Wat een zot. Na morgen kan hij elke dag op haar los zonder camera's.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik wil een moment met jou op bed zonder camera's.
Zodat hij haar flink kan dumpen
Jaquote:
Thank godquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
*geniet nog even van Huubs gepingel. Laatste keer waarschijnlijk
Is niet erg. Ik heb ook gebeld. Het waren de zenuwen en iemand gaf me dit nummer.quote:
het gaat er niet om aan wie de redactie het gunt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou ze hebben Brian al die tijd de hand boven het hoofd gehouden, gekoetsiekoet, het favorietje van de redactie... en dan gaan ze hem echt niet op het laatst, juist bij de finale laten vallen. Daarom geloof ik ook niet dat ze Huub gaan laten winnen, die hebben ze zo lang tegen gewerkt, die gaan ze echt niet de hoofdprijs gunnen.
En Brian heeft gewoon lang genoeg lopen dreigen, die krijgt z'n zin altijd, dus nu ook.
Denk ik dus
quote:
'Blijf je me steunen? De verbinding wordt nu verbroken.'quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Blijf je me steunen? De verbinding wordt nu verbroken.'
Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik al gebeld heb.
Zeg eens!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zeg het maar, dat lucht opquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
hij klinkt leuk hé, aan de telefoon.quote:
ja in zijn achteruit de vuilnisbelt opquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:09 schreef Varen het volgende:
Brian hoopt dat de mensen die op Brian stemmen in de 6e versnelling gaan
En zelfs die zijn nep, kun je nagaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik heb er geen spijt van, geen haar op mijn hoofd!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja in zijn achteruit de vuilnisbelt op
Ik draai op dit moment op 2 JBsystems spelers en een Vestax mengpaneeltje.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik had me daar ook wel 1,5 jaar lang kunnen vermaken met die dingen. Duur spul. Ik doe het ook met een cheap-ass wannabee bedroom dj setje. Binnenkort maar eens de BCD3000 aanschaffen. Dan gaan we een stapje verder.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:16 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik heb er geen spijt van, geen haar op mijn hoofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |