Hehe dat speelde al zeker een aantal malen door mijn hoofd maar ik ben te braaf om mijn atleetjes alleen te laten. (En met een wereldbeker voor de boeg ook te ambitieus om daar geen extra slinger aan te willen geven).quote:je had toch ook buikgriep???
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....quote:
Dat zijn precies die IQ-loze 'fans' die ik daar wel voor aan zie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef MargrietV het volgende:
Op BrianAmanda forum zijn oproepen gedaan, het gebeuren op Dam te verstoren, maar ze hebben het weggehaald.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Als er morgen maar geen A en B promo gaat plaatsvindenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
Trouwens DGK zal wel goedkeuring hebben verleend aan de sms promo op de Dam.
Ja natúúrlijk willen we datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....
Hou er maar rekening mee dat Huub wel degelijk kan gaan winnen..
Trouwens....het wordt een aanfluiting als Brian, Amanda of Jaap wint..De Gouden Kooi gaat dan echt niet met een sprankelend, waanzinnig eindfeest de analen in...integendeel...
Als Huub wint wel....dan wordt het een sprankelend, waanzinnig feest dat nog weken nadreunt...![]()
We zullen zien..
Ow ja..en nog wat..angst is een slechte raadgever..wees niet bang om te hopen..om het te willen..om het te eisen..
Wij willen dat Huub wint! Klaar!
Bedankt voor het openen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hamvraag, wie gaat of kan er winnen? Huub heeft de wind mee op dit moment. Claire die ongelimiteerd info mag geven, veel media aandacht,
Dat gevangenen voor Brian stemmen zegt genoeg over Brian.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
Wat de achterban van Jaap doet , weet ik niet, het staat vrij om jouw fan, familie, vriend
te promoten.......177 stemmen bij de poll van Giel Beelen is niet zo veel, maar zijn fans,
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig geweest, je hebt meestal
maar 2 handen.
Ook de andere spelers mogen naar radio 538 volgens Amanda.
Ook zijn er hele groepen voor Brian bezig, in de gevangenis mogen ze ook bellen
en broer Kennith smst zich suf.
Claire mocht ongelimiteerd info geven?
Niets is wat het lijkt, ook broer Kennith van Brian komt vanavond en die hebben eerder
tijdens een loggeerpartij 2 uur en 10 minuten in een andere taal gesproken.........
ik zit ook te luisteren..... maar sommige draven wel erg door hoor... .pffffquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:28 schreef Varen het volgende:
Via Nowlive lopen er verschillende SMS akties voor Huub.
Je kan ook bellen, er bellen allemaal Nowlivers.
Deze beller vindt het verschrikkelijk dat Huub gelasterd wordt door B en A en familie.
Huub heeft de Gouden Kooi gedragen.
wat doet het ertoe of ze info kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
Wat de achterban van Jaap doet , weet ik niet, het staat vrij om jouw fan, familie, vriend
te promoten.......177 stemmen bij de poll van Giel Beelen is niet zo veel, maar zijn fans,
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig , je hebt meestal
maar 2 handen.
en broer Kennith smst zich suf, groot spandoek, Kennith had een interview in een krant
en riep op tot sms-en voor zijn broer die als langswonende moet winnen.
Niets is wat het lijkt, ook broer Kennith van Brian komt vanavond en die hebben eerder
tijdens een loggeerpartij 2 uur en 10 minuten in een andere taal gesproken.........
Zo behoorlijk he, zo'n fan ben ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zit ook te luisteren..... maar sommige draven wel erg door hoor... .pffff
Als ze iedere dag mogen bellen, waarom niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
In gevangenissen mogen ze per dag slechts een minuut of tien bellen (don't ask how I know), denken jullie dat gevangenen die kostbare tijd echt besteden aan naar 0900 nummers bellen?
Als het geld naar China gaat vind ik het prima.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:32 schreef Desii het volgende:
Nee, iemand aan de radio.... die zegt, stort het sms-geld naar 555![]()
De achterban Van Jaap the Puppetmaster heeft het niet zo op die gore hond van een Giel Bquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig , je hebt meestal
maar 2 handen.
eerst was het alleen sms-en, Brian heeft geregeld dat je ook kan bellen, zodat ze daar ook
kunnen stemmen, en broer Kennith smst zich suf, schatkistje met 50.000 euro,groot spandoek,
Kennith had een interview in een krant en riep op tot sms-en voor zijn broer die als
langswonende moet winnen.
De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond. Ook tijdens de bruiloft heeft Huub ongeveer een kwartier van Erik te horen gekregen wat hij zou moeten doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jou avatar!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:37 schreef Desii het volgende:
Nu Floortje....... over de filmpjes op Youtube en de reacties eronder
Nou floortje het is idd schandalig dat er zulke teksten onder komen..... gewoon wissen
Jaap zei tegen Palma, ik hoef geen TV te maken, het komt toch niet meer inquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef RSie het volgende:
wat doet het ertoe of ze info kunnen krijgen?
ze kunnen hooguit de rest proberen zwart te maken in de hoop dat dit de streamers beinvloed
dus wat mij betreft mogen kenniet en Cono bo Mama en de halve Bonairiaanse onderwereld op bezoek komen, want het maakt voor het spel toch geen bal meer uit!
Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Jups, en graag een beetje met fatsoensnormen in acht nemend, van alle kanten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laat iedereen zich maar lekker inzetten voor wie ze willen........
Dat mag een feit genoemd worden...quote:Over 54 uur is iemand meer dan miljonair.
Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:33 schreef Borga het volgende:
[..]
De achterban Van Jaap the Puppetmaster heeft het niet zo op die gore hond van een Giel B
Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...
Het is juist precies dé realiteit dat Huub als boksbal gebruikt is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond. Ook tijdens de bruiloft heeft Huub ongeveer een kwartier van Erik te horen gekregen wat hij zou moeten doen.
Weet je, no offence, maar ik wordt al maanden misselijk van de geluiden dat hij zo'n goed ventje is en zo achtergesteld wordt. Niets is namelijk minder waar. Hij is volop in bescherming genomen, had er minimaal vier keer vaker uit gedonderd moeten worden dan Brian en Amanda en z'n uitspraken, daar lusten de honden geen brood van. Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.
Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
Dat zullen geen fraaie beelden zijn. Andersom zal er ook redelijk geslikt worden door Huub. Jaap is dan vast al weg met een ton aan cashquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef neehe het volgende:
Ik verheug me nu al op de smoelen van B&A als ze horen dat Huub gewonnen heeft !!!
En hun commentaar als er gevraagt wordt wat ze er van vinden dat Huub de winnar is.
Echt?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.![]()
Vannacht reageerde er zelfs iemand met "Echt?" toen ik (als reactie op een opmerking dat alle discutabele filmpjes van Brian van youtube gehaald waren) zei dat John de Mol Hans Nijman langs het hoofdkantoor van youtube en clipser gestuurd had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |