Lekkerrrrrrrtjes, hoelaat eten we?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:54 schreef borisz het volgende:
Bloes vrijdag ga ik een recept van je lenen
[Fok!-kookboek] Pasta
Omdat ik het zelf wilde heb ik het via mijn werkgever geregel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Omdat je het zelf wou of vanuit je werk of zo?
Ik wil het zelf ook gaan doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat ik het zelf wilde heb ik het via mijn werkgever geregel.![]()
Ik ben trouwens weer een stuk fitter hoor DH.Alleen ademhalen deed daarnet pijn op de fiets.
Altijd handig om een EHBO diploma te hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook gaan doen
maar dan kan het pas in september bij mij in de buurt..
Zaterdag was er iemand zwaar bewusteloosquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Altijd handig om een EHBO diploma te hebben.Maar ik heb al mijn lessen en herhalingen dus onder werktijd. Erg handig als je werkgever het zo serieus neemt.
Wat was de oorzaak? En wat heb jij gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zaterdag was er iemand zwaar bewusteloos
en niemand die het serieus nam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zaterdag was er iemand zwaar bewusteloos
en niemand die het serieus nam![]()
![]()
Huh? Ik snap er niets van Isa!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....want mensen slapen veel op jullie afdeling?Wat vaag!
Journaal, Hart van Nederland, RTL Boulevard, GTST, ONM, Sesamstraat, die komen vast allemaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Weer thuis. Moe.
Is er nog wat leuks op tv vanavond?
Om 7 uur Dharma & Greg op RTL5quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Weer thuis. Moe.
Is er nog wat leuks op tv vanavond?
Ik bedoel dat als niemand een bewusteloos iemand serieus neemt dan zullen er normaal wel vaak mensen in slaap vallen oidquote:
Dan kijk ik al naar de gilmore girls. Nu eigenlijk ook.quote:
Ik werk nog helemaal nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....want mensen slapen veel op jullie afdeling?Wat vaag!
Werd ie nog wakker? wat zei de ambulance?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik werk nog helemaal nietHet was op een feestje
heeel veel alcohol, twee joints
"o ja dat gebeurd zo vaak hij slaapt zie je"
1. iedereen was dronken, dus daar vertrouw ik sowieso niet op
2. ik heb hem in z'n gezicht geslagen, in z'n hand geknepen, z'n naam geroepen etc. en dat 10 minuten lang en GEEN reactie. "laat hem nou hij slaaaaaaaapt"
3. Z'n hoofd knakte steeds slap langs z'n lichaam en hij zag er uit als een lijk.
Natuurlijk slaapt ie
Ik heb onder luid protest 112 gebeldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Werd ie nog wakker? wat zei de ambulance?
Beetje beter lezen dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als niemand een bewusteloos iemand serieus neemt dan zullen er normaal wel vaak mensen in slaap vallen oidDat het niet bijzonder is als iemand buiten bewustzijn is
Maar ik lees nu net dat het op zondag was, dus zal wel niet op het werk zijn gebeurd
Mijn kids zijn ook helemaal gilmore girls fan, is het net als friends? Want dat vinknie leukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:41 schreef AKnynke het volgende:
Dan kijk ik al naar de gilmore girls. Nu eigenlijk ook.
Ik ken ze ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Beetje beter lezen dus.
Overigens ken ik bijzonder weinig plaatsen waar mensen "zomaar" in slaap vallen. Maar dat is vast mijn beperkte inlevingsvermogen ofzo.
Zozo, dat klinkt interessant. Ben toch wel benieuwd naar jullie afspraak!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, net een bak salade op en een gebakken visje.
Isaen denk aan onze afspraak
Je bent volgens mij nog nieuwsgieriger dan ik, wat feitelijk gezien bijkans onmogelijk isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt interessant. Ben toch wel benieuwd naar jullie afspraak!
Ach Isa wil het in ieder geval niet vertellen. Ik laat het maar gewoon los. *zennnnn*quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog nieuwsgieriger dan ik, wat feitelijk gezien bijkans onmogelijk is. Oh en
. Fok doet het weer, en nu ga ik weer koken
.
Ik vind friends ook niks aan maar gilmore girls is leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn kids zijn ook helemaal gilmore girls fan, is het net als friends? Want dat vinknie leuk
Tis vast niet zo spannend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach Isa wil het in ieder geval niet vertellen. Ik laat het maar gewoon los. *zennnnn*
Ik ben denk tot een uur of 1 bezig voor mn werk in Groningen centrum. Wat is handig? Koffie bij Marchien? En dan naar Assen? Of Groninger Museum? Of iets anders tussen Groningen en Hoek van Holland?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt lekker, Nynke en ik vind het spannend genoeg
Liejannuh, wat gaan we donderdag doen en hoe laat?
Ik heb Vork ook hier en die is ook wel voor alles inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben denk tot een uur of 1 bezig voor mn werk in Groningen centrum. Wat is handig? Koffie bij Marchien? En dan naar Assen? Of Groninger Museum? Of iets anders tussen Groningen en Hoek van Holland?
Weet Vork nog leuke adresjes voor Jason Mraz en Pete Murray cd's in Groningen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Vork ook hier en die is ook wel voor alles in(qua musea en treinen
)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet ineens waarom ik over Azerbeijan heb gedroomd van de week!
Dit is echt een vet nummer!![]()
Succes Lein!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Liefjens, duim voor me morgen please! Kheb om half 2 gesprek op stage. en ik moet om verlenging vragenIk ben een beetje bang dat ik dat niet ga krijgen dus please denk aan me morgen middag!
Ik ga mn bed in... Ik zal laten weten wat de uitkomst is van 'het gesprek'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |