abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58781542
De bewoners zijn bij Jensen, de tuin van de wordt vertimmerd en verbouwd voor de grote dag?

Huub's "vrienden" en vrouw staan op de Dam om promotie werkzaamheden te verrichten voor de kleine man. Geruchten gaan dat Brian's die-hard groupies met karrenvrachten vol bintjes onderweg zijn om ze van voer te voorzien.

De hamvraag, wie gaat of kan er winnen? Huub heeft de wind mee op dit moment. Claire die ongelimiteerd info mag geven, veel media aandacht, oud-miljonairs die zich inzetten en naar verluidt veel media aandacht.

We wachten rustig af......

[ Bericht 99% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 20-05-2008 15:02:55 ]
pi_58781557
Op dinsdag 20 mei 2008 14:49 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]
quote:
je had toch ook buikgriep???
Hehe dat speelde al zeker een aantal malen door mijn hoofd maar ik ben te braaf om mijn atleetjes alleen te laten. (En met een wereldbeker voor de boeg ook te ambitieus om daar geen extra slinger aan te willen geven).

Lekker snel nmms
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:58:01 #3
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58781586
thx nmns
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_58781597
Op BrianAmanda forum zijn oproepen gedaan, het gebeuren op Dam te verstoren, maar ze hebben het weggehaald.
pi_58781612
Trouwens DGK zal wel goedkeuring hebben verleend aan de sms promo op de Dam.
pi_58781617
Huub gaat winnen!
pi_58781657
Brian ftw!
pi_58781669
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:27 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Kort antwoord: NEE
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....

Hou er maar rekening mee dat Huub wel degelijk kan gaan winnen..

Trouwens....het wordt een aanfluiting als Brian, Amanda of Jaap wint..De Gouden Kooi gaat dan echt niet met een sprankelend, waanzinnig eindfeest de analen in...integendeel...

Als Huub wint wel....dan wordt het een sprankelend, waanzinnig feest dat nog weken nadreunt...

We zullen zien..

Ow ja..en nog wat..angst is een slechte raadgever..wees niet bang om te hopen..om het te willen..om het te eisen..

Wij willen dat Huub wint! Klaar!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:03:04 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58781684
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef MargrietV het volgende:
Op BrianAmanda forum zijn oproepen gedaan, het gebeuren op Dam te verstoren, maar ze hebben het weggehaald.
Dat zijn precies die IQ-loze 'fans' die ik daar wel voor aan zie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58781705
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
pi_58781732
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:05:53 #12
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58781733
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
pi_58781743
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
Trouwens DGK zal wel goedkeuring hebben verleend aan de sms promo op de Dam.
Als er morgen maar geen A en B promo gaat plaatsvinden
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58781748
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:02 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....

Hou er maar rekening mee dat Huub wel degelijk kan gaan winnen..

Trouwens....het wordt een aanfluiting als Brian, Amanda of Jaap wint..De Gouden Kooi gaat dan echt niet met een sprankelend, waanzinnig eindfeest de analen in...integendeel...

Als Huub wint wel....dan wordt het een sprankelend, waanzinnig feest dat nog weken nadreunt...

We zullen zien..

Ow ja..en nog wat..angst is een slechte raadgever..wees niet bang om te hopen..om het te willen..om het te eisen..

Wij willen dat Huub wint! Klaar!
Ja natúúrlijk willen we dat
pi_58781845
Beller vraagt een nummer aan van Grad Daamen (of zo) voor Huub " Daar heb je vrienden voor"
Hij heeft alleen het nummer van Grad: " Met je dochter op stap"

Ook erg toepasselijk hoor
pi_58781851
En ik ben er vandoor, tot vanavond
pi_58781873
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:15 schreef pullup het volgende:
En ik ben er vandoor, tot vanavond
Werk ze Pullup
pi_58781948
Jaap werd verkracht in de lift bij Giel Beelen
Jaap: laat ons uit de lift we gaan dood!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:25:05 #19
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58781978
heeft er iemand toevallig een link naar een werkende webcam op de dam?

Ik heb er meerdere gevonden, waaronder die van MMe tussaud maar die lijken bij mij niet te werken.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:25:51 #20
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58781997
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

De hamvraag, wie gaat of kan er winnen? Huub heeft de wind mee op dit moment. Claire die ongelimiteerd info mag geven, veel media aandacht,
Bedankt voor het openen.

Wat de achterban van Jaap doet , weet ik niet, het staat vrij om jouw fan, familie, vriend
te promoten.......177 stemmen bij de poll van Giel Beelen is niet zo veel, maar zijn fans,
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig , je hebt meestal
maar 2 handen.

Ook de andere spelers mogen naar radio 538 volgens Amanda.

Ook zijn er hele groepen voor Brian bezig, in de gevangenis mogen ze ook bellen
eerst was het alleen sms-en, Brian heeft geregeld dat je ook kan bellen, zodat ze daar ook
kunnen stemmen, en broer Kennith smst zich suf, schatkistje met 50.000 euro,groot spandoek,
Kennith had een interview in een krant en riep op tot sms-en voor zijn broer die als
langswonende moet winnen.

Claire mocht ongelimiteerd info geven?

Niets is wat het lijkt, ook broer Kennith van Brian komt vanavond en die hebben eerder
tijdens een loggeerpartij 2 uur en 10 minuten in een andere taal gesproken.........
pi_58782015
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bedankt voor het openen.

Wat de achterban van Jaap doet , weet ik niet, het staat vrij om jouw fan, familie, vriend
te promoten.......177 stemmen bij de poll van Giel Beelen is niet zo veel, maar zijn fans,
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig geweest, je hebt meestal
maar 2 handen.

en broer Kennith smst zich suf.

Niets is wat het lijkt, ook broer Kennith van Brian komt vanavond en die hebben eerder
tijdens een loggeerpartij 2 uur en 10 minuten in een andere taal gesproken.........
Dat gevangenen voor Brian stemmen zegt genoeg over Brian.
pi_58782032
Via Nowlive lopen er verschillende SMS akties voor Huub.
Je kan ook bellen, er bellen allemaal Nowlivers.
Deze beller vindt het verschrikkelijk dat Huub gelasterd wordt door B en A en familie.
Huub heeft de Gouden Kooi gedragen.
het water roept
pi_58782047
Nu een Voller, die is voor Amanda en Jaap. Ze sms niet, vindt ze zonde van het geld
het water roept
pi_58782062
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:28 schreef Varen het volgende:
Via Nowlive lopen er verschillende SMS akties voor Huub.
Je kan ook bellen, er bellen allemaal Nowlivers.
Deze beller vindt het verschrikkelijk dat Huub gelasterd wordt door B en A en familie.
Huub heeft de Gouden Kooi gedragen.
ik zit ook te luisteren..... maar sommige draven wel erg door hoor... .pffff
pi_58782075
Mensen bellen ook gewoon door de muzieknummers heen schitterend
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:31:10 #26
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58782078
quote:

[..]

Bedankt voor het openen.

familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig , je hebt meestal
maar 2 handen.

en broer Kennith smst zich suf, groot spandoek, Kennith had een interview in een krant
en riep op tot sms-en voor zijn broer die als langswonende moet winnen.

wat doet het ertoe of ze info kunnen krijgen?
het is niet dat ze nog kans hebben om andere wannabee's weg te spelen o.i.d.
ze kunnen hooguit de rest proberen zwart te maken in de hoop dat dit de streamers beinvloed (aangezien het toch niet meer in de uitzending komt). maar aangezien vrijwel alle streamers hun oordeel betr. hun favoriete wannabee al hebben geveld zal dit toch geen reet meer uitmaken.

dus wat mij betreft mogen kenniet en Cono bo Mama en de halve Bonairiaanse onderwereld op bezoek komen, want het maakt voor het spel toch geen bal meer uit!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:31:48 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58782085
In gevangenissen mogen ze per dag slechts een minuut of tien bellen (don't ask how I know), denken jullie dat gevangenen die kostbare tijd echt besteden aan naar 0900 nummers bellen?
pi_58782091
Nee, iemand aan de radio.... die zegt, stort het sms-geld naar 555
pi_58782096
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef Desii het volgende:

[..]

ik zit ook te luisteren..... maar sommige draven wel erg door hoor... .pffff
Zo behoorlijk he, zo'n fan ben ik niet , maar ik heb wel ge-smst voor Huub.
het water roept
pi_58782103
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
In gevangenissen mogen ze per dag slechts een minuut of tien bellen (don't ask how I know), denken jullie dat gevangenen die kostbare tijd echt besteden aan naar 0900 nummers bellen?
Als ze iedere dag mogen bellen, waarom niet?
Dan hebben ze tenminste wat om over te praten
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:33:43 #31
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58782121
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:32 schreef Desii het volgende:
Nee, iemand aan de radio.... die zegt, stort het sms-geld naar 555
Als het geld naar China gaat vind ik het prima.
maar als dit gironr. bedoeld is voor Burma (of Birma of whatever) dan lijkt het mij geen goed idee, aangezien dat geld daar toch nooit terecht zal komen!
pi_58782123
quote:

[..]

Bedankt voor het openen.

maar 2 handen.

eerst was het alleen sms-en, Brian heeft geregeld dat je ook kan bellen, zodat ze daar ook
kunnen stemmen, en broer Kennith smst zich suf, schatkistje met 50.000 euro,groot spandoek,
Kennith had een interview in een krant en riep op tot sms-en voor zijn broer die als
langswonende moet winnen.

De achterban Van Jaap the Puppetmaster heeft het niet zo op die gore hond van een Giel B
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58782133
In R'dam zuid hangen de spandoeken voor Huub die Claire heeft laten maken.
pi_58782147
De spandoeken hangen er al van Huub, in Rotterdam Zuid
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:36:50 #35
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782174
Over Amanda
Ze weet niet beter dat wicht
pi_58782175
quote:

[..]

De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond. Ook tijdens de bruiloft heeft Huub ongeveer een kwartier van Erik te horen gekregen wat hij zou moeten doen.

Weet je, no offence, maar ik wordt al maanden misselijk van de geluiden dat hij zo'n goed ventje is en zo achtergesteld wordt. Niets is namelijk minder waar. Hij is volop in bescherming genomen, had er minimaal vier keer vaker uit gedonderd moeten worden dan Brian en Amanda en z'n uitspraken, daar lusten de honden geen brood van. Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.

Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
pi_58782191
Nu Floortje....... over de filmpjes op Youtube en de reacties eronder

Nou floortje het is idd schandalig dat er zulke teksten onder komen..... gewoon wissen
pi_58782192
Ruud van God schrijft smerige tekst onder de filmpjes van deze fan, die ze zet op You tube
het water roept
pi_58782198
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:37 schreef Desii het volgende:
Nu Floortje....... over de filmpjes op Youtube en de reacties eronder

Nou floortje het is idd schandalig dat er zulke teksten onder komen..... gewoon wissen
Jou avatar!
pi_58782204
En dan nu hier weer die link van gevangenissen naar Brian, terwijl Huub er in het begin zo trots op was dat zelfs gevangenen hem zaten te volgen en juist hij daarmee zat te flirten....
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:39:41 #41
162917 tuinfluiter
pi_58782220
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef RSie het volgende:

wat doet het ertoe of ze info kunnen krijgen?

ze kunnen hooguit de rest proberen zwart te maken in de hoop dat dit de streamers beinvloed

dus wat mij betreft mogen kenniet en Cono bo Mama en de halve Bonairiaanse onderwereld op bezoek komen, want het maakt voor het spel toch geen bal meer uit!
Jaap zei tegen Palma, ik hoef geen TV te maken, het komt toch niet meer in
de tv-uitzending, volgens Palma is dat niet zo zeker.

Laat iedereen zich maar lekker inzetten voor wie ze willen........

Over 54 uur is iemand meer dan miljonair.
pi_58782235
quote:
Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.
pi_58782261
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:39 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Laat iedereen zich maar lekker inzetten voor wie ze willen........
Jups, en graag een beetje met fatsoensnormen in acht nemend, van alle kanten.
quote:
Over 54 uur is iemand meer dan miljonair.
Dat mag een feit genoemd worden...
pi_58782272
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.
Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...
pi_58782302
Ik verheug me nu al op de smoelen van B&A als ze horen dat Huub gewonnen heeft !!!
En hun commentaar als er gevraagt wordt wat ze er van vinden dat Huub de winnaar is.
pi_58782306
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:33 schreef Borga het volgende:

[..]

De achterban Van Jaap the Puppetmaster heeft het niet zo op die gore hond van een Giel B

Ik vind GB wel regelmatig leuk eigenlijk....

En toch Jaap
pi_58782318
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...
Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.

Vannacht reageerde er zelfs iemand met "Echt?" toen ik (als reactie op een opmerking dat alle discutabele filmpjes van Brian van youtube gehaald waren) zei dat John de Mol Hans Nijman langs het hoofdkantoor van youtube en clipser gestuurd had.
pi_58782336
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond. Ook tijdens de bruiloft heeft Huub ongeveer een kwartier van Erik te horen gekregen wat hij zou moeten doen.

Weet je, no offence, maar ik wordt al maanden misselijk van de geluiden dat hij zo'n goed ventje is en zo achtergesteld wordt. Niets is namelijk minder waar. Hij is volop in bescherming genomen, had er minimaal vier keer vaker uit gedonderd moeten worden dan Brian en Amanda en z'n uitspraken, daar lusten de honden geen brood van. Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.

Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
Het is juist precies dé realiteit dat Huub als boksbal gebruikt is.
Vorige week probeerden ze hem nog te laten boksen tegen iemand die zwaarder en getrainder was. Met een entourage van allerlei kickboksers erbij, alsof zoiets niet vreselijk intimiderend is.

En wat betreft de "ongehoorde" informatie die Claire aan Huub gaf, ben je de tijden vergeten dat de hele familie van Brian met Brian in de tuin zat en uren achtereen Brian zaten op te stoken?
pi_58782337
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef neehe het volgende:
Ik verheug me nu al op de smoelen van B&A als ze horen dat Huub gewonnen heeft !!!
En hun commentaar als er gevraagt wordt wat ze er van vinden dat Huub de winnar is.
Dat zullen geen fraaie beelden zijn. Andersom zal er ook redelijk geslikt worden door Huub. Jaap is dan vast al weg met een ton aan cash
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:47:40 #50
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782342
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.

Vannacht reageerde er zelfs iemand met "Echt?" toen ik (als reactie op een opmerking dat alle discutabele filmpjes van Brian van youtube gehaald waren) zei dat John de Mol Hans Nijman langs het hoofdkantoor van youtube en clipser gestuurd had.
Echt?

dinsdag 20 mei 2008 @ 15:48:37 #51
162917 tuinfluiter
pi_58782359
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond.

Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.

Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt vanavond, het loopt af, misschien is er meer ruimte.

Dwarsleasies, val dood........

(Huub drinkt dan wel bijna niet sinds 8 januari, maar........ook zonder.)
Ja, te erg , en is verbaasd dat mensen zijn uitspraken zo zwaar opvatten,
dat zal hij moeten minderen, zo niet, loopt dit toch af en toe uit de hand,
want de mensen kennen hem nu en zijn op hun hoede, kunnen hem gaan provoceren
waneer hij b.v uitgaat drinkt of drugs gebruikt. Eric wil voorlopig niet met Huub uit,
niet in Nederland tenminste.

(Redactie deed onverantwoordelijk mee)
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
het liep daarna helemaal uit de hand.............

pi_58782370
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:

[..]
pi_58782427
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind GB wel regelmatig leuk eigenlijk....

En toch Jaap
Jaap the Puppetmaster
pi_58782471
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt.

<knip>
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels. DGK leek op een bokswedstrijd met een enorm partijdige scheidsrechter. Dan weer regel dit, dan weer regel zus, dan weer andere intepretaties. Als je bewoners en fans gek wil krijgen dan moet je het zo doen!

Maar door de bank genomen vind ik wel dat ze allemaal in bescherming zijn genomen en enorm gematst zijn. Dat weegschaal gedoe, dat gemilimeter, dan staat mij zo tegen. De enige die zich redelijk aan het concept heeft gehouden is wat mij betreft Jaap.
pi_58782513
De fontein is aan
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:59:14 #56
188345 Py
op zich
pi_58782521
Mannetjes van de radio gaan zo het aardappelgeschil vanaf de Dam verslaan schijnt
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:59:52 #57
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58782534
quote:
Klopt helemaal. Alleen Jaap dan, al kan je incident met Lieke in de douche natuurlijk ook wel als een exit zien.
pi_58782556
Alleen Jaap en Huub terug...Jaap heeft zo te zien een voetbal geregeld voor het neefje van Cora die op visite komt.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:01:46 #59
162917 tuinfluiter
pi_58782568
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels.

De enige die zich redelijk aan het concept heeft gehouden is wat mij betreft Jaap.
Een spel heeft regels nodig, die hadden ze wel, maar het was net hoe de pet stond bij de redactie.

Jaap is onbetrouwbaar, best begrijpelijk, je moet wat.

iets minder dat hij als maatje van Huub hem vasthield toen ze met Lieke haar zender
en jurk bezig waren en bij gast-meisjes opdringerig was, maar dat waren er wel meer spelers,
alleen was het dan wederzijds.....

Maar nogmaals voor Jaap is het Alles Of Iets, ik gok dat hij met 60.000 gaat vertrekken.
pi_58782570
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/movies/1592
Jaap
het water roept
pi_58782577
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:59 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Alleen Jaap dan, al kan je incident met Lieke in de douche natuurlijk ook wel als een exit zien.
Douche toch niet? Hij stond er gewoon. Je moet dan het voorbeeld nemen waar hij aan haar jurk zat te sjorren lijkt mij....
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:02:27 #62
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58782612
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Een spel heeft regels nodig, die hadden ze wel, maar het was net hoe de pet stond bij de redactie.

Jaap is onbetrouwbaar, best begrijpelijk, je moet wat.

Maar nogmaals voor Jaap is het Alles Of Iets.
Jaap is foetsie met een ton. En dat is niet slecht voor een jaartje hard werken.....Alhoewel ze natuurlijk wel 24/7 in dienst zijn geweest...
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:04:15 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_58782615
knip, dubbel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:04:55 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_58782625
Jaap en Huub terug, toch een SL. Wie zijn dit dan, ze gingen vlak na H en J naar binnen? En waar zijn B en A?

― Mark Twain
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:05:28 #66
134727 VirtualPOM
pi_58782634
quote:

Die eerste was van Huub, die wenste hij Brian toe voor het gevecht van Youri. En het 'mes tussen de rippen" komt op hetzelfde neer toch? Ben overigens niet specifiek voor iemand meer, al heeft Jaap wel mijn lichte voorkeur na de afgelopen dagen.
pi_58782664
En ik kan mij oprecht ergeren aan het bewust kapot maken van mensen met suggestieve informatie.
Als ik dit bericht lees, dan gun ik dus Huub helemaal niets, want als je het zo moet doen, dan ben je dus echt geen knip voor de neus waard....

http://huubfeedsyourhead.(...)brian-de-paarde.html
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:08:49 #68
137949 Disana
pi_58782686
quote:
Fijne reactie daar:

Omhoog gevallen Huub valt na donderdag zo hard naar beneden dat hij ter plekke dood blijft, en anders zullen er wel wat Antilliaantjes zijn die hem daarbij helpen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:09:11 #69
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782695
pi_58782703
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef Varen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/movies/1592
Jaap
Steengoede muziek, dat dan weer wel...
pi_58782712
Op tien mag je niks zeggen, want dan wordt je geband
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:11:18 #72
175331 Liess
Liess.nl
pi_58782731
Er gaan ook echt gewoon mensen stemmen op Brian.... Dat vind ik wel heul ziek.
(Reactie op mijn weblog op Hyves, wtf!)
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:12:11 #73
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58782755
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Fijne reactie daar:

Omhoog gevallen Huub valt na donderdag zo hard naar beneden dat hij ter plekke dood blijft, en anders zullen er wel wat Antilliaantjes zijn die hem daarbij helpen.
jammer ook dat ze bij Spitsnet niet hun bronnen goed hebben gecheckt.
de bewoners hebben geen internet, dus Huub's site wordt ook niet beheerd door Huub (zoals wij fokkerkes allemaal wel weten )
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:12:53 #74
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58782766
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik kan mij oprecht ergeren aan het bewust kapot maken van mensen met suggestieve informatie.
Als ik dit bericht lees, dan gun ik dus Huub helemaal niets, want als je het zo moet doen, dan ben je dus echt geen knip voor de neus waard....

A. Dit heeft Huub niet zelf geschreven
B. Je moet niet alles zo serieus nemen
C. Moet je de web-log van je favoriet (nee nee niet sms-en ) eens lezen....
pi_58782770
Meneer Snuffel komt langs op de radio.
Er liepen mensen door de poort van DGK
het water roept
pi_58782772
quote:

[..]

Fijne reactie daar:

Beide kampen maken mensen en families stuk.....Het gaat te hard tegen te hard. Het zou tussen bewoners moeten gaan i.p.v. tussen fans....
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:13:28 #77
137949 Disana
pi_58782773
Brian is dus ook thuis.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:13:47 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782780
Ze heeft een ban op nowlife
pi_58782781
Huh Brian loopt ook gewoon binnen. Hij komt net bij de keuken naar buiten. Is die met Amanda via achter gekomen ipv met de auto over de oprit.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:14:50 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_58782802
quote:

Fijne reactie daar:

Wat zijn dat toch voor mensen...nou ja, mensen.

On Topic: Brian is ook terug, nog steeds een SL.

Poesje nog niet terug?
― Mark Twain
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:15:04 #81
162917 tuinfluiter
pi_58782808
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:05 schreef VirtualPOM het volgende:

Die eerste was van Huub, die wenste hij Brian toe voor het gevecht van Youri. En het 'mes tussen de rippen" komt op hetzelfde neer toch? Ben overigens niet specifiek voor iemand meer, al heeft Jaap wel mijn lichte voorkeur na de afgelopen dagen.
Val dood is ook van Huub, dat zei hij gisteravond nog tegen Jaap na wat info van Claire.

Maar ja, de vier spelers zijn over 2 1/2 dag weer buiten.........krijgen volgens de
producent D.Flens hulp aangeboden van een psycholoog, want ze hebben
ruim 18 maanden geen boodschappen gedaan, beperkt contact met de buitenwereld.......
hebben uitspraken gedaan, waar niet fans niet zo blij mee zijn...........
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:15:13 #82
134727 VirtualPOM
pi_58782816
quote:

[..]

Fijne reactie daar:

idd. Zo las ik op de nowlive hyves ook een reactie van iemand die stelde:
"zouden jullie dan lid willen worden van now live kost niets is gratis en ik zelf volg het al meer dan een jaar daar. ik vind het kei goed en je weet veel en veel meer dan de tv kijker het is echt spannend veel bedreigingen en nog meer van die aard."
pi_58782819
De webradio is weer om te gillen.
pi_58782827
wie is die vrouw op de streams ik heb alleen de radio als geluid niet de villa
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:16:13 #85
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782829
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
Ze is echt niet labiel
pi_58782840
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
Ze heeft een ban op nowlife
wat een zeur is dat wijf.......... arme dj
pi_58782842
is dat oma tony?
pi_58782851
Wij hebben dus geen beeld omdat er één of andere verslaggever in een roze badjas door de villa loopt.
pi_58782855
Haha serieus, hoe erg kun je doordraven, die vrouw op de radio nu
pi_58782863
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
wat een volk hè. Waar winden ze zich over op
pi_58782870
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Wat kan Huub daar in vredesnaam aan doen
En reken je Brian ook aan wat zijn mesjokkene fans Huub toewensen?
pi_58782872
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
is dat oma tony?
Die vrouw die de kledingbakken voor de 3e wereldlanden leeg haalt en de inhoud opstuurt naar de kooi?
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:18:16 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_58782873
quote:
is dat oma tony?
Wie het is weet ik niet maar ze is behoorlijk geschift.
― Mark Twain
pi_58782875
ik vind deze bellerrrrrrrrrrrr heel erg leuk
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:18:41 #95
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58782882
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:12 schreef happyme28 het volgende:

[..]

A. Dit heeft Huub niet zelf geschreven
B. Je moet niet alles zo serieus nemen
C. Moet je de web-log van je favoriet (nee nee niet sms-en ) eens lezen....

gedichtje geschreven door Brian zelf! (ECHT WAAR!!! vanaf zijn web-log toen hij er nog op mocht posten)

Ontslagdag Lieke
Sliko De Kliko,
Je slikt alles van je Pipo.
Je verlaagt jezelf naar een lelijk niveau.

Vanavond ga je niet naar huis,
Want je hebt hier nog je agressieve pielemuis
En samen zijn jullie afschuwelijk voor de mensen thuis achter de kijkbuis.

Jouw duivel heeft een dikke schuld.
Hij stort in en heeft geen geduld.
Jullie zakken worden hier gevuld,
Met verlies van eigen karakter.
En samen met jou worden jullie alleen maar zwakker.
Wordt is wakker met je arme stakker.
Jullie zijn niets dan alleen elkaars fucker.

Naai hier,
Naai daar,
Mijn middelvinger is mijn ultieme gebaar
Naar jullie blind gestaar.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:19:04 #96
162917 tuinfluiter
pi_58782888
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef Liess het volgende:
Er gaan ook echt gewoon mensen stemmen op Brian.... Dat vind ik wel heul ziek.
(Reactie op mijn weblog op Hyves, wtf!)
stemmen niet, maar familieleden van mij , zijn echt voor Brian, ook een kennisje
van mij , belde in jubelende stemming op , dat zelfs de rtl-boulevard, telegraaf en de spits
denken dat Brian wint. En ze vinden Huub een walgelijke knul, het zijn overigens tv-kijkers.

sorry voor het off-gehalte, ik ga ook naar de radio luisteren
pi_58782901
quote:
is dat oma tony?
Ik dacht altijd dat het ''Ome Tony'' was.
pi_58782903
hahaha..dat mens daarnet op de radio..

Wel jammer dat voornamelijk mensen die pissig zijn op de tegenpartij bellen..die willen hun gram halen ofzoiets....het is toch veel leuker om je favoriet te promoten..maar goed..
--Einstein
pi_58782908
heb je de webradio op de streams gezet hidiho??? anders denk ik dat ik gek ben.
pi_58782915
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wat kan Huub daar in vredesnaam aan doen
En reken je Brian ook aan wat zijn mesjokkene fans Huub toewensen?
Wat Huub kan doen? In ieder geval niet dat wat hij in dit filmpje zegt en waar hij fans toe oproept!!
Hij zou het tegenovergestelde kunnen doen lijkt mij, net zoals alle bewoners daar....

http://www.clipser.com/watch_video/216205
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:20:36 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_58782921
Goffer de goffer, waarom een SL? Er zijn mensen binnen maar we mogen weer niks zien
Bijna de hele dag geen streams, nu gebeurt er wat en dan dit.
― Mark Twain
pi_58782934
Waar volgen jullie die radioshow als ik vragen mag...
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:21:35 #103
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782940
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
heb je de webradio op de streams gezet hidiho??? anders denk ik dat ik gek ben.
Jij bent gek

klopt hoor
pi_58782948
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom een SL? Er zijn mensen binnen maar we mogen weer niks zien
En wij maar betalen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:21:56 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782953
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef T-lex het volgende:
http://dgk.servehttp.com
pi_58782956
quote:
Via de streams van hidiho...

http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
--Einstein
pi_58782967
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef Borga het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat het ''Ome Tony'' was.
nee tis oma tony
pi_58782976
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
zou het helemaal fout gegaan zijn bij Jensen??????
pi_58782998
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Jij bent gek

klopt hoor

† In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:24:02 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_58783011
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef RSie het volgende:

gedichtje geschreven door Brian zelf! (ECHT WAAR!!! vanaf zijn web-log toen hij er nog op mocht posten)

Dus dat, wat is het ook een poëet hè?
― Mark Twain
pi_58783016
Fok! werd genoemd!
pi_58783018
Beller heeft een hond
het water roept
pi_58783034
quote:
om te luisteren ?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:24:58 #114
134727 VirtualPOM
pi_58783036
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Desii het volgende:

[..]

Tja, iig niet door Jaap, zoveel is zeker
pi_58783051
Kierewiet aan de telefoon
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:25:48 #116
175331 Liess
Liess.nl
pi_58783052
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

stemmen niet, maar familieleden van mij , zijn echt voor Brian, ook een kennisje
van mij , belde in jubelende stemming op , dat zelfs de rtl-boulevard, telegraaf en de spits
denken dat Brian wint. En ze vinden Huub een walgelijke knul, het zijn overigens tv-kijkers.

sorry voor het off-gehalte, ik ga ook naar de radio luisteren

Mja ik hoor het van verschillende mensen om me heen die tv kijken....
Maar als ik dan SMS HUUB NAAR 5656 op mijn weblog zet en ik krijg een : No way ik stem op Brian " reactie ga ik toch nog wel ff over mijn nek.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:26:11 #117
162917 tuinfluiter
pi_58783055
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef JEEtjuuh het volgende:

nee tis oma tony
Maar sommige mensen dachten

het Ome Ton was, de klusjesman, aannemer, ex-knuffel van Natasia
en werkplekgever van Mike,

andere dachten dat Oma Tonnie, gewoon de productie is.........
pi_58783076
Deze beller, Brenda.... was een lievie en heel reeel... .zou zomaar een fokker kunnen zijn
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:27:25 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_58783077
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Desii het volgende:

Zou zomaar kunnen, Amanda is helemaal nog niet in beeld geweest. Ik zag wel 3 mensen naar binnen gaan maar streams, ho maar.

Heidi, bedankt voor NL Radio.
― Mark Twain
pi_58783080
hidiho wel alle knopjes met rust laten hoor
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:27:43 #121
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58783088
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:24 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

om te luisteren ?

streams zijn terug
pi_58783110
Camera en reporter de deur uit..streams weer terug.
Jaap zit in over z'n bezoek...had er al moeten zijn als ik het goed begrijp.
pi_58783111
ik wil ff de villa met geluid dr klopt iets niet daar
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:29:56 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_58783125
WTF liep daar nu naar buiten, Mayday ofsow?

― Mark Twain
pi_58783143
Huub zit alleen op de bank.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:30:56 #126
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58783147
pi_58783156
sl op b toen hij in beeld kwqam wat is er gebeurt ...........................kan iemand mij antw geven alsjeblieft?
pi_58783159
Streams terug
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:31:32 #129
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58783166
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
Ow god, nee niet Mayday, die draak van een manvrouw stond met koninginnedag nog naar me te knipogen, ging bijna over mijn nek zeg, wat een smerig geval is dat!
pi_58783168
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
Cameraman, iemand van productie en iemand in een roze badjas.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:31:45 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_58783173
Nog steeds geen Amanda in beeld, wel een sippe Huub en Brian gaat het vijver schoonmaken...
― Mark Twain
pi_58783188
het water roept
pi_58783192
quote:

[..]

Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt vanavond, het loopt af, misschien is er meer ruimte.

(Huub drinkt dan wel bijna niet sinds 8 januari, maar........ook zonder.)
Ja, te erg , en is verbaasd dat mensen zijn uitspraken zo zwaar opvatten,
dat zal hij moeten minderen, zo niet, loopt dit toch af en toe uit de hand,
want de mensen kennen hem nu en zijn op hun hoede, kunnen hem gaan provoceren
waneer hij b.v uitgaat drinkt of drugs gebruikt. Eric wil voorlopig niet met Huub uit,
niet in Nederland tenminste.

over bedreigen gesproken
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:33:48 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_58783207
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:31 schreef RSie het volgende:

Ow god, nee niet Mayday, die draak van een manvrouw stond met koninginnedag nog naar me te knipogen, ging bijna over mijn nek zeg, wat een smerig geval is dat!
Had je sjans met Mayday.....???? Ik lig in een deuk hier.
― Mark Twain
pi_58783223
Ik kan niet 1,5 uur uitnodigen i.v.m. RTL Boulevard zegt Jaap.
het water roept
pi_58783231
Er staat een klok op de plasma...Jaap z'n bezoek in aantocht?
pi_58783247
wie komt er voor jaap sjoerd volgens mij??
pi_58783280
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds geen Amanda in beeld, wel een sippe Huub en Brian gaat het vijver schoonmaken...
Daar was Brian toch ook oorspronkelijk voor aangenomen? Als poolboy?
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:37:07 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_58783282
Daar is CORA met haar neefje. Nog steeds geen Amanda gezien. Brian gaat bellen.

Wat een verwarrende streams.
― Mark Twain
  Admin dinsdag 20 mei 2008 @ 16:37:15 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58783284
die radio,
"amanda is een hoer"

En Spits:

Laatste dagen Gouden Kooi

De bewoners van televisieprogramma De Gouden Kooi geven vandaag verschillende mediaoptredens. Vanochtend was het viertal al te gast bij Giel Beelen, waar Jaap het 3FM-pand schokte door zich in de lift van zijn kleren te ontdoen. Vanmiddag volgen meer interviews. Bovendien hoopt Huub zijn opwachting te maken op de Dam in Amsterdam.

Huub, favoriet op Sp!tsnieuws, was gisteren te gast in RTL Boulevard. De miljonair heeft nog slechts twee dagen om stemmen te vergaren en gebruikt daarom ook zijn weblog (klik hier) om zijn medemiljonairs zwart te maken. Hij plaatste een naaktfoto van Jaap, schilderde Brian af als paardenverkrachter en beledigde de moeder van Amanda.

Tsk, tsk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:37:27 #142
162917 tuinfluiter
pi_58783287
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Huub zit alleen op de bank.
Zoveel mensen zijn er niet meer om mee te praten,
Palma naar huis en de paardjes zijn die al weg ?

Best een drukke dag, 05:30 op,
Giel Beelen,
3 singles opnemen,
Jensen,
geen alcohol in deze spannende tijden.........
Finale in zicht, spannend.

En zo komt broer Kennith van Brian.
pi_58783291
kan de radio uit hihihi hoor niks
pi_58783311
Die hoed van Jaap (oranje bierpul).
Cora is binnen
pi_58783323
Snuffel heeft een mening over Amanda op de radio
Cora is er met Johan, een neeftje
het water roept
pi_58783329
Jensen heeft zijn hele carriere in de kont van ome John staan. Het is een nepgoser die Jensen. Wiens brood hem wel wat lijkt...... Smerig ventje die Jensen. Laf ook.

( voor lieve ben je pas iemand als je een eigen mening durft te hebben. Als je mening is bepaald door je broodheer dan mis je wel wat . . . in je persoonlijkheid)
pi_58783331
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ff rechter muisknop klikken en kiezen voor "radio uit"
pi_58783334
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:37 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Daar was Brian toch ook oorspronkelijk voor aangenomen? Als poolboy?
Back to the roots with Brian Kubatz.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:39:57 #149
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58783347
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
spatiebalk
of in het menu idd
pi_58783362
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:41:12 #151
162917 tuinfluiter
pi_58783383
Cora en haar neefje , neefje geeft Huub een hand..
pi_58783384
Brian was net nog met een schepnet in de weer...na een soundlock ging hij naar de private en zit nu al ff te wachten bij de telefoon. Wat krijgen we? Radio interview net als Huub gisteren had.
pi_58783393
oke tnxxx

wat is er loooooooooooooooos in godsnaam
pi_58783397
het water roept
pi_58783408
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Cora en neefje van JaapCora, neefje geeft Huub een hand.
pi_58783436
Wel handig zo'n rondleiding....we kunnen in ieder geval met zekerheid zeggen dat Amanda (nog) niet in de villa is.
pi_58783451
Huub: brian...ging... slaan.

Wat is er gebeurd?

Neefje: jij kunt ook gemeen zijn Jaap, vooral als je een terrorhoedje op hebt
pi_58783455
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:44:54 #159
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783456
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:45:43 #160
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783468
Musica Español
Come On
pi_58783472
het water roept
pi_58783476
delen gaat b niet doen met het geld
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:46:07 #163
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58783482
Kan die radio van de streams af.....
Hangplek voor vrije gedachten
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:46:12 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_58783484
Eric aan de telefoon bij NL Radio, het gaat top.

Brian wacht op een telefoontje. Ik was te vroeg met cappen, er liep een klok 1.22.23.....waar gaat dit over?
En waar is Amanda??????

― Mark Twain
pi_58783490
Brian begint weer over de langszittende miljonair
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:46:59 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_58783496
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:46 schreef Lady-night het volgende:
Kan die radio van de streams af.....
Druk op je spatiebalk.
― Mark Twain
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:47:05 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783498
Musica Español
Come On
pi_58783499
gelul want nadat hij gewonnen en het geld op de bank heeft mag hij er mee laten en doen wat hij wilt hij wil gewoon alles zeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuf houwennnnnnnn de kniert
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:48:15 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_58783523
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:44 schreef Dementor het volgende:
Huub: brian...ging... slaan.

Wat is er gebeurd?

WTF, ik begrijp er geen moer van...slaan bij Jensen????
― Mark Twain
pi_58783525
Joris aan de foon bij rising
het water roept
pi_58783528
Amanda is autorijden....
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:48:42 #172
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783535

J: Ik heb een kadootje voor jou .. Het is rond en iederen wil er tegen trappenen het is niet het hoofd van Huub
Musica Español
Come On
pi_58783550
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

WTF, ik begrijp er geen moer van...slaan bij Jensen????
Er is in ieder geval iets gebeurd.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:49:25 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_58783552
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:46 schreef Dementor het volgende:
Brian begint weer over de langszittende miljonair
Binnenkort zit hij heeeeel lang, maar dan in een ander hok.
― Mark Twain
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:49:42 #175
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58783557
Brian heeft wel spijt van een paar dingen, bv Amanda naar de douche duwen..maar hij wilde haar perse onder de koude douche zetten..beter om in bad te zitten met haar topless.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58783583
H: Brian heeft mij geslagen... we hebben weer een blijf-bij-elkaar-uit-de-buurt-verbod

even later

J: Jensen was ruk
Cora: dat hoorde ik van Huub ja
J: hij heeft allemaal "oude" beelden gebruikt... behalve van het huwelijk..... we werden allemaal slecht neergezet en ik denk dat het de uitzending niet haalt
pi_58783587
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
delen gaat b niet doen met het geld
Mag niet hé...
pi_58783590
pi_58783600
Jaap vraagt komt amanda nog terug de kooi in
pi_58783602
Jaap tegen Brian: Komt Amanda nog zo de villa in?
het water roept
pi_58783604
Brian heeft Huub geslagen bij Jensen?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:52:25 #182
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58783622
Huub heeft er zin in
pi_58783627
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ja, snel bedoeld hij.
Amanda is autorijles doen blijkbaar..dus gewoon weer storm in een glas water denk ik.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:53:09 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_58783642
Dat er iets niet klopt is wel duidelijk. Jaap vraagt of Amanda nog terugkomt, Brian zegt van wel.
Wat een verwarring allemaal.

― Mark Twain
pi_58783643
Jaap heeft 24/70
Huub 10/70
Cora zegt dat Jaap de koffer moet pakken, als hij komt.
het water roept
pi_58783645
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef T-lex het volgende:

[..]

Mag niet hé...
als hij het op de bank heeft mag hij er mee doen wat hij wilt
pi_58783671
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
EN ?
pi_58783676
pi_58783677
huub betaald punten om te bellen en sl erop
pi_58783684
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft 24/70
Huub 10/70
Cora zegt dat Jaap de koffer moet pakken, als hij komt.
En wat betekent dat ?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:55:43 #191
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783690

Terror neefje
Musica Español
Come On
pi_58783693
Huub gaat Claire weer bellen,maar dat mogen we niet horen.We mogen zeker niet weten wat er vanmiddag is gebeurt.
pi_58783699
ik vind het zo humor, die nowlive radio... iedereen vindt zichzelf zo "objectief"
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:56:40 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783711
Musica Español
Come On
pi_58783717
Jaap heeft een bed en een bank geregeld.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 16:57:41 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_58783731
Sly vertelt op NL Radio dat hij heel lang op het politieburo heeft gezeten omdat hij bedreigd is, oeps.
― Mark Twain
pi_58783736
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:54 schreef Borga het volgende:

[..]

EN ?
ik hoop van niet maar hij zei ja straks
pi_58783739
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:55 schreef neehe het volgende:

[..]

En wat betekent dat ?
Ik heb Jaap gequote
vierentwintigzeventigste voor Jaap en
tienzevenstigste voor Huub
Gaat over de stand van punten voor de finale
het water roept
pi_58783753
Cora wil het bordje van Camping de Gouden Kooi, ze hangt een nepcamera op bij de bungalow om Jaap rustig te laten afkicken.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:59:46 #200
175062 Lobasca
exorcist
pi_58783770
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Binnenkort zit hij heeeeel lang, maar dan in een ander hok.
en 10 minuutjes per dag bellen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58783788
zou amanda het douchefilmpje hebben gezien , ik denk dat amanda weer geflipt is
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:00:51 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_58783792
Huub heeft voor de laatste keer Tanner en Fries eten gegeven, hij is behoorlijk aangeslagen.

Hijzit op de bank en zegt: Kut Brian.
― Mark Twain
pi_58783793
pi_58783799
kut brian zegt Huub
pi_58783803
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Sly vertelt op NL Radio dat hij heel lang op het politieburo heeft gezeten omdat hij bedreigd is, oeps.
Het moet niet gekker worden, mensen die elkaar gaan bedreigen vanwege een tv programma of site.
Mag ik zeggen dat ik de sfeer tussen nowlive en fok over het algemeen top vind?
pi_58783812
ja hoor die rat heeft huub bij jense geslagen
pi_58783814
Huub is geslagen bij Jensen??
het water roept
pi_58783822
Er is echt iets goed misgegaan.
Huub: val dood je lul, beetje mij slaan bij jensen (zachtjes)(hij keek naar Brian).
Brian heeft dus Huub geslagen.
Aangezien RTL de touwtjes in handen heeft zullen we dit vast niet te zien krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:02:28 #209
135305 beequeen
Lost.
pi_58783826
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
kut brian zegt Huub
En: Een beetje mij slaan bij Jensen. Die rat kon zijn poten weer niet thuishouden.
― Mark Twain
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:02:42 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783832

Huub hoort Breien en begint: Kanker jong een beetje mij slaan bij Jensen ...
Musica Español
Come On
pi_58783835
val dood k*****rjong zegt Huub mij een beetje slaan bij Jensen.
pi_58783843
H: beetje mij slaan bij Jensen

wordt nou wel heel nieuwsgierig wat er gebeurd is......... want nu gaan we natuurlijk 2 gekleurde versies horen
1. De Huub-versie
2. De Brian-Amanda versie

Ik zie liever de beelden en maak mijn eigen oordeel
edit: wel vreemd dat Amanda nog niet terug is
pi_58783860
Jaap: knokken achter de schermen bij Jensen, ik ben benieuwd wie er nog in de villa blijft.
Er waren geen camera's volgens Jaap, Jensen heeft zich smerig opgesteld (deed waarschijnlijk alsof er niets gebeurd was).
pi_58783866
ooooooooooooooo wqat een smeerpijp he die rat daar durft hij wel de viezerik nou claire gooi het maar naar buiten toe dat die rat huub heeft geslagen
pi_58783875
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:05:30 #216
135305 beequeen
Lost.
pi_58783888
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Desii het volgende:
H: beetje mij slaan bij Jensen

wordt nou wel heel nieuwsgierig wat er gebeurd is......... want nu gaan we natuurlijk 2 gekleurde versies horen
1. De Huub-versie
2. De Brian-Amanda versie

Ik zie liever de beelden en maak mijn eigen oordeel
Skattie, wat wij niet gezien hebben is nooit gebeurd....je weetzzzzzz. Denk aan alle SL's.

― Mark Twain
pi_58783889
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

als hij het op de bank heeft mag hij er mee doen wat hij wilt
En reken maar dat hij dat doet...je mag er alleen niet over lullen in de villa.
Maar ze gaan bij winst samen een huisje kopen en op wereldreis. Dus dan plukt Amanda gewoon ook de vruchten, en dat mag wel.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:05:56 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783892
Musica Español
Come On
pi_58783897
Jaap wil op de camping van Cora als entertainer gaan werken.
Terror camping!
pi_58783903
wat een Tokkies allemaal op die radio
pi_58783913
aan de ademhaling te horen is huub nog erg opgefokt die 2 zullen wel weer asociaal zijn geweest en weer met haat bezig zijn geweest.EN DIE HAAT IS BEGONNEN MET BRIAN EN NATASIA
pi_58783917
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
val dood k*****rjong zegt Huub mij een beetje slaan bij Jensen.
hmmm... heeft Jaap er ook iets over gezegd?
Huub liegt wel vaker, helaas.
pi_58783931
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:05 schreef T-lex het volgende:

[..]

Maar ze gaan bij winst samen een huisje kopen en op wereldreis. Dus dan plukt Amanda gewoon ook de vruchten, en dat mag wel.
Denk dat ze weinig vruchten zal plukken. Klappen vangen reken ik meer op.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_58783938
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:05 schreef T-lex het volgende:

[..]

nou nou nou.............eerst maar eens kijken of ze bij elkaar blijven oke.
pi_58783947
het is weer slyradio vandaag?
ik schakel net in
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:09:53 #226
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783956
Musica Español
Come On
pi_58783957
op de radio zijn ze al zo ver te zeggen dat één van de twee een exit krijgt.
Nah... dat geloof ik dus echt niet. Als het op film staat, gebeurt het al niet.
pi_58783960
Hoor zojuist via die radio dat of brian of huub er vanavond uitvliegt ivm. vechten bij jensen
pi_58783963
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:07 schreef avonne het volgende:

[..]

yep ook jaap heeft iets gezegd ja en de beelden liegen er niet om en amanda is niet in de villa, die zal wel helemaal moeten afkoelen met shoppen om weer terug te mogen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:10:37 #230
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58783968
Leuke hoed heeft dat neefje
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef cindy10 het volgende:
het is weer slyradio vandaag?
ik schakel net in
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:10:56 #231
135305 beequeen
Lost.
pi_58783971
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:07 schreef avonne het volgende:

Lees de posting van Dementor van 17.04 uur.
― Mark Twain
pi_58783972
heeft Huub blauwe plekken?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:11:25 #233
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58783978
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Hoor zojuist via die radio dat of brian of huub er vanavond uitvliegt ivm. vechten bij jensen
Brian
pi_58783980
Laat me raden...
Huub is bij Jensen geconfronteerd met het sparren verhaal....dat trekt z'n ego niet en dus vliegen de heren B&H mekaar voor de verandering maar weer is aan.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:11:43 #235
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58783986

Huub heeft een leuk gesprek met het neefje, er komt zelfs meer uit als toen ie bij Jaap zat
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:12:09 #236
128220 Peter6000
pi_58783993
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Bepaalde haatzaaiers zijn daar idd van overtuigd.
Maar die zijn best wel ver heen.
pi_58783997
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
Jaap: knokken achter de schermen bij Jensen, ik ben benieuwd wie er nog in de villa blijft.
Er waren geen camera's volgens Jaap, Jensen heeft zich smerig opgesteld (deed waarschijnlijk alsof er niets gebeurd was).
Als Brian écht Huub heeft geslagen, kon dat wel eens uitpakken in het voordeel van Huub.
Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel weer onder het tapijt geveegd worden bij al het andere vuil.
pi_58784005
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

nou nou nou.............eerst maar eens kijken of ze bij elkaar blijven oke.
Errst kijken of Bwian binnen een week niet in de gevangenis zit
pi_58784006
Amanda is toch autorijden .
pi_58784007
Amandel zal wel weer een handje geholpen hebben met dat vechten, en Jaap neent de koffer met geld zo te horen.
pi_58784008
quote:
kansloos.
pi_58784016
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:11 schreef T-lex het volgende:
Laat me raden...
Huub is bij Jensen geconfronteerd met het sparren verhaal....dat trekt z'n ego niet en dus vliegen de heren B&H mekaar voor de verandering maar weer is aan.
Ik zou nog maar eens raden.
pi_58784018

Johan, neefje van Cora
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:13:04 #244
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784020
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:13:54 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_58784029
quote:
Kom op zeg, dat geloof je toch niet? Het zijn de melkkoeien van JDM, er gaat niemand uit.
― Mark Twain
pi_58784034
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Brian
Dat zou geweldig zijn om Brian straks uit te wuiven
pi_58784035
Huub is altijd goed met kinderen geweest in de kooi, Brian niet want kinderen hebben nog sneller dan dellie in de gaten dat ze met een rat te maken hebben.
pi_58784036
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Als Brian écht Huub heeft geslagen, kon dat wel eens uitpakken in het voordeel van Huub.
Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel weer onder het tapijt geveegd worden bij al het andere vuil.
Is dit niet het verhaal van dood en die mus?
Het zou mijn stoutste droom zijn als dit waar zou zijn, Brian exit wegens geweld.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_58784038
Johan krijgt een fotokaart van Huub
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:15:37 #250
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58784048
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat geloof je toch niet? Het zijn de melkkoeien van JDM, er gaat niemand uit.
He
Laat mij nou denken dat Brian er een paar dagen voor het einde uit moet vanwege agressiviteit
pi_58784051
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef rooie3 het volgende:
Amanda is toch autorijden .
gisteren zei ze dat ze geen lessen meer had in de kooi , die snol zal wel helemaal bewerkt en moeten afkoelen en volstoppen met shoppen
pi_58784053
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
hij zegt dus niet wie er begon, dan wel ernstig bezig was?
pi_58784056
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef Borga het volgende:

[..]

Errst kijken of Bwian binnen een week niet in de gevangenis zit
Kan straks al, mocht Huub aangifte doen
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:16:03 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_58784059
Huub is leuk met het neefje van CORA.
― Mark Twain
pi_58784072
quote:
Welke radio? Bij nowliveradio heb ik dat niet gehoord (of het is me ontgaan). Ik wou dat ik elke keer dat die presentator een variant zegt op dat vind ik ook/dat ben ik met je eens/dat klopt/ik geef je gelijk 5 cent kreeg, dat levert meer op dan een koffer in de gouden kooi.
pi_58784076
Neefje van Cora komt met Terror op Jaap
Ijswater met ijsklontjes over Jaap gooien
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:17:45 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58784089
Mini terror
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:17:49 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784091

Terror Johan op Oranje Jaap
Musica Español
Come On
pi_58784093
Huub en Johan gaan een geintje uithalen met Jaap
Johan durft dat wel
het water roept
pi_58784096
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:15 schreef avonne het volgende:

[..]

hij zegt dus niet wie er begon, dan wel ernstig bezig was?
Het is Brian of Amanda.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:18:08 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_58784099
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:16 schreef Dementor het volgende:
Neefje van Cora komt met Terror op Jaap
Ijswater met ijsklontjes over Jaap gooien
Samen met Huub.

― Mark Twain
pi_58784102
ojeeeeeeeeeeeeeeeeeee jank alarm
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:18:34 #263
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784104
Musica Español
Come On
pi_58784111
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
ojeeeeeeeeeeeeeeeeeee jank alarm
Brian is weer bezig he
pi_58784113
het water roept
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:19:16 #266
188345 Py
op zich
pi_58784114

Terrorles
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:19:31 #267
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784118
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:20:04 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_58784128
Die rat zit weer voor zich uit te staren in de deuropening van de Chill, ik cap hem niet.

Goffer Chufi
― Mark Twain
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:20:26 #269
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784135

Ze gaan zwemmen
edit: nee toch niet
Musica Español
Come On
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:20:56 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58784142
Brian overdenkt zijn zonde
pi_58784144
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het is Brian of Amanda.
1 van die 2 ????gaat eruit> dan gaat amanda let maar op
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:21:17 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58784149
Hoe is de actie op de Dam verlopen?
Morgen dus verplicht Jensen kijken.
pi_58784150
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Brian
Dan hang ik de vlag uit
pi_58784154
Amanda komt terug, Brian staat bij de deur
het water roept
pi_58784174
Er gaat vanavond helemaal niemand uit, ze doen net alsof er niets gebeurd is.
pi_58784178
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Die rat zit weer voor zich uit te staren in de deuropening van de Chill, ik cap hem niet.

Goffer Chufi
Misschien zit hij te bedenken hoe het nu toch kan dat hij zijn beroemde zelfbeheersing heeft verloren, en hoe dat straks moet op de school waar hij gaat doceren
pi_58784179
Brian zit gewoon op Amanda te wachten.
Amanda kennende gaan we straks wel horen wat er aan de hand was bij Jensen. (of in ieder geval haar versie daar van)
pi_58784180
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:19 schreef Dementor het volgende:

[..]

Brian is weer bezig he
gewoon oprotten met die 2 ze zijn zo agresief als de pest die 2 kijk vananvond maar weer hoe hij huub aan vliegt
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:22:31 #279
134727 VirtualPOM
pi_58784181
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:19 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]

Terrorles
Die was wel leuk
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:22:34 #280
137949 Disana
pi_58784182
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:21 schreef Varen het volgende:
Amanda komt terug, Brian staat bij de deur
Misschien horen we dan meer, weliswaar in zwaar gekleurde versie. Die kan haar mond toch niet houden.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:22:57 #281
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784189

Aman zal zo wel weer terugkomen
Musica Español
Come On
pi_58784191
Al geef je die rat de beste stylist in de wereld, het blijft een lowlife in een pak.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:23:33 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58784198
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:22 schreef Dementor het volgende:
Er gaat vanavond helemaal niemand uit, ze doen net alsof er niets gebeurd is.
Tuurlijk. Dat doet men al tijden daar, die laatste twee daagjes kunnen daar ook nog wel bij.
Maar blijkbaar is die vermeende vechtpartij dus achter de schermen gebeurd?
pi_58784206
auto
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:24:30 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_58784216
Subtiel shot op zijn losse handjes.

― Mark Twain
pi_58784217
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
Al geef je die rat de beste stylist in de wereld, het blijft een lowlife in een pak.
het pak verdiend het niet om door dit persoon gedragen te worden

Huub zegt net dat Brian Huub een beuk gaf
pi_58784220
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dat doet men al tijden daar, die laatste twee daagjes kunnen daar ook nog wel bij.
Maar blijkbaar is die vermeende vechtpartij dus achter de schermen gebeurd?
Zoals als altijd achter de schermen bij Jensen, Jaap en Amanda lagen eerst ook al overhoop toen begon Amanda met lampen te gooien naar Jaap.
pi_58784221
Ze moesten gehaast weg bij Jensen, omdat Brian Huub een beuk gegeven had.
Auto
het water roept
pi_58784226
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Samen met Huub.

[ afbeelding ]
Mooi he, ik lag hier dubbel heerlijke meligheid!
pi_58784229
och jeeeeeeeeeeeeee kennix erook
pi_58784235
Visite voor Brian, Kenneth en ?
het water roept
pi_58784236
Daar is kenniet, tijd voor info over sms acties etc.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 17:25:39 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_58784239
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Varen het volgende:
auto
Criminele Kenniet en een nichtje in da house.
Dat is toch die griet die iets in de achterzak van die rat stopte?
― Mark Twain
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:25:41 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784240

Ah Kenneth dus met aanhang
Musica Español
Come On
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:26:32 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58784255
Musica Español
Come On
pi_58784257
het water roept
pi_58784258
Heeft die vriendin van Kenniet een bloeduitstorting bij haar rechter oog?
pi_58784260
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ah Kenneth dus met aanhang
please zeg me,dat ze brian meteen mee naar huis nemen!
pi_58784262
Kenneth en z'n vriendin Sanja in da house.
pi_58784273
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:22 schreef T-lex het volgende:
Brian zit gewoon op Amanda te wachten.
Amanda kennende gaan we straks wel horen wat er aan de hand was bij Jensen. (of in ieder geval haar versie daar van)
Ja, dan horen we van haar dat Huub heel gemeen was en Brian heel hard heeft geschopt en geslagen.
Bij amanda is het simpel, gewoon omdraaien.
pi_58784274
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')