ik moet aan deze reclame denken als ik me bedenk dat het bijna over is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zou je volgens het onderschrift bij de ava van controlaltdelete niet meer op hem mogen mopperen, 'over de doden niets dan goeds'.![]()
Nog maar 1 dagje, morgen weten we of de duistere omen zullen uitkomen, of misdaad echt loont en of de hele wereld behalve wij hier met z'n allen gek is.![]()
Morgen geen DGK meer,![]()
![]()
Hoe voel ik me in songteksten uitgedrukt......
Thanks dearquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ze werken weer hoor. Maak nooit veranderingen als het laat is
Ja zeg, je kunt niet alle acties van een geestelijk gestoorde zomaar legetimeren natuurlijk. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat deze vorm van onschuld steeds verder weg aan het glijden is en dat er ook sprake is van een wederpartij?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:42 schreef RSie het volgende:
[..]
Er wordt mijns inziens ook zwaar overdreven gereageerd op het hele voorval.
O.K. het was een zeer vreemde en bedenkenswaardige actie.
maar om dat nou politiek op te pakken vind ik dan ook weer een stap te ver.
B heeft dit in zijn eigen vorm van onschuld gedaan en was niet van plan om het beest seksueel te gebruiken.
Ik zie het als een soort van kinderlijke nieuwsgierigheid dat mij niet verbaasd bij iemand met het geestelijk vermogen als dat van Brian.
'Soeppie?? Neeeeeeeee (huil huil)'quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:34 schreef RSie het volgende:
ik moet aan deze reclame denken als ik me bedenk dat het bijna over is.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1423047545160414019&q=the+wonderboys+soup&ei=Ygg0SM-wNJWiiALl65jjCQ
Soepie!?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:34 schreef RSie het volgende:
[..]
ik moet aan deze reclame denken als ik me bedenk dat het bijna over is.
http://video.google.com/videoplay?docid=-1423047545160414019&q=the+wonderboys+soup&ei=Ygg0SM-wNJWiiALl65jjCQ
Brian heeft zojuist 10 extra dozen laten komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft 4 dozen naar huis gedaan.Goh Huub je heb echt veel gekregen daar.
Ook voor het eerst dat ik dit filmpje zie en ik moet zeggen, ik stel mijn oordeel bij. Ik vind wel dat fries een stijve krijgt door Brian's handelen. Dacht ik eerst dat ie 'alleen 1 tikje' tegen fries zn piemol had gegeven, blijkt nu dat het wel wat meer is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef Varen het volgende:
[..]
nou sorry, ik zie het filmpje voor het eerst, maar ik vind het![]()
![]()
://64.233.183.104/search?q=cache:BH7jmN-THg0J:www.jaggle.net/index.php/site/comments/brian_uit_gouden_kooi_doet_aa
Daar gaat het niet om, Brian wordt in de Party afgemaakt, en hoeveel mensen lezen de Party wel niet ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het meest betrouwbare magazine van Nederland....![]()
Vuile huichelaar pak jij je koffers maar @ Renée de Haan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
hahaha ze heeft dr afscheidskadootje gehad van b zie ik hahahaah maar ja ze snapt het natuurlijk niet goed .
Ja, het is echt over de limit vind ik, schandalig. Hoe iemand dit soort gedrag kan goedpraten snap ik niet, je raakt hiermee aan de integriteit van het dier, die heeft daar immers geen toestemming voor gegeven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat ik dit filmpje zie en ik moet zeggen, ik stel mijn oordeel bij. Ik vind wel dat fries een stijve krijgt door Brian's handelen. Dacht ik eerst dat ie 'alleen 1 tikje' tegen fries zn piemol had gegeven, blijkt nu dat het wel wat meer is.
Het gaat mij erom dat ik niet in kan zien dat Brian dit uit sexuele frustratie of wwhatever heeft gedaan maar puur uit nieuwsgierig/baldadigheid.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja zeg, je kunt niet alle acties van een geestelijk gestoorde zomaar legetimeren natuurlijk. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat deze vorm van onschuld steeds verder weg aan het glijden is en dat er ook sprake is van een wederpartij?
Dit soort situaties zijn ongemakkelijk voor mens EN dier en daarom zou er zeker een bescherming moeten komen voor de meest onschuldige partij. Dat is in dit geval toch werkelijk het dier, bij Brian zijn zijn vermogens zelfs op boven gemiddeld gesteld en dieren leven nog altijd onder onze hoede!
Ik wil niet mijn broeders hoeder spelen, maar wel zien dat de politiek iets aan deze schadelijke situatie ten aanzien van dieren doet.Want ik kan niet begrijpen hoe we dit soort koelekoele giebel koekeloere praktijken kunnen toestaan!
![]()
![]()
Ook niet als kinderlijke onschuld van een 27 jarige bovengemiddeld intelligente persoon die geacht wordt daar met zijn volle verstand en al zijn vermogens te staan.
Hij heeft dit dier wel degelijk meerdere malen seksueel benaderd met een doel, net zoals hij bij mensen volkomen respectloos is. Ik wil hem niet als gek opvoeren om iets achter te verhullen, maar ik begrijp ook wel dat hij zich als geestelijk onvolwaardig heeft laten zien.
( in jouw redenatie KAN Brian niet eens de gouden kooi winnen, dan zou hij namelijk geestelijk onvolwaardig zijn en kan hij niet als deelnemer in dit 'spel' staan. Kies dus verstandig en laat hem vervolgen op seks met dieren. )
ps. Lieve koopt voor het eerst van haar leven toch maar eens de party!![]()
Nog even helemaal buiten het dier (en ja ik vind het ook verwerpelijk dat hij dit heeft gedaan) de fascinatie voor een stijve leuter van een dier is in mijn ogen echt een beetje vreemd zachtgezegd, hoe haal je het in je hoofd om bij de edele delen van een paard te gaan zitten, ongelofelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is echt over de limit vind ik, schandalig. Hoe iemand dit soort gedrag kan goedpraten snap ik niet, je raakt hiermee aan de integriteit van het dier, die heeft daar immers geen toestemming voor gegeven.
Die twee hebben alles gekregen om maar rustig te blijven.Enige wat ze daar gedaan hebben is wippen en luieren.Gooi echt me computer morgen uit het raam als die rat wint.Krijg al kippevel als ik bedenk dat hij morgen als winnaar word uitgeroepen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian heeft zojuist 10 extra dozen laten komen
Wat doe je nu.....je ava.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:41 schreef noekje het volgende:
Och hemeltje, Brian. Morgen winnaar en nationale pervert.
ben ik met je eens. Het was gewoon dom, infantiel gedrag, geheel des Brians, en het laat zien dat hij totaal niet met dieren kan omgaan. Dan vind ik het dus ook niet zielig als je ineens in het nieuws komt als paardenrukker, hij gaat zelf in een tv programma aan een paardenlul zittenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het is echt over de limit vind ik, schandalig. Hoe iemand dit soort gedrag kan goedpraten snap ik niet, je raakt hiermee aan de integriteit van het dier, die heeft daar immers geen toestemming voor gegeven.
Noekje heeft haar keus gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je nu.....je ava.
I love de Party.![]()
![]()
![]()
Hij wisselt hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doe je nu.....je ava.
I love de Party.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |