quote:Vamos a la playa
A mí me gusta bailar
el ritmo de la noche,
sounds of fiesta .....
You Know we go
Where the feeling is right
You know we go
Where the groove is hot
You know we go
where the feeling is right
Vamos a la playa.
A mí me gusta bailar
el ritmo de la noche,
sounds of fiesta ...
Amigos ¡qué calor!
La maquina Miranda.
Vamos todos a la playa.
Vamos todos a gozar.
Baila, baila ...
You Know we go
You know we go
where the groove is hot
You know we go
Vamos a la playa.
A mí me gusta bailar
el ritmo de la noche,
sounds of fiesta ...
Ja ik weet het zekerquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
* ziet de aflevering van Mr. Bean in de bioscoop voor zich![]()
[..]
Ga jij nou ook al beginnen![]()
[..]
Weet je het zeker, Benidorm lijkt me nou niet echt leuk zeg maar
Ja dusquote:
En ik begon over de meet, dus 1 +1 + 1 = 3quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is nu op de radioEn we hadden het over vakanties dus ik dacht. 1 + 1 = 2
Benidorm lijkt me zo'n bejaardenplaatsquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
Ja ik weet het zekerIk ben al eerder in Benidorm geweest.. En als je niet van plan bent (want alleen) om tot 6 uur te stappen en de rest op het strand te liggen is het goed te doen..
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik begon over de meet, dus 1 +1 + 1 = 3
En je speelt weer mooi in op m'n dirty mind
[..]
Viel vorige keer wel mee, maar is al even geleden.. En er is zonquote:Benidorm lijkt me zo'n bejaardenplaats
quote:
Vamos a la Playa gaat niet over zandkastelen bouwen tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:waar is mijn dirty mind gebleven? (ik snap hem niet)
Allemaal van die aangespoelde ouwe lijken die veel te lang in de zon hebben gelegen. Type Cromaquote:
Ik denk niet dat het aan jou ligt.. Ik snap m ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]waar is mijn dirty mind gebleven? (ik snap hem niet)
[..]
Viel vorige keer wel mee, maar is al even geleden.. En er is zon![]()
vamos a la playa betekend Laten we naar het strand gaanquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vamos a la Playa gaat niet over zandkastelen bouwen toch![]()
[..]
Allemaal vand ie aangespoelde ouwe lijken
Dan heeft iemand m ooit verkeerd uitgelegd aan mijquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
vamos a la playa betekend Laten we naar het strand gaan
WAar het gevoel juist en en de groove heet...?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
vamos a la playa betekend Laten we naar het strand gaan
ja voelt toch heerlijk zo op het strand en in het zonnetje is het soms verdomde heetquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
WAar het gevoel juist en en de groove heet...?
Daarvoor hoef ik niet op vakantie te gaanquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Viel vorige keer wel mee, maar is al even geleden.. En er is zon![]()
Jij dacht aan het nummer van T-spoon? Sex on the beach... Come on everybody..quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heeft iemand m ooit verkeerd uitgelegd aan mij![]()
![]()
Zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
Jij dacht aan het nummer van T-spoon? Sex on the beach... Come on everybody..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jij dacht aan het nummer van T-spoon? Sex on the beach... Come on everybody..
Dat Vamos a la Playa "Spelen op het strand" oid betekende. Maar dat is al lang geleden dat ik dat gehoord of bedacht hebquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:09 schreef nicomart het volgende:
wat dacht je dan?
Zie je nou wel. Zo slecht is het dus ook niet gesteld met mn talenknobbelquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:09 schreef Leinonlein het volgende:
Even de letterlijke vertaling dan maar
Vamos a la playa > we gaan naar het strand
A mí me gusta bailar > ik ben gek op dansen
el ritmo de la noche, > het ritme van de nacht (dat is dan misschien enigszins sexistisch)
sounds of fiesta ..... > sounds of feest
En zie je nou wel dat ik er geen hebquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Zo slecht is het dus ook niet gesteld met mn talenknobbel![]()
quote:
met jouw dirty mind had ik dan weer verwacht dat je zou zeggen dat zij 2 talenknobbels heeft en jij maar 1tjequote:
Dankuquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:09 schreef Leinonlein het volgende:
Even de letterlijke vertaling dan maar
Vamos a la playa > we gaan naar het strand
A mí me gusta bailar > ik ben gek op dansen
el ritmo de la noche, > het ritme van de nacht (dat is dan misschien enigszins sexistisch)
sounds of fiesta ..... > sounds of feest
Jij denkt dat ik die nog niet bedacht hadquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef nicomart het volgende:
met jouw dirty mind had ik dan weer verwacht dat je zou zeggen dat zij 2 talenknobbels heeft en jij maar 1tje
Zolang jullie me blijven aanmoedigen wordt het alleen maar ergerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef Jipje het volgende:
[..]Precies de reactie die ik verwachtteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat weet ik tochquote:
Inderdaad.. hoe kon ik het ook denkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die nog niet bedacht had![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vrouw die me begrijpt, het moet niet gekker worden![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vrouw die me begrijpt, het moet niet gekker worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
Is het niet zo dat juist de vrouwen de rare wezens zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg niksquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Sorry Yesse, was een grapje![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:25 schreef The_Dean het volgende:
The National Poetry Contest had come down to semi-finals between a Yale graduate and a redneck from Wyoming. They were both given a word, then allowed two minutes to study the word and come up with a poem that contained the word. The word they were given was “Timbuktu”
First to recite his poem was the Yale graduate. He confidently stepped to the microphone and said:
“Slowly across the desert sand
Trekked a lonely caravan
Men on camels, two by two
Destination: Timbuktu.”
The crowd went crazy. No way could the redneck top this, they thought.
The redneck, with sweat rolling down his face, made his way to the microphone and said:
“A friend and I a hunting went,
We spied three maidens in a tent,
They being three, we being two,
I bucked one and Tim bucked two.”
Needless to say, the redneck went to the finals.
Ik begrijp mannen beter dan vrouwenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is het niet zo dat juist de vrouwen de rare wezens zijn
In onze relatie niet, nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Is het niet zo dat juist de vrouwen de rare wezens zijn
The National Poetry Contest had come down to semi-finals between a Yale graduate and a redneck from Wyoming. They were both given a word, then allowed two minutes to study the word and come up with a poem that contained the word. The word they were given was “Timbuktu”
First to recite his poem was the Yale graduate. He confidently stepped to the microphone and said:
Trekked a lonely caravan
The redneck, with sweat rolling down his face, made his way to the microphone and said:
Hebben Nico en jij een relatiequote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef Jipje het volgende:
In onze relatie niet, nee.
Nee, maar begrijp ik mezelf? Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar begrijpen mannen jou ook, dat is de vraag
[..]
N.M.quote:![]()
Trekked a lonely caravan
Dat zou dan zijn "jugar por la playa". Misshcien komt het nog eens van pasquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat Vamos a la Playa "Spelen op het strand" oid betekende. Maar dat is al lang geleden dat ik dat gehoord of bedacht heb
quote:
Leer mij nooit zulke zinnen, dat kan voor mij heel pijnlijk uitpakkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat zou dan zijn "jugar por la playa". Misshcien komt het nog eens van pas
Je bent me allang kwijtquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
N.M.
Ideaalquote:
tu intiendes español muy bueno!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Zo slecht is het dus ook niet gesteld met mn talenknobbel![]()
quote:
nou, muy bueno zou ik niet zeggenquote:
Voor mijn gevoel begrijp je het heel goed! Nu zit er een groot verschil tussen mijn korte zinnetjes die je kunt lezen en een Spanjaard die een stortvloed van woorden over je heen gooit maar toch. Spaans lijkt erg op Frans en Engels en daarom valt er bij het lezen altijd wel veel uit op te maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
nou, muy bueno zou ik niet zeggen
maar vind het op het frans lijken, en dat heb ik wel 6 jaar gehad op school
Meet op de zaterdag (12 juli) van North Sea Jazz festivalquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:46 schreef Piles het volgende:
Zo, gaan we opeens allemaal weer wat doen
Maar wanneer is de meet nouhou
Het moet eigenlijk tussen 7 juni en 12 juli
\quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Meet op de zaterdag (12 juli) van North Sea Jazz festival![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel begrijp je het heel goed! Nu zit er een groot verschil tussen mijn korte zinnetjes die je kunt lezen en een Spanjaard die een stortvloed van woorden over je heen gooit maar toch. Spaans lijkt erg op Frans en Engels en daarom valt er bij het lezen altijd wel veel uit op te maken.
Eigenlijk is het gewoon muy facil.
Ik kan niet op 14 juniquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:46 schreef Piles het volgende:
Zo, gaan we opeens allemaal weer wat doen
Maar wanneer is de meet nouhou
Het moet eigenlijk tussen 7 juni en 12 juli
Zijn we het al eens op wat voor dag we het doen? Ik stem eigenlijk voor vrijdag (of een andere doordeweekse dag). In het weekend ligt voor sommige lastig ivm OV en werkquote:
Mja, dat blijf je wel een beetje houden natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
Maar volgens mij kan iedereen weer op een andere dag niet![]()
dat is tof dat je ons allemaal op uitnodiging meeneemt!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Meet op de zaterdag (12 juli) van North Sea Jazz festival![]()
maandag 4.00 tot vrijdag 19.00quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot hoelang is een OV eigenlijk geldig?
Ola preciosa, como estas?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je mist mijn summiere Spaanse lessen!
En de datum? Ivm zomervakantiequote:Op woensdag 21 mei 2008 10:58 schreef nicomart het volgende:
maandag 4.00 tot vrijdag 19.00
en welke datum voor de zomervakantie?quote:
Ik kan niet door de week, ivm werk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn we het al eens op wat voor dag we het doen? Ik stem eigenlijk voor vrijdag (of een andere doordeweekse dag). In het weekend ligt voor sommige lastig ivm OV en werk
Tot hoelang is een OV eigenlijk geldig?
[..]
quote:Mja, dat blijf je wel een beetje houden natuurlijk.
Een vrijdagmiddag vrij is onmogelijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
Ik kan niet door de week, ivm werk.
Ik werk doordeweeks en in het weekendquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan niet door de week, ivm werk.
[..]
En praten vind ik ook altijd lastig. Maar van Frans bak ik helemaal niks hoewel ik dat wel 3 jaar heb gehad op schoolquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Maar idd, als er een spanjaard begint te praten dan vergeet het maarLezend kun je er altijd wel iets uithalen.
Ja dat is wel apart... Maarja, spaans heb je nu dagelijks om je heen, dat scheelt ook veelquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En praten vind ik ook altijd lastig. Maar van Frans bak ik helemaal niks hoewel ik dat wel 3 jaar heb gehad op school.
Gewoon doen alsof je een artiest bent en dan de artiesteningang binnenlopen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is tof dat je ons allemaal op uitnodiging meeneemt!
Ik kan op zondagquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik neem er gewoon vrij voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
enige probleem is... Dean speelt friese rock, ik kan niet eens een gitaar vasdt houdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een artiest bent en dan de artiesteningang binnenlopen.
Dean levert de gitaren die we nodig hebben om op een artiest te lijken
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kan op zondag
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Ola guapo! Estoy muy bien, hay mucho trabajo hoy pero el tiempo es calor > no me quejarsequote:
16 juli - 16 augustusquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en welke datum voor de zomervakantie?
Ik kan mijn OV vanaf 1 juni weer ophalen!
Klopt. Vrijdag tot 19:00 is zooooooooooooo oudquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
16 juli - 16 augustus
En op mijn OV staat dat ik tot zaterdag 04.00 kan reizen
Ja ik dacht al, dan rijd ik vaak illegaalquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt. Vrijdag tot 19:00 is zooooooooooooo oud
Jaaaaaaaaaquote:
je hoeft ook alleen een gitaarkoffer vast te houden, je hoeft geen solo te spelen voordat je binnenkomtquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
enige probleem is... Dean speelt friese rock, ik kan niet eens een gitaar vasdt houdenMaar goed we kunnen het proberen
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
je hoeft ook alleen een gitaarkoffer vast te houden, je hoeft geen solo te spelen voordat je binnenkomt
dat moet nog wel lukken denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
je hoeft ook alleen een gitaarkoffer vast te houden, je hoeft geen solo te spelen voordat je binnenkomt
quote:
En het scheelt dat ik nu wil leren, dat is ooit anders geweest, lang lang geleden toen ik nog Franse les had van mevrouw zuurpruim. Sowieso leer je op de middelbare school zo slecht talen, de leraren leggen toch altijd alles in het Nederlands uit, en oefenen met natives gaat ook vrij lastig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat is wel apart... Maarja, spaans heb je nu dagelijks om je heen, dat scheelt ook veel
Fransquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En het scheelt dat ik nu wil leren, dat is ooit anders geweest, lang lang geleden toen ik nog Franse les had van mevrouw zuurpruim. Sowieso leer je op de middelbare school zo slecht talen, de leraren leggen toch altijd alles in het Nederlands uit, en oefenen met natives gaat ook vrij lastig.
Maar Frans lezen gaat nog wel aardig.
Ga vast bedenken welke taal ik nog meer wil leren, de stap naar Italiaans is niet zo groot.
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stickquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat moet nog wel lukken denk ikmaar goed, zet ons gewoon even op de gastenlijst wil je? kun jij toch wel regelen? 15 man op de gastenlijst, ik kan wel even een naam van een bedrijf bedenken, iets internationaals ofzo, met veel aanzien
Ja nog ffquote:
International Stage holdingquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stick.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef littledevilSC het volgende:
Zo, nog maar 2 topics even snel doorbladeren en ik ben weer bij.Fijn, zo'n dagje school. Mis meteen weet ik hoeveel. Mja, weer allerhande dingen geleerd over conflicthantering.
Jiechei
Oh, hoi bij de weg.
Tuurlijk, waarom nietquote:
British American Tobaccoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stick.
Kut, waar begin ik aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ola guapo! Estoy muy bien, hay mucho trabajo hoy pero el tiempo es calor > no me quejarse. Y tu, que tal?
nee...quote:
in Groningen!quote:
quote:
Practicumzaalquote:
Als het op een zondag gaat dan mag het ook best in Groningenquote:
Staphorst!quote:
Jij hebt heulemaal niks te zeggen, want je komt niet eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als het op een zondag gaat dan mag het ook best in Groningenanders gaan we naar Staphorst, keuze is aan jou!
Sorry?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt heulemaal niks te zeggen, want je komt niet eens
Ik ga geen 25 euro betalen voor een treinkaartje enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als het op een zondag gaat dan mag het ook best in Groningenanders gaan we naar Staphorst, keuze is aan jou!
INDERDAAD!quote:
en je verwacht wel dat ik even 25-30 euro neer ga leggen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga geen 25 euro betalen voor een treinkaartje enzoDan maar een andere keer meet enzo
Duh. Nee maar waraom niet centraal in Utrecht? Moet iedereen reizen/betalen, hebben we daar iig geen gezeur over lijkt me...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en je verwacht wel dat ik even 25-30 euro neer ga leggen?
Als het op zondag is bestaat de kans dat ik de auto pak, en dan moet ik eigenlijk altijd langs Rotterdamquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga geen 25 euro betalen voor een treinkaartje enzoDan maar een andere keer meet enzo
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
INDERDAAD!
ja, kloptquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. Nee maar waraom niet centraal in Utrecht? Moet iedereen reizen/betalen, hebben we daar iig geen gezeur over lijkt me...
Mmh, hipquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het op zondag is bestaat de kans dat ik de auto pak, en dan moet ik eigenlijk altijd langs Rotterdam
Citroen Berlingo, dus dat komt wel goed. Kan gewoon 5 man normaal in zittenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, hipHeb je wel een beetje fikse auto, anders pas ik niet voor zo lang
Haha dont worry Dean!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kut, waar begin ik aan![]()
![]()
Uhm, met mij wel aardig, laatste stageweek, volgende week al werken
Tussen 7 juni en 12 juli zoals het er nu voor staatquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Welke datum gaat het nou worden dan? in Juni ergens of Juli? anders moeten we misschien meeten in Portugal...
Wij kunnen meeten in Portugal in Juliquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha dont worry Dean!![]()
Laatste week al, damn wat gaat dat snel he. Ik heb officieel ook nog 5 weken maar misschien blijf ik wat langer omdat ik extra vrije dagen nodig heb voor mijn scriptieverdedigin. Blijf je daar full time, of is het alleen voor de vakantie?
Ik wil ook naar de meet komen maar ja, aangezien ik wat ver uit de buurt zit gaat het niet lukken denk ik.
Liggend, dat bevalt me welquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Citroen Berlingo, dus dat komt wel goed. Kan gewoon 5 man normaal in zitten
En anders kun je er zo'n beetje liggend in
11 of 12 juli, ga twee weekjes trainen in Portugalquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen 7 juni en 12 juli zoals het er nu voor staat
Wanneer ga je weg dan?
Ik zei toch, gooi die stoel naar achterenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, hipHeb je wel een beetje fikse auto, anders pas ik niet voor zo lang
Hij kon niet verder naar achterquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zei toch, gooi die stoel naar achteren
Ja gezellig, in mn eentje op het dakquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er nog meer mensen meemoeten regel ik wel ff een skibox voor je. Lijkt me ideaal voor je
Mja en ik mag niet eens bellen in de practicumzaal, officieelquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelfde, tis een zaal met mensen en concentratie
Uuh jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Haal die stoel eruit en ga op de achterbank zitten
Dealquote:[..]
Zal ik maar een 2-persoons doen dan
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Haal die stoel eruit en ga op de achterbank zitten
[..]
Zal ik maar een 23-persoons doen dan
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij?
En dan van mij verwachten dat ik gewoon achter het stuur ga zitten zeker![]()
Loesje
Ja maar ik las 2-persoons autoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou jou toch nooit vergeten op te halen johquote:![]()
ja....quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denken
[..]
Ik zou jou toch nooit vergeten op te halen joh
quote:
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(die foto is trouwens vlakbij mijn huis gemaakt)
Nee, een camper, in een caravan mag je niet aanwezig tijdens het rijdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denken
quote:
En wie ben jij, de Plaaggeestquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!![]()
B100quote:
Nee, in een skibox welquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Jipje het volgende:
Nee, een camper, in een caravan mag je niet aanwezig tijdens het rijden
ik denk dat ik gewoon de trein neemquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:03 schreef nicomart het volgende:
ik ga wel in de aanhanger erachter..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Van Adriaan, dat kan ik nog aan.. Maar Bassie.. Bas is echt chagerijnige eikel..quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!![]()
ja bassie woont toch ook in Vlaardingen. Heb m al regelmatig gezien bij pathe de kuip ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(die foto is trouwens vlakbij mijn huis gemaakt)
Eens. Maar de serie is gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Van Adriaan, dat kan ik nog aan.. Maar Bassie.. Bas is echt chagerijnige eikel..
wheheheh! Yesse is de dochter van Bassie en Adriaan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Van Adriaan, dat kan ik nog aan.. Maar Bassie.. Bas is echt chagerijnige eikel..
Yenice aka. Freckles says:quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh wanneer ben je precies in Portugal, en waar precies in Portugal? Wil nog wel een weekendje Lissabon doen! Berlijn 1 augustus, even onthouden. Moet nog even een weekje Berlijn inplannen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wij kunnen meeten in Portugal in JuliOF OF OF ! 1 augustus in Berlijn!
Bassie woont aan de havenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja bassie woont toch ook in Vlaardingen. Heb m al regelmatig gezien bij pathe de kuip ofzo
Ik ben in Portugal van de 14 tot de 26ste, ga twee weekjes zeilen daarquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh wanneer ben je precies in Portugal, en waar precies in Portugal? Wil nog wel een weekendje Lissabon doen! Berlijn 1 augustus, even onthouden. Moet nog even een weekje Berlijn inplannen.
Omg ik wil teveel haha.
Lieve schat dat is fysiek onmogelijk...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yenice aka. Freckles says:
hahaha
Yenice aka. Freckles says:
ja maar het is echt zo
Jan Pieter // (Library) says:
dat je de dochter van Bassie en Adriaan bent?![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahahahahaha
Als je em groot genoeg maakt en een doorgang maakt in het dak van de auto is het net een camperquote:
Moet je vragen of je die mag lenenquote:Het meisje waar ik over verteld heb () heeft een camper
Met z'n 3en in een skibox op het dak van een rijdende ook denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve schat dat is fysiek onmogelijk...
Fysek ja, maar gelukkig is nederland 1 van de weinige landen waar je als homo stel mag adopterenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve schat dat is fysiek onmogelijk...
omdat je met 2 vrouwen opstap gaat ;')quote:
Uhuhquote:
Je vergeet Bartquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
omdat je met 2 vrouwen opstap gaat ;')
Dan vraag je eerst of ze meegaat, dan of zij wil rijden met d'r camper en dan ga je samen achterin zittenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
Dan vraag je eerst of ze meegaat, dan of zij wil rijden met d'r camper, dan vraagt zij of dr vriend mee mag en dan gaan zij samen achterin zitten![]()
quote:
Wacht ff hoor.. Wie rijdt er dan ?Als zij ook naar achteren gaat?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan vraag je eerst of ze meegaat, dan of zij wil rijden met d'r camper en dan ga je samen achterin zitten![]()
Dat gaat toch niet helpen, maakt het mss alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
Ow ja sorry, we zouden steun bieden...
Dan rij ik wel, gaaf, zo'n camperquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wacht ff hoor.. Wie rijdt er dan ?Als zij ook naar achteren gaat?
Jipje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wacht ff hoor.. Wie rijdt er dan ?Als zij ook naar achteren gaat?
Ik ga met een camper naar Portugalquote:
Hij komt als het in Grunn is!quote:
Wanneer in Groningen neem ik het in serieuse overweging.quote:
dat geld namelijk ook wel een beetje voor mijquote:
Maakt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet helpen, maakt het mss alleen nog maar erger
Maar ik vind het wel lief![]()
Groningen valt dus definitief afquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer in Groningen neem ik het in serieuse overweging.
Ik ben al blij genoeg dat mn ouders me de camper aanbieden een 2weekse trainingsweek voor mn zeilen is echt niet goedkoop hoor...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kamperen [ afbeelding ]
Daar zijn campers niet voor bedoeld
Vind het superlief van julliequote:Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
Maakt het alleen maar erger
En tis nog wel zo goed bedoeld....
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ben al blij genoeg dat mn ouders me de camper aanbieden een 2weekse trainingsweek voor mn zeilen is echt niet goedkoop hoor...
denk je dat er geslapen wordt in die camper dan? Jipje misschien maar de restquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
Als we met camper gaan moeten we op zaterdag weg, en dan kunnen we in de camper slapendan is Groningen nog een beetje mogelijk.
Anders zijn we 4 uur onderweg
Zei ik toch, 2 dagen meetquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
Als we met camper gaan moeten we op zaterdag weg, en dan kunnen we in de camper slapendan is Groningen nog een beetje mogelijk.
Puik plan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zei ik toch, 2 dagen meet
Of de "StageSC komt naar Groningen toe deze zomer" wordt nog waarheid
.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat er geslapen wordt in die camper dan? Jipje misschien maar de rest![]()
Dus het word groningen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaloers?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het superlief van jullie![]()
Maar al die aandacht maakt het gemis groter
En ik word er jaloers van
dus?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
.....
Sowieso, zonder slaap val ik echt neer
Jipje misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat er geslapen wordt in die camper dan? Jipje misschien maar de rest![]()
Dus het word groningen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee was meer dat ik er vanuit ging dat die andere 4 geen zin hadden in een trioquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jipje misschien?![]()
Jullie vinden me een saaie trien...![]()
Oke.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee was meer dat ik er vanuit ging dat die andere 4 geen zin hadden in een trio![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:13 schreef Californium het volgende:
Wie?
Geen flauw idee, iets met een skiboxquote:Wat?
Utrecht, Nijmegen, Groningen of Zeelandquote:Waar?
Tussen 7 juni en 12 juliquote:en wanneer?
Vandaag en morgen nog. Daarna vrijdag maandag en dinsdag vrijquote:
Ik vind dat het tijd wordt dat we iets gaan plannenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
Ja maar dat wist ik allemaal al!!! Niets nieuws?
Oh vast wel, maar dat ga ik niet vertellenquote:Nog wat gebeurd in mijn afwezigheid?
Ik nietquote:
http://www.isitfriday.biz/quote:
Oh nee, helemaal niet. Dat zou ik je wel durven vertellenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:23 schreef Californium het volgende:
Waarom wil je dat niet vertellen![]()
Jullie hebben vast geroddeld over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook dat het zaterdag isquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik wil dat het zaterdag is, met een kleine tussenstop op morgenavond want dan is mijn mama jarig
(nouja de hele dag maar mn cadeautjes enzo krijgt ze morgenavond
)
Was jouw portfolio niet:quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word gekIk kan geen leuke titel voor portfolio bedenken
Nee, das mijnequote:Op woensdag 21 mei 2008 13:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Was jouw portfolio niet:
"Stage SC in Boekvorm"
Yessiefolioquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word gekIk kan geen leuke titel voor portfolio bedenken
Owjaquote:
inderdaad.. maar goed als je dat portfolio bezoekt wordt je spontaan yessiefiel natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou meer betrekking hebben op een persoon
Nieuwe soort geaardheidquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. maar goed als je dat portfolio bezoekt wordt je spontaan yessiefiel natuurlijk
Dan wordt het wel een beetje eng...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou meer betrekking hebben op een persoon
Waar val ik dan wel niet onder?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist! Ik heb gehoord dat er ook Californiumfielen zijn
bekt alleen wat minder
Ik mis allerlei dingen hierquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist! Ik heb gehoord dat er ook Californiumfielen zijn
bekt alleen wat minder
Dat van die -fiel verzint ie ter plekkequote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mis allerlei dingen hierDie over mij gaan
Niet eerlijk dat ik niets weet....Jullie met PM en msn en ik niet
![]()
Ik heb ook geen msn en er is ook niemand die mij pm't...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mis allerlei dingen hierDie over mij gaan
Niet eerlijk dat ik niets weet....Jullie met PM en msn en ik niet
![]()
Je naam?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
hihi....liever nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat van die -fiel verzint ie ter plekke
En ik pm je toch
En je mag me ook toevoegen op msn hoor
awww....quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen msn en er is ook niemand die mij pm't...
quote:
Ik voeg iedereen toe op msn, dus grijp je kansquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
Mja, daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
hihi....liever nietVind het wel leuk enzo anoniem...
Ik krijg niets meer terugquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat van die -fiel verzint ie ter plekke
En ik pm je toch
En je mag me ook toevoegen op msn hoor
Join the club!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voeg iedereen toe op msn, dus grijp je kans
[..]
Mja, daar was ik al bang voor
Ik moest er iemand voor pmmen, maar ik krijg ook niks terugquote:
Tijd voor een meet dusquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Cali, ik krijg ook weinig meer mee laatste tijd hoor
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voeg iedereen toe op msn, dus grijp je kans
Loesje
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, maar ik heb ook niet het idee dat ik veel mis.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
hoe overleef jij?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb vriendenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou het niet zeggen, maar ik ook een paarquote:
Maar die spreek ik regelmatig op msn![]()
Dat gelooft Kuno vast weer nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef nicomart het volgende:
heterofiel?
Ik nooit, ik spreek ze gewoon irlquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik ook een paar
Maar die spreek ik regelmatig op msn
Ik woon er iets te ver vandaan eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:00 schreef Jipje het volgende:
Ik nooit, ik spreek ze gewoon irlVeel fijner dan msn
maar daar msn ik ook mee.. Niet met jouw vrienden natuurlijk, maar met mijn eigen vrienden. Scheelt ook weer in de telefoonkostenquote:
En ik bedenk me net dat ik de afgelopen dagen eigenlijk niks gedaan hebquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
Hé het gaat wel sneller dan voorheen dit topic
Hahaha, ik besef me net dat ik de afgelopen dagen veel heb gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik bedenk me net dat ik de afgelopen dagen eigenlijk niks gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |