Hij's mooi hoor, elke keer refreshen is een andere foto,quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wisselt hoor.![]()
Heb ik daar een uur voor lopen kutten.
Ik dacht dat we hier gewoon maar even om moeten glimlachen en er verder niet teveel stil bij moeten staan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft een beroep, een diploma, ze vindt dat zo cool!!!
Laat me raden, de draaitafel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft een kleinigheidje wat hij mee neemt, hij wil dat nog niet bekend maken
ik gok op de inhoud van de Fitnessquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft een kleinigheidje wat hij mee neemt, hij wil dat nog niet bekend maken
Hij is haske coolquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wisselt hoor.![]()
Fries had 1 of 2 keer moeten trappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou, 1 x hinneken is ja, en 2x hinneken is nee.
Hoeveel keer hinnekte Fries ?
Ooooh, dan is het goed. Je gaat even alle oud wannabees af.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
Hij wisselt hoor.![]()
hoe weet je dat 100% ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tja, probeer er maar rustig aan te wennenHij gaat echt wel winnen. 100 % zeker weten, boemboemboem
Jouw signaturequote:
Hij moet gewoon met zijn gore jatten van dat paard afblijven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:44 schreef RSie het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik niet in kan zien dat Brian dit uit sexuele frustratie of wwhatever heeft gedaan maar puur uit nieuwsgierig/baldadigheid.
Dat betekent niet dat ik het goedkeur, maar het is toch wel ff iets anders dan paarden of andere beesten met een bezemsteel of dildo o.i.d. bewerken. of zelfs zover gaan dat je je geslacht bij zo'n beest naar binnen schuift. (al is dit niet ongewoon in afgelegen boerderij kringen naar het schijnt) Maar wat Brian daar deed valt niet onder beestialiteit of sex met dieren of hoe je het ook wilt noemen.
dat stukkie tekst in de party evenals de interviews met politici etc. is wat mij betreft pure stennismakerij, het incident is wat dat betreft niet noemenswaardig genoeg om er zo'n ophef over te maken. Maar aangezien de haat tegen Brian hier bij sommigen zo hoog zit is alles wat hij zegt en doet direct crimineel of tegen de wet. En nogmaals, ik keur veel van zijn acties niet goed, maar er wordt soms zwaarder aan getild dan het daadwerkelijk was (uitzonderingen daargelaten zoals bijv. het douche-incident).
zo een viezerik is het wel ja om dat gewoon mee te nemen.quote:
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.quote:
Geef even een seintje als je gaat gooien, dan ga ik onder je raam staan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die twee hebben alles gekregen om maar rustig te blijven.Enige wat ze daar gedaan hebben is wippen en luieren.Gooi echt me computer morgen uit het raam als die rat wint.Krijg al kippevel als ik bedenk dat hij morgen als winnaar word uitgeroepen.
JIJ mag hem hebben voor 1 SMS-je voor Huubquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.
Damn, ben nog steeds verliefd op die apparaten, alleen jammer dat ze zo verrotte duur zijn en ik het thuis met een wannabeesetje moet doen.
dat ie er met zijn vieze handjes vanaf had moeten blijven is een feit!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon met zijn gore jatten van dat paard afblijven.
De vieze perverseling!
De smeerlap!
Mooi werk dat dit in de Party staat.
Van mij mag het op alle bushokjes in Nederland geplakt worden
[ afbeelding ]
Noekje heeft ook een gave ava.... wisselt per F5quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je nu.....je ava.
I love de Party.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:57 schreef Varen het volgende:
[..]
JIJ mag hem hebben voor 1 SMS-je voor Huub
Nou ze hebben Brian al die tijd de hand boven het hoofd gehouden, gekoetsiekoet, het favorietje van de redactie... en dan gaan ze hem echt niet op het laatst, juist bij de finale laten vallen. Daarom geloof ik ook niet dat ze Huub gaan laten winnen, die hebben ze zo lang tegen gewerkt, die gaan ze echt niet de hoofdprijs gunnen.quote:
Ja hoor, ik ben er ook van overtuigdquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tja, probeer er maar rustig aan te wennenHij gaat echt wel winnen. 100 % zeker weten, boemboemboem
ik had me daar ook wel 1,5 jaar lang kunnen vermaken met die dingen. Duur spul. Ik doe het ook met een cheap-ass wannabee bedroom dj setje. Binnenkort maar eens de BCD3000 aanschaffen. Dan gaan we een stapje verder.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.
Damn, ben nog steeds verliefd op die apparaten, alleen jammer dat ze zo verrotte duur zijn en ik het thuis met een wannabeesetje moet doen.
Zij hopen op recente beelden, de meeste streamers hopen op een mooie compilatie van "oude" beelden ...ben zo benieuwd naar de reactie van Brian als ze dat laten zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
A en B gaan vanmiddag "knallen" bij RTLboulevard.
Ze gaan vertellen dat ze zoooooooo gegroeid zijn en zoveeeel bereikt hebben en dat ze zulke positieve mensen zijn!
Ze hopen wel op recente beelden.............
Palma had gezegd, dat Jaap maar kort in beeld was, dat gaat bij hun niet gebeuren!
A en B maken geen mensen zwart, ze zijn heel positief!...............zucht..........
Mijn dank is enorm!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij is haske cool![]()
alleen Natas is idd ff schrikken![]()
![]()
ik schiet hier zo hard in de lach, dat mijn dropje uit mijn mond flikkertquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
Ze gaan vertellen dat ze zoooooooo gegroeid zijn en zoveeeel bereikt hebben en dat ze zulke positieve mensen zijn!
Palma had gezegd, dat Jaap maar kort in beeld was, dat gaat bij hun niet gebeuren!
A en B maken geen mensen zwart, ze zijn heel positief!...............zucht..........
Ik hoop ook op recente beelden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik wil een moment met jou op bed zonder camera's.
Zodat hij haar flink kan dumpen
Grappenderwijs natuurlijk...........quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trouwens: ik ben blij dat Brian niet in de verpleging werkt, ik wil niet weten wat ie dan met coamateuze patienten uit zou halen...
Wat een zot. Na morgen kan hij elke dag op haar los zonder camera's.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik wil een moment met jou op bed zonder camera's.
Zodat hij haar flink kan dumpen
Jaquote:
Thank godquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
*geniet nog even van Huubs gepingel. Laatste keer waarschijnlijk
Is niet erg. Ik heb ook gebeld. Het waren de zenuwen en iemand gaf me dit nummer.quote:
het gaat er niet om aan wie de redactie het gunt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou ze hebben Brian al die tijd de hand boven het hoofd gehouden, gekoetsiekoet, het favorietje van de redactie... en dan gaan ze hem echt niet op het laatst, juist bij de finale laten vallen. Daarom geloof ik ook niet dat ze Huub gaan laten winnen, die hebben ze zo lang tegen gewerkt, die gaan ze echt niet de hoofdprijs gunnen.
En Brian heeft gewoon lang genoeg lopen dreigen, die krijgt z'n zin altijd, dus nu ook.
Denk ik dus
quote:
'Blijf je me steunen? De verbinding wordt nu verbroken.'quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Blijf je me steunen? De verbinding wordt nu verbroken.'
Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik al gebeld heb.
Zeg eens!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zeg het maar, dat lucht opquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
hij klinkt leuk hé, aan de telefoon.quote:
ja in zijn achteruit de vuilnisbelt opquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:09 schreef Varen het volgende:
Brian hoopt dat de mensen die op Brian stemmen in de 6e versnelling gaan
En zelfs die zijn nep, kun je nagaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik heb er geen spijt van, geen haar op mijn hoofd!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja in zijn achteruit de vuilnisbelt op
Ik draai op dit moment op 2 JBsystems spelers en een Vestax mengpaneeltje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik had me daar ook wel 1,5 jaar lang kunnen vermaken met die dingen. Duur spul. Ik doe het ook met een cheap-ass wannabee bedroom dj setje. Binnenkort maar eens de BCD3000 aanschaffen. Dan gaan we een stapje verder.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik heb er geen spijt van, geen haar op mijn hoofd!
Ik zeg maar zo, ik ben blij dat ik mijn eigen tel.rek. niet betaal. Al zal ik waarschijnlijk wel deze maand wat bij moeten leggen. Sorry mam!quote:
Het mogen van mij best recente beelden zijn hoor:quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zij hopen op recente beelden, de meeste streamers hopen op een mooie compilatie van "oude" beelden ...ben zo benieuwd naar de reactie van Brian als ze dat laten zien
Tsssssk!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik ben blij dat ik mijn eigen tel.rek. niet betaal. Al zal ik waarschijnlijk wel deze maand wat bij moeten leggen. Sorry mam!
Ik heb gebeld én een SMS gestuurdquote:
Maar hoe wil je achterhalen wie op jou gestemd heeft, dan blijft het toch bij het doen van oncontroleerbare beloften. Dan vind ik de actie van Eric, Sylvia, Tommy en Suzan van gisteren veel effectiever. En ik denk dat de andere 3 er ook flink van balen dat er voor hen niet zulke acties opgezet zijn. Maar ja, dan moet je wel de steun hebben van andere mensen uit de villa, want als Netty en Kenneth op de dam gaan staan (of LekkerSimpel) zullen er niet echt veel mensen gaan sms'en in ruil voor een foto.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef kit2u het volgende:
pijnlijk triest om te zien dat er bij gen 1 bewoner iets in zich op komt om een spontane aktie te beginnen om stemmers te trekken.
Zeg bijv. dat uit de Huub stemmers iemand kans maakt op een avondje Huub.
Of een uur lang ongeremd alles 1 op 1 vragen aan Huub.
(of Jaap of Brian etc.)
Moet te doen zijn om zoiets te regelen.
Maar nope , ze zijn alleen met zichzelf bezig.
Kijken alleen naar binnen en vragen wat kan de stemmer doen voor mij.
driewerf bah.
Haha, huur en dagelijkse dingen wel hoor. Alleen mijn studie en telefoon niet.quote:
Een foto in ruil voor een rotte conjo tomaat kunnen die laatste drie krijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar hoe wil je achterhalen wie op jou gestemd heeft, dan blijft het toch bij het doen van oncontroleerbare beloften. Dan vind ik de actie van Eric, Sylvia, Tommy en Suzan van gisteren veel effectiever. En ik denk dat de andere 3 er ook flink van balen dat er voor hen niet zulke acties opgezet zijn. Maar ja, dan moet je wel de steun hebben van andere mensen uit de villa, want als Netty en Kenneth op de dam gaan staan (of LekkerSimpel) zullen er niet echt veel mensen gaan sms'en in ruil voor een foto.
Brian die tekeer gaat tegen Palma midden in haar gezicht. Koning van de zelfbeheersingquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:23 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het mogen van mij best recente beelden zijn hoor:
Brian die zich door Hans laat vertellen dat hij Huub in een rolstoel moet slaan.
Brian die Amanda dreigt haar op haar schmoel te slaan.
Brian die Tommy slaat.
Brian die ruzie heeft met Dimitri.
Brian die Huub aanvalt in de streamlock na het gevecht dat niet doorging.
Brian die Huub aanvalt bij Jensen.
Brian en Amanda die alleen maar huubhuubhuub kunnen zeggen.
Als ik Amanda was, zou zien pas geloven zijn. Maar ik dank God op mijn blote knietjes dat ik Amanda niet benquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
Zus van dellie: je gaat mama vrijdag zien.
Zal eens tijd worden
of ' Tomorrowwwww, you're only a day away'quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:29 schreef kahaarin het volgende:
Zal ik een nieuwe maken met titel: Memories......?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |