Mja en ik mag niet eens bellen in de practicumzaal, officieelquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelfde, tis een zaal met mensen en concentratie
Uuh jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Haal die stoel eruit en ga op de achterbank zitten
Dealquote:[..]
Zal ik maar een 2-persoons doen dan
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Haal die stoel eruit en ga op de achterbank zitten
[..]
Zal ik maar een 23-persoons doen dan
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij?
En dan van mij verwachten dat ik gewoon achter het stuur ga zitten zeker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ja maar ik las 2-persoons autoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou jou toch nooit vergeten op te halen johquote:![]()
ja....quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denken
[..]
Ik zou jou toch nooit vergeten op te halen joh
quote:
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(die foto is trouwens vlakbij mijn huis gemaakt)
Nee, een camper, in een caravan mag je niet aanwezig tijdens het rijdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denken
quote:
En wie ben jij, de Plaaggeestquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!![]()
B100quote:
Nee, in een skibox welquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Jipje het volgende:
Nee, een camper, in een caravan mag je niet aanwezig tijdens het rijden
ik denk dat ik gewoon de trein neemquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:03 schreef nicomart het volgende:
ik ga wel in de aanhanger erachter..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Van Adriaan, dat kan ik nog aan.. Maar Bassie.. Bas is echt chagerijnige eikel..quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!![]()
ja bassie woont toch ook in Vlaardingen. Heb m al regelmatig gezien bij pathe de kuip ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(die foto is trouwens vlakbij mijn huis gemaakt)
Eens. Maar de serie is gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Van Adriaan, dat kan ik nog aan.. Maar Bassie.. Bas is echt chagerijnige eikel..
wheheheh! Yesse is de dochter van Bassie en Adriaan!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. Van Adriaan, dat kan ik nog aan.. Maar Bassie.. Bas is echt chagerijnige eikel..
Yenice aka. Freckles says:quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh wanneer ben je precies in Portugal, en waar precies in Portugal? Wil nog wel een weekendje Lissabon doen! Berlijn 1 augustus, even onthouden. Moet nog even een weekje Berlijn inplannen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wij kunnen meeten in Portugal in JuliOF OF OF ! 1 augustus in Berlijn!
Bassie woont aan de havenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja bassie woont toch ook in Vlaardingen. Heb m al regelmatig gezien bij pathe de kuip ofzo
Ik ben in Portugal van de 14 tot de 26ste, ga twee weekjes zeilen daarquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh wanneer ben je precies in Portugal, en waar precies in Portugal? Wil nog wel een weekendje Lissabon doen! Berlijn 1 augustus, even onthouden. Moet nog even een weekje Berlijn inplannen.
Omg ik wil teveel haha.
Lieve schat dat is fysiek onmogelijk...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yenice aka. Freckles says:
hahaha
Yenice aka. Freckles says:
ja maar het is echt zo
Jan Pieter // (Library) says:
dat je de dochter van Bassie en Adriaan bent?![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahahahahaha
Als je em groot genoeg maakt en een doorgang maakt in het dak van de auto is het net een camperquote:
Moet je vragen of je die mag lenenquote:Het meisje waar ik over verteld heb () heeft een camper
Met z'n 3en in een skibox op het dak van een rijdende ook denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve schat dat is fysiek onmogelijk...
Fysek ja, maar gelukkig is nederland 1 van de weinige landen waar je als homo stel mag adopterenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve schat dat is fysiek onmogelijk...
omdat je met 2 vrouwen opstap gaat ;')quote:
Uhuhquote:
Je vergeet Bartquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
omdat je met 2 vrouwen opstap gaat ;')
Dan vraag je eerst of ze meegaat, dan of zij wil rijden met d'r camper en dan ga je samen achterin zittenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
Dan vraag je eerst of ze meegaat, dan of zij wil rijden met d'r camper, dan vraagt zij of dr vriend mee mag en dan gaan zij samen achterin zitten![]()
quote:
Wacht ff hoor.. Wie rijdt er dan ?Als zij ook naar achteren gaat?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan vraag je eerst of ze meegaat, dan of zij wil rijden met d'r camper en dan ga je samen achterin zitten![]()
Dat gaat toch niet helpen, maakt het mss alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
Ow ja sorry, we zouden steun bieden...
Dan rij ik wel, gaaf, zo'n camperquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wacht ff hoor.. Wie rijdt er dan ?Als zij ook naar achteren gaat?
Jipje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wacht ff hoor.. Wie rijdt er dan ?Als zij ook naar achteren gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |