quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:25 schreef The_Dean het volgende:
The National Poetry Contest had come down to semi-finals between a Yale graduate and a redneck from Wyoming. They were both given a word, then allowed two minutes to study the word and come up with a poem that contained the word. The word they were given was “Timbuktu”
First to recite his poem was the Yale graduate. He confidently stepped to the microphone and said:
“Slowly across the desert sand
Trekked a lonely caravan
Men on camels, two by two
Destination: Timbuktu.”
The crowd went crazy. No way could the redneck top this, they thought.
The redneck, with sweat rolling down his face, made his way to the microphone and said:
“A friend and I a hunting went,
We spied three maidens in a tent,
They being three, we being two,
I bucked one and Tim bucked two.”
Needless to say, the redneck went to the finals.
Hebben Nico en jij een relatiequote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef Jipje het volgende:
In onze relatie niet, nee.
Nee, maar begrijp ik mezelf? Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar begrijpen mannen jou ook, dat is de vraag
[..]
N.M.quote:![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:25 schreef The_Dean het volgende:
The National Poetry Contest had come down to semi-finals between a Yale graduate and a redneck from Wyoming. They were both given a word, then allowed two minutes to study the word and come up with a poem that contained the word. The word they were given was “Timbuktu”
First to recite his poem was the Yale graduate. He confidently stepped to the microphone and said:
“Slowly across the desert sand
Trekked a lonely caravan
Men on camels, two by two
Destination: Timbuktu.”
The crowd went crazy. No way could the redneck top this, they thought.
The redneck, with sweat rolling down his face, made his way to the microphone and said:
“A friend and I a hunting went,
We spied three maidens in a tent,
They being three, we being two,
I bucked one and Tim bucked two.”
Needless to say, the redneck went to the finals.
Dat zou dan zijn "jugar por la playa". Misshcien komt het nog eens van pasquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat Vamos a la Playa "Spelen op het strand" oid betekende. Maar dat is al lang geleden dat ik dat gehoord of bedacht heb
quote:
Leer mij nooit zulke zinnen, dat kan voor mij heel pijnlijk uitpakkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat zou dan zijn "jugar por la playa". Misshcien komt het nog eens van pas
Je bent me allang kwijtquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
N.M.
Ideaalquote:
tu intiendes espaņol muy bueno!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Zo slecht is het dus ook niet gesteld met mn talenknobbel![]()
quote:
nou, muy bueno zou ik niet zeggenquote:
Voor mijn gevoel begrijp je het heel goed! Nu zit er een groot verschil tussen mijn korte zinnetjes die je kunt lezen en een Spanjaard die een stortvloed van woorden over je heen gooit maar toch. Spaans lijkt erg op Frans en Engels en daarom valt er bij het lezen altijd wel veel uit op te maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
nou, muy bueno zou ik niet zeggen
maar vind het op het frans lijken, en dat heb ik wel 6 jaar gehad op school
Meet op de zaterdag (12 juli) van North Sea Jazz festivalquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:46 schreef Piles het volgende:
Zo, gaan we opeens allemaal weer wat doen
Maar wanneer is de meet nouhou
Het moet eigenlijk tussen 7 juni en 12 juli
\quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Meet op de zaterdag (12 juli) van North Sea Jazz festival![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel begrijp je het heel goed! Nu zit er een groot verschil tussen mijn korte zinnetjes die je kunt lezen en een Spanjaard die een stortvloed van woorden over je heen gooit maar toch. Spaans lijkt erg op Frans en Engels en daarom valt er bij het lezen altijd wel veel uit op te maken.
Eigenlijk is het gewoon muy facil.
Ik kan niet op 14 juniquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:46 schreef Piles het volgende:
Zo, gaan we opeens allemaal weer wat doen
Maar wanneer is de meet nouhou
Het moet eigenlijk tussen 7 juni en 12 juli
Zijn we het al eens op wat voor dag we het doen? Ik stem eigenlijk voor vrijdag (of een andere doordeweekse dag). In het weekend ligt voor sommige lastig ivm OV en werkquote:
Mja, dat blijf je wel een beetje houden natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
Maar volgens mij kan iedereen weer op een andere dag niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |