GVD, krijg ik zelfs die melding als ik op het quickquote knopje druk. Maar dan alleen in het berichtvenster.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer. <br /><br /><i><small>(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)</small></i>
Daar moet je ook gewoon niet naar kijken.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
GVD, krijg ik zelfs die melding als ik op het quickquote knopje druk. Maar dan alleen in het berichtvenster.
[..]
Daar moet je ook gewoon niet naar kijken.
F5quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
F5quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
(query_failed)
FOK! is weer in topvorm. (appeltje+A, appeltje+c, je weet maar nooit waar het goed voor is).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
F5
[..]
F5
Ik kijk
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
[..]
F5
ook niet
Ik F5 stiekem ook niet, maar ik appel+rquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
FOK! is weer in topvorm. (appeltje+A, appeltje+c, je weet maar nooit waar het goed voor is).
Het is er niet beter op geworden iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er met FOK! sowieso de laatste tijd?
Ik liep laatst door de serverruimte en gooide per ongeluk een blik bier over de databaseserver, maar niks tegen Danny zeggen hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is er met FOK! sowieso de laatste tijd?
Bier wat doe jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de serverruimte en gooide per ongeluk een blik bier over de databaseserver, maar niks tegen Danny zeggen hoor.
Ha slet van mequote:
De server zag er wat warm uit, ik wilde 'm even koelen.quote:
Alles goed?quote:
Server is lam dusquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de serverruimte en gooide per ongeluk een blik bier over de databaseserver, maar niks tegen Danny zeggen hoor.
Nee dat heb ik ook gemorken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik F5 stiekem ook niet, maar ik appel+r
[..]
Het is er niet beter op geworden iig.
Drukke week op school man. Donderdag als ik thuis ben heb ik weer weekendquote:
Prima hierquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Drukke week op school man. Donderdag als ik thuis ben heb ik weer weekend.
Met u?
Totaal bestelling: Eur 24.443,02quote:NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB GDDR3 065-7188
iWork '08 065-7553
Quad Channel 4GB Fibre Channel PCI Express Card 065-7292
Logic Express 8 065-7681
32GB (8x4GB) 065-7181
Twee 16x SuperDrives 065-7204
Apple USB-modem 065-7210
Apple Keyboard en Mac OS 065-7707
Twee 3,2-GHz quad-core Intel Xeon-processors 065-7535
Draadloze Apple Mighty Mouse 065-7694
Aperture preinstalled 065-7983
Mac Pro RAID-kaart 065-7214
Country kit 065-7220
Mac OS X Server (onbeperkt) 065-7727
4 x 1TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s 065-7548
Final Cut Express 4 065-7682
AirPort Extreme-kaart (Wi-Fi) 065-7206
Apple Cinema HD Display (30-inch flat-panel)
HP Photosmart C5280 All-in-One A4-inkjetprinter
AppleCare Protection Plan for MacPro - Auto-enroll
Xsan 2
Zou ik ook wel willen hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik na de zomer maar eens ga kijken of ik geld heb voor een iMac. Al zou ik graag een 22" zien. De 20" is me iets te klein, maar de 24" is te duur.
5 euro?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeer tof. Maar ja, in september maar eens kijken wat er over is na (hopelijk) rijbewijs, festivals en andere feestjes.
Dat is gewoon een Mac Pro met alle optiesquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima hier
Mac Pro kopen?
[..]
Totaal bestelling: Eur 24.443,02
Kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Mac Pro met alle opties
Een Audi of een Mac Pro..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt
Kan je een Audi A3 Businessline van kopen
Wat een verrassingquote:
die zijn pas donderdag aan de beurt dacht ikquote:
Hoef ik iig niet meer naar de film te vragenquote:
Heb je een plekje bemachtigdquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:in de bieb, lekker studeren vandaag!
Zeker wel!quote:
auw!quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:26 schreef Renesite het volgende:
Godver... vannacht uit mijn bed gelazerd (voorheen 1persoonsbed, nu 2persoons sinds een week...) en nu last van mijn linkerschouder. Boxspings is hoog, dus een flinke klapper op het laminaat
!!!
Auw!
Maar wel op de fiets gekomenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker wel!samen met een spanjaard in een werk hok, zodat we een beetje muziek kunnen luisteren enzo!
[..]
auw!
Dapper om dan toch op de fiets te stappen en niet stiekem de bus te nemen!quote:
Kloptquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:10 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
[..]
Hoef ik iig niet meer naar de film te vragen
Tering, ik ben gaar, en het is nog maar woensdag![]()
Ik mag niet lachen zekerquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:26 schreef Renesite het volgende:
Godver... vannacht uit mijn bed gelazerd (voorheen 1persoonsbed, nu 2persoons sinds een week...) en nu last van mijn linkerschouder. Boxspings is hoog, dus een flinke klapper op het laminaat
!!!
Wil je d'r een kusje op?quote:Auw!
Jij hebt een reden om vrolijk te zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben totaal niet gaarIk heb er eigenlijk wel zin in allemaal deze week
lachen mag,quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen zeker
[..]
Wil je d'r een kusje op?![]()
Jaaa ok, maar ik had er sowieso zin in deze weekquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt een reden om vrolijk te zijn
Ik lul mezelf weer bijna een depressie aan, toch nog iets waar ik goed in ben
Ik weet nog niet of ik de dag vol maak...quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt er ook weer zin in
We maken er wel een leuk dagje van toch vandaag![]()
Niet zo zeurenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik de dag vol maak...![]()
Mn neus zit dicht, ik hoest en mn keel doet pijn... maw: ziek
Was dan ook thuis geblevenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:51 schreef Jipje het volgende:
Ik weet nog niet of ik de dag vol maak...![]()
Mn neus zit dicht, ik hoest en mn keel doet pijn... maw: ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |