Silviaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:49 schreef Smash-it het volgende:
Wie gaat Huub bellen?
Linksom of rechtsom, het was iig genant.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:42 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat het in zijn ogen inderdaad weinig seksueels had. Hij vindt paardenpiemels blijkbaar buitengewoon interessant en grappig (getuige ook zijn eerdere fotografeersessie) en die interesse is op zich erg onschuldig. Maar hij was er volgens mij wel bewust op uit om die piemel op volle oorlogssterkte te krijgen en dan kom je, grappig bedoeld of niet, toch op het seksuele vlak uit.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_Kooi_is_misplaatstquote:‘Ik ben geen psycholoog en jij ook niet. Maar ik weet wel dat alle bewoners bovengemiddeld intelligent zijn.’
Huub is telefoonverkoper, Brian is IT-consultant, Jaap is student en Amanda is kledingverkoopster. Wat bedoel je precies?
Dat moet zelfs Brian en Amanda niet koud laten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:56 schreef Marrije het volgende:
Die actie op de dam zit Japie echt dwars.
Misschien blijft die wel gewoon zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:00 schreef mootie het volgende:
A en B weer 6 dozen gedaan, morgen weer een deel. Huub denkt geen dozen nodig te hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Varen het volgende:
Brian wil net zo met geld omgaan al met de CP's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |