inderdaad.. maar goed als je dat portfolio bezoekt wordt je spontaan yessiefiel natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou meer betrekking hebben op een persoon
Nieuwe soort geaardheidquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. maar goed als je dat portfolio bezoekt wordt je spontaan yessiefiel natuurlijk
Dan wordt het wel een beetje eng...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou meer betrekking hebben op een persoon
Waar val ik dan wel niet onder?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist! Ik heb gehoord dat er ook Californiumfielen zijn
bekt alleen wat minder
Ik mis allerlei dingen hierquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist! Ik heb gehoord dat er ook Californiumfielen zijn
bekt alleen wat minder
Dat van die -fiel verzint ie ter plekkequote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mis allerlei dingen hierDie over mij gaan
Niet eerlijk dat ik niets weet....Jullie met PM en msn en ik niet
![]()
Ik heb ook geen msn en er is ook niemand die mij pm't...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mis allerlei dingen hierDie over mij gaan
Niet eerlijk dat ik niets weet....Jullie met PM en msn en ik niet
![]()
Je naam?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:30 schreef Yesse het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik word gekIk kan geen leuke titel voor portfolio bedenken
hihi....liever nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat van die -fiel verzint ie ter plekke
En ik pm je toch
En je mag me ook toevoegen op msn hoor
awww....quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen msn en er is ook niemand die mij pm't...
quote:
Ik voeg iedereen toe op msn, dus grijp je kansquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
Mja, daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
hihi....liever nietVind het wel leuk enzo anoniem...
Ik krijg niets meer terugquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat van die -fiel verzint ie ter plekke
En ik pm je toch
En je mag me ook toevoegen op msn hoor
Join the club!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voeg iedereen toe op msn, dus grijp je kans
[..]
Mja, daar was ik al bang voor
Ik moest er iemand voor pmmen, maar ik krijg ook niks terugquote:
Tijd voor een meet dusquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Cali, ik krijg ook weinig meer mee laatste tijd hoor
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voeg iedereen toe op msn, dus grijp je kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, maar ik heb ook niet het idee dat ik veel mis.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
hoe overleef jij?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb vriendenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef Jipje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou het niet zeggen, maar ik ook een paarquote:
Maar die spreek ik regelmatig op msn![]()
Dat gelooft Kuno vast weer nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:55 schreef nicomart het volgende:
heterofiel?
Ik nooit, ik spreek ze gewoon irlquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik ook een paar
Maar die spreek ik regelmatig op msn
Ik woon er iets te ver vandaan eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:00 schreef Jipje het volgende:
Ik nooit, ik spreek ze gewoon irlVeel fijner dan msn
maar daar msn ik ook mee.. Niet met jouw vrienden natuurlijk, maar met mijn eigen vrienden. Scheelt ook weer in de telefoonkostenquote:
En ik bedenk me net dat ik de afgelopen dagen eigenlijk niks gedaan hebquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef Yesse het volgende:
Hé het gaat wel sneller dan voorheen dit topic
Hahaha, ik besef me net dat ik de afgelopen dagen veel heb gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik bedenk me net dat ik de afgelopen dagen eigenlijk niks gedaan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |