Ow god, nee niet Mayday, die draak van een manvrouw stond met koninginnedag nog naar me te knipogen, ging bijna over mijn nek zeg, wat een smerig geval is dat!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
WTF liep daar nu naar buiten, Mayday ofsow?
[ afbeelding ]
Cameraman, iemand van productie en iemand in een roze badjas.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
WTF liep daar nu naar buiten, Mayday ofsow?
[ afbeelding ]
over bedreigen gesprokenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kijken wat voor ruimte Kennith krijgt vanavond, het loopt af, misschien is er meer ruimte.
Dwarsleasies, val dood........
(Huub drinkt dan wel bijna niet sinds 8 januari, maar........ook zonder.)
Ja, te erg , en is verbaasd dat mensen zijn uitspraken zo zwaar opvatten,
dat zal hij moeten minderen, zo niet, loopt dit toch af en toe uit de hand,
want de mensen kennen hem nu en zijn op hun hoede, kunnen hem gaan provoceren
waneer hij b.v uitgaat drinkt of drugs gebruikt. Eric wil voorlopig niet met Huub uit,
niet in Nederland tenminste.
(Redactie deed onverantwoordelijk mee)
Ik herinner me dat Huub was , dronken en naar bed wilde om 23:15, dit mocht niet,
het liep daarna helemaal uit de hand.............
![]()
Had je sjans met Mayday.....???? Ik lig in een deuk hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:31 schreef RSie het volgende:
Ow god, nee niet Mayday, die draak van een manvrouw stond met koninginnedag nog naar me te knipogen, ging bijna over mijn nek zeg, wat een smerig geval is dat!
Daar was Brian toch ook oorspronkelijk voor aangenomen? Als poolboy?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Nog steeds geen Amanda in beeld, wel een sippe Huub en Brian gaat het vijver schoonmaken...
Zoveel mensen zijn er niet meer om mee te praten,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Huub zit alleen op de bank.
Back to the roots with Brian Kubatz.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daar was Brian toch ook oorspronkelijk voor aangenomen? Als poolboy?
spatiebalkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |