Als homo's echt zo welkom zouden zijn bij de CU, zouden ze niet een commissie in het leven hoeven roepen die een lijvig rapport schrijft over de vraag of homo's bepaalde posities binnen de partij mogen bekleden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef koningdavid het volgende:
Klopt ten dele. W.b. homo's zijn hij dat homo's van harte welkom zijn bij de ChristenUnie en dat dit altijd al zo geweest is. Jij legde echter de woorden in zijn mond dat 'homo's niet welkom zijn bij de CU', dat lijkt mij niet terecht.
ik geloof dat ze de side kick is want haar wordt niks gevraagd. Waarom schreeuwt ze zo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind die activiste/journaliste niet zo leuk.
Ik vind 'm juist cynisch, zo van: ach kijk, die relikabouters proberen ook wat, maar het lukt niet zo.quote:
Je hebt niet goed opgelet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als homo's echt zo welkom zouden zijn bij de CU, zouden ze niet een commissie in het leven hoeven roepen die een lijvig rapport schrijft over de vraag of homo's bepaalde posities binnen de partij mogen bekleden.
In zijn betoog draaide Rouvoet naar mijn mening om dat punt heen.
Oh je haren ..quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:17 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Als ik Frederique van der Wal hoor praten dan gaan men haren overeind staan.
Misschien moeten ze hun rol nog vinden. Dat geldt overigens ook voor Knevel en Van den Brink. Zij becommentariëren nu de vraag van de sidekick, voordat de gast antwoord heeft kunnen geven.. Dat is meer iets voor aan de bar na afloop van de uitzending.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Die sidekicks stellen echt geen reet voor bij dit programma, bij bijvoorbeeld De Wereld Draait Door voegen ze meestal nog wat toe, maar hierbij echt niet...
Tja, topmodellen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:17 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Als ik Frederique van der Wal hoor praten dan gaan men haren overeind staan.
En zijn donderdagavondprogramma is tot nader order verschoven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:17 schreef DrDentz het volgende:
Humberto Tan al 2 dagen onbereikbaar? Hij is toch niet depri van het feit dat hij de voetbalwedstrijden op zondag niet meer mag doen he?
Als je er zoveel waarde aan de rede hecht, waarom geloof je dan in zoiets onredelijk als een God?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef koningdavid het volgende:
Maar met alle respect naar Lambiekje, die gast is een beetje het spoor bijster ben ik bang. Ik heb meerdere malen met hem gediscussieerd, maar hij is vaak niet helemaal voor rede vatbaar.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zijn donderdagavondprogramma is tot nader order verschoven.
Hoezo is een 'God' onredelijk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:16 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Als je er zoveel waarde aan de rede hecht, waarom geloof je dan in zoiets onredelijk als een God?
Ga je gang. Hier gaat koningdavid God beredenerenquote:
Sterk topic man. Goede opzet van een discussie ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ga je gang. Hier gaat koningdavid God beredeneren
Ik open er nog een, en dan mag jij God gaan beredeneren. Aangezien je suggereert dat het geloof in een God redelijk is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sterk topic man. Goede opzet van een discussie ook.
Ik vraag jou waarom het 'onredelijk' is. Als je dat nou eens zou uitleggen in een post, zijn we al een stuk verder.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:04 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik open er nog een, en dan mag jij God gaan beredeneren. Aangezien je suggereert dat het geloof in een God redelijk is.
Sorry hoor ik ga niet uitleggen waarom blauw blauw is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vraag jou waarom het 'onredelijk' is. Als je dat nou eens zou uitleggen in een post, zijn we al een stuk verder.
Tuurlijk man. De alwetende djnospinzone gaat even zonder blikken of blozen of fatsoenlijke onderbouwing ons vertellen hoe het zit. Onderwerpen waar de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld al eeuwen over aan het redeneren zijn, weet djnospinzone in een handomdraai in zijn alwetendheid haarfijn uit te leggen. "Geloven in God is onredelijk. Hoezo? Dat vertel ik lekker niet."quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:53 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Sorry hoor ik ga niet uitleggen waarom blauw blauw is.
http://www.vandale.nl/van(...)zoekwoord=onredelijk
eerste betekenis, en zoek gelijk even rede op. ik neem aan dat je het vanaf daar zelf wel verder in kan vullen, want dom ben je niet. alleen naief.
Ik denk dat de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld er al lang over uit zijn dat God ONREDELIJK is ja. Wat een naieve kleuter ben jij zeg. Word eens wakker. Welke mongool gaat met droge ogen beweren dat het geloof in God redelijk is. Het heet niets voor niets een geloof zak hooi.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk man. De alwetende djnospinzone gaat even zonder blikken of blozen of fatsoenlijke onderbouwing ons vertellen hoe het zit. Onderwerpen waar de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld al eeuwen over aan het redeneren zijn, weet djnospinzone in een handomdraai in zijn alwetendheid haarfijn uit te leggen. "Geloven in God is onredelijk. Hoezo? Dat vertel ik lekker niet."
En je dan ook nog zo hautain voordoen. Kans-loos.
Nou nou nouquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld er al lang over uit zijn dat God ONREDELIJK is ja. Wat een naieve kleuter ben jij zeg. Word eens wakker. Welke mongool gaat met droge ogen beweren dat het geloof in God redelijk is. Het heet niets voor niets een geloof zak hooi.
Is God nu onredelijk, of bedoel je 'het geloven in God'? Leer eerst eens duidelijk formuleren voordat je de gevierde redenaar gaat uithangen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld er al lang over uit zijn dat God ONREDELIJK is ja.
Ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een naieve kleuter ben jij zeg. Word eens wakker. Welke mongool gaat met droge ogen beweren dat het geloof in God redelijk is.
En omdat het een geloof is, is het per definitie onredelijk? Juist ja, waterdichte beredeneringen hier.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
Het heet niets voor niets een geloof zak hooi.
Ja. JA. Een geloof is per definitie onredelijk. Anders heet het geen geloof lapzwans. Doe niet zo fucking dom.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is God nu onredelijk, of bedoel je 'het geloven in God'? Leer eerst eens duidelijk formuleren voordat je de gevierde redenaar gaat uithangen.
[..]
Ik.
En wat een frustratie ook. Je lijkt wel zo'n jochie dat voor het eerst iets van Dawkins gelezen heeft ofzo. Schattig.
[..]
En omdat het een geloof is, is het per definitie onredelijk. Juist ja, waterdichte beredeneringen hier.
Ik doe dom?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:02 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja. JA. Een geloof is per definitie onredelijk. Anders heet het geen geloof lapzwans. Doe niet zo fucking dom.
'Knevel & Van den Brink' begint vanavond om 23.10 uur. Humberto Tan, Willemijn Verloop en Victor Everhardt zijn te gast. Tafeldame is oud-politica Hannie van Leeuwen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot nu toe weten Knevel & Van den Brink hun SMS-actie wel goed uit te buiten.
Ik weet namelijk nog steeds niet wie de gasten van vanavond zijn.
ik erger me kapot , wat komt ze eigenlik doen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:18 schreef jmac het volgende:
Top Oma!
De Ideale Oma uithangenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:20 schreef Wup het volgende:
[..]
ik erger me kapot , wat komt ze eigenlik doen?
Durf je tegenwoordig alleen nog maar met kinderen te discussiëren?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
En wat een frustratie ook. Je lijkt wel zo'n jochie dat voor het eerst iets van Dawkins gelezen heeft ofzo. Schattig.
[..]
hij kent ook The Animals nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:31 schreef jmac het volgende:
Hij was 31 toen hij voor het eerst alcohol dronk
Ik heb m'n portie EO wel weer gehad vandaag.
Waar slaat dit nou weer op? Ik discussier met iedereen die maar wilt, ik ga nooit een discussie uit de weg. Dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Durf je tegenwoordig alleen nog maar met kinderen te discussiëren?
Nee, gaat ook nooit gebeuren ook. Maar goed, dat kan je duizenden keren tegen jou zeggen, maar je houdt je liever dom. Doe je ding.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je het bestaan van God nou al bewezen of hoe zit dat?
Christenezielen, eindelijk geeft ie het toe.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Ik discussier met iedereen die maar wilt, ik ga nooit een discussie uit de weg. Dat zou jij toch moeten weten.
[..]
Nee, gaat ook nooit gebeuren ook. Maar goed, dat kan je duizenden keren tegen jou zeggen, maar je houdt je liever dom. Doe je ding.
Eindelijk geef ik het toe? Ik heb dat altijd al toegegeven. Metafysische zaken en bewijzen gaan nu eenmaal slecht samen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Christenezielen, eindelijk geeft ie het toe.
Hij ziet Willemijn Verloop wel zitten, geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:21 schreef Jac0bus het volgende:
Toffe gast die Umberto!
alweer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:52 schreef sander89 het volgende:
OMG de gasten vanavond, ik blijf maar kijken naar dit programma![]()
Peter R. de Vries![]()
![]()
![]()
Ja, wat houdt Prem zich rustig.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:11 schreef jmac het volgende:
Mwah, iig personen die allemaal een uitgesproken mening hebben en waar je flink mee kan discussieren. Maar Prem is al zowat buiten de tafel gevallen omdat er geen plek meer is (of omdat Jaap zo dik is)
EO je weetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:24 schreef BVO het volgende:
Over het volk van de tiener een miljoen euro verdiend. Die gaat wel heel diep hoor.
Die vond ik ook zo belachelijk maar jaap kennende zal hij er zich niet van aantrekken,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:24 schreef BVO het volgende:
Over het volk van de tiener een miljoen euro verdiend. Die gaat wel heel diep hoor.
Horen nog 2 nulletjes achterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:34 schreef maril het volgende:
[..]
Die vond ik ook zo belachelijk maar jaap kennende zal hij er zich niet van aantrekken,
Hij was juist degene die zich echt binnen de regels heeft gehouden. Hij heeft een keer 100000 euro gehad omdat hij Huub vasthield terwijl Lieke gepwd werd.
Nee joh, Bas van der Vlies van SGPquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:52 schreef DrDentz het volgende:
aanstaande maandag is Michael Jackson te gast
De kijkers weten ook niet beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:24 schreef BVO het volgende:
Pas op dit komt in de Partyquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:36 schreef WooZ het volgende:
tering ik heb nu 2 afleveringen gezien k&b wat een laffe christenhonden zijn het toch en die rotte kop van vd brink kan ik al helemaal neit uitstaan
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Party haalt uitspraken van Fok om ze te verwerken in een artikel.
Knevel & Van den Brink #3: Hemeltjelief, wat zijn ze goed.
Straks staat er nog:
'Ook kijker WooZ is niet tevreden. "Tering ik heb nu 2 afleveringen gezien k&b wat een laffe christenhonden zijn het toch en die rotte kop van vd brink kan ik al helemaal neit uitstaan", is zijn ongezouten mening.'
Geweldigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Party haalt uitspraken van Fok om ze te verwerken in een artikel.
Knevel & Van den Brink #3: Hemeltjelief, wat zijn ze goed.
Straks staat er nog:
'Ook kijker WooZ is niet tevreden. "Tering ik heb nu 2 afleveringen gezien k&b wat een laffe christenhonden zijn het toch en die rotte kop van vd brink kan ik al helemaal neit uitstaan", is zijn ongezouten mening.'
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:53 schreef RonaldRegen het volgende:
"Het zijn Nederlanders." Right
Een enkeltje Marokko Siberië zal ze leren.
En dan vervullen ze allemaal een rolmodel door goede doelen aan te prijzen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:43 schreef pberends het volgende:
Maar alweer Peter R. wat een mediageile gladjanus is dat toch.
Ik vond Jaap eigenlijk wel meevallen, ondanks dat ik totaal geen fan ben van de Gouden Kooi. Hij zegt gewoon eerlijk dat hij het gewoon voor het geld deed, en dat is erg begrijpelijk. Dat Knevel en al die andere figuren aan tafel (die allemaal dik bovenmodaal verdienen) dat niet snappen is erg narrow-minded.
Zal ook niet echt boeiend worden denk ik, want zal nergens echt op in gaan en echt scherpen vragen stellen ze niet, ben ik bang voor.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:07 schreef Bostonian het volgende:
Morgen komt Geert Wilders.
LOL.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:01 schreef Suko het volgende:
En dan de grote verrassing a.s. maandag, ze zijn er al een jaar mee bezig die gast in de uitzending te kriijgen...(God zelf?) wie werd niet verteld, alsof ze het tegen kleuterkijkertjes hadden...
volgens mij vinden ze het zelf ook nogal genant. Vandaar dat het zo triest overkomt steeds.quote:en schaf dat stomme gedoe met die sms af, welke gasten er komen staat gewoon op de dag zelf, hier > http://www.eo.nl/kvdb En anders zien we het vanzelf wel, of niet.
quote:
Bron: ---> klik (mediacourant.nl)quote:Geert Wilders maandag te gast in Knevel & Van den Brink
PVV-leider Geert Wilders is maandag (26 mei) te gast in het praatprogramma Knevel & Van den Brink. Het is het eerste uitgebreide televisie-interview sinds lange tijd met de PVV-leider. Dat meldt de EO vandaag. Geert Wilders, die niet bij VARA’s Pauw & Witteman wil aanschuiven, kijkt maandag terug terug op de Fitna-affaire, maar kijkt ook vooruit. Welke thema’s onderscheiden hem van de concurrenrende partijen op rechts? Hoe schat hij zijn kansen in bij nieuwe verkiezingen?
Ook praat Geert Wilders over Rita Verdonk. Is er samenwerking mogelijk met Rita’s beweging Trots op Nederland? Naast Geert Wilders schuiven nog meer gasten van het nieuws van de dag aan. Vaste maandag-sidekick is Catherine Keyl.
Hoezo zouden ze geen scherpe vragen gaan stellen? Dat lijkt mij nou juist wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zal ook niet echt boeiend worden denk ik, want zal nergens echt op in gaan en echt scherpen vragen stellen ze niet, ben ik bang voor.
Klopt! Om de hoek hierquote:Op maandag 26 mei 2008 09:40 schreef Veerboot het volgende:
Dat zou niet zo slim zijn, aangezien K&B volgens mij vanuit een studio in Hilversum komt
Knevel heeft zich nog nooit fatsoenlijk gedragen, dus vanavond denk ik ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben enorm benieuwd over Wilders. Sinds Fitna e.d. heeft hij niet of nauwelijks een tv-interview gegeven. Ik ben ook benieuwd wat ze hem zoal gaan vragen.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Knevel heeft zich nog nooit fatsoenlijk gedragen, dus vanavond denk ik ook niet.
Vanavond mag hij van mijquote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Knevel heeft zich nog nooit fatsoenlijk gedragen, dus vanavond denk ik ook niet.
Knevel heeft een mediacurcusje gevolgd....quote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:
Ze laten Wilders wel uitpraten..wat een verchil met P&W
Mja, ze lijken een maatje te klein voor Wilders. Hij luistert wel goed zeg, niks ontgaat hem.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef Pulu het volgende:
Aan het kletsen over zijn knip- en plakwerk windowsmoviemaker filmpie....
Principekwestie waar ik me wel in kan vinden, er zijn alleen belangrijkere zaken die op dit moment de aandacht verdienen.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onzin wat betreft die dubbele nationaliteit.
Alsof de belangen van het vaderland van degene met een dubbel paspoort en de belangen van Nederland per definitie niet hand in hand kunnen gaan.
Ik ook niet, ben denkende....quote:Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Geert heeft geen donor-codicil. Maar Patrick heeft hem aan het denken gezet. Whoehoe!
Daar verbaas ik me juist niet over. Het is natuurlijk DE christelijke zender. Ik weet niet of de Moslim omroep ook leden nodig heeft, maar die zal daar ook geen enkel probleem mee hebben.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:24 schreef Wup het volgende:
oeh Knevel...
ik weet niks van ledenaantallen maar ik ben wel verbaasd dat de EO meer leden heeft dan BNN... of dan welke omroep dan ook.
Daar zijn uiteraard afspraken over gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:24 schreef Mainport het volgende:
Als die man bijna nooit een televisie-interview geeft zou je denken dat dit de uitgerekende kans is om hem eens aan een grondig verhoor te onderwerpen, wat gezien zijn controverse elke onbenul zou moeten kunnen.
Wat zou je die Lodiers dan moeten vragen? Ik vind hem maar een suf figuur, sowieso. Met z'n lama's.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:29 schreef pberends het volgende:
wat een zaaaaaaaaadloos oninteressant gesprek met Lodiers zeg. Allemaal open deurtjes intrappen.
"Hoe gaan jullie nieuwe leden werven" "Ja, acties"
"Hoeveel leden hebben jullie?" "226.000" "Wat weinig!"
wtf....
Kans is klein, maar met Van Gogh is het ook gebeurd.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Zou Geert Wilders nou echt afgeslacht worden als hij zonder beveiliging de stad in gaat, is Nederland zo barbaars?
Dat is de reden dat ie hier zit ..ze laten hem zijn verhaal doenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:24 schreef Mainport het volgende:
Als die man bijna nooit een televisie-interview geeft zou je denken dat dit de uitgerekende kans is om hem eens aan een grondig verhoor te onderwerpen, wat gezien zijn controverse elke onbenul zou moeten kunnen.
Waarom nodigen ze hem uberhaupt uit? Hij heeft eigenlijk niets te melden.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:33 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Wat zou je die Lodiers dan moeten vragen? Ik vind hem maar een suf figuur, sowieso. Met z'n lama's.
dat zijn voor een groot deel mensen die de EO gids hebben, dan ben je automatisch lid...... BNN heeft geen gids en heeft dus "bewuste" leden.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:24 schreef Wup het volgende:
oeh Knevel...
ik weet niks van ledenaantallen maar ik ben wel verbaasd dat de EO meer leden heeft dan BNN... of dan welke omroep dan ook.
Ik weet het niet, maar het lijkt me een akelig idee... Dat je gewoon nergens even gewoon naar toe kunt gaan. Dat zelfs een onbenullig supermarktbezoekje niet meer kan. Dat je voor elke stap die je buiten de deur zet een legertje beveiligers nodig hebt. Dat je ruim van te voren aan moet kondigen dat je je eigen moeder in noord-oost-Drenthe wilt bezoeken....quote:Op maandag 26 mei 2008 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Zou Geert Wilders nou echt afgeslacht worden als hij zonder beveiliging de stad in gaat, is Nederland zo barbaars?
Eensch...zelf oordelen, zelf nadenken, etc etcquote:Op maandag 26 mei 2008 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ie hier zit ..ze laten hem zijn verhaal doen
Bij P&W zou hij belachelijk zijn gemaakt, de grond in geboord etc etc. etc.
De klijker is mans genoeg zelfs het oordeel te vellen denk ik.
(ik ben geen fan van hoe P&W politici behandelt)
het is iig wel heel fijn dat hij zijn zinnen af kan maken.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ie hier zit ..ze laten hem zijn verhaal doen
Bij P&W zou hij belachelijk zijn gemaakt, de grond in geboord etc etc. etc.
De klijker is mans genoeg zelfs het oordeel te vellen denk ik.
(ik ben geen fan van hoe P&W politici behandelt)
Ja, welkom in Nederlandquote:Op maandag 26 mei 2008 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Absoluut. K&B zijn vanavond top... (eindelijk)quote:Op maandag 26 mei 2008 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is iig wel heel fijn dat hij zijn zinnen af kan maken.
Doen ze vaker in het Hilversumse. Als je even te weinig gasten hebt nodig je gewoon iemand uit die makkelijk te krijgen is en 9/10 keer is dat een collega uit de mediawereld. Of hij nou iets te zeggen heeft of niet doesnt matter.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom nodigen ze hem uberhaupt uit? Hij heeft eigenlijk niets te melden.
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef Suko het volgende:
Zo, eerste motie van wantrouwen is ook weer (bijna) binnen, terecht wel eigenlijk, stomme Herfkens.Koken geloof ik wel verder, was best te doen vanavond.
![]()
Alles beter dan een onbenullige sporter. Ik had geen last van Lodiers hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:46 schreef jmac het volgende:
Doen ze vaker in het Hilversumse. Als je even te weinig gasten hebt nodig je gewoon iemand uit die makkelijk te krijgen is en 9/10 keer is dat een collega uit de mediawereld. Of hij nou iets te zeggen heeft of niet doesnt matter.
helemaal mee eensquote:Op maandag 26 mei 2008 23:59 schreef evert het volgende:
prima uitzending. gewoon laten uitpraten. en lodiers had als voorzitter van bnn een duidelijk verhaal.
Dat valt nog heus niet mee als Joris Linssen ook aan tafel zit:)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Zijn er hier al grappige opmerkingen gemaakt over het kapsel van Van den Brink? Zo niet dan ga ik die taak op me nemen
Kan het me wel goed voorstellen eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:35 schreef Aoristus het volgende:
wtf, 2 borsten laten verwijderen om er 2 voor te laten 'reconstrueren'
Net zoals vorige week dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:55 schreef Wup het volgende:
de side kick zat er echt volkomen voor joker bij vandaag.
Oke dan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:21 schreef jmac het volgende:
De live-uitzending van Knevel & Van den Brink vindt plaats in het EO-gebouw in Hilversum. De routebeschrijving volgt in uw definitieve bevestiging. U kunt gratis parkeren. U wordt uiterlijk om 22.00 uur verwacht. De uitzending is rond 24.00 uur afgelopen. Later aankomen of eerder vertrekken is niet mogelijk.
Denk echter dat de uitzending van gister wel op een ander tijdstip is opgenomen. Gevaarlijke gekken weten ook dat het op dat tijdstip wordt opgenomen dus in zo'n geval plannen ze 't vaak naar 16:00 's middags bijvoorbeeld.
Hetzelfde publiek kan best. Moet je bij andere programma's ook maar eens op letten. Als er opeens een groep wegvalt of er zijn veels te weinig aanmeldingen (denk dat ze hier meer moeite hebben dan bij Pauw & witteman vanwege de locatie) gebruiken ze gewoon studenten/redactieleden/vrienden van redactieleden/familie van redactieleden/mensen van de straat/of huren ze wat mensen in die voor 35 euro uurtje komen zitten daar (gaat via speciaal bureau in h'sum). Toen ik in A'dam woonde heb ik me zovaak laten betalen om dingen bij te wonen. Zelfs op school kwamen ze langs of je 's avonds even ergens wou komen zitten en dan kreeg je gratis diner e.d.
Ik gok dat dit meisje de stagaire was
Hadden ze veel eerder moeten doen, hij is Amsterdam uitgezet met pek en veren op een rail omdat hij zijn onkostendeclaraite niet kon verantwoorden, dat liep in de duizenden euro's. Daarna is ie maar voorvechter voor de homorechten geworden als raadslid in Den Haag, dat kun je altijd nog doen als je echt niets anders kan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:26 schreef Wup het volgende:
wat zit Van den Brink irritant overal doorheen te schreeuwen vandaag.
en dan zegt hij ook nog doodleuk: Wilt U stoppen met praten.....
het gaat nergens over hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:28 schreef jmac het volgende:
Oh. Ik denk dat ik maar instart @ de herhaling.
... want we gaan terug naar Joling en de Soundmixshowquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:26 schreef Wup het volgende:
en dan zegt hij ook nog doodleuk: Wilt U stoppen met praten.....
misschien moeten ze het daar dan over hebben... dit ging over een of ander lullig logo. Nul reden om zo agressief te gaan doen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Hadden ze veel eerder moeten doen, hij is Amsterdam uitgezet met pek en veren op een rail omdat hij zijn onkostendeclaraite niet kon verantwoorden, dat liep in de duizenden euro's. Daarna is ie maar voorvechter voor de homorechten geworden als raadslid in Den Haag, dat kun je altijd nog doen als je echt niets anders kan.
Nee, het is een lul en hij moet dood. En die topper ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien moeten ze het daar dan over hebben... dit ging over een of ander lullig logo. Nul reden om zo agressief te gaan doen.
Meneer is van de VVD, en daar houden ze bij K&B niet zo van..quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien moeten ze het daar dan over hebben... dit ging over een of ander lullig logo. Nul reden om zo agressief te gaan doen.
Welkom in 2008quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, het is een lul en hij moet dood. En die topper ook
LOL, okay, jij wint:)quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Aoristus het volgende:
Nee, het is een lul en hij moet dood. En die topper ook
Ja, hij gooit daar bakken met geld over de tafel met investeringen in 2d life e.d.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Meneer is van de VVD, en daar houden ze bij K&B niet zo van..
Haha, bestaat dat second life nog?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, hij gooit daar bakken met geld over de tafel met investeringen in 2d life e.d.
en als beloning laten we een promoclipje van je nieuwe programma zien:)quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:34 schreef Wopper1 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, laten we het over het arbeidsethos hebben....
heeft nooit bestaan. De media neemt elk persbericht klakkeloos over. Maar er zat nooit geen Nederlandse hond behalve een paar die-hard nerds.quote:
dat was Pim Fortuyn tochquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef tong80 het volgende:
Joling :
'De eerste beste Marokaan van 16 die bukt geen ik een beurt'
Ook.quote:
En die jongen in het publiek maar een beetje dom schudden met zijn hoofdquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Wup het volgende:
oww hij gaat nog zingen ook.
wat een zooitje deze uitzending.
En nou topless dames. EO gaat losquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:57 schreef Wup het volgende:
die arme meiden die een dansje proberen te doen hebben helemaal geen ruimte daar in dat lullige hoekje
Ik kijk negens meer van op:)quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch schaamteloos ?
Ben ik de enige die dit absurd vindt ?
Wat een setting ook jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En die jongen in het publiek maar een beetje dom schudden met zijn hoofd.
Morgen weer een nieuwe uitzending.
denk het wel, deze man vult stadions hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch schaamteloos ?
Ben ik de enige die dit absurd vindt ?
Ik was je voorquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:00 schreef Raven_ het volgende:
Ik kan dit hele nummer niet plaatsen in de uitzending, maar die brunette is superlekker
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:00 schreef tong80 het volgende:
Die linkse zou ik wel een beurt willen geven in de naam van Jezus en de god almachtige
Mja lekker klagen weer.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:58 schreef Wopper1 het volgende:
Bart Chabot, Pierre Wind, Guusje Ter Horst en Henk Spaan zijn de gasten.
10x Niks natuurlijk, maar we kijken maar weer gewoon.
Gek wijf, besluit zelf naar de andere kant van de oceaan te verhuizen en dan op hoge toon eisen dat Nederland je daar komt beveiligen.quote:
Moet je opletten. Als ze al iets zeggen is het vaak denigrerend of negatiefquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:22 schreef Quoi het volgende:
Ik kijk voor het eerst!![]()
Ze zeggen niet zoveel he? Komt misschien door Chabot en Wind, die mekaar nogal versterken.
Wel vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |