Het moet niet gekker worden, mensen die elkaar gaan bedreigen vanwege een tv programma of site.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
Sly vertelt op NL Radio dat hij heel lang op het politieburo heeft gezeten omdat hij bedreigd is, oeps.
En: Een beetje mij slaan bij Jensen. Die rat kon zijn poten weer niet thuishouden.quote:
Skattie, wat wij niet gezien hebben is nooit gebeurd....je weetzzzzzz. Denk aan alle SL's.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:03 schreef Desii het volgende:
H: beetje mij slaan bij Jensen
wordt nou wel heel nieuwsgierig wat er gebeurd is......... want nu gaan we natuurlijk 2 gekleurde versies horen
1. De Huub-versie
2. De Brian-Amanda versie
Ik zie liever de beelden en maak mijn eigen oordeel
En reken maar dat hij dat doet...je mag er alleen niet over lullen in de villa.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als hij het op de bank heeft mag hij er mee doen wat hij wilt
hmmm... heeft Jaap er ook iets over gezegd?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
val dood k*****rjong zegt Huub mij een beetje slaan bij Jensen.
Denk dat ze weinig vruchten zal plukken. Klappen vangen reken ik meer op.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
En reken maar dat hij dat doet...je mag er alleen niet over lullen in de villa.
Maar ze gaan bij winst samen een huisje kopen en op wereldreis. Dus dan plukt Amanda gewoon ook de vruchten, en dat mag wel.
nou nou nou.............eerst maar eens kijken of ze bij elkaar blijven oke.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
En reken maar dat hij dat doet...je mag er alleen niet over lullen in de villa.
Maar ze gaan bij winst samen een huisje kopen en op wereldreis. Dus dan plukt Amanda gewoon ook de vruchten, en dat mag wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |