en dat noemen we dus een BAN!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef tony38 het volgende:
mooi ze nemen de kopkaas ook mee die 2 ratten!!!
En toch zou het me niets verbazen dat wanneer Amanda morgenavond eerder moet vertrekken dan Brian hij haar alsnog ten huwelijk vraagt. Hij kan dat simpel roepen omdat het voor het spel niet meer interressant is of het wel of niet doorgaat. Maar het zou hem nog wel veel stemmen kunnen opleveren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik dacht dat die bommetjes niet mochten , b kwam tevroeg terug op de audio en hoorde hem zeggen kennie zei dat vlakoe zoiets een bommetje had voor de finale
Dure Partyquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik koop de Party niet!Ga wel naar de kapper
http://www.kingjaap.nl/livequote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef Smash-it het volgende:
Streams van hidiho doen het bij mij niet. Iemand nog een ander linkje?
Mama..ik moet poepen..quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:07 schreef Dementor het volgende:
Dellie: mama ik wil eruit zien als mariah carey mag ik grotere borsten?
Mamanda: natuurlijk schat.
Dellie: mama ik wil een paard maar ik kan niet kiezen tussen de kleuren.
Mamanda: welke kleuren wil je dan?
Dellie: alle 4!
Dan is er iets mis met je licentie denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:10 schreef trettie het volgende:
Die van King jaap doen het bij mij ook niet!
En niemand zal dan denken dat hij dat dan uit wanhoop doet om stemmen te krijgen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Thanks Varen.
[..]
En toch zou het me niets verbazen dat wanneer Amanda morgenavond eerder moet vertrekken dan Brian hij haar alsnog ten huwelijk vraagt. Hij kan dat simpel roepen omdat het voor het spel niet meer interressant is of het wel of niet doorgaat. Maar het zou hem nog wel veel stemmen kunnen opleveren.
Oke oke, artikel daar lezen en sms'sen dan maarquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol..Gaat om het principe
Zo dom zijn een hoop mensen helaas wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef neehe het volgende:
[..]
En niemand zal dan denken dat hij dat dan uit wanhoop doet om stemmen te krijgen ?
Zo dom zijn de mensen die stemmen toch ook weer niet ?
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denktquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Oke oke, artikel daar lezen en sms'sen dan maar
Het nieuwe huis van Huub en Claire.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:13 schreef Taurus het volgende:
Wat is dat huis in de tuin?
Blind kan je het artikel niet lezenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt![]()
Ik geloof niet in de eerlijkheid van het programma, mijn kapper vertrouw ik blind
Tv momentjes.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat een onzin dat inpakken, dat kunnen ze toch laten nasturen als het programma af is?
Of moet het huis de dag erna, opgeleverd worden?
You pnwd mequote:Op woensdag 21 mei 2008 12:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Blind kan je het artikel niet lezen![]()
Brian moet Amanda helpen onthouden dat ze nog wat voor RTL Boulevard klaar moet leggen.
Als ze dingen laten nasturen krijgen ze nog niet eens de helft van wat ze willen meenemen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat een onzin dat inpakken, dat kunnen ze toch laten nasturen als het programma af is?
Of moet het huis de dag erna, opgeleverd worden?
Tja de Amanda's onder ons.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo dom zijn een hoop mensen helaas wel.
Het zou de kroon op het werk van de Febo kunnen zijn. Eindelijk het perfecte DGK koppel die gaat trouwen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef neehe het volgende:
[..]
En niemand zal dan denken dat hij dat dan uit wanhoop doet om stemmen te krijgen ?
Zo dom zijn de mensen die stemmen toch ook weer niet ?
Je was me voor, ga maar lekker liggenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:21 schreef -sabine- het volgende:
Hahha Mootie![]()
Doe jij Deel 2 ook ff?
Ga ik weer mooiliggen.
Ja die heb ik gezienquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:27 schreef Smash-it het volgende:
Gister hadden mensen toch al een promo gezien van Jensen met DGK people. Jaap liep met een opblaaspop en alles.
die neemt alleen zijn spullen mee, en niet de halve huisraad van de villa.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Smash-it het volgende:
B: Ik heb nog even 10 dozen besteld
A: Ja, heel goed!
Waarom pakt H niet in?
Huubs spul past waarschijnlijk gewoon in zijn koffers.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:28 schreef RSie het volgende:
[..]
die neemt alleen zijn spullen mee, en niet de halve huisraad van de villa.
A&B zijn nou eenmaal pitjieri en nemen alles mee wat in de dozen past en hebben door het programma heen zo verschrikkelijk veen besteld en gekregen dat het nog wel 2 weken kan duren voordat hun kasten leeg zijn!
Huub heeft 5 boeken en 1 pak. De piano past niet in een doos.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Smash-it het volgende:
B: Ik heb nog even 10 dozen besteld
A: Ja, heel goed!
Waarom pakt H niet in?
Brian is de laatste weken vaak de fout ingegaan,maar alles is onder het tapijt geveegd.En Huub die trapt weer in de praatjes van achter dat het de show niet ten goede komt als er nu nog iemand uitvliegt of een boete krijgt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou de kroon op het werk van de Febo kunnen zijn. Eindelijk het perfecte DGK koppel die gaat trouwen.
Ik vind de TV uitzendingen ook erg vreemd. Volgens mij zat Brian al 2 keer erg dicht tegen een exit aan. Ook dat verhaal van bij Jensen is erg vreemd. Maar er wordt niets gedaan. Wel is dit weer erg vreemd geniupt en geplakt dat het lijkt alsof het weer aan Huub lag.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef STAP01 het volgende:
Zelfs ik weet waar ze dat scheermes heeft gelaten! In de hoek in een tas wat daar bovenop de kast stond!
Hahahaha.. dit is te briljant.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef STAP01 het volgende:
Zelfs ik weet waar ze dat scheermes heeft gelaten! In de hoek in een tas wat daar bovenop de kast stond!
Ik vind het wel wat inconsequent van Brian.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:31 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft helemaal gelijk, aanpakken die troela! Is ze helemaal gek, iets lenen en niet terug leggen. Zoeken dame!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef mootie het volgende:
"kiele-kiele''giechelt de antiliaan,terwijl het paard zich zichtbaar steeds ongemakkelijker voelt
Haha, ik zie het voor me. Stel dat het kon? Zou Jaap dan de koelkast meenemen? En B&A de djakoessie?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:30 schreef elcastel het volgende:
Huub heeft 5 boeken en 1 pak. De piano past niet in een doos.
Dat had ik wel eens willen zien.quote:Wanneer deze seksueel word geprikkeld,kan een enorme dekdrang ontstaan.
ja mooi he, hoe dit verhaal naar een hoogtepunt toegeschreven is.quote:
Ja, dacht net nog aan je toen ik het las! 'Oh, die zal wel veel achter de schermen werken dan'. Maar niet dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef dieenebart het volgende:
Zijn er bewoners beschadigd?
‘Ik denk dat het meevalt, maar dat kun je nooit zeker weten. Als ze eruit komen hebben ze verplichte gesprekken met de psycholoog. We hebben ook Bart, de winnaar van de eerste Big Brother, aangesteld. Hij is nu al bezig ze te coachen.’
O ja![]()
Mag wel weer een faktuurtje sturen dan
Is jou ooit officieel verteld waarom je niet mag terugkomen? Of ga je morgen alsnog de dropping doen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef dieenebart het volgende:
‘Ik denk dat het meevalt, maar dat kun je nooit zeker weten. Als ze eruit komen hebben ze verplichte gesprekken met de psycholoog. We hebben ook Bart, de winnaar van de eerste Big Brother, aangesteld. Hij is nu al bezig ze te coachen.’
O ja![]()
Amanda confisceert de hele kapsalon en Brian laat Fries thuis afleveren vrees ik.quote:
Tja had je de prinses ook maar lief moeten behandelen.Iedereen die niet aardig deed tegen de prinses,hebben we nooit meer teruggezien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef dieenebart het volgende:
O ja![]()
Dit was de generale repetitie. Ik zet de tent ook eerst altijd even op voor ik op vakantie ga. Het ziet er wel benauwd uit als de zon er op staat trouwens, lekker de finale in een heuze broeikas.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom wordt die tent, die toch bijna klaar was, weer afgebroken? Morgen weer opnieuw opbouwen, geeft zulke leuke beelden in de morgen?
En daar ging mijn thee..quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:37 schreef elcastel het volgende:
Amanda confisceert de hele kapsalon en Brian laat Fries thuis afleveren vrees ik.
Heeeeel boos, ze moeten stoppen met opruimen, dat moet vrijdag gebeuren. Brian vliegt naar de telefoon.quote:
Nu kan het nog, als ze het volgende week doen komt flipmode squad binnestormen met zijn doucheslang.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:40 schreef neehe het volgende:
Momenteel praat de Tweede kamer over een verbod op seks met dieren.
Goh dus mierenneuken mag ook al niet meer ??
Ik denk dat het in zijn ogen inderdaad weinig seksueels had. Hij vindt paardenpiemels blijkbaar buitengewoon interessant en grappig (getuige ook zijn eerdere fotografeersessie) en die interesse is op zich erg onschuldig. Maar hij was er volgens mij wel bewust op uit om die piemel op volle oorlogssterkte te krijgen en dan kom je, grappig bedoeld of niet, toch op het seksuele vlak uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
Toch blijf ik er wel bij, wat B deed had toch weinig seksueels. Die partij voor de dieren mevrouw haalt meteen verbod op seks met dieren erbij, gaat mijns inziens wel wat ver. Heb ik meer voor dat het inderdaad geen goed voorbeeld is en niet echt van respect getuigd, maar seksueel was het toch niet echt.
Er wordt mijns inziens ook zwaar overdreven gereageerd op het hele voorval.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
Toch blijf ik er wel bij, wat B deed had toch weinig seksueels. Die partij voor de dieren mevrouw haalt meteen verbod op seks met dieren erbij, gaat mijns inziens wel wat ver. Heb ik meer voor dat het inderdaad geen goed voorbeeld is en niet echt van respect getuigd, maar seksueel was het toch niet echt.
En natuurlijk mogen we hem daarna niet meer zien.Urenlang krijgen we Brian door onze strot geduwd en is er wat,dan is hij weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeeeel boos, ze moeten stoppen met opruimen, dat moet vrijdag gebeuren. Brian vliegt naar de telefoon.
Wat denkt de FEBO wel niet, ze hebben het wel tegen Brian hè?
Nee Sylvia. En die moet dan tegen Claire zeggen dat ze Huub collect moet bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
Huub gaat Claire bellen?
Silviaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:49 schreef Smash-it het volgende:
Wie gaat Huub bellen?
Linksom of rechtsom, het was iig genant.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat het in zijn ogen inderdaad weinig seksueels had. Hij vindt paardenpiemels blijkbaar buitengewoon interessant en grappig (getuige ook zijn eerdere fotografeersessie) en die interesse is op zich erg onschuldig. Maar hij was er volgens mij wel bewust op uit om die piemel op volle oorlogssterkte te krijgen en dan kom je, grappig bedoeld of niet, toch op het seksuele vlak uit.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_Kooi_is_misplaatstquote:‘Ik ben geen psycholoog en jij ook niet. Maar ik weet wel dat alle bewoners bovengemiddeld intelligent zijn.’
Huub is telefoonverkoper, Brian is IT-consultant, Jaap is student en Amanda is kledingverkoopster. Wat bedoel je precies?
Dat moet zelfs Brian en Amanda niet koud laten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:56 schreef Marrije het volgende:
Die actie op de dam zit Japie echt dwars.
Misschien blijft die wel gewoon zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:00 schreef mootie het volgende:
A en B weer 6 dozen gedaan, morgen weer een deel. Huub denkt geen dozen nodig te hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Varen het volgende:
Brian wil net zo met geld omgaan al met de CP's
Dat zal lastig worden, want in de buitenwereld moet je wel alles netjes betalen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Scandalous het volgende:
Amanda heeft nog 700 cp dus gaan ze straks maar mensen bellen (wie?)
Ze hebben nog nooit problemen gehad met CP. Zo moet het straks ook gaan met ons geld, zegt Brian.
Gewoon niet betalen dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Varen het volgende:
Brian wil net zo met geld omgaan al met de CP's
Haha, een beetje met je geld richting de beveiligingscamera's zwaaien om het vervolgens weer in je zak te stoppen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Dementor het volgende:
Dat zal lastig worden, want in de buitenwereld moet je wel alles netjes betalen.
Fatsoenlijke mensen wel ja.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden, want in de buitenwereld moet je wel alles netjes betalen.
Haha, alleen jammer dat ze het waarschijnlijk toch direct deleten. B en negatieve dingen, is een no-go.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:12 schreef neehe het volgende:
Zo even naar RTL Boulevard gemailt dat ze in de Party moeten kijken zodat ze Brian om commentaar kunnen vragen.
Vrijdag krijgt ze een mooie ketting voor thuis en elke keer dat ze een grote bek heeft tegen Brian haalt hij er een schakeltje tussenuit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef Varen het volgende:
Eerste stap voor Amanda haar werk, zegt Brian
[ afbeelding ]
Proberen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, alleen jammer dat ze het waarschijnlijk toch direct deleten. B en negatieve dingen, is een no-go.
Ik denk dat het meer het principe is van ik heb wel maatje 36.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef Smash-it het volgende:
Het rokje van Amanda, als ze buigt, is het een soort rompertje ofzo. Je ziet dan een wit broekje achter iets over die legging heen. Waarom moet altijd alles nou toch zo ontzettend kort.
Het meest jammere van Brian is dat ie nog steeds ademhaalt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:15 schreef Scandalous het volgende:
Het jammere van Brian is dat hij dan meteen een kwartier gaat praten over hoe leuk hij dat cadeautje geregeld heeft en zelf nog even wat veren in zijn reet steekt over hoe leuk hij is
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
Amanda: zullen we de Amanda en Brian post bij elkaar doen?
Brian: Nee! ... Ik heb het allemaal al gesorteerd. Gewoon jouw spullen bij jou doen.
Oké...
Dat je er inpast wil nog niet zeggen dat het je maat ook is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer het principe is van ik heb wel maatje 36.![]()
Goedemiddag y'all!
Waarover?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef Marrije het volgende:
Amanda piept er weer over. . .
Dat is dus wat ik van de omhelzing van vannacht ook denk: dat ze dachten in een streamlock te zitten, vandaar dat Amanda ook spontaan wel fatsoenlijk "welterusten" tegen Huub kon zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Tilly: Jammer he dat de streams niet aanstaan?
J: Oh staan die uit? Dank je wel!
Tilly: Ja, die staan allemaal uit
NEE HOORRRRR
Alles kopen zonder te betalen dus?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Marrije het volgende:
Brian: zoals we met onze cp's omgaan zo moeten we ook met ons geld omgaan
Amanda: ja, zeker
Precies, alles in beheer bij Brian
Brian: ik wil een huis kopen, dat is een goede onvestering
Pamperquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat je er inpast wil nog niet zeggen dat het je maat ook is.
Dan zou je volgens het onderschrift bij de ava van controlaltdelete niet meer op hem mogen mopperen, 'over de doden niets dan goeds'.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het meest jammere van Brian is dat ie nog steeds ademhaalt.
Dat is dan ook niet precies wat er gebeurde......maar veel Huub fans vinden het helemaal niet erg als dat beeld wel over heel de wereld gaat. Sommigen genieten er echt van als iemand voor het leven op een misselijk makende manier de grond in geboord wordt....quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik volg DGK zijdelings via forum, soms tv, zeker nu het einde in zicht is (gelukkig!)
Ik hoop niet dat die rat Brian gaat winnen zeker niet na die actie met dat paard. Ik dacht toen ik er even geleden over las dat het overtrokken zou zijn, ik heb er ook haast niks van kunnen zien maar nu blijkt dat hij echt!! aan de piemel van dat paard heeft gezeten, stijf heeft gemaakt en er foto's van heeft genomen????? Gatverdamme zeg, had Fries um maar een rottrap verkocht. Dit is echt ziek; wat een pervert, ik snap niet wat mensen in die mafkees zien. Dit is er weer een groot bewijs van dat die gozer echt niet spoort.
Maar dat was in de tijd dat de haat nog gespeeld was. Daarna zaten Natasia, Amanda en Brian elkaar zo op te fokken dat ik niet geloof dat het nog uitsluitend spel is. Sterker nog: als het alleen maar spel zou zijn dan maakt dat de laster over Huub door Brian en Amanda nog veel kwalijker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik van de omhelzing van vannacht ook denk: dat ze dachten in een streamlock te zitten, vandaar dat Amanda ook spontaan wel fatsoenlijk "welterusten" tegen Huub kon zeggen.
We hebben dat eerder ook al eens gezien: grote heibel, streamlock en terwijl ze dachten dat er nog een lock was bleek het reuze gezellig te zijn in de slaapkamer.
Ik zou zeggen kijk eens in de Party, of zijn dat daar ook Huubfans ??quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet precies wat er gebeurde......maar veel Huub fans vinden het helemaal niet erg als dat beeld wel over heel de wereld gaat. Sommigen genieten er echt van als iemand voor het leven op een misselijk makende manier de grond in geboord wordt....
Ja, want kieskeurig is ie niet, 'ik hou van alle vrouwen'quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:26 schreef Smash-it het volgende:
H vraagt zich af waarom hij nooit naar Libelle Zomerweek/Winterfair gaat.. Je krijgt immers gratis eten, gratis drinken en er zijn alleeeeen maar vrouwen.
Het meest betrouwbare magazine van Nederland....quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens in de Party, of zijn dat daar ook Huubfans ??![]()
nou sorry, ik zie het filmpje voor het eerst, maar ik vind hetquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet precies wat er gebeurde......maar veel Huub fans vinden het helemaal niet erg als dat beeld wel over heel de wereld gaat. Sommigen genieten er echt van als iemand voor het leven op een misselijk makende manier de grond in geboord wordt....
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want kieskeurig is ie niet, 'ik hou van alle vrouwen'
ik moet aan deze reclame denken als ik me bedenk dat het bijna over is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zou je volgens het onderschrift bij de ava van controlaltdelete niet meer op hem mogen mopperen, 'over de doden niets dan goeds'.![]()
Nog maar 1 dagje, morgen weten we of de duistere omen zullen uitkomen, of misdaad echt loont en of de hele wereld behalve wij hier met z'n allen gek is.![]()
Morgen geen DGK meer,![]()
![]()
Hoe voel ik me in songteksten uitgedrukt......
Thanks dearquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ze werken weer hoor. Maak nooit veranderingen als het laat is
Ja zeg, je kunt niet alle acties van een geestelijk gestoorde zomaar legetimeren natuurlijk. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat deze vorm van onschuld steeds verder weg aan het glijden is en dat er ook sprake is van een wederpartij?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:42 schreef RSie het volgende:
[..]
Er wordt mijns inziens ook zwaar overdreven gereageerd op het hele voorval.
O.K. het was een zeer vreemde en bedenkenswaardige actie.
maar om dat nou politiek op te pakken vind ik dan ook weer een stap te ver.
B heeft dit in zijn eigen vorm van onschuld gedaan en was niet van plan om het beest seksueel te gebruiken.
Ik zie het als een soort van kinderlijke nieuwsgierigheid dat mij niet verbaasd bij iemand met het geestelijk vermogen als dat van Brian.
'Soeppie?? Neeeeeeeee (huil huil)'quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:34 schreef RSie het volgende:
ik moet aan deze reclame denken als ik me bedenk dat het bijna over is.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1423047545160414019&q=the+wonderboys+soup&ei=Ygg0SM-wNJWiiALl65jjCQ
Soepie!?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:34 schreef RSie het volgende:
[..]
ik moet aan deze reclame denken als ik me bedenk dat het bijna over is.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1423047545160414019&q=the+wonderboys+soup&ei=Ygg0SM-wNJWiiALl65jjCQ
Brian heeft zojuist 10 extra dozen laten komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft 4 dozen naar huis gedaan.Goh Huub je heb echt veel gekregen daar.
Ook voor het eerst dat ik dit filmpje zie en ik moet zeggen, ik stel mijn oordeel bij. Ik vind wel dat fries een stijve krijgt door Brian's handelen. Dacht ik eerst dat ie 'alleen 1 tikje' tegen fries zn piemol had gegeven, blijkt nu dat het wel wat meer is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef Varen het volgende:
[..]
nou sorry, ik zie het filmpje voor het eerst, maar ik vind het![]()
![]()
://64.233.183.104/search?q=cache:BH7jmN-THg0J:www.jaggle.net/index.php/site/comments/brian_uit_gouden_kooi_doet_aa
Daar gaat het niet om, Brian wordt in de Party afgemaakt, en hoeveel mensen lezen de Party wel niet ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het meest betrouwbare magazine van Nederland....![]()
Vuile huichelaar pak jij je koffers maar @ Renée de Haan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
hahaha ze heeft dr afscheidskadootje gehad van b zie ik hahahaah maar ja ze snapt het natuurlijk niet goed .
Ja, het is echt over de limit vind ik, schandalig. Hoe iemand dit soort gedrag kan goedpraten snap ik niet, je raakt hiermee aan de integriteit van het dier, die heeft daar immers geen toestemming voor gegeven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat ik dit filmpje zie en ik moet zeggen, ik stel mijn oordeel bij. Ik vind wel dat fries een stijve krijgt door Brian's handelen. Dacht ik eerst dat ie 'alleen 1 tikje' tegen fries zn piemol had gegeven, blijkt nu dat het wel wat meer is.
Het gaat mij erom dat ik niet in kan zien dat Brian dit uit sexuele frustratie of wwhatever heeft gedaan maar puur uit nieuwsgierig/baldadigheid.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja zeg, je kunt niet alle acties van een geestelijk gestoorde zomaar legetimeren natuurlijk. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat deze vorm van onschuld steeds verder weg aan het glijden is en dat er ook sprake is van een wederpartij?
Dit soort situaties zijn ongemakkelijk voor mens EN dier en daarom zou er zeker een bescherming moeten komen voor de meest onschuldige partij. Dat is in dit geval toch werkelijk het dier, bij Brian zijn zijn vermogens zelfs op boven gemiddeld gesteld en dieren leven nog altijd onder onze hoede!
Ik wil niet mijn broeders hoeder spelen, maar wel zien dat de politiek iets aan deze schadelijke situatie ten aanzien van dieren doet.Want ik kan niet begrijpen hoe we dit soort koelekoele giebel koekeloere praktijken kunnen toestaan!
![]()
![]()
Ook niet als kinderlijke onschuld van een 27 jarige bovengemiddeld intelligente persoon die geacht wordt daar met zijn volle verstand en al zijn vermogens te staan.
Hij heeft dit dier wel degelijk meerdere malen seksueel benaderd met een doel, net zoals hij bij mensen volkomen respectloos is. Ik wil hem niet als gek opvoeren om iets achter te verhullen, maar ik begrijp ook wel dat hij zich als geestelijk onvolwaardig heeft laten zien.
( in jouw redenatie KAN Brian niet eens de gouden kooi winnen, dan zou hij namelijk geestelijk onvolwaardig zijn en kan hij niet als deelnemer in dit 'spel' staan. Kies dus verstandig en laat hem vervolgen op seks met dieren. )
ps. Lieve koopt voor het eerst van haar leven toch maar eens de party!![]()
Nog even helemaal buiten het dier (en ja ik vind het ook verwerpelijk dat hij dit heeft gedaan) de fascinatie voor een stijve leuter van een dier is in mijn ogen echt een beetje vreemd zachtgezegd, hoe haal je het in je hoofd om bij de edele delen van een paard te gaan zitten, ongelofelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is echt over de limit vind ik, schandalig. Hoe iemand dit soort gedrag kan goedpraten snap ik niet, je raakt hiermee aan de integriteit van het dier, die heeft daar immers geen toestemming voor gegeven.
Die twee hebben alles gekregen om maar rustig te blijven.Enige wat ze daar gedaan hebben is wippen en luieren.Gooi echt me computer morgen uit het raam als die rat wint.Krijg al kippevel als ik bedenk dat hij morgen als winnaar word uitgeroepen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian heeft zojuist 10 extra dozen laten komen
Wat doe je nu.....je ava.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:41 schreef noekje het volgende:
Och hemeltje, Brian. Morgen winnaar en nationale pervert.
ben ik met je eens. Het was gewoon dom, infantiel gedrag, geheel des Brians, en het laat zien dat hij totaal niet met dieren kan omgaan. Dan vind ik het dus ook niet zielig als je ineens in het nieuws komt als paardenrukker, hij gaat zelf in een tv programma aan een paardenlul zittenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is echt over de limit vind ik, schandalig. Hoe iemand dit soort gedrag kan goedpraten snap ik niet, je raakt hiermee aan de integriteit van het dier, die heeft daar immers geen toestemming voor gegeven.
Noekje heeft haar keus gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je nu.....je ava.
I love de Party.![]()
![]()
![]()
Hij wisselt hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
I love de Party.![]()
![]()
![]()
Tja, probeer er maar rustig aan te wennenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die twee hebben alles gekregen om maar rustig te blijven.Enige wat ze daar gedaan hebben is wippen en luieren.Gooi echt me computer morgen uit het raam als die rat wint.Krijg al kippevel als ik bedenk dat hij morgen als winnaar word uitgeroepen.
Nou, 1 x hinneken is ja, en 2x hinneken is nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij's mooi hoor, elke keer refreshen is een andere foto,quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wisselt hoor.![]()
Heb ik daar een uur voor lopen kutten.
Ik dacht dat we hier gewoon maar even om moeten glimlachen en er verder niet teveel stil bij moeten staan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft een beroep, een diploma, ze vindt dat zo cool!!!
Laat me raden, de draaitafel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft een kleinigheidje wat hij mee neemt, hij wil dat nog niet bekend maken
ik gok op de inhoud van de Fitnessquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft een kleinigheidje wat hij mee neemt, hij wil dat nog niet bekend maken
Hij is haske coolquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wisselt hoor.![]()
Fries had 1 of 2 keer moeten trappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou, 1 x hinneken is ja, en 2x hinneken is nee.
Hoeveel keer hinnekte Fries ?
Ooooh, dan is het goed. Je gaat even alle oud wannabees af.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
Hij wisselt hoor.![]()
hoe weet je dat 100% ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tja, probeer er maar rustig aan te wennenHij gaat echt wel winnen. 100 % zeker weten, boemboemboem
Jouw signaturequote:
Hij moet gewoon met zijn gore jatten van dat paard afblijven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:44 schreef RSie het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik niet in kan zien dat Brian dit uit sexuele frustratie of wwhatever heeft gedaan maar puur uit nieuwsgierig/baldadigheid.
Dat betekent niet dat ik het goedkeur, maar het is toch wel ff iets anders dan paarden of andere beesten met een bezemsteel of dildo o.i.d. bewerken. of zelfs zover gaan dat je je geslacht bij zo'n beest naar binnen schuift. (al is dit niet ongewoon in afgelegen boerderij kringen naar het schijnt) Maar wat Brian daar deed valt niet onder beestialiteit of sex met dieren of hoe je het ook wilt noemen.
dat stukkie tekst in de party evenals de interviews met politici etc. is wat mij betreft pure stennismakerij, het incident is wat dat betreft niet noemenswaardig genoeg om er zo'n ophef over te maken. Maar aangezien de haat tegen Brian hier bij sommigen zo hoog zit is alles wat hij zegt en doet direct crimineel of tegen de wet. En nogmaals, ik keur veel van zijn acties niet goed, maar er wordt soms zwaarder aan getild dan het daadwerkelijk was (uitzonderingen daargelaten zoals bijv. het douche-incident).
zo een viezerik is het wel ja om dat gewoon mee te nemen.quote:
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.quote:
Geef even een seintje als je gaat gooien, dan ga ik onder je raam staan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die twee hebben alles gekregen om maar rustig te blijven.Enige wat ze daar gedaan hebben is wippen en luieren.Gooi echt me computer morgen uit het raam als die rat wint.Krijg al kippevel als ik bedenk dat hij morgen als winnaar word uitgeroepen.
JIJ mag hem hebben voor 1 SMS-je voor Huubquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.
Damn, ben nog steeds verliefd op die apparaten, alleen jammer dat ze zo verrotte duur zijn en ik het thuis met een wannabeesetje moet doen.
dat ie er met zijn vieze handjes vanaf had moeten blijven is een feit!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon met zijn gore jatten van dat paard afblijven.
De vieze perverseling!
De smeerlap!
Mooi werk dat dit in de Party staat.
Van mij mag het op alle bushokjes in Nederland geplakt worden
[ afbeelding ]
Noekje heeft ook een gave ava.... wisselt per F5quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
I love de Party.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:57 schreef Varen het volgende:
[..]
JIJ mag hem hebben voor 1 SMS-je voor Huub
Nou ze hebben Brian al die tijd de hand boven het hoofd gehouden, gekoetsiekoet, het favorietje van de redactie... en dan gaan ze hem echt niet op het laatst, juist bij de finale laten vallen. Daarom geloof ik ook niet dat ze Huub gaan laten winnen, die hebben ze zo lang tegen gewerkt, die gaan ze echt niet de hoofdprijs gunnen.quote:
Ja hoor, ik ben er ook van overtuigdquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tja, probeer er maar rustig aan te wennenHij gaat echt wel winnen. 100 % zeker weten, boemboemboem
ik had me daar ook wel 1,5 jaar lang kunnen vermaken met die dingen. Duur spul. Ik doe het ook met een cheap-ass wannabee bedroom dj setje. Binnenkort maar eens de BCD3000 aanschaffen. Dan gaan we een stapje verder.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.
Damn, ben nog steeds verliefd op die apparaten, alleen jammer dat ze zo verrotte duur zijn en ik het thuis met een wannabeesetje moet doen.
Zij hopen op recente beelden, de meeste streamers hopen op een mooie compilatie van "oude" beelden ...ben zo benieuwd naar de reactie van Brian als ze dat laten zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
A en B gaan vanmiddag "knallen" bij RTLboulevard.
Ze gaan vertellen dat ze zoooooooo gegroeid zijn en zoveeeel bereikt hebben en dat ze zulke positieve mensen zijn!
Ze hopen wel op recente beelden.............
Palma had gezegd, dat Jaap maar kort in beeld was, dat gaat bij hun niet gebeuren!
A en B maken geen mensen zwart, ze zijn heel positief!...............zucht..........
Mijn dank is enorm!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij is haske cool![]()
alleen Natas is idd ff schrikken![]()
![]()
ik schiet hier zo hard in de lach, dat mijn dropje uit mijn mond flikkertquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
Ze gaan vertellen dat ze zoooooooo gegroeid zijn en zoveeeel bereikt hebben en dat ze zulke positieve mensen zijn!
Palma had gezegd, dat Jaap maar kort in beeld was, dat gaat bij hun niet gebeuren!
A en B maken geen mensen zwart, ze zijn heel positief!...............zucht..........
Ik hoop ook op recente beelden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik wil een moment met jou op bed zonder camera's.
Zodat hij haar flink kan dumpen
Grappenderwijs natuurlijk...........quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trouwens: ik ben blij dat Brian niet in de verpleging werkt, ik wil niet weten wat ie dan met coamateuze patienten uit zou halen...
Wat een zot. Na morgen kan hij elke dag op haar los zonder camera's.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik wil een moment met jou op bed zonder camera's.
Zodat hij haar flink kan dumpen
Jaquote:
Thank godquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
*geniet nog even van Huubs gepingel. Laatste keer waarschijnlijk
Is niet erg. Ik heb ook gebeld. Het waren de zenuwen en iemand gaf me dit nummer.quote:
het gaat er niet om aan wie de redactie het gunt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou ze hebben Brian al die tijd de hand boven het hoofd gehouden, gekoetsiekoet, het favorietje van de redactie... en dan gaan ze hem echt niet op het laatst, juist bij de finale laten vallen. Daarom geloof ik ook niet dat ze Huub gaan laten winnen, die hebben ze zo lang tegen gewerkt, die gaan ze echt niet de hoofdprijs gunnen.
En Brian heeft gewoon lang genoeg lopen dreigen, die krijgt z'n zin altijd, dus nu ook.
Denk ik dus
quote:
'Blijf je me steunen? De verbinding wordt nu verbroken.'quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Blijf je me steunen? De verbinding wordt nu verbroken.'
Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik al gebeld heb.
Zeg eens!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zeg het maar, dat lucht opquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
hij klinkt leuk hé, aan de telefoon.quote:
ja in zijn achteruit de vuilnisbelt opquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:09 schreef Varen het volgende:
Brian hoopt dat de mensen die op Brian stemmen in de 6e versnelling gaan
En zelfs die zijn nep, kun je nagaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik heb er geen spijt van, geen haar op mijn hoofd!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja in zijn achteruit de vuilnisbelt op
Ik draai op dit moment op 2 JBsystems spelers en een Vestax mengpaneeltje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik had me daar ook wel 1,5 jaar lang kunnen vermaken met die dingen. Duur spul. Ik doe het ook met een cheap-ass wannabee bedroom dj setje. Binnenkort maar eens de BCD3000 aanschaffen. Dan gaan we een stapje verder.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik heb er geen spijt van, geen haar op mijn hoofd!
Ik zeg maar zo, ik ben blij dat ik mijn eigen tel.rek. niet betaal. Al zal ik waarschijnlijk wel deze maand wat bij moeten leggen. Sorry mam!quote:
Het mogen van mij best recente beelden zijn hoor:quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zij hopen op recente beelden, de meeste streamers hopen op een mooie compilatie van "oude" beelden ...ben zo benieuwd naar de reactie van Brian als ze dat laten zien
Tsssssk!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik ben blij dat ik mijn eigen tel.rek. niet betaal. Al zal ik waarschijnlijk wel deze maand wat bij moeten leggen. Sorry mam!
Ik heb gebeld én een SMS gestuurdquote:
Maar hoe wil je achterhalen wie op jou gestemd heeft, dan blijft het toch bij het doen van oncontroleerbare beloften. Dan vind ik de actie van Eric, Sylvia, Tommy en Suzan van gisteren veel effectiever. En ik denk dat de andere 3 er ook flink van balen dat er voor hen niet zulke acties opgezet zijn. Maar ja, dan moet je wel de steun hebben van andere mensen uit de villa, want als Netty en Kenneth op de dam gaan staan (of LekkerSimpel) zullen er niet echt veel mensen gaan sms'en in ruil voor een foto.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef kit2u het volgende:
pijnlijk triest om te zien dat er bij gen 1 bewoner iets in zich op komt om een spontane aktie te beginnen om stemmers te trekken.
Zeg bijv. dat uit de Huub stemmers iemand kans maakt op een avondje Huub.
Of een uur lang ongeremd alles 1 op 1 vragen aan Huub.
(of Jaap of Brian etc.)
Moet te doen zijn om zoiets te regelen.
Maar nope , ze zijn alleen met zichzelf bezig.
Kijken alleen naar binnen en vragen wat kan de stemmer doen voor mij.
driewerf bah.
Haha, huur en dagelijkse dingen wel hoor. Alleen mijn studie en telefoon niet.quote:
Een foto in ruil voor een rotte conjo tomaat kunnen die laatste drie krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar hoe wil je achterhalen wie op jou gestemd heeft, dan blijft het toch bij het doen van oncontroleerbare beloften. Dan vind ik de actie van Eric, Sylvia, Tommy en Suzan van gisteren veel effectiever. En ik denk dat de andere 3 er ook flink van balen dat er voor hen niet zulke acties opgezet zijn. Maar ja, dan moet je wel de steun hebben van andere mensen uit de villa, want als Netty en Kenneth op de dam gaan staan (of LekkerSimpel) zullen er niet echt veel mensen gaan sms'en in ruil voor een foto.
Brian die tekeer gaat tegen Palma midden in haar gezicht. Koning van de zelfbeheersingquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:23 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het mogen van mij best recente beelden zijn hoor:
Brian die zich door Hans laat vertellen dat hij Huub in een rolstoel moet slaan.
Brian die Amanda dreigt haar op haar schmoel te slaan.
Brian die Tommy slaat.
Brian die ruzie heeft met Dimitri.
Brian die Huub aanvalt in de streamlock na het gevecht dat niet doorging.
Brian die Huub aanvalt bij Jensen.
Brian en Amanda die alleen maar huubhuubhuub kunnen zeggen.
Als ik Amanda was, zou zien pas geloven zijn. Maar ik dank God op mijn blote knietjes dat ik Amanda niet benquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
Zus van dellie: je gaat mama vrijdag zien.
Zal eens tijd worden
of ' Tomorrowwwww, you're only a day away'quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:29 schreef kahaarin het volgende:
Zal ik een nieuwe maken met titel: Memories......?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |