abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58801791
B&A gaan nu even Jaap zwart maken.
B&A zijn hele positieve personen.
het water roept
pi_58801804
Tjonge wat een domme spraakdiarrhee komt er uit de waffels van Brian en Amanda
pi_58801805
Brian vergelijkt zijn relatie hiermee:

Het Amerikaanse duo Bonnie Parker en Clyde Barrow werd als bankrovers in de jaren dertig wereldberoemd. Hun verhaal, dat eindigde in een dodelijke hinderlaag van de politie, is verfilmd in 1967 (met hoofdrollen voor Faye Dunaway en Warren Beatty) en zorgde ervoor dat iedereen Bonnie en Clyde kende.

Bonnie en Clyde leerden elkaar kennen tijdens een bezoek aan een gezamenlijke vriend in januari van het jaar 1930. Bonnie, 19 jaar oud, was getrouwd met een man die wegens moord in de gevangenis zat. Clyde was vrijgezel. Ze leerden elkaar zo goed kennen dat ze van de criminaliteit een gezamenlijke hobby maakten. Ze waren beiden opgegroeid in het eenvoudige milieu van het Amerikaanse platteland waar veel mensen een uitzichtloos bestaan leidden. De economische crisis van de jaren '20 voorspelde niet veel goeds. Om zich aan dat sombere bestaan te onttrekken realiseerden ze de Amerikaanse droom van vrijheid, avontuur en rijkdom door stelend door de staten te trekken.

Om Bonnie te imponeren sloeg Clyde een plaatselijke kruidenier neer om er vervolgens met de kassa vandoor te gaan. Het was in feite hun eerste slag. Daarna lieten ze een spoor van dood en vernieling achter. Voortdurend waren ze op de vlucht voor de jagende politie. Omdat ze zich voornamelijke richtten op banken - en de kleinere middenstanders ontzagen - verwierven ze een zeker heldendom. Ze droegen zelf aan hun eigen mythe bij door de pers trots over hun daden te berichten. Sterker nog, ze stuurden zelfs foto's en gedichten naar de media.

Hun criminele 'zegetocht' duurde niet lang: op 23 mei 1934 vonden ze de dood nadat ze door de politie in een hinderlaag waren gelokt. Hoewel tot de tanden toe bewapend, werden Bonnie en Clyde zodanig overrompeld dat ze niet de kans kregen naar de wapens te grijpen en werden ze volgens de geschiedschrijvers "door een regen van duizend geweerschoten" geveld. Op dat moment werden ze verdacht van 13 moorden en diverse overvallen en inbraken.

Op de plaats van de hinderlaag (westzijde van de Louisiana Highway 154, een paar kilometer ten zuiden van het kleine plaatsje Gibsland) is een gedenkteken geplaatst:
BONNIE & CLYDE AMBUSH LOCATION

The criminal careers of Clyde Barrow
and Bonnie Parker ended here on
May 23 1934, at the hands of
the Louisiana and Texas
law enforcement officers.
Bienville Parish Tourism Trail

Ik kom niet meer bij wat een dwaas.
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:59:51 #224
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58801818
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij moet gewoon met zijn gore jatten van dat paard afblijven.
De vieze perverseling!
De smeerlap!
Mooi werk dat dit in de Party staat.
Van mij mag het op alle bushokjes in Nederland geplakt worden

[ afbeelding ]
dat ie er met zijn vieze handjes vanaf had moeten blijven is een feit!
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:59:52 #225
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_58801819
Als ik iets mee zou mogen nemen dan was het dat compacte vleugeltje wel. Lijkt me zo gaaf om die thuis te hebben.
pi_58801823
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat doe je nu.....je ava.

I love de Party.
Noekje heeft ook een gave ava.... wisselt per F5

schrok ook ff toen ik Lieke zag, snel maar een keertje extra op F5 gedrukt
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 14:00:16 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_58801833
Brian en Amanda....veren en reet Dikke vette MUTE.

Huub's pianospel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58801843
B&A promoten zichzelf....
het water roept
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:02:09 #229
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58801859
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:57 schreef Varen het volgende:

[..]

JIJ mag hem hebben voor 1 SMS-je voor Huub
Done, en weet je wat,.. omdat jij het bent stuur ik er zo nog eentje achteraan!!

waar kan ik het afhalen?? of moet ik gewoon op de Goyergracht zijn??
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:02:13 #230
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58801860
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

hoe weet je dat 100% ?
Nou ze hebben Brian al die tijd de hand boven het hoofd gehouden, gekoetsiekoet, het favorietje van de redactie... en dan gaan ze hem echt niet op het laatst, juist bij de finale laten vallen. Daarom geloof ik ook niet dat ze Huub gaan laten winnen, die hebben ze zo lang tegen gewerkt, die gaan ze echt niet de hoofdprijs gunnen.
En Brian heeft gewoon lang genoeg lopen dreigen, die krijgt z'n zin altijd, dus nu ook.

Denk ik dus
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58801862
Brian wil heel graag winnen.
Amanda: ik ook
het water roept
pi_58801866
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Tja, probeer er maar rustig aan te wennen Hij gaat echt wel winnen. 100 % zeker weten, boemboemboem
Ja hoor, ik ben er ook van overtuigd
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:03:22 #233
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58801874
A en B gaan vanmiddag "knallen" bij RTLboulevard.
Ze gaan vertellen dat ze zoooooooo gegroeid zijn en zoveeeel bereikt hebben en dat ze zulke positieve mensen zijn!
Ze hopen wel op recente beelden.............
Palma had gezegd, dat Jaap maar kort in beeld was, dat gaat bij hun niet gebeuren!
A en B maken geen mensen zwart, ze zijn heel positief!...............zucht..........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:03:53 #234
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58801883
applaus
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:03:56 #235
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58801884
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:02 schreef Varen het volgende:
Brian wil heel graag winnen.
Amanda: ik ook
Nou, uitvechten in de ring dan maar?
be nice or go away
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:04:11 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58801890
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef RSie het volgende:

[..]

Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.
Damn, ben nog steeds verliefd op die apparaten, alleen jammer dat ze zo verrotte duur zijn en ik het thuis met een wannabeesetje moet doen.
ik had me daar ook wel 1,5 jaar lang kunnen vermaken met die dingen. Duur spul. Ik doe het ook met een cheap-ass wannabee bedroom dj setje. Binnenkort maar eens de BCD3000 aanschaffen. Dan gaan we een stapje verder.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:05:16 #237
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58801905
*geniet nog even van Huubs gepingel. Laatste keer waarschijnlijk
pi_58801914
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Dark het volgende:
A en B gaan vanmiddag "knallen" bij RTLboulevard.
Ze gaan vertellen dat ze zoooooooo gegroeid zijn en zoveeeel bereikt hebben en dat ze zulke positieve mensen zijn!
Ze hopen wel op recente beelden.............
Palma had gezegd, dat Jaap maar kort in beeld was, dat gaat bij hun niet gebeuren!
A en B maken geen mensen zwart, ze zijn heel positief!...............zucht..........
Zij hopen op recente beelden, de meeste streamers hopen op een mooie compilatie van "oude" beelden ...ben zo benieuwd naar de reactie van Brian als ze dat laten zien
pi_58801920
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Hij is haske cool

alleen Natas is idd ff schrikken
Mijn dank is enorm!

Beequeen, ik heb ook zitten croppen enzo...Waardeer mijn gepruts nu. Zit een mooie van Nico tussen.

Och en Brian preekt weer voor zijn parochie. Als ik toch iets niet ga missen. Huub zit achter de piano.
Wat zal deze dag langzaam gaan voor ze. Hopelijk gebeurt er nog iets vandaag. Vandaag is een mooie dag voor wat oud miljonairs. Ik noem een Nicolaas.
Go hard or go home
pi_58801921
Brian en A worden in hun promotie voor hunzelf gestoord door Jaap
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')