Hehe dat speelde al zeker een aantal malen door mijn hoofd maar ik ben te braaf om mijn atleetjes alleen te laten. (En met een wereldbeker voor de boeg ook te ambitieus om daar geen extra slinger aan te willen geven).quote:je had toch ook buikgriep???
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....quote:
Dat zijn precies die IQ-loze 'fans' die ik daar wel voor aan zie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef MargrietV het volgende:
Op BrianAmanda forum zijn oproepen gedaan, het gebeuren op Dam te verstoren, maar ze hebben het weggehaald.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Als er morgen maar geen A en B promo gaat plaatsvindenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
Trouwens DGK zal wel goedkeuring hebben verleend aan de sms promo op de Dam.
Ja natúúrlijk willen we datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Zelfs met de media én de programmamakers tegen hem heeft Huub nog steeds een kans...zonder al die tegenstand hadden Brian, Amanda en Jaap geen enkele kans....
Hou er maar rekening mee dat Huub wel degelijk kan gaan winnen..
Trouwens....het wordt een aanfluiting als Brian, Amanda of Jaap wint..De Gouden Kooi gaat dan echt niet met een sprankelend, waanzinnig eindfeest de analen in...integendeel...
Als Huub wint wel....dan wordt het een sprankelend, waanzinnig feest dat nog weken nadreunt...![]()
We zullen zien..
Ow ja..en nog wat..angst is een slechte raadgever..wees niet bang om te hopen..om het te willen..om het te eisen..
Wij willen dat Huub wint! Klaar!
Bedankt voor het openen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hamvraag, wie gaat of kan er winnen? Huub heeft de wind mee op dit moment. Claire die ongelimiteerd info mag geven, veel media aandacht,
Dat gevangenen voor Brian stemmen zegt genoeg over Brian.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
Wat de achterban van Jaap doet , weet ik niet, het staat vrij om jouw fan, familie, vriend
te promoten.......177 stemmen bij de poll van Giel Beelen is niet zo veel, maar zijn fans,
familie en vrienden zijn misschien meer met een andere poll bezig geweest, je hebt meestal
maar 2 handen.
Ook de andere spelers mogen naar radio 538 volgens Amanda.
Ook zijn er hele groepen voor Brian bezig, in de gevangenis mogen ze ook bellen
en broer Kennith smst zich suf.
Claire mocht ongelimiteerd info geven?
Niets is wat het lijkt, ook broer Kennith van Brian komt vanavond en die hebben eerder
tijdens een loggeerpartij 2 uur en 10 minuten in een andere taal gesproken.........
ik zit ook te luisteren..... maar sommige draven wel erg door hoor... .pffffquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:28 schreef Varen het volgende:
Via Nowlive lopen er verschillende SMS akties voor Huub.
Je kan ook bellen, er bellen allemaal Nowlivers.
Deze beller vindt het verschrikkelijk dat Huub gelasterd wordt door B en A en familie.
Huub heeft de Gouden Kooi gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |