abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:43:01 #1
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58826567
Ga je gang.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:49:59 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58826776
Hoe kan dat nou!?!

Redeneren is namelijk 'gedachten of een mening over iets ontwikkelen'. En God is niets dus kun je er ook niet over redeneren.

Je kunt natuurlijk wel van niets, iets maken (kunst, de bijbel, etc.) maar dat heeft verder niets met redeneren te maken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58827035
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
Hoe kan dat nou!?!

Redeneren is namelijk 'gedachten of een mening over iets ontwikkelen'. En God is niets dus kun je er ook niet over redeneren.

Je kunt natuurlijk wel van niets, iets maken (kunst, de bijbel, etc.) maar dat heeft verder niets met redeneren te maken!
Klopt niet wat je zegt, want god is wel degelijk iets, alleen niks tastbaars. Over god kan je een mening ontwikkelen.

Mijn mening; ALS hij bestaat, eet ik men beide schoenen op.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  donderdag 22 mei 2008 @ 16:05:52 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_58827198
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef daftme het volgende:

[..]

Klopt niet wat je zegt, want god is wel degelijk iets, alleen niks tastbaars. Over god kan je een mening ontwikkelen.

Mijn mening; ALS hij bestaat, eet ik men beide schoenen op.
Het was ook een zwakke poging tot etteren met een kern van waarheid.

Ik dacht aan de OP te zien dat het toch niet om een serieus topic ging... Of koningdavid is al een tijdje aan het tikken op de Godsredenatie, iets wat ik me ook wel voor kan stellen omdat zoiets almachtigs toch niet in twee zinnen uit te drukken zal zijn!

En ik eet met je mee, mijn eigen schoenen datwel, maar dan mag je van mij een beetje sambal!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_58827511
TS kom eens zelf met een discussiewaarde ipv bal bij een ander te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')