Hehe dat speelde al zeker een aantal malen door mijn hoofd maar ik ben te braaf om mijn atleetjes alleen te laten. (En met een wereldbeker voor de boeg ook te ambitieus om daar geen extra slinger aan te willen geven).quote:je had toch ook buikgriep???
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....quote:
Dat zijn precies die IQ-loze 'fans' die ik daar wel voor aan zie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef MargrietV het volgende:
Op BrianAmanda forum zijn oproepen gedaan, het gebeuren op Dam te verstoren, maar ze hebben het weggehaald.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Als er morgen maar geen A en B promo gaat plaatsvindenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
Trouwens DGK zal wel goedkeuring hebben verleend aan de sms promo op de Dam.
Ja natúúrlijk willen we datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....
Hou er maar rekening mee dat Huub wel degelijk kan gaan winnen..
Trouwens....het wordt een aanfluiting als Brian, Amanda of Jaap wint..De Gouden Kooi gaat dan echt niet met een sprankelend, waanzinnig eindfeest de analen in...integendeel...
Als Huub wint wel....dan wordt het een sprankelend, waanzinnig feest dat nog weken nadreunt...![]()
We zullen zien..
Ow ja..en nog wat..angst is een slechte raadgever..wees niet bang om te hopen..om het te willen..om het te eisen..
Wij willen dat Huub wint! Klaar!
Bedankt voor het openen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hamvraag, wie gaat of kan er winnen? Huub heeft de wind mee op dit moment. Claire die ongelimiteerd info mag geven, veel media aandacht,
Dat gevangenen voor Brian stemmen zegt genoeg over Brian.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
Wat de achterban van Jaap doet , weet ik niet, het staat vrij om jouw fan, familie, vriend
te promoten.......177 stemmen bij de poll van Giel Beelen is niet zo veel, maar zijn fans,
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig geweest, je hebt meestal
maar 2 handen.
Ook de andere spelers mogen naar radio 538 volgens Amanda.
Ook zijn er hele groepen voor Brian bezig, in de gevangenis mogen ze ook bellen
en broer Kennith smst zich suf.
Claire mocht ongelimiteerd info geven?
Niets is wat het lijkt, ook broer Kennith van Brian komt vanavond en die hebben eerder
tijdens een loggeerpartij 2 uur en 10 minuten in een andere taal gesproken.........
ik zit ook te luisteren..... maar sommige draven wel erg door hoor... .pffffquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:28 schreef Varen het volgende:
Via Nowlive lopen er verschillende SMS akties voor Huub.
Je kan ook bellen, er bellen allemaal Nowlivers.
Deze beller vindt het verschrikkelijk dat Huub gelasterd wordt door B en A en familie.
Huub heeft de Gouden Kooi gedragen.
wat doet het ertoe of ze info kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
Wat de achterban van Jaap doet , weet ik niet, het staat vrij om jouw fan, familie, vriend
te promoten.......177 stemmen bij de poll van Giel Beelen is niet zo veel, maar zijn fans,
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig , je hebt meestal
maar 2 handen.
en broer Kennith smst zich suf, groot spandoek, Kennith had een interview in een krant
en riep op tot sms-en voor zijn broer die als langswonende moet winnen.
Niets is wat het lijkt, ook broer Kennith van Brian komt vanavond en die hebben eerder
tijdens een loggeerpartij 2 uur en 10 minuten in een andere taal gesproken.........
Zo behoorlijk he, zo'n fan ben ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zit ook te luisteren..... maar sommige draven wel erg door hoor... .pffff
Als ze iedere dag mogen bellen, waarom niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
In gevangenissen mogen ze per dag slechts een minuut of tien bellen (don't ask how I know), denken jullie dat gevangenen die kostbare tijd echt besteden aan naar 0900 nummers bellen?
Als het geld naar China gaat vind ik het prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:32 schreef Desii het volgende:
Nee, iemand aan de radio.... die zegt, stort het sms-geld naar 555![]()
De achterban Van Jaap the Puppetmaster heeft het niet zo op die gore hond van een Giel Bquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig , je hebt meestal
maar 2 handen.
eerst was het alleen sms-en, Brian heeft geregeld dat je ook kan bellen, zodat ze daar ook
kunnen stemmen, en broer Kennith smst zich suf, schatkistje met 50.000 euro,groot spandoek,
Kennith had een interview in een krant en riep op tot sms-en voor zijn broer die als
langswonende moet winnen.
De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond. Ook tijdens de bruiloft heeft Huub ongeveer een kwartier van Erik te horen gekregen wat hij zou moeten doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jou avatar!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:37 schreef Desii het volgende:
Nu Floortje....... over de filmpjes op Youtube en de reacties eronder
Nou floortje het is idd schandalig dat er zulke teksten onder komen..... gewoon wissen
Jaap zei tegen Palma, ik hoef geen TV te maken, het komt toch niet meer inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef RSie het volgende:
wat doet het ertoe of ze info kunnen krijgen?
ze kunnen hooguit de rest proberen zwart te maken in de hoop dat dit de streamers beinvloed
dus wat mij betreft mogen kenniet en Cono bo Mama en de halve Bonairiaanse onderwereld op bezoek komen, want het maakt voor het spel toch geen bal meer uit!
Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Jups, en graag een beetje met fatsoensnormen in acht nemend, van alle kanten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laat iedereen zich maar lekker inzetten voor wie ze willen........
Dat mag een feit genoemd worden...quote:Over 54 uur is iemand meer dan miljonair.
Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:33 schreef Borga het volgende:
[..]
De achterban Van Jaap the Puppetmaster heeft het niet zo op die gore hond van een Giel B
Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...
Het is juist precies dé realiteit dat Huub als boksbal gebruikt is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond. Ook tijdens de bruiloft heeft Huub ongeveer een kwartier van Erik te horen gekregen wat hij zou moeten doen.
Weet je, no offence, maar ik wordt al maanden misselijk van de geluiden dat hij zo'n goed ventje is en zo achtergesteld wordt. Niets is namelijk minder waar. Hij is volop in bescherming genomen, had er minimaal vier keer vaker uit gedonderd moeten worden dan Brian en Amanda en z'n uitspraken, daar lusten de honden geen brood van. Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.
Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
Dat zullen geen fraaie beelden zijn. Andersom zal er ook redelijk geslikt worden door Huub. Jaap is dan vast al weg met een ton aan cashquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef neehe het volgende:
Ik verheug me nu al op de smoelen van B&A als ze horen dat Huub gewonnen heeft !!!
En hun commentaar als er gevraagt wordt wat ze er van vinden dat Huub de winnar is.
Echt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.![]()
Vannacht reageerde er zelfs iemand met "Echt?" toen ik (als reactie op een opmerking dat alle discutabele filmpjes van Brian van youtube gehaald waren) zei dat John de Mol Hans Nijman langs het hoofdkantoor van youtube en clipser gestuurd had.
Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt vanavond, het loopt af, misschien is er meer ruimte.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond.
Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.
Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind GB wel regelmatig leuk eigenlijk....
En toch Jaap
Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels. DGK leek op een bokswedstrijd met een enorm partijdige scheidsrechter. Dan weer regel dit, dan weer regel zus, dan weer andere intepretaties. Als je bewoners en fans gek wil krijgen dan moet je het zo doen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt.
<knip>
(Redactie deed onverantwoordelijk mee)
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
het liep daarna helemaal uit de hand.............
Klopt helemaal. Alleen Jaap dan, al kan je incident met Lieke in de douche natuurlijk ook wel als een exit zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een spel heeft regels nodig, die hadden ze wel, maar het was net hoe de pet stond bij de redactie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels.
De enige die zich redelijk aan het concept heeft gehouden is wat mij betreft Jaap.
Douche toch niet? Hij stond er gewoon. Je moet dan het voorbeeld nemen waar hij aan haar jurk zat te sjorren lijkt mij....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Alleen Jaap dan, al kan je incident met Lieke in de douche natuurlijk ook wel als een exit zien.
Jaap is foetsie met een ton. En dat is niet slecht voor een jaartje hard werken.....Alhoewel ze natuurlijk wel 24/7 in dienst zijn geweest...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een spel heeft regels nodig, die hadden ze wel, maar het was net hoe de pet stond bij de redactie.
Jaap is onbetrouwbaar, best begrijpelijk, je moet wat.
Maar nogmaals voor Jaap is het Alles Of Iets.
Die eerste was van Huub, die wenste hij Brian toe voor het gevecht van Youri. En het 'mes tussen de rippen" komt op hetzelfde neer toch? Ben overigens niet specifiek voor iemand meer, al heeft Jaap wel mijn lichte voorkeur na de afgelopen dagen.quote:
Fijne reactie daar:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:02 schreef Lady-night het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rond_gouden_koo.html
Steengoede muziek, dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef Varen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/movies/1592
Jaap
jammer ook dat ze bij Spitsnet niet hun bronnen goed hebben gecheckt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne reactie daar:
Omhoog gevallen Huub valt na donderdag zo hard naar beneden dat hij ter plekke dood blijft, en anders zullen er wel wat Antilliaantjes zijn die hem daarbij helpen.
A. Dit heeft Huub niet zelf geschrevenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik kan mij oprecht ergeren aan het bewust kapot maken van mensen met suggestieve informatie.
Als ik dit bericht lees, dan gun ik dus Huub helemaal niets, want als je het zo moet doen, dan ben je dus echt geen knip voor de neus waard....
http://huubfeedsyourhead.(...)brian-de-paarde.html
Beide kampen maken mensen en families stuk.....Het gaat te hard tegen te hard. Het zou tussen bewoners moeten gaan i.p.v. tussen fans....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne reactie daar:
Omhoog gevallen Huub valt na donderdag zo hard naar beneden dat hij ter plekke dood blijft, en anders zullen er wel wat Antilliaantjes zijn die hem daarbij helpen.
Wat zijn dat toch voor mensen...nou ja, mensen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
Fijne reactie daar:
Val dood is ook van Huub, dat zei hij gisteravond nog tegen Jaap na wat info van Claire.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:05 schreef VirtualPOM het volgende:
Die eerste was van Huub, die wenste hij Brian toe voor het gevecht van Youri. En het 'mes tussen de rippen" komt op hetzelfde neer toch? Ben overigens niet specifiek voor iemand meer, al heeft Jaap wel mijn lichte voorkeur na de afgelopen dagen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne reactie daar:
Ze is echt niet labielquote:
quote:
Wat kan Huub daar in vredesnaam aan doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik kan mij oprecht ergeren aan het bewust kapot maken van mensen met suggestieve informatie.
Als ik dit bericht lees, dan gun ik dus Huub helemaal niets, want als je het zo moet doen, dan ben je dus echt geen knip voor de neus waard....
http://huubfeedsyourhead.(...)brian-de-paarde.html
Die vrouw die de kledingbakken voor de 3e wereldlanden leeg haalt en de inhoud opstuurt naar de kooi?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
is dat oma tony?
Wie het is weet ik niet maar ze is behoorlijk geschift.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
A. Dit heeft Huub niet zelf geschreven
B. Je moet niet alles zo serieus nemen
C. Moet je de web-log van je favoriet (nee nee niet sms-en) eens lezen....
stemmen niet, maar familieleden van mij , zijn echt voor Brian, ook een kennisjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef Liess het volgende:
Er gaan ook echt gewoon mensen stemmen op Brian.... Dat vind ik wel heul ziek.
(Reactie op mijn weblog op Hyves, wtf!)
Ik dacht altijd dat het ''Ome Tony'' was.quote:
Wat Huub kan doen? In ieder geval niet dat wat hij in dit filmpje zegt en waar hij fans toe oproept!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat kan Huub daar in vredesnaam aan doen![]()
En reken je Brian ook aan wat zijn mesjokkene fans Huub toewensen?
Jij bent gekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
heb je de webradio op de streams gezet hidiho??? anders denk ik dat ik gek ben.
En wij maar betalenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom een SL? Er zijn mensen binnen maar we mogen weer niks zien
Bijna de hele dag geen streams, nu gebeurt er wat en dan dit.
http://dgk.servehttp.comquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef T-lex het volgende:
Waar volgen jullie die radioshow als ik vragen mag...
Via de streams van hidiho...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef T-lex het volgende:
nee tis oma tonyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het ''Ome Tony'' was.
zou het helemaal fout gegaan zijn bij Jensen??????quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom een SL? Er zijn mensen binnen maar we mogen weer niks zien
Bijna de hele dag geen streams, nu gebeurt er wat en dan dit.
Dus dat, wat is het ook een poëet hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef RSie het volgende:
gedichtje geschreven door Brian zelf! (ECHT WAAR!!! vanaf zijn web-log toen hij er nog op mocht posten)
om te luisteren ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef T-lex het volgende:
Tja, iig niet door Jaap, zoveel is zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
zou het helemaal fout gegaan zijn bij Jensen??????
Mja ik hoor het van verschillende mensen om me heen die tv kijken....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
stemmen niet, maar familieleden van mij , zijn echt voor Brian, ook een kennisje
van mij , belde in jubelende stemming op , dat zelfs de rtl-boulevard, telegraaf en de spits
denken dat Brian wint. En ze vinden Huub een walgelijke knul, het zijn overigens tv-kijkers.
sorry voor het off-gehalte, ik ga ook naar de radio luisteren![]()
Maar sommige mensen dachtenquote:
Zou zomaar kunnen, Amanda is helemaal nog niet in beeld geweest. Ik zag wel 3 mensen naar binnen gaan maar streams, ho maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Desii het volgende:
zou het helemaal fout gegaan zijn bij Jensen??????
quote:
Ow god, nee niet Mayday, die draak van een manvrouw stond met koninginnedag nog naar me te knipogen, ging bijna over mijn nek zeg, wat een smerig geval is dat!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
WTF liep daar nu naar buiten, Mayday ofsow?
[ afbeelding ]
Cameraman, iemand van productie en iemand in een roze badjas.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
WTF liep daar nu naar buiten, Mayday ofsow?
[ afbeelding ]
over bedreigen gesprokenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt vanavond, het loopt af, misschien is er meer ruimte.
Dwarsleasies, val dood........
(Huub drinkt dan wel bijna niet sinds 8 januari, maar........ook zonder.)
Ja, te erg , en is verbaasd dat mensen zijn uitspraken zo zwaar opvatten,
dat zal hij moeten minderen, zo niet, loopt dit toch af en toe uit de hand,
want de mensen kennen hem nu en zijn op hun hoede, kunnen hem gaan provoceren
waneer hij b.v uitgaat drinkt of drugs gebruikt. Eric wil voorlopig niet met Huub uit,
niet in Nederland tenminste.
(Redactie deed onverantwoordelijk mee)
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
het liep daarna helemaal uit de hand.............
![]()
Had je sjans met Mayday.....???? Ik lig in een deuk hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:31 schreef RSie het volgende:
Ow god, nee niet Mayday, die draak van een manvrouw stond met koninginnedag nog naar me te knipogen, ging bijna over mijn nek zeg, wat een smerig geval is dat!
Daar was Brian toch ook oorspronkelijk voor aangenomen? Als poolboy?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds geen Amanda in beeld, wel een sippe Huub en Brian gaat het vijver schoonmaken...
Zoveel mensen zijn er niet meer om mee te praten,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Huub zit alleen op de bank.
Back to the roots with Brian Kubatz.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daar was Brian toch ook oorspronkelijk voor aangenomen? Als poolboy?
spatiebalkquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Cora en neefje van JaapCora, neefje geeft Huub een hand.
Druk op je spatiebalk.quote:
WTF, ik begrijp er geen moer van...slaan bij Jensen????quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:44 schreef Dementor het volgende:
Huub: brian...ging... slaan.
Wat is er gebeurd?
Er is in ieder geval iets gebeurd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, ik begrijp er geen moer van...slaan bij Jensen????
Binnenkort zit hij heeeeel lang, maar dan in een ander hok.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:46 schreef Dementor het volgende:
Brian begint weer over de langszittende miljonair
Ja, snel bedoeld hij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jaap vraagt komt amanda nog terug de kooi in
als hij het op de bank heeft mag hij er mee doen wat hij wiltquote:
EN ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jaap vraagt komt amanda nog terug de kooi in
En wat betekent dat ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft 24/70
Huub 10/70
Cora zegt dat Jaap de koffer moet pakken, als hij komt.
ik hoop van niet maar hij zei ja straksquote:
Ik heb Jaap gequotequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Binnenkort zit hij heeeeel lang, maar dan in een ander hok.
Het moet niet gekker worden, mensen die elkaar gaan bedreigen vanwege een tv programma of site.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Sly vertelt op NL Radio dat hij heel lang op het politieburo heeft gezeten omdat hij bedreigd is, oeps.
En: Een beetje mij slaan bij Jensen. Die rat kon zijn poten weer niet thuishouden.quote:
Skattie, wat wij niet gezien hebben is nooit gebeurd....je weetzzzzzz. Denk aan alle SL's.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Desii het volgende:
H: beetje mij slaan bij Jensen
wordt nou wel heel nieuwsgierig wat er gebeurd is......... want nu gaan we natuurlijk 2 gekleurde versies horen
1. De Huub-versie
2. De Brian-Amanda versie
Ik zie liever de beelden en maak mijn eigen oordeel
En reken maar dat hij dat doet...je mag er alleen niet over lullen in de villa.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als hij het op de bank heeft mag hij er mee doen wat hij wilt
hmmm... heeft Jaap er ook iets over gezegd?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
val dood k*****rjong zegt Huub mij een beetje slaan bij Jensen.
Denk dat ze weinig vruchten zal plukken. Klappen vangen reken ik meer op.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
En reken maar dat hij dat doet...je mag er alleen niet over lullen in de villa.
Maar ze gaan bij winst samen een huisje kopen en op wereldreis. Dus dan plukt Amanda gewoon ook de vruchten, en dat mag wel.
nou nou nou.............eerst maar eens kijken of ze bij elkaar blijven oke.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
En reken maar dat hij dat doet...je mag er alleen niet over lullen in de villa.
Maar ze gaan bij winst samen een huisje kopen en op wereldreis. Dus dan plukt Amanda gewoon ook de vruchten, en dat mag wel.
yep ook jaap heeft iets gezegd ja en de beelden liegen er niet om en amanda is niet in de villa, die zal wel helemaal moeten afkoelen met shoppen om weer terug te mogen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:07 schreef avonne het volgende:
[..]
hmmm... heeft Jaap er ook iets over gezegd?
Huub liegt wel vaker, helaas.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef cindy10 het volgende:
het is weer slyradio vandaag?
ik schakel net in
Lees de posting van Dementor van 17.04 uur.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:07 schreef avonne het volgende:
hmmm... heeft Jaap er ook iets over gezegd?
Huub liegt wel vaker, helaas.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Hoor zojuist via die radio dat of brian of huub er vanavond uitvliegt ivm. vechten bij jensen
Bepaalde haatzaaiers zijn daar idd van overtuigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
In gevangenissen mogen ze per dag slechts een minuut of tien bellen (don't ask how I know), denken jullie dat gevangenen die kostbare tijd echt besteden aan naar 0900 nummers bellen?
Als Brian écht Huub heeft geslagen, kon dat wel eens uitpakken in het voordeel van Huub.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
Jaap: knokken achter de schermen bij Jensen, ik ben benieuwd wie er nog in de villa blijft.
Er waren geen camera's volgens Jaap, Jensen heeft zich smerig opgesteld (deed waarschijnlijk alsof er niets gebeurd was).
Errst kijken of Bwian binnen een week niet in de gevangenis zitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou nou nou.............eerst maar eens kijken of ze bij elkaar blijven oke.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Hoor zojuist via die radio dat of brian of huub er vanavond uitvliegt ivm. vechten bij jensen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:11 schreef T-lex het volgende:
Laat me raden...
Huub is bij Jensen geconfronteerd met het sparren verhaal....dat trekt z'n ego niet en dus vliegen de heren B&H mekaar voor de verandering maar weer is aan.
Kom op zeg, dat geloof je toch niet? Het zijn de melkkoeien van JDM, er gaat niemand uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Is dit niet het verhaal van dood en die mus?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als Brian écht Huub heeft geslagen, kon dat wel eens uitpakken in het voordeel van Huub.
Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel weer onder het tapijt geveegd worden bij al het andere vuil.
Hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat geloof je toch niet? Het zijn de melkkoeien van JDM, er gaat niemand uit.
gisteren zei ze dat ze geen lessen meer had in de kooi , die snol zal wel helemaal bewerkt en moeten afkoelen en volstoppen met shoppenquote:
hij zegt dus niet wie er begon, dan wel ernstig bezig was?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
Jaap: knokken achter de schermen bij Jensen, ik ben benieuwd wie er nog in de villa blijft.
Er waren geen camera's volgens Jaap, Jensen heeft zich smerig opgesteld (deed waarschijnlijk alsof er niets gebeurd was).
Kan straks al, mocht Huub aangifte doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Errst kijken of Bwian binnen een week niet in de gevangenis zit
Welke radio? Bij nowliveradio heb ik dat niet gehoord (of het is me ontgaan). Ik wou dat ik elke keer dat die presentator een variant zegt op dat vind ik ook/dat ben ik met je eens/dat klopt/ik geef je gelijk 5 cent kreeg, dat levert meer op dan een koffer in de gouden kooi.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Het is Brian of Amanda.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:15 schreef avonne het volgende:
[..]
hij zegt dus niet wie er begon, dan wel ernstig bezig was?
Samen met Huub.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:16 schreef Dementor het volgende:
Neefje van Cora komt met Terror op Jaap
Ijswater met ijsklontjes over Jaap gooien
Brian is weer bezig hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
ojeeeeeeeeeeeeeeeeeee jank alarm
1 van die 2 ????gaat eruit> dan gaat amanda let maar opquote:
Misschien zit hij te bedenken hoe het nu toch kan dat hij zijn beroemde zelfbeheersingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
Die rat zit weer voor zich uit te staren in de deuropening van de Chill, ik cap hem niet.
Goffer Chufi![]()
![]()
gewoon oprotten met die 2 ze zijn zo agresief als de pest die 2 kijk vananvond maar weer hoe hij huub aan vliegtquote:
Misschien horen we dan meer, weliswaar in zwaar gekleurde versie. Die kan haar mond toch niet houden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:21 schreef Varen het volgende:
Amanda komt terug, Brian staat bij de deur
Tuurlijk. Dat doet men al tijden daar, die laatste twee daagjes kunnen daar ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:22 schreef Dementor het volgende:
Er gaat vanavond helemaal niemand uit, ze doen net alsof er niets gebeurd is.
het pak verdiend het niet om door dit persoon gedragen te wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
Al geef je die rat de beste stylist in de wereld, het blijft een lowlife in een pak.
Zoals als altijd achter de schermen bij Jensen, Jaap en Amanda lagen eerst ook al overhoop toen begon Amanda met lampen te gooien naar Jaap.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat doet men al tijden daar, die laatste twee daagjes kunnen daar ook nog wel bij.
Maar blijkbaar is die vermeende vechtpartij dus achter de schermen gebeurd?
Criminele Kenniet en een nichtje in da house.quote:
Ja, dan horen we van haar dat Huub heel gemeen was en Brian heel hard heeft geschopt en geslagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:22 schreef T-lex het volgende:
Brian zit gewoon op Amanda te wachten.
Amanda kennende gaan we straks wel horen wat er aan de hand was bij Jensen. (of in ieder geval haar versie daar van)
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk dingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
Al geef je die rat de beste stylist in de wereld, het blijft een lowlife in een pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |