Ja, dacht net nog aan je toen ik het las! 'Oh, die zal wel veel achter de schermen werken dan'. Maar niet dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef dieenebart het volgende:
Zijn er bewoners beschadigd?
‘Ik denk dat het meevalt, maar dat kun je nooit zeker weten. Als ze eruit komen hebben ze verplichte gesprekken met de psycholoog. We hebben ook Bart, de winnaar van de eerste Big Brother, aangesteld. Hij is nu al bezig ze te coachen.’
O ja![]()
Mag wel weer een faktuurtje sturen dan
Is jou ooit officieel verteld waarom je niet mag terugkomen? Of ga je morgen alsnog de dropping doen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef dieenebart het volgende:
‘Ik denk dat het meevalt, maar dat kun je nooit zeker weten. Als ze eruit komen hebben ze verplichte gesprekken met de psycholoog. We hebben ook Bart, de winnaar van de eerste Big Brother, aangesteld. Hij is nu al bezig ze te coachen.’
O ja![]()
Amanda confisceert de hele kapsalon en Brian laat Fries thuis afleveren vrees ik.quote:
Tja had je de prinses ook maar lief moeten behandelen.Iedereen die niet aardig deed tegen de prinses,hebben we nooit meer teruggezien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef dieenebart het volgende:
O ja![]()
Dit was de generale repetitie. Ik zet de tent ook eerst altijd even op voor ik op vakantie ga. Het ziet er wel benauwd uit als de zon er op staat trouwens, lekker de finale in een heuze broeikas.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom wordt die tent, die toch bijna klaar was, weer afgebroken? Morgen weer opnieuw opbouwen, geeft zulke leuke beelden in de morgen?
En daar ging mijn thee..quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:37 schreef elcastel het volgende:
Amanda confisceert de hele kapsalon en Brian laat Fries thuis afleveren vrees ik.
Heeeeel boos, ze moeten stoppen met opruimen, dat moet vrijdag gebeuren. Brian vliegt naar de telefoon.quote:
Nu kan het nog, als ze het volgende week doen komt flipmode squad binnestormen met zijn doucheslang.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:40 schreef neehe het volgende:
Momenteel praat de Tweede kamer over een verbod op seks met dieren.
Goh dus mierenneuken mag ook al niet meer ??
Ik denk dat het in zijn ogen inderdaad weinig seksueels had. Hij vindt paardenpiemels blijkbaar buitengewoon interessant en grappig (getuige ook zijn eerdere fotografeersessie) en die interesse is op zich erg onschuldig. Maar hij was er volgens mij wel bewust op uit om die piemel op volle oorlogssterkte te krijgen en dan kom je, grappig bedoeld of niet, toch op het seksuele vlak uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
Toch blijf ik er wel bij, wat B deed had toch weinig seksueels. Die partij voor de dieren mevrouw haalt meteen verbod op seks met dieren erbij, gaat mijns inziens wel wat ver. Heb ik meer voor dat het inderdaad geen goed voorbeeld is en niet echt van respect getuigd, maar seksueel was het toch niet echt.
Er wordt mijns inziens ook zwaar overdreven gereageerd op het hele voorval.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:39 schreef Smash-it het volgende:
Toch blijf ik er wel bij, wat B deed had toch weinig seksueels. Die partij voor de dieren mevrouw haalt meteen verbod op seks met dieren erbij, gaat mijns inziens wel wat ver. Heb ik meer voor dat het inderdaad geen goed voorbeeld is en niet echt van respect getuigd, maar seksueel was het toch niet echt.
En natuurlijk mogen we hem daarna niet meer zien.Urenlang krijgen we Brian door onze strot geduwd en is er wat,dan is hij weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeeeel boos, ze moeten stoppen met opruimen, dat moet vrijdag gebeuren. Brian vliegt naar de telefoon.
Wat denkt de FEBO wel niet, ze hebben het wel tegen Brian hè?
Nee Sylvia. En die moet dan tegen Claire zeggen dat ze Huub collect moet bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
Huub gaat Claire bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |