quote:
En het scheelt dat ik nu wil leren, dat is ooit anders geweest, lang lang geleden toen ik nog Franse les had van mevrouw zuurpruim. Sowieso leer je op de middelbare school zo slecht talen, de leraren leggen toch altijd alles in het Nederlands uit, en oefenen met natives gaat ook vrij lastig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat is wel apart... Maarja, spaans heb je nu dagelijks om je heen, dat scheelt ook veel
Fransquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En het scheelt dat ik nu wil leren, dat is ooit anders geweest, lang lang geleden toen ik nog Franse les had van mevrouw zuurpruim. Sowieso leer je op de middelbare school zo slecht talen, de leraren leggen toch altijd alles in het Nederlands uit, en oefenen met natives gaat ook vrij lastig.
Maar Frans lezen gaat nog wel aardig.
Ga vast bedenken welke taal ik nog meer wil leren, de stap naar Italiaans is niet zo groot.
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stickquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat moet nog wel lukken denk ikmaar goed, zet ons gewoon even op de gastenlijst wil je? kun jij toch wel regelen? 15 man op de gastenlijst, ik kan wel even een naam van een bedrijf bedenken, iets internationaals ofzo, met veel aanzien
Ja nog ffquote:
International Stage holdingquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stick.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:23 schreef littledevilSC het volgende:
Zo, nog maar 2 topics even snel doorbladeren en ik ben weer bij.Fijn, zo'n dagje school. Mis meteen weet ik hoeveel. Mja, weer allerhande dingen geleerd over conflicthantering.
Jiechei
Oh, hoi bij de weg.
Tuurlijk, waarom nietquote:
British American Tobaccoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hehe dinges uit Berlijn? Ik heb nog steeds die überhippe USB stick.
Kut, waar begin ik aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ola guapo! Estoy muy bien, hay mucho trabajo hoy pero el tiempo es calor > no me quejarse. Y tu, que tal?
nee...quote:
in Groningen!quote:
quote:
Practicumzaalquote:
Als het op een zondag gaat dan mag het ook best in Groningenquote:
Staphorst!quote:
Jij hebt heulemaal niks te zeggen, want je komt niet eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als het op een zondag gaat dan mag het ook best in Groningenanders gaan we naar Staphorst, keuze is aan jou!
Sorry?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt heulemaal niks te zeggen, want je komt niet eens
Ik ga geen 25 euro betalen voor een treinkaartje enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als het op een zondag gaat dan mag het ook best in Groningenanders gaan we naar Staphorst, keuze is aan jou!
INDERDAAD!quote:
en je verwacht wel dat ik even 25-30 euro neer ga leggen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga geen 25 euro betalen voor een treinkaartje enzoDan maar een andere keer meet enzo
Duh. Nee maar waraom niet centraal in Utrecht? Moet iedereen reizen/betalen, hebben we daar iig geen gezeur over lijkt me...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en je verwacht wel dat ik even 25-30 euro neer ga leggen?
Als het op zondag is bestaat de kans dat ik de auto pak, en dan moet ik eigenlijk altijd langs Rotterdamquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga geen 25 euro betalen voor een treinkaartje enzoDan maar een andere keer meet enzo
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
INDERDAAD!
ja, kloptquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. Nee maar waraom niet centraal in Utrecht? Moet iedereen reizen/betalen, hebben we daar iig geen gezeur over lijkt me...
Mmh, hipquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het op zondag is bestaat de kans dat ik de auto pak, en dan moet ik eigenlijk altijd langs Rotterdam
Citroen Berlingo, dus dat komt wel goed. Kan gewoon 5 man normaal in zittenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, hipHeb je wel een beetje fikse auto, anders pas ik niet voor zo lang
Haha dont worry Dean!quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kut, waar begin ik aan![]()
![]()
Uhm, met mij wel aardig, laatste stageweek, volgende week al werken
Tussen 7 juni en 12 juli zoals het er nu voor staatquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Welke datum gaat het nou worden dan? in Juni ergens of Juli? anders moeten we misschien meeten in Portugal...
Wij kunnen meeten in Portugal in Juliquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha dont worry Dean!![]()
Laatste week al, damn wat gaat dat snel he. Ik heb officieel ook nog 5 weken maar misschien blijf ik wat langer omdat ik extra vrije dagen nodig heb voor mijn scriptieverdedigin. Blijf je daar full time, of is het alleen voor de vakantie?
Ik wil ook naar de meet komen maar ja, aangezien ik wat ver uit de buurt zit gaat het niet lukken denk ik.
Liggend, dat bevalt me welquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Citroen Berlingo, dus dat komt wel goed. Kan gewoon 5 man normaal in zitten
En anders kun je er zo'n beetje liggend in
11 of 12 juli, ga twee weekjes trainen in Portugalquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen 7 juni en 12 juli zoals het er nu voor staat
Wanneer ga je weg dan?
Ik zei toch, gooi die stoel naar achterenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, hipHeb je wel een beetje fikse auto, anders pas ik niet voor zo lang
Hij kon niet verder naar achterquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zei toch, gooi die stoel naar achteren
Ja gezellig, in mn eentje op het dakquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Als er nog meer mensen meemoeten regel ik wel ff een skibox voor je. Lijkt me ideaal voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |