Dat zal lastig worden, want in de buitenwereld moet je wel alles netjes betalen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Scandalous het volgende:
Amanda heeft nog 700 cp dus gaan ze straks maar mensen bellen (wie?)
Ze hebben nog nooit problemen gehad met CP. Zo moet het straks ook gaan met ons geld, zegt Brian.
Gewoon niet betalen dus.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Varen het volgende:
Brian wil net zo met geld omgaan al met de CP's
Haha, een beetje met je geld richting de beveiligingscamera's zwaaien om het vervolgens weer in je zak te stoppen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Dementor het volgende:
Dat zal lastig worden, want in de buitenwereld moet je wel alles netjes betalen.
Fatsoenlijke mensen wel ja.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden, want in de buitenwereld moet je wel alles netjes betalen.
Haha, alleen jammer dat ze het waarschijnlijk toch direct deleten. B en negatieve dingen, is een no-go.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:12 schreef neehe het volgende:
Zo even naar RTL Boulevard gemailt dat ze in de Party moeten kijken zodat ze Brian om commentaar kunnen vragen.
Vrijdag krijgt ze een mooie ketting voor thuis en elke keer dat ze een grote bek heeft tegen Brian haalt hij er een schakeltje tussenuit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef Varen het volgende:
Eerste stap voor Amanda haar werk, zegt Brian
[ afbeelding ]
Proberen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, alleen jammer dat ze het waarschijnlijk toch direct deleten. B en negatieve dingen, is een no-go.
Ik denk dat het meer het principe is van ik heb wel maatje 36.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef Smash-it het volgende:
Het rokje van Amanda, als ze buigt, is het een soort rompertje ofzo. Je ziet dan een wit broekje achter iets over die legging heen. Waarom moet altijd alles nou toch zo ontzettend kort.
Het meest jammere van Brian is dat ie nog steeds ademhaalt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:15 schreef Scandalous het volgende:
Het jammere van Brian is dat hij dan meteen een kwartier gaat praten over hoe leuk hij dat cadeautje geregeld heeft en zelf nog even wat veren in zijn reet steekt over hoe leuk hij is
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
Amanda: zullen we de Amanda en Brian post bij elkaar doen?
Brian: Nee! ... Ik heb het allemaal al gesorteerd. Gewoon jouw spullen bij jou doen.
Oké...
Dat je er inpast wil nog niet zeggen dat het je maat ook is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer het principe is van ik heb wel maatje 36.![]()
Goedemiddag y'all!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |