Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt vanavond, het loopt af, misschien is er meer ruimte.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond.
Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.
Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind GB wel regelmatig leuk eigenlijk....
En toch Jaap
Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels. DGK leek op een bokswedstrijd met een enorm partijdige scheidsrechter. Dan weer regel dit, dan weer regel zus, dan weer andere intepretaties. Als je bewoners en fans gek wil krijgen dan moet je het zo doen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt.
<knip>
(Redactie deed onverantwoordelijk mee)
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
het liep daarna helemaal uit de hand.............
Klopt helemaal. Alleen Jaap dan, al kan je incident met Lieke in de douche natuurlijk ook wel als een exit zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Een spel heeft regels nodig, die hadden ze wel, maar het was net hoe de pet stond bij de redactie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels.
De enige die zich redelijk aan het concept heeft gehouden is wat mij betreft Jaap.
Douche toch niet? Hij stond er gewoon. Je moet dan het voorbeeld nemen waar hij aan haar jurk zat te sjorren lijkt mij....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:59 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Alleen Jaap dan, al kan je incident met Lieke in de douche natuurlijk ook wel als een exit zien.
Jaap is foetsie met een ton. En dat is niet slecht voor een jaartje hard werken.....Alhoewel ze natuurlijk wel 24/7 in dienst zijn geweest...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een spel heeft regels nodig, die hadden ze wel, maar het was net hoe de pet stond bij de redactie.
Jaap is onbetrouwbaar, best begrijpelijk, je moet wat.
Maar nogmaals voor Jaap is het Alles Of Iets.
Die eerste was van Huub, die wenste hij Brian toe voor het gevecht van Youri. En het 'mes tussen de rippen" komt op hetzelfde neer toch? Ben overigens niet specifiek voor iemand meer, al heeft Jaap wel mijn lichte voorkeur na de afgelopen dagen.quote:
Fijne reactie daar:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:02 schreef Lady-night het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rond_gouden_koo.html
Steengoede muziek, dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:01 schreef Varen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/movies/1592
Jaap
jammer ook dat ze bij Spitsnet niet hun bronnen goed hebben gecheckt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne reactie daar:
Omhoog gevallen Huub valt na donderdag zo hard naar beneden dat hij ter plekke dood blijft, en anders zullen er wel wat Antilliaantjes zijn die hem daarbij helpen.
A. Dit heeft Huub niet zelf geschrevenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik kan mij oprecht ergeren aan het bewust kapot maken van mensen met suggestieve informatie.
Als ik dit bericht lees, dan gun ik dus Huub helemaal niets, want als je het zo moet doen, dan ben je dus echt geen knip voor de neus waard....
http://huubfeedsyourhead.(...)brian-de-paarde.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |