abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:39:41 #41
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58782220
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef RSie het volgende:

wat doet het ertoe of ze info kunnen krijgen?

ze kunnen hooguit de rest proberen zwart te maken in de hoop dat dit de streamers beinvloed

dus wat mij betreft mogen kenniet en Cono bo Mama en de halve Bonairiaanse onderwereld op bezoek komen, want het maakt voor het spel toch geen bal meer uit!
Jaap zei tegen Palma, ik hoef geen TV te maken, het komt toch niet meer in
de tv-uitzending, volgens Palma is dat niet zo zeker.

Laat iedereen zich maar lekker inzetten voor wie ze willen........

Over 54 uur is iemand meer dan miljonair.
pi_58782235
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.
pi_58782261
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:39 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Laat iedereen zich maar lekker inzetten voor wie ze willen........
Jups, en graag een beetje met fatsoensnormen in acht nemend, van alle kanten.
quote:
Over 54 uur is iemand meer dan miljonair.
Dat mag een feit genoemd worden...
pi_58782272
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:40 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Dan staat de winnaar dus al vast, weer een beker voor Mr. No Contest.
Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...
pi_58782302
Ik verheug me nu al op de smoelen van B&A als ze horen dat Huub gewonnen heeft !!!
En hun commentaar als er gevraagt wordt wat ze er van vinden dat Huub de winnaar is.
pi_58782306
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:33 schreef Borga het volgende:

[..]

De achterban Van Jaap the Puppetmaster heeft het niet zo op die gore hond van een Giel B

Ik vind GB wel regelmatig leuk eigenlijk....

En toch Jaap
pi_58782318
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, als je mee wil doen aan die stemmingmakerij, je bent er vrij in. Ik weet het niet, maar ik heb dan ook geen voorkennis...
Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.

Vannacht reageerde er zelfs iemand met "Echt?" toen ik (als reactie op een opmerking dat alle discutabele filmpjes van Brian van youtube gehaald waren) zei dat John de Mol Hans Nijman langs het hoofdkantoor van youtube en clipser gestuurd had.
pi_58782336
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond. Ook tijdens de bruiloft heeft Huub ongeveer een kwartier van Erik te horen gekregen wat hij zou moeten doen.

Weet je, no offence, maar ik wordt al maanden misselijk van de geluiden dat hij zo'n goed ventje is en zo achtergesteld wordt. Niets is namelijk minder waar. Hij is volop in bescherming genomen, had er minimaal vier keer vaker uit gedonderd moeten worden dan Brian en Amanda en z'n uitspraken, daar lusten de honden geen brood van. Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.

Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
Het is juist precies dé realiteit dat Huub als boksbal gebruikt is.
Vorige week probeerden ze hem nog te laten boksen tegen iemand die zwaarder en getrainder was. Met een entourage van allerlei kickboksers erbij, alsof zoiets niet vreselijk intimiderend is.

En wat betreft de "ongehoorde" informatie die Claire aan Huub gaf, ben je de tijden vergeten dat de hele familie van Brian met Brian in de tuin zat en uren achtereen Brian zaten op te stoken?
pi_58782337
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef neehe het volgende:
Ik verheug me nu al op de smoelen van B&A als ze horen dat Huub gewonnen heeft !!!
En hun commentaar als er gevraagt wordt wat ze er van vinden dat Huub de winnar is.
Dat zullen geen fraaie beelden zijn. Andersom zal er ook redelijk geslikt worden door Huub. Jaap is dan vast al weg met een ton aan cash
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:47:40 #50
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58782342
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Doe je naam eer aan en neem alles niet zo serieus, het was alleen een verwijzing naar jouw no contest opmerking.

Vannacht reageerde er zelfs iemand met "Echt?" toen ik (als reactie op een opmerking dat alle discutabele filmpjes van Brian van youtube gehaald waren) zei dat John de Mol Hans Nijman langs het hoofdkantoor van youtube en clipser gestuurd had.
Echt?

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:48:37 #51
162917 tuinfluiter
pi_58782359
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

De ruimte die Claire gisteren kreeg was ongehoord en nog nooit vertoond.

Dwarsleasies, messen in ruggen steken, NSB-ers, etc. etc.

Net ook weer zo'n muts aan op die radio "Hij heeft altijd alleen gestaan en is al die tijd als boksbal gebruikt". Ik krijg dan spontaan braakneigingen, want het is zo mijlenver van de realiteit.
Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt vanavond, het loopt af, misschien is er meer ruimte.

Dwarsleasies, val dood........

(Huub drinkt dan wel bijna niet sinds 8 januari, maar........ook zonder.)
Ja, te erg , en is verbaasd dat mensen zijn uitspraken zo zwaar opvatten,
dat zal hij moeten minderen, zo niet, loopt dit toch af en toe uit de hand,
want de mensen kennen hem nu en zijn op hun hoede, kunnen hem gaan provoceren
waneer hij b.v uitgaat drinkt of drugs gebruikt. Eric wil voorlopig niet met Huub uit,
niet in Nederland tenminste.

(Redactie deed onverantwoordelijk mee)
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
het liep daarna helemaal uit de hand.............

pi_58782370
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:

[..]
pi_58782427
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind GB wel regelmatig leuk eigenlijk....

En toch Jaap
Jaap the Puppetmaster
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58782471
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt.

<knip>
(Redactie deed onverantwoordelijk mee)
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
het liep daarna helemaal uit de hand.............
Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels. DGK leek op een bokswedstrijd met een enorm partijdige scheidsrechter. Dan weer regel dit, dan weer regel zus, dan weer andere intepretaties. Als je bewoners en fans gek wil krijgen dan moet je het zo doen!

Maar door de bank genomen vind ik wel dat ze allemaal in bescherming zijn genomen en enorm gematst zijn. Dat weegschaal gedoe, dat gemilimeter, dan staat mij zo tegen. De enige die zich redelijk aan het concept heeft gehouden is wat mij betreft Jaap.
pi_58782513
De fontein is aan
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:59:14 #56
188345 Py
op zich
pi_58782521
Mannetjes van de radio gaan zo het aardappelgeschil vanaf de Dam verslaan schijnt
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:59:52 #57
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58782534
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie ook de winnaar wordt, niemand zal een terechte winnaar zijn. Volgens de regels van het spel hadden in ieder geval Brian, Amanda en Huub al tijden geleden het veld moeten ruimen. Het is een soort van no contest met een beloning van een miljoen voor de onterechte winnaar......
Klopt helemaal. Alleen Jaap dan, al kan je incident met Lieke in de douche natuurlijk ook wel als een exit zien.
pi_58782556
Alleen Jaap en Huub terug...Jaap heeft zo te zien een voetbal geregeld voor het neefje van Cora die op visite komt.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:01:46 #59
162917 tuinfluiter
pi_58782568
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Dat is dan ook het bizarre aan het concept "Mensen weg pesten". Er zit iets onverenigbaars in. Zeker zonder goede, duidelijke en vaste regels.

De enige die zich redelijk aan het concept heeft gehouden is wat mij betreft Jaap.
Een spel heeft regels nodig, die hadden ze wel, maar het was net hoe de pet stond bij de redactie.

Jaap is onbetrouwbaar, best begrijpelijk, je moet wat.

iets minder dat hij als maatje van Huub hem vasthield toen ze met Lieke haar zender
en jurk bezig waren en bij gast-meisjes opdringerig was, maar dat waren er wel meer spelers,
alleen was het dan wederzijds.....

Maar nogmaals voor Jaap is het Alles Of Iets, ik gok dat hij met 60.000 gaat vertrekken.
pi_58782570
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/movies/1592
Jaap
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')