ooh, en ik had in de laatste post van het vorige topic je vraag beantwoord (kwam hier ongeveer op neer)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:49 schreef beunkster het volgende:
Goeiemorgen!
fok werkt niet mee. Dat telt het meeste denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
Het gaat een beetje langzaam de laatste dagen. Ben zelf ook een beetje druk
Welke schoenen heb je op 't oog?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
Wat is t stil hier?
K ben m'n lunch maar even aan t opeten. Straks eens even kijken of ik de schoenen kan scoren die ik in Rome gezien heb. Toen ik ze wou kopen was de winkel dicht.
Hoe duur is te duur, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je op 't oog?
Ik heb echt leuke sneakers gezien hier, maar net een beetje te duur voor zo even een stel aftrap-schoenen.
120 euro voor canvas Onitsuka Tiger sneakers met stippeltjesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe duur is te duur, als ik vragen mag?
Ik heb m'n oog laten vallen op hele simpele adidasschoenen, met een rode streep.
Ligt zeker aan de woonplaats ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee, maar nu is het prima te doen. En tussen 9 en 10 heb ik uiteraard niet gekeken..
ik ook. maar dan alleen maar doordat ik absoluut geen zin heb om te werken. Eerste dag na vakantie sucks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Serieuze concentratieproblemenvandaag.
GET OUT OF MY HEEEEEEEEEEEEEEAD!! but please come back again soon
Tevens TVP.
Luiwammesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook. maar dan alleen maar doordat ik absoluut geen zin heb om te werken. Eerste dag na vakantie sucks!
ik heb geen museum van binnen gezien. We wouden eigenlijk naar het Vaticaanmuseum, maar wouden daar ook om 08.30 voor de deur staan. Dat plan mislukte, aangezien we tegen half 11 met een kater wakker werden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Luiwammes![]()
Ben je nog naar Museo Borghese geweest? Daar wil ik graag een keer heen, lijkt me wel tof
Steer, ik kan het niet helpen, ik krijg zo'n blij-als-je-meekijkt-met-verliefde-mensen-gevoel van jouw mopperpostsKoop je nog steeds alles in de 35%?
Omdat je het zelf wou of vanuit je werk of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, wat is het rustig hier!
Ow! Ik weet het al! Dat komt omdat DE op vakantie is. En omdat Tezz er niet is. En omdat iedereen aan het werk is ofzo?
Nouja, ik heb zo EHBO les. Fijn iets met isolatiedekens doen ofzo.
Whehehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb geen museum van binnen gezien. We wouden eigenlijk naar het Vaticaanmuseum, maar wouden daar ook om 08.30 voor de deur staan. Dat plan mislukte, aangezien we tegen half 11 met een kater wakker werden.
Ja, en 't wordt méér, niet minder.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds stapel Steer?
Onwijze metroquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is al dat infatuation erg prima, ben weer een kilo afgevallen zonder teveel spiermassa te verliezen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hier ben ik al
Hobje, hoe oud ben jij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |