Neequote:Op woensdag 21 mei 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
MM heeft niet door dat ze de laatste is
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee![]()
En toen ik het eenmaal doorhad duurde het 400x f5-en voor ik überhaupt weer een pagina voor mijn neus kreeg.
Idem hier ... damnquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
Idd. goeie TT!
Men, dat voetbal schiet ook niet op, zo kan ik nog steeds niet naar bed!
Ja, en om dat afgelopen zondag avond te vermijden had ik dus zelf maar een belletje gepleegd op zondagmiddag.quote:
Ze heeft ook MSNquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en om dat afgelopen zondag avond te vermijden had ik dus zelf maar een belletje gepleegd op zondagmiddag.
Absoluut.quote:
'k hou niet zo van Chinezen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ga je ook mee naar het Drents Museum de beelden van het Terracottaleger kijken Steer?
Op te doen of af te halen???quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, helemaal mijn gezichtsmasker vergeten vandaag.
Mietje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Shit!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heel veel sterkte, Tezz en laat je mannetje maar even lekker afreageren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:07 schreef Tezz het volgende:
Wat een dag zeg.......manlief is net met een slok teveel op het bed in gerold. Heeft zijn verdriet verdronken. Niet de juiste manier, maar ik heb hem vanavond maar laten doen. Hij heeft de rest van de week vrijgenomen, dus we zien wel hoe het verder gaat lopen hier in huize Tezz.
Voor jullie allemaal welterusten, ik ga zelf ook een poging doen! En bedankt voor de lieze TT........
Dag meissiequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:07 schreef Tezz het volgende:
Wat een dag zeg.......manlief is net met een slok teveel op het bed in gerold. Heeft zijn verdriet verdronken. Niet de juiste manier, maar ik heb hem vanavond maar laten doen. Hij heeft de rest van de week vrijgenomen, dus we zien wel hoe het verder gaat lopen hier in huize Tezz.
Voor jullie allemaal welterusten, ik ga zelf ook een poging doen! En bedankt voor de lieze TT........
Daar sluit ik me maar bij aan, bah!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:53 schreef PeRi het volgende:
Tezz, weet niet wat te zeggen, maar heel veel sterkte...
+1 scherp, Leo. Krijg het tegenwoordig steeds vaker te horen.quote:Nulla verba sed acta
Gedeelte gaat op aan een nieuwe bril (kan ik volgend jaar ook nog mooi meenemen in de aangiftequote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
Jay PeRi!Ga je shoppen?
Ik heb nu een datalogger op het lab, vet leukMaar ik begrijp echt geen fluit van die metingen
Ik zag er trouwens niet uit - tegen m'n wilquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder makeup beseffen veel vrouwen half niet hoe mooi ze eruit zien.
Ik heb -6, dus ik draag altijd lenzen, enkel thuis een bril of als ik echt last heb van mn ogen. Ik moet een nieuwe bril want mn oude valt bijna uit elkaar. En ik wil dus meteen een weer goeie dus moet er wat geld aan spenderen. Is ook niet erg maar teruggaaf komt goed uit dan. Maar ik kan iig niet zonder lenzen of bril, helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
PeRi, k wist niet dat je naar NY gaat, leuk! Wanneer ga je?
Ben jij een brildrager, trouwens? Of alleen als je je lenzen niet inhebt?
waar gaat t over vandaag?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef borisz het volgende:
Iemand die het debat in de tweede kamer volgt ?
Het is weer erg lollig in de kamer![]()
ohja Kant als kamervoorzitter
Het is vandaag ''verantwoordingsdag'. http://www.tweedekamer.nl(...)ordingsdag2008.jsp#0quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar gaat t over vandaag?
K kan t niet volgen, zit op t werk. Nu even lunchen. Lekker, salami, lekker stinken!
Ik zou zeggen, de derde woendag in mei was gister.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is vandaag ''verantwoordingsdag'. http://www.tweedekamer.nl(...)ordingsdag2008.jsp#0
eigenlijk is dat gister, maar vandaag is het debat erover.
Kortom weer een dag dat de oppositie lekker kan gaan schoppen.
Dikke kuitenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
PF, wat heb je díkke kuiten, dat kan écht niet hoor.
Ja, want ik heb altijd heeeele droge ellebogen, en zelfs vaseline helpt niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Nynke, je hebt vaseline op je tafel staan.![]()
![]()
Clarins body lotionquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:14 schreef PeRi het volgende:
Biodermal Lipiden Crème is het enige wat bij mij helpt tegen ruwe en droge ellebogen en andere plekjes, misschien iets om te proberen Nynke?
Ik heb net een fijne, schone, spiksplinternieuwe laptopquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je je toetsenbord voor de grap eens omdraaien en er op slaan
Ok, ik ga dus niet meer achter m'n toetsenbord eten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je je toetsenbord voor de grap eens omdraaien en er op slaan
Oh, het was niet negatief bedoeld, slechts als constatering. ik vind vaseline ook best wel fijn spul. Bijvoorbeeld om op je wangen te smeren als het heel erg guur is. Ga je zo lekker van glimmen, dan ben je net een rood appeltjequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ok, ik ga dus niet meer achter m'n toetsenbord eten.
@CF: ik weet dat het alleen een laagje legt, maar als het heel erg jeukt is het wel fijn...
kwam er veel rommel uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
@CF: ik weet dat het alleen een laagje legt, maar als het heel erg jeukt is het wel fijn...
k heb m'n toetsenbord er snel weer overheen gezet..quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
kwam er veel rommel uit
Vies is dat hè!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En dan heet je MinderMutsig? Wat deed je toen je nog helemaal mutsig was?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Het leek mij laatst een goed idee om de stofzuiger over mijn laptop te halen. Omkeren en leegkloppen leek me namelijk niet zo'n goed plan. Ik ben een half uur bezig geweest om de knopjes uit de stofzak te vissen en op hun plek terug te drukken.
Ja nou.. die troep moest er toch uit?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:10 schreef FleshWound het volgende:
[..]
En dan heet je MinderMutsig? Wat deed je toen je nog helemaal mutsig was?
Mijn moeder komt zo op de koffiequote:Op donderdag 22 mei 2008 18:02 schreef AKnynke het volgende:
Shit!
Ik ging net m'n linnen broek strijken, en streek over het koordje. dat bleek synthetisch, en smolt op m'n strijkijzer. Hoe krijg ik dit er in hemelsnaam weer af?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn moeder komt zo op de koffie, ik zal het ff vragen. Die weet dat vast. Er staat me vaag iets bij van strijken over vochtig keukenpapier (maar wie onthoudt dat soort shit als je een mama
hebt)
Ja, dat kan. De bedragen in mijn voorbeeld zijn van 2007. Die wijzigen een klein tikkie in 2008, inflatiecorrectie dus.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ook freelancert en moet wel enig honderden EUR belasting afdragen.
Misschien dat die bril daar afgetrokken op kan worden?
Je wil het zelf allemaalquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Voor mij nog geen weekend. Vandaag 12 uur gewerkt, nu zo naar training. Morgen weer volle dag en vol Nyenrode programma. Hele zaterdag college
Het kost je wat, maar het levert je straks nog veel meer op natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
Tezz![]()
Voor mij nog geen weekend. Vandaag 12 uur gewerkt, nu zo naar training. Morgen weer volle dag en vol Nyenrode programma. Hele zaterdag college
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |