College is zinloos dat kan ik je na bijna 6 jaar studeren wel zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:00 schreef Bravebart het volgende:
Mmh misschien had ik toch eerste uur college vandaag, aangezien ik niemand in de trein zie![]()
Nou, gewoon is het niet... Maar ik geloof dat ik al in geen jaren meer 'gewoon' verkouden geweest benquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dan ook thuis gebleven
Hup, je bed in jij![]()
Tenzij het gewoon een verkoudheidje is, dan moet je je niet zo aanstellen
College is goed om in uit te slapenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
College is zinloos dat kan ik je na bijna 6 jaar studeren wel zeggen
Jij mag je zoveel aanstellen als je wiltquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:03 schreef Jipje het volgende:
En als ik me wil aanstellen dan doe ik dat gewoon![]()
Wordt het hier mss toch nog gezelligquote:
Niet zo slimquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:00 schreef Bravebart het volgende:
Mmh misschien had ik toch eerste uur college vandaag, aangezien ik niemand in de trein zie![]()
Klopt in de meeste gevallen, maar dit college is vrij belangrijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
College is zinloos dat kan ik je na bijna 6 jaar studeren wel zeggen
No shitquote:
Het is toch niet besmettelijk hè, iedereen wordt ziek hierquote:
Care enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
No shit
Naja hadden ze het maar duidelijker moeten aangeven hoor
Vind ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No shit
Naja hadden ze het maar duidelijker moeten aangeven hoor
Alsjeblieft, ben net ziekjes geweest !!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch niet besmettelijk hè, iedereen wordt ziek hier
[..]
quote:Care Zorg enzo
Zorg?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch niet besmettelijk hè, iedereen wordt ziek hier
[..]
Care enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat bedoel ik tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:09 schreef Yesse het volgende:
Alsjeblieft, ben net ziekjes geweest !!
Wat een aanstellers zitten hier toch ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:13 schreef Bravebart het volgende:
LopenAangezien de bussen weer niet rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
lopen zal sneller zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:20 schreef Yesse het volgende:
Ik hoop wel dat de bussen vrijdag wel gewoon rijden, anders ben ik vrijdag pas 11 uur op mn werk ofzo(moet dan met de auto)
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:Heb je nou nog steeds niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nog niet trouwens, en de zomer komt al aardig dichtbij![]()
Fijn he, die roostermakers... Weten ze wel al in welke week het is dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef Leinonlein het volgende:
Wat een apen op school, ze maken het presentatierooster voor de scriptieverdedigingen maar 2 weken van tevoren. Dat betekent dat ik pas 2 juni hoor wanneer ik moet presenteren en ik nu nog geen vliegtickets kan kopen. En een plekje reserveren op een bepaalde dag, dat kan natuurlijk niet, want de beste meneer de roostermaker kan daar geen rekening mee houden.
Ja leuk, niet elke CE student moet uit het buitenland komen. Geen zin om straks 2 maanden stageloon uit te geven voor een fucking vliegtickt.
GOEDEMORGEN
Ik ga in septemberquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niks
Ik ook nog niet trouwens, en de zomer komt al aardig dichtbij
Sicilie schijnt in het voorjaar het mooiste te zijn... Collega is net terug.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:26 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga binnenkort een weekendje Madrid plannen denk ik. En eigenlijk wil ik naar Sicilië op vakantie!
Ja ergens tussen 16 en 20 juni maar goed, om nou gelijk de hele week in Nederland te blijven is ook weer wat teveel van het goede. Vrees dat ik het 2 juni pas hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Fijn he, die roostermakers... Weten ze wel al in welke week het is dan?
Goedemorgen!
Sowieso is van Vlaardingen naar Zwijndrecht rijden met de auto in de spits zowat onmogelijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Fastmatti het volgende:
Sowieso is een auto handig, ook als student
Ga je maar op de fietsquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Sowieso is van Vlaardingen naar Zwijndrecht rijden met de auto in de spits zowat onmogelijk![]()
Ik kan in augustus dus sowieso niet weg. Hooguit een weekje, dus wil ik weg is het juli of september. En dan moet ik ook nog vrij kunnen krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niks
Ik ook nog niet trouwens, en de zomer komt al aardig dichtbij
Je kan toch wel 1 weekje in de zomer vrij krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
Ik kan in augustus dus sowieso niet weg. Hooguit een weekje, dus wil ik weg is het juli of september. En dan moet ik ook nog vrij kunnen krijgen
Jaaaaaaaaaaaa goed ideequote:
Ja, maar ik weet niet of ik gelijk een week van te voren kan zeggen, joh ik ben weg hoor!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan toch wel 1 weekje in de zomer vrij krijgen
Dat is mss een beetje kort dag jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:38 schreef Yesse het volgende:
Ja, maar ik weet niet of ik gelijk een week van te voren kan zeggen, joh ik ben weg hoor!!![]()
Is dat zo gelukkig? Dan kun je ook niet slapen als je thuis komt...quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
gisteravond nog ff naar de film gaan was niet zo goed plan geloof ik. Film begon een beetje laat, dus ik zit hier weer lekker slaperig.
Gelukkig was het wel weer een ouderwetse schrik-film
Dat zal lastig gaan dit jaar... En eigenlijk wilde ik vorig jaar al naar Sicilië, maar toen liepen de zaken ook wat anders. Ach, ik zie wel waar ik nog kom dit jaar. Aanbiedingen afspeurenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sicilie schijnt in het voorjaar het mooiste te zijn... Collega is net terug.
jawel joh.. ik krijg er geen nachtmerries van. Alleen tijdens de film knijp ik de popcorndoos kapot van schrik enzo. En daarna natuurlijk lachen over alle schrikreacties van anderenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is dat zo gelukkig? Dan kun je ook niet slapen als je thuis komt...
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
jawel joh.. ik krijg er geen nachtmerries van. Alleen tijdens de film knijp ik de popcorndoos kapot van schrik enzo. En daarna natuurlijk lachen over alle schrikreacties van anderen
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:Hooray Hooray it's a holi holiday..
Foute uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nog niet concreet. Ik ga misschien met mn ouders weekje naar Benidorm in september maar nog niet zeker enzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is mss een beetje kort dag ja
Maar heb je nog geen plannen dan?
* ziet de aflevering van Mr. Bean in de bioscoop voor zichquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
jawel joh.. ik krijg er geen nachtmerries van. Alleen tijdens de film knijp ik de popcorndoos kapot van schrik enzo. En daarna natuurlijk lachen over alle schrikreacties van anderen
Ga jij nou ook al beginnenquote:
Weet je het zeker, Benidorm lijkt me nou niet echt leuk zeg maarquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
Nog niet concreet. Ik ga misschien met mn ouders weekje naar Benidorm in september maar nog niet zeker enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |