Was jouw portfolio niet:quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word gekIk kan geen leuke titel voor portfolio bedenken
Nee, das mijnequote:Op woensdag 21 mei 2008 13:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Was jouw portfolio niet:
"Stage SC in Boekvorm"
Yessiefolioquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word gekIk kan geen leuke titel voor portfolio bedenken
Owjaquote:
inderdaad.. maar goed als je dat portfolio bezoekt wordt je spontaan yessiefiel natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou meer betrekking hebben op een persoon
Nieuwe soort geaardheidquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. maar goed als je dat portfolio bezoekt wordt je spontaan yessiefiel natuurlijk
Dan wordt het wel een beetje eng...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou meer betrekking hebben op een persoon
Waar val ik dan wel niet onder?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist! Ik heb gehoord dat er ook Californiumfielen zijn
bekt alleen wat minder
Ik mis allerlei dingen hierquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist! Ik heb gehoord dat er ook Californiumfielen zijn
bekt alleen wat minder
Dat van die -fiel verzint ie ter plekkequote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mis allerlei dingen hierDie over mij gaan
Niet eerlijk dat ik niets weet....Jullie met PM en msn en ik niet
![]()
Ik heb ook geen msn en er is ook niemand die mij pm't...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mis allerlei dingen hierDie over mij gaan
Niet eerlijk dat ik niets weet....Jullie met PM en msn en ik niet
![]()
Je naam?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
hihi....liever nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat van die -fiel verzint ie ter plekke
En ik pm je toch
En je mag me ook toevoegen op msn hoor
awww....quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen msn en er is ook niemand die mij pm't...
quote:
Ik voeg iedereen toe op msn, dus grijp je kansquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
Ik heb ook geen msn en er is ook niemand die mij pm't...
Mja, daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
hihi....liever nietVind het wel leuk enzo anoniem...
Ik krijg niets meer terugquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat van die -fiel verzint ie ter plekke
En ik pm je toch
En je mag me ook toevoegen op msn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |