Ik ga met een camper naar Portugalquote:
Hij komt als het in Grunn is!quote:
Wanneer in Groningen neem ik het in serieuse overweging.quote:
dat geld namelijk ook wel een beetje voor mijquote:
Maakt het alleen maar ergerquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet helpen, maakt het mss alleen nog maar erger
Maar ik vind het wel lief![]()
Groningen valt dus definitief afquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer in Groningen neem ik het in serieuse overweging.
Ik ben al blij genoeg dat mn ouders me de camper aanbieden een 2weekse trainingsweek voor mn zeilen is echt niet goedkoop hoor...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kamperen [ afbeelding ]
Daar zijn campers niet voor bedoeld
Vind het superlief van julliequote:Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
Maakt het alleen maar erger
En tis nog wel zo goed bedoeld....
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ben al blij genoeg dat mn ouders me de camper aanbieden een 2weekse trainingsweek voor mn zeilen is echt niet goedkoop hoor...
denk je dat er geslapen wordt in die camper dan? Jipje misschien maar de restquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
Als we met camper gaan moeten we op zaterdag weg, en dan kunnen we in de camper slapendan is Groningen nog een beetje mogelijk.
Anders zijn we 4 uur onderweg
Zei ik toch, 2 dagen meetquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
Als we met camper gaan moeten we op zaterdag weg, en dan kunnen we in de camper slapendan is Groningen nog een beetje mogelijk.
Puik plan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Yesse het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zei ik toch, 2 dagen meet
Of de "StageSC komt naar Groningen toe deze zomer" wordt nog waarheid
.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat er geslapen wordt in die camper dan? Jipje misschien maar de rest![]()
Dus het word groningen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaloers?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het superlief van jullie![]()
Maar al die aandacht maakt het gemis groter
En ik word er jaloers van
dus?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
.....
Sowieso, zonder slaap val ik echt neer
Jipje misschien?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat er geslapen wordt in die camper dan? Jipje misschien maar de rest![]()
Dus het word groningen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee was meer dat ik er vanuit ging dat die andere 4 geen zin hadden in een trioquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jipje misschien?![]()
Jullie vinden me een saaie trien...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |