quote:
En het scheelt dat ik nu wil leren, dat is ooit anders geweest, lang lang geleden toen ik nog Franse les had van mevrouw zuurpruim. Sowieso leer je op de middelbare school zo slecht talen, de leraren leggen toch altijd alles in het Nederlands uit, en oefenen met natives gaat ook vrij lastig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat is wel apart... Maarja, spaans heb je nu dagelijks om je heen, dat scheelt ook veel
Fransquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En het scheelt dat ik nu wil leren, dat is ooit anders geweest, lang lang geleden toen ik nog Franse les had van mevrouw zuurpruim. Sowieso leer je op de middelbare school zo slecht talen, de leraren leggen toch altijd alles in het Nederlands uit, en oefenen met natives gaat ook vrij lastig.
Maar Frans lezen gaat nog wel aardig.
Ga vast bedenken welke taal ik nog meer wil leren, de stap naar Italiaans is niet zo groot.
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stickquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat moet nog wel lukken denk ikmaar goed, zet ons gewoon even op de gastenlijst wil je? kun jij toch wel regelen? 15 man op de gastenlijst, ik kan wel even een naam van een bedrijf bedenken, iets internationaals ofzo, met veel aanzien
Ja nog ffquote:
International Stage holdingquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stick.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef littledevilSC het volgende:
Zo, nog maar 2 topics even snel doorbladeren en ik ben weer bij.Fijn, zo'n dagje school. Mis meteen weet ik hoeveel. Mja, weer allerhande dingen geleerd over conflicthantering.
Jiechei
Oh, hoi bij de weg.
Tuurlijk, waarom nietquote:
British American Tobaccoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stick.
Kut, waar begin ik aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ola guapo! Estoy muy bien, hay mucho trabajo hoy pero el tiempo es calor > no me quejarse. Y tu, que tal?
nee...quote:
in Groningen!quote:
quote:
Practicumzaalquote:
Als het op een zondag gaat dan mag het ook best in Groningenquote:
Staphorst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |