Als homo's echt zo welkom zouden zijn bij de CU, zouden ze niet een commissie in het leven hoeven roepen die een lijvig rapport schrijft over de vraag of homo's bepaalde posities binnen de partij mogen bekleden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef koningdavid het volgende:
Klopt ten dele. W.b. homo's zijn hij dat homo's van harte welkom zijn bij de ChristenUnie en dat dit altijd al zo geweest is. Jij legde echter de woorden in zijn mond dat 'homo's niet welkom zijn bij de CU', dat lijkt mij niet terecht.
ik geloof dat ze de side kick is want haar wordt niks gevraagd. Waarom schreeuwt ze zo?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind die activiste/journaliste niet zo leuk.
Ik vind 'm juist cynisch, zo van: ach kijk, die relikabouters proberen ook wat, maar het lukt niet zo.quote:
Je hebt niet goed opgelet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als homo's echt zo welkom zouden zijn bij de CU, zouden ze niet een commissie in het leven hoeven roepen die een lijvig rapport schrijft over de vraag of homo's bepaalde posities binnen de partij mogen bekleden.
In zijn betoog draaide Rouvoet naar mijn mening om dat punt heen.
Oh je haren ..quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:17 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Als ik Frederique van der Wal hoor praten dan gaan men haren overeind staan.
Misschien moeten ze hun rol nog vinden. Dat geldt overigens ook voor Knevel en Van den Brink. Zij becommentariëren nu de vraag van de sidekick, voordat de gast antwoord heeft kunnen geven.. Dat is meer iets voor aan de bar na afloop van de uitzending.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Die sidekicks stellen echt geen reet voor bij dit programma, bij bijvoorbeeld De Wereld Draait Door voegen ze meestal nog wat toe, maar hierbij echt niet...
Tja, topmodellen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:17 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Als ik Frederique van der Wal hoor praten dan gaan men haren overeind staan.
En zijn donderdagavondprogramma is tot nader order verschoven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:17 schreef DrDentz het volgende:
Humberto Tan al 2 dagen onbereikbaar? Hij is toch niet depri van het feit dat hij de voetbalwedstrijden op zondag niet meer mag doen he?
Als je er zoveel waarde aan de rede hecht, waarom geloof je dan in zoiets onredelijk als een God?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:07 schreef koningdavid het volgende:
Maar met alle respect naar Lambiekje, die gast is een beetje het spoor bijster ben ik bang. Ik heb meerdere malen met hem gediscussieerd, maar hij is vaak niet helemaal voor rede vatbaar.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zijn donderdagavondprogramma is tot nader order verschoven.
Hoezo is een 'God' onredelijk?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:16 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Als je er zoveel waarde aan de rede hecht, waarom geloof je dan in zoiets onredelijk als een God?
Ga je gang. Hier gaat koningdavid God beredenerenquote:
Sterk topic man. Goede opzet van een discussie ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:43 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ga je gang. Hier gaat koningdavid God beredeneren
Ik open er nog een, en dan mag jij God gaan beredeneren. Aangezien je suggereert dat het geloof in een God redelijk is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sterk topic man. Goede opzet van een discussie ook.
Ik vraag jou waarom het 'onredelijk' is. Als je dat nou eens zou uitleggen in een post, zijn we al een stuk verder.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:04 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik open er nog een, en dan mag jij God gaan beredeneren. Aangezien je suggereert dat het geloof in een God redelijk is.
Sorry hoor ik ga niet uitleggen waarom blauw blauw is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vraag jou waarom het 'onredelijk' is. Als je dat nou eens zou uitleggen in een post, zijn we al een stuk verder.
Tuurlijk man. De alwetende djnospinzone gaat even zonder blikken of blozen of fatsoenlijke onderbouwing ons vertellen hoe het zit. Onderwerpen waar de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld al eeuwen over aan het redeneren zijn, weet djnospinzone in een handomdraai in zijn alwetendheid haarfijn uit te leggen. "Geloven in God is onredelijk. Hoezo? Dat vertel ik lekker niet."quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:53 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Sorry hoor ik ga niet uitleggen waarom blauw blauw is.
http://www.vandale.nl/van(...)zoekwoord=onredelijk
eerste betekenis, en zoek gelijk even rede op. ik neem aan dat je het vanaf daar zelf wel verder in kan vullen, want dom ben je niet. alleen naief.
Ik denk dat de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld er al lang over uit zijn dat God ONREDELIJK is ja. Wat een naieve kleuter ben jij zeg. Word eens wakker. Welke mongool gaat met droge ogen beweren dat het geloof in God redelijk is. Het heet niets voor niets een geloof zak hooi.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk man. De alwetende djnospinzone gaat even zonder blikken of blozen of fatsoenlijke onderbouwing ons vertellen hoe het zit. Onderwerpen waar de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld al eeuwen over aan het redeneren zijn, weet djnospinzone in een handomdraai in zijn alwetendheid haarfijn uit te leggen. "Geloven in God is onredelijk. Hoezo? Dat vertel ik lekker niet."
En je dan ook nog zo hautain voordoen. Kans-loos.
Nou nou nouquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld er al lang over uit zijn dat God ONREDELIJK is ja. Wat een naieve kleuter ben jij zeg. Word eens wakker. Welke mongool gaat met droge ogen beweren dat het geloof in God redelijk is. Het heet niets voor niets een geloof zak hooi.
Is God nu onredelijk, of bedoel je 'het geloven in God'? Leer eerst eens duidelijk formuleren voordat je de gevierde redenaar gaat uithangen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik denk dat de meest wijze en intelligente mensen van deze wereld er al lang over uit zijn dat God ONREDELIJK is ja.
Ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een naieve kleuter ben jij zeg. Word eens wakker. Welke mongool gaat met droge ogen beweren dat het geloof in God redelijk is.
En omdat het een geloof is, is het per definitie onredelijk? Juist ja, waterdichte beredeneringen hier.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef djnospinzone het volgende:
Het heet niets voor niets een geloof zak hooi.
Ja. JA. Een geloof is per definitie onredelijk. Anders heet het geen geloof lapzwans. Doe niet zo fucking dom.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is God nu onredelijk, of bedoel je 'het geloven in God'? Leer eerst eens duidelijk formuleren voordat je de gevierde redenaar gaat uithangen.
[..]
Ik.
En wat een frustratie ook. Je lijkt wel zo'n jochie dat voor het eerst iets van Dawkins gelezen heeft ofzo. Schattig.
[..]
En omdat het een geloof is, is het per definitie onredelijk. Juist ja, waterdichte beredeneringen hier.
Ik doe dom?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:02 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja. JA. Een geloof is per definitie onredelijk. Anders heet het geen geloof lapzwans. Doe niet zo fucking dom.
'Knevel & Van den Brink' begint vanavond om 23.10 uur. Humberto Tan, Willemijn Verloop en Victor Everhardt zijn te gast. Tafeldame is oud-politica Hannie van Leeuwen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot nu toe weten Knevel & Van den Brink hun SMS-actie wel goed uit te buiten.
Ik weet namelijk nog steeds niet wie de gasten van vanavond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |