Mja en ik mag niet eens bellen in de practicumzaal, officieelquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelfde, tis een zaal met mensen en concentratie
Uuh jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Haal die stoel eruit en ga op de achterbank zitten
Dealquote:[..]
Zal ik maar een 2-persoons doen dan
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Haal die stoel eruit en ga op de achterbank zitten
[..]
Zal ik maar een 23-persoons doen dan
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij?
En dan van mij verwachten dat ik gewoon achter het stuur ga zitten zeker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ja maar ik las 2-persoons autoquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Bravebart wel genoeg ruimte hadden dan? of ben je zo dik? wie wou je nog meer in de skibox?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou jou toch nooit vergeten op te halen johquote:![]()
ja....quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denken
[..]
Ik zou jou toch nooit vergeten op te halen joh
quote:
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(die foto is trouwens vlakbij mijn huis gemaakt)
Nee, een camper, in een caravan mag je niet aanwezig tijdens het rijdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter aan een caravan kunnen gaan denken
quote:
En wie ben jij, de Plaaggeestquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij de dochter van Bassie en Adriaan was!![]()
B100quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |