hem de afgelopen week achter een zaagmachine gezet omdat hij als 'nieuwe' gewoon onderaan moest beginnen (letterlijk gezegd) en klagen nu dat hij nog niet met nieuwe ideeën komt voor innovatie van het gehele productieproces. Hij kent het hele productieproces nog niet eens en ik vind het ook wel onrealistisch om na een week al zoiets te verwachten. Hij heeft wel geprobeerd om meer informatie los te krijgen van de huidige leidinggevende (een van de directeuren) maar die is nauwelijks aanwezig.
Als hij met innoverende ideeën moet komen moet hij wel weten hoe de werkwijze is en daar krijgt hij helemaal geen inzicht in op deze manier. Hij weet niet wie de opdrachtgever/designer is, hoe die opdrachten binnenkomen, of de bouwtekeningen aangeleverd worden of dat zij die binnen het bedrijf zelf maken n.a.v. een ontwerp, wat de precieze eisen zijn etc.
Het is logisch dat ze voor een dergelijke functie een pro-actieve houding verwachten maar het moet wel realistisch blijven.
Nog een geruststelling: Ik heb al 19 jaar een hond!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Tezz het volgende:
Wat een onderwerp vandaag in de CUL-SC!
Jullie stellen me wel een beetje gerust moet ik zeggen, ik dacht gister echt dat de wereld zowat verging omdat ik 1 enkele vlo gezien heb. Mijn man was trouwens superlief! HIj ging braaf mee stofzuigen en ontsmetten, hihi. Heeft zelfs gespoten met gif en daarna anderhalf uur in de tuin gezeten (zolang mocht ie niet naar binnen) terwijl ik lekker aan het avondeten zat bij mijn ouders.
Een ander shirtje erop doen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iedereen zegt dat mijn broek paars is. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik een donkerblauwe broek had gekocht!Wat moet je daar nou mee?!
Brrr ik krijg gewoon rillingen bij het idee dat die kriebelbeestjes in je bed gaan zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier 2 vlooienbalen
[ afbeelding ]
Met als opdruk een grote pijl naar beneden en de tekst 'blauw'.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Tezz het volgende:
Met als opdruk een grote pijl naar beneden en de tekst 'blauw'.
Oh, en ik moest in Rome steeds aan je auto denken, want daar rijden ze allemaal in alfa's!quote:
TSk... Miskoopquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:20 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij had Lein om 2 uur dr afspraak. Ik zit hier hard te duimen.
Ik heb trouwens besloten dat mijn broek donkerblauw is met een paarsige gloed.
quote:
Heb je erin gepiest en ben je zwanger?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Iedereen zegt dat mijn broek paars is. Terwijl ik er echt van overtuigd was dat ik een donkerblauwe broek had gekocht!Wat moet je daar nou mee?!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je erin gepiest en ben je zwanger?
Nee! En nee!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je erin gepiest en ben je zwanger?
Ik maak vanavond wel een foto.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lianne, sja, voor 9 dollar mag je niet mekkeren, natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef AKnynke het volgende:
Nu ga ik eindelijk weg uit Maastricht, en ontdek ik de lekkere lunchplaatsjes. Heerlijke italiaans eten, voor geen geld. Ideaal!
Men, ik heb geen zin om te werken!
Ze wel heel gelaten deze keer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en ik moest in Rome steeds aan je auto denken, want daar rijden ze allemaal in alfa's!
ik snap hem ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel een foto.Mogen jullie oordelen.
Ik snap de grap niet!!!!
ik snap de grap ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben er uit!
Vanaf een afstandje lijkt mijn broek paars. Van dichtbij is ie donkerblauw!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee! En nee!
Vertel, welke grap mis ik?
CF, jij snapte hem.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lianne, sja, voor 9 dollar mag je niet mekkeren, natuurlijk
Ook op bed!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben hier 2 vlooienbalen
[ afbeelding ]
Ohhh, zeg dat danquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik snap de grap ook niet.
Enne DH, nee was niet gratismaar wel goedkoop, en ik heb alle auto's heel gelaten. Doe ik over het algemeen wel hoor.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Fuck. Geen stage-verlening. Kut. Nu naar huis. *zucht*
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CF, jij snapte hem.
Als ik ook in Delft studeerde en latislos niet bestond was ik zeker weten nu met jou getrouwd geweest.
Hij heeft net even gebeld om te zeggen dat hij morgen graag weer aan het werk wilde en hij kon in ieder geval terugkomen. Hij zit nog in zijn proeftijd dus het lijkt me dat als ze echt van hem af wilden nu, ze wel gezegd hadden dat hij morgen niet meer hoeft te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt trouwens heftig MinderMutsig! Geen leuke situatie.
een ijsje eten telt niet en het is zometeen al dus. Alsof ik er lelijk uit ga zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:
@PF: Is dit dan je tweede 'date'? Remember the rules! Wel je oude klof aantrekken dan hè?![]()
En veel plezier!
Haha, ik drink de laatste tijd geen alcohol meer, kom ik daar dronken aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
PF, je moet je idd nog wel even bezatten, want anders kun je niet katerig aankomen op je date.
O balen zeg!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Zonder makeup beseffen veel vrouwen half niet hoe mooi ze eruit zien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
een ijsje eten telt niet en het is zometeen al dus. Alsof ik er lelijk uit ga zien![]()
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga morgen mn docent bellen, en vragen hoe of wat de opties zijn. En n stage afronden, nog 2 of 3 weken. EN nog 1 opdracht afronden.
Dat hoeft toch niet altijd, alleen als je zin hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en sorry dat ik op niemand reageer hoor![]()
Whehehe, ik ben heel blond van mezelf en in de zomer zijn mijn wimpers en wenkbrauwen helemaal onzichtbaar. Dat ziet er heeeeel raar uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder makeup beseffen veel vrouwen half niet hoe mooi ze eruit zien.
Ik heb echt nooit make-up op. Of, bijna nooit. Soms, als ik heel speciala wil doen doe ik wat mascara op. Maar dan moet het wel een festive gelegenheid zijn. Ik zou niet weten hoe ik andere make-up moet gebruiken..quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben heel blond van mezelf en in de zomer zijn mijn wimpers en wenkbrauwen helemaal onzichtbaar. Dat ziet er heeeeel raar uit.Dus een beetje mascara en wat kleur op mijn wenkbrauwen doe ik eigenlijk altijd even. (En nee, dan bedoel ik niet zo'n lelijke potloodstreep!
![]()
)
Het was mn afstudeerstagequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wat voor stage ging het om Lein?![]()
Het klinkt in ieder geval kut. Hopelijk vind je snel iets anders
.
Omdat ik eerst aan mn personal issues moet werken, en ze het idee hebben dat ik vreselijk op mn tenen loop nu.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, dat is mooi balen Lein!Waarom krijg je geen extra tijd?
Ging dat in overleg of was dat meer een mededeling dat je kon gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was mn afstudeerstage
[..]
Omdat ik eerst aan mn personal issues moet werken, en ze het idee hebben dat ik vreselijk op mn tenen loop nu.
Nouja, het was op zich wel een goed gesprek hoor. Alleen jammer, ik denk namelijk zelf dat ik met 1,5 maand verlenging en een gestructureerd plan het zou redden. Helaas dachten ze daar anders over.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ging dat in overleg of was dat meer een mededeling dat je kon gaan?. Wat voor opleiding doe je trouwens?
Ik ga t er morgen met school over hebben. Geen idee wat de opties zijn nu.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef golfer het volgende:
Wat een klote-situatie voor je Lein.
Is een andere stageplek een optie?
Dat lijkt me eigenlijk wel lekker, een pannenkoek met after eight. Pannenkoeken zijn lekker, en after eight is lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Sommige dingen die ik klaar maak zijn zo ranzig dat zelfs IK het niet op durf te eten... Gelukkig hebben we 2cv... Hier smikkelt hij van een pannenkoek met after eight....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatverdarrie Tezz, ik heb vaak aan je gedacht vanmiddag. Heel veel sterkte, en nu is het alweer afwachten..quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die het wil weten (en voor iedereen die het niet wil weten ook): de uitslag van mijn schoonmoeder haar longbioptie was slecht. Het is longkanker for sure. De tumor zit er al een jaar of drie volgens de longarts (bepaald op basis van het weefsel en de grootte) en het is een langzaamgroeiende kanker. Nu volgen er meerdere onderzoeken om te bepalen of (en zo ja hoe) het behandelbaar is.
Wanneer de tumor op een 'gunstige' locatie zit, is ie in principe weg te halen (en met 1 long kun je blijkbaar prima leven). Maar als ie niet gunstig zit of er zijn uitzaaiingen geconstateerd, dan is het foute boel.
Het is echt een heel bizar gevoel wat ik nu heb. Het is een situatie waar ik nooit over na heb willen denken (er gebeurt iets met een van je ouders) en nu wordt ik even met mijn neus op de feiten gedrukt.
Ik ga weer even verder mijn man en schoonouders knuffelen..........Pffffffff...........
Tezz, ik denk dat ik voor alle SC'ers spreek als ik zeg dat we allemaal hopen dat het een behandelbare kanker is, op een gunstige plek. Helemaal in het onderste stukje ofzo. Ik zal wat positieve energie jouw kant op sturen!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Tezz het volgende:
Voor iedereen die het wil weten (en voor iedereen die het niet wil weten ook): de uitslag van mijn schoonmoeder haar longbioptie was slecht. Het is longkanker for sure. De tumor zit er al een jaar of drie volgens de longarts (bepaald op basis van het weefsel en de grootte) en het is een langzaamgroeiende kanker. Nu volgen er meerdere onderzoeken om te bepalen of (en zo ja hoe) het behandelbaar is.
Wanneer de tumor op een 'gunstige' locatie zit, is ie in principe weg te halen (en met 1 long kun je blijkbaar prima leven). Maar als ie niet gunstig zit of er zijn uitzaaiingen geconstateerd, dan is het foute boel.
Het is echt een heel bizar gevoel wat ik nu heb. Het is een situatie waar ik nooit over na heb willen denken (er gebeurt iets met een van je ouders) en nu wordt ik even met mijn neus op de feiten gedrukt.
Ik ga weer even verder mijn man en schoonouders knuffelen..........Pffffffff...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |