Waarover?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef Marrije het volgende:
Amanda piept er weer over. . .
Dat is dus wat ik van de omhelzing van vannacht ook denk: dat ze dachten in een streamlock te zitten, vandaar dat Amanda ook spontaan wel fatsoenlijk "welterusten" tegen Huub kon zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:10 schreef Smash-it het volgende:
Tilly: Jammer he dat de streams niet aanstaan?
J: Oh staan die uit? Dank je wel!
Tilly: Ja, die staan allemaal uit
NEE HOORRRRR
Alles kopen zonder te betalen dus?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Marrije het volgende:
Brian: zoals we met onze cp's omgaan zo moeten we ook met ons geld omgaan
Amanda: ja, zeker
Precies, alles in beheer bij Brian
Brian: ik wil een huis kopen, dat is een goede onvestering
Pamperquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat je er inpast wil nog niet zeggen dat het je maat ook is.
Dan zou je volgens het onderschrift bij de ava van controlaltdelete niet meer op hem mogen mopperen, 'over de doden niets dan goeds'.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het meest jammere van Brian is dat ie nog steeds ademhaalt.
Dat is dan ook niet precies wat er gebeurde......maar veel Huub fans vinden het helemaal niet erg als dat beeld wel over heel de wereld gaat. Sommigen genieten er echt van als iemand voor het leven op een misselijk makende manier de grond in geboord wordt....quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik volg DGK zijdelings via forum, soms tv, zeker nu het einde in zicht is (gelukkig!)
Ik hoop niet dat die rat Brian gaat winnen zeker niet na die actie met dat paard. Ik dacht toen ik er even geleden over las dat het overtrokken zou zijn, ik heb er ook haast niks van kunnen zien maar nu blijkt dat hij echt!! aan de piemel van dat paard heeft gezeten, stijf heeft gemaakt en er foto's van heeft genomen????? Gatverdamme zeg, had Fries um maar een rottrap verkocht. Dit is echt ziek; wat een pervert, ik snap niet wat mensen in die mafkees zien. Dit is er weer een groot bewijs van dat die gozer echt niet spoort.
Maar dat was in de tijd dat de haat nog gespeeld was. Daarna zaten Natasia, Amanda en Brian elkaar zo op te fokken dat ik niet geloof dat het nog uitsluitend spel is. Sterker nog: als het alleen maar spel zou zijn dan maakt dat de laster over Huub door Brian en Amanda nog veel kwalijker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik van de omhelzing van vannacht ook denk: dat ze dachten in een streamlock te zitten, vandaar dat Amanda ook spontaan wel fatsoenlijk "welterusten" tegen Huub kon zeggen.
We hebben dat eerder ook al eens gezien: grote heibel, streamlock en terwijl ze dachten dat er nog een lock was bleek het reuze gezellig te zijn in de slaapkamer.
Ik zou zeggen kijk eens in de Party, of zijn dat daar ook Huubfans ??quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet precies wat er gebeurde......maar veel Huub fans vinden het helemaal niet erg als dat beeld wel over heel de wereld gaat. Sommigen genieten er echt van als iemand voor het leven op een misselijk makende manier de grond in geboord wordt....
Ja, want kieskeurig is ie niet, 'ik hou van alle vrouwen'quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:26 schreef Smash-it het volgende:
H vraagt zich af waarom hij nooit naar Libelle Zomerweek/Winterfair gaat.. Je krijgt immers gratis eten, gratis drinken en er zijn alleeeeen maar vrouwen.
Het meest betrouwbare magazine van Nederland....quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens in de Party, of zijn dat daar ook Huubfans ??![]()
nou sorry, ik zie het filmpje voor het eerst, maar ik vind hetquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet precies wat er gebeurde......maar veel Huub fans vinden het helemaal niet erg als dat beeld wel over heel de wereld gaat. Sommigen genieten er echt van als iemand voor het leven op een misselijk makende manier de grond in geboord wordt....
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, want kieskeurig is ie niet, 'ik hou van alle vrouwen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |