Tja, probeer er maar rustig aan te wennenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die twee hebben alles gekregen om maar rustig te blijven.Enige wat ze daar gedaan hebben is wippen en luieren.Gooi echt me computer morgen uit het raam als die rat wint.Krijg al kippevel als ik bedenk dat hij morgen als winnaar word uitgeroepen.
Nou, 1 x hinneken is ja, en 2x hinneken is nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is echt over de limit vind ik, schandalig. Hoe iemand dit soort gedrag kan goedpraten snap ik niet, je raakt hiermee aan de integriteit van het dier, die heeft daar immers geen toestemming voor gegeven.
Hij's mooi hoor, elke keer refreshen is een andere foto,quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wisselt hoor.![]()
Heb ik daar een uur voor lopen kutten.
Ik dacht dat we hier gewoon maar even om moeten glimlachen en er verder niet teveel stil bij moeten staan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft een beroep, een diploma, ze vindt dat zo cool!!!
Laat me raden, de draaitafel?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft een kleinigheidje wat hij mee neemt, hij wil dat nog niet bekend maken
ik gok op de inhoud van de Fitnessquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft een kleinigheidje wat hij mee neemt, hij wil dat nog niet bekend maken
Hij is haske coolquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij wisselt hoor.![]()
Fries had 1 of 2 keer moeten trappenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou, 1 x hinneken is ja, en 2x hinneken is nee.
Hoeveel keer hinnekte Fries ?
Ooooh, dan is het goed. Je gaat even alle oud wannabees af.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
Hij wisselt hoor.![]()
hoe weet je dat 100% ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tja, probeer er maar rustig aan te wennenHij gaat echt wel winnen. 100 % zeker weten, boemboemboem
Jouw signaturequote:
Hij moet gewoon met zijn gore jatten van dat paard afblijven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:44 schreef RSie het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ik niet in kan zien dat Brian dit uit sexuele frustratie of wwhatever heeft gedaan maar puur uit nieuwsgierig/baldadigheid.
Dat betekent niet dat ik het goedkeur, maar het is toch wel ff iets anders dan paarden of andere beesten met een bezemsteel of dildo o.i.d. bewerken. of zelfs zover gaan dat je je geslacht bij zo'n beest naar binnen schuift. (al is dit niet ongewoon in afgelegen boerderij kringen naar het schijnt) Maar wat Brian daar deed valt niet onder beestialiteit of sex met dieren of hoe je het ook wilt noemen.
dat stukkie tekst in de party evenals de interviews met politici etc. is wat mij betreft pure stennismakerij, het incident is wat dat betreft niet noemenswaardig genoeg om er zo'n ophef over te maken. Maar aangezien de haat tegen Brian hier bij sommigen zo hoog zit is alles wat hij zegt en doet direct crimineel of tegen de wet. En nogmaals, ik keur veel van zijn acties niet goed, maar er wordt soms zwaarder aan getild dan het daadwerkelijk was (uitzonderingen daargelaten zoals bijv. het douche-incident).
zo een viezerik is het wel ja om dat gewoon mee te nemen.quote:
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.quote:
Geef even een seintje als je gaat gooien, dan ga ik onder je raam staan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die twee hebben alles gekregen om maar rustig te blijven.Enige wat ze daar gedaan hebben is wippen en luieren.Gooi echt me computer morgen uit het raam als die rat wint.Krijg al kippevel als ik bedenk dat hij morgen als winnaar word uitgeroepen.
JIJ mag hem hebben voor 1 SMS-je voor Huubquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
[..]
Als ik 1 ding zou mogen uitkiezen uit dat hok dan zou het inderdaad ook wel dat draaitafelsetje zijn.
Damn, ben nog steeds verliefd op die apparaten, alleen jammer dat ze zo verrotte duur zijn en ik het thuis met een wannabeesetje moet doen.
dat ie er met zijn vieze handjes vanaf had moeten blijven is een feit!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet gewoon met zijn gore jatten van dat paard afblijven.
De vieze perverseling!
De smeerlap!
Mooi werk dat dit in de Party staat.
Van mij mag het op alle bushokjes in Nederland geplakt worden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |